Eileithyia
|
|
« Vastaus #60 : 11.03.2012 18:37:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #61 : 14.03.2012 21:51:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R1ku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #62 : 22.03.2012 15:08:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Neitsyt Kuu ja merkurius: Vaaka Venus: Leijona Mars: Oinas Jupiter: Kaksoset Saturnus ja uranus: Jousimies Neptunus: Kauris Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #63 : 24.03.2012 16:57:03 » |
|
Tollasista transiiteista voisi ihan maksaakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lumikko.
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #64 : 07.05.2013 20:50:47 » |
|
En tiedä mikä käytäntö täällä foorumilla on kun en ole tänne kauheasti kirjoitellut - onko tarkoitus nitoa kaikki saman aiheen asiat samaan topikkiin, vaikka keskustelua kyseisessä topicissa ei olis ollut pitkiin aikoihin. Kirjoitan nyt kuitenkin asiani tämän vanhan jatkoksi, josko sen joku näkisi. Olen aikamoisessa kuristusotteessa tällä hetkellä. Olen yrittäny tonkia netistä tietoa parista transiitista. Kyseessä siis ja . Kuinka te olette kokeneet kyseiset transiitit? Viittaavatko nämä suhteen päättymiseen?Edellämainitut transiitit pukkaavat minulla päälle tässä kuussa. Olen juuri muuttanut uuteen, outoon kaupunkiin -- täällä on mies jota rakastan ja oman alani töitä todennäköisemmin kuin aiemmassa asuinkaupungissani. Kuitenkin mies nyt veti vesimiesmäisin elkein aikalisän koska ei yhtäkkiä tunnekaan minua kohtaan mitään, ja kokee, ettei muutenkaan pysty parisuhteeseen. Annoin hänelle nyt omaa aikaa ja tilaa miettiä ja tunnustella rauhassa. Melko pahalta vaan vaikuttivat hänen puheensa ja minusta tuntuu, että suhde tulee tiensä päähän. Miehellä tällä hetkellä päällä transiitti . Ajat ovat olleet vaikeita, mies ei osaa päättää mitä haluaa, olen joutunut sietämään kaikenlaisia puheita. Loppukuusta hänellä alkaa ja . Hänellä oli tuo sama Pluto-transiitti päällä kun hän erosi edellisestä naisystävästään, ja samaan aikaan hän tapasi minut. Onkohan tässä siis eron aineksia astrologiselta kannalta nähtävissä? Ahdistaa kauheasti, tuntuu että nyt on kesä pilalla, kun tuo jupiterin neliö venukselle jähii kartallani aina heinäkuulle saakka...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #65 : 08.05.2013 09:31:42 » |
|
En tiedä mikä käytäntö täällä foorumilla on kun en ole tänne kauheasti kirjoitellut - onko tarkoitus nitoa kaikki saman aiheen asiat samaan topikkiin, vaikka keskustelua kyseisessä topicissa ei olis ollut pitkiin aikoihin. Kirjoitan nyt kuitenkin asiani tämän vanhan jatkoksi, josko sen joku näkisi. Olen aikamoisessa kuristusotteessa tällä hetkellä. Olen yrittäny tonkia netistä tietoa parista transiitista. Kyseessä siis ja . Kuinka te olette kokeneet kyseiset transiitit? Viittaavatko nämä suhteen päättymiseen?Kyllä täällä saa tehdä uusiakin aloituksia ihan vapaasti, vaikka vanhoihinkin ketjuihin palataan yleisesti. Jupiterin transiitit eivät yleensä viittaa eroon ainakaan vakiintuneemmissa suhteissa. Nuo edellämainitut transiitit laajentavat sosiaalista piiriä ja elämä on yleensäkin melko menevää, ehkä törsäilevääkin. Jos ym transiiteista jotain huonoa voisi sanoa, niin ehkä asioiden liioittelu ja paisuttelu kuuluu ajan henkeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ghede
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 08.05.2013 10:25:33 » |
|
Mulla lähestyy onneksi jupiterin yhtymä transiitti kuulle...tuo toivottavasti vastapainoa tälle meneillään olevalle kiduttavalle saturnus-aurinko yhtymä transiitilleni, joka on jo saanut tehdä pahojaan tarpeeksi kauan. Mutta kohta se saturnus tekee yhtymää plutolleni, joten ei taida tuo jupiterin yhtymä kovin kauaa piristää mieltäni. Onneksi en seuraa noita transiitteja kovin vakituisesti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #67 : 08.05.2013 13:13:48 » |
|
En tiedä mikä käytäntö täällä foorumilla on kun en ole tänne kauheasti kirjoitellut - onko tarkoitus nitoa kaikki saman aiheen asiat samaan topikkiin, vaikka keskustelua kyseisessä topicissa ei olis ollut pitkiin aikoihin. Kirjoitan nyt kuitenkin asiani tämän vanhan jatkoksi, josko sen joku näkisi. Olen aikamoisessa kuristusotteessa tällä hetkellä. Olen yrittäny tonkia netistä tietoa parista transiitista. Kyseessä siis ja . Kuinka te olette kokeneet kyseiset transiitit? Viittaavatko nämä suhteen päättymiseen?Edellämainitut transiitit pukkaavat minulla päälle tässä kuussa. Olen juuri muuttanut uuteen, outoon kaupunkiin -- täällä on mies jota rakastan ja oman alani töitä todennäköisemmin kuin aiemmassa asuinkaupungissani. Kuitenkin mies nyt veti vesimiesmäisin elkein aikalisän koska ei yhtäkkiä tunnekaan minua kohtaan mitään, ja kokee, ettei muutenkaan pysty parisuhteeseen. Annoin hänelle nyt omaa aikaa ja tilaa miettiä ja tunnustella rauhassa. Melko pahalta vaan vaikuttivat hänen puheensa ja minusta tuntuu, että suhde tulee tiensä päähän. Miehellä tällä hetkellä päällä transiitti . Ajat ovat olleet vaikeita, mies ei osaa päättää mitä haluaa, olen joutunut sietämään kaikenlaisia puheita. Loppukuusta hänellä alkaa ja . Hänellä oli tuo sama Pluto-transiitti päällä kun hän erosi edellisestä naisystävästään, ja samaan aikaan hän tapasi minut. Onkohan tässä siis eron aineksia astrologiselta kannalta nähtävissä? Ahdistaa kauheasti, tuntuu että nyt on kesä pilalla, kun tuo jupiterin neliö venukselle jähii kartallani aina heinäkuulle saakka... Lillin kommenttiin lisäisin, että jupiterin transiitit voivat tuoda eron tuodessaan uusia mahdollisuuksia, jotka valottavat sitä, että nykyinen suhde ei oikeasti olekaan tyydyttävä. Jossain muistaakseni oli, että todennäköisemmin jupiterin transiittien alla erotaan, kuin saturnuksen, jolloin vaikeudet voivat muodostaa suhdetta tiiviimmäksi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että teillä unikettu olisi eroa tulossa, ensimmäiseksi minulle tuli mieleen noista sinun transiiteista, että ovat tuoneet sinulle tämän muuton, sitä kautta mahdollisuuden uudesta työtä ja uusista ihmissuhteista. Transiitit ovat neliö ja oppisitio, joten kaikki ei ihan pelkästään kitkatta suju (tai mahdollisuuksiin ei ole kaikkein helpoin tarttua), mutta tämän koettelemuksen helpottamisen jälkeen voit huomata, että sinulle on auennut uusia mahdollisuuksia ja elämäsi ottaa ainakin jollakin tavalla tuulta siipiensä alle. Vaikka ero tulisikin, voi olla, että tämä koko kokemus on avannut jotakin muuta paljon tärkeämpää. Toinen mieleen tullut asia on se, että voiko olla, että nyt vasta olet alkanut huomaamaan suhteestanne joitakin tärkeitä asioita? Kaikki mikä nytkin on, on ollut läsnä tietenkin jo aiemmin, mutta nyt vasta alat huomaamaan niitä? Nämä olisivat siis esimerkiksi jupiterin tuomia asioita. Tärkeää on silloin todella tunnustella sitä, mitä itse haluat suhteelta, millainen tämä suhde on, ja tuleeko tämä suhde antamaan joskus sitä mitä haluat.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.05.2013 13:32:30 kirjoittanut Ave^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lumikko.
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #68 : 09.05.2013 22:56:09 » |
|
Kiitos kommentoinneista... Olen ollut niin uuvuksissa, etten ole jaksanut tänne foorumillekaan tulla. Näköjään kirjotusvirhekki tullu tonne aikasemman kommenttini loppuun; "Ahdistaa kauheasti, tuntuu että nyt on kesä pilalla, kun tuo jupiterin neliö venukselle jähii kartallani aina heinäkuulle saakka" -- tossahan pitäs lukea että "jupiterin neliö kuulle", eikä suinkaan venukselle.
Esim. Cafe Astrology ja Tanhuan Astrokalenteri antoivat niin kurjan kuvauksen näistä transiiteista, että yhteisvaikutus tuntui jo kuin joltain ankaralta tuomiolta. Lilli ja Ave^^, luettuani teidän kommenttinne oloni helpottui ja sain sanoistanne voimia. Outoa, vaikka koko kevät on ollut mulle yhtä Jupiteria, on koko ajan ollut plutomainen fiilis. Onnenpotkujakin on mahtunut matkaan, mutta enempi kipeitä juttuja. Tai sitten se on se Jupiterin liioitteluvoima, joka saa nuo ikävät sattumukset tuntumaan niin suurilta. Miten lienee. Nähtäväksi nyt jää, millainen kesä minulle näillä transiiteilla muovautuu ja kariutuuko suhde vai mitä tässä tapahtuu. Ave^^, esitit tärkeitä ajatuksia kommenttisi lopussa. Hyvin todennäköiseltä tuntuu, että näitä asioita tulen pohtimaan...
Ps. ghede, lieneekin ihan fiksua olla seurailematta niin silmä kovana jatkuvasti noita transiitteja. Kyllä tässä voi saada aikamoisen paniikin itelleen aikaiseksi, jos rupeaa kovin stressailemaan etukäteen, heh.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #69 : 10.05.2013 22:27:12 » |
|
Mulla on puolestaan tulossa Jupiterin oppositio Kuulle. Kuulemma joko erittäin hyvä tai erittäin huono transiitti, joka tapauksessa muutoksen tarpeessa tässä ollaankin. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ghede
Vieras
|
|
« Vastaus #70 : 10.05.2013 22:31:51 » |
|
No oikeasti mulla on patologinen taipumus seurailla noita transiitteja, koska olen aivan älytön kontrollofriikki. Sori, että huijasin teitä. Samalla, kun tuo eläinradan joulupukki tekee yhtymää Kuulleni niin se on melkein heti oppositiossa Saturnus/Uranus yhtymääni. Saispa edes joskus nähdä sen muinaisen vaginan, josta eräät vanhat viisaat miehet ovat niin monesti kuiskineet minulta piilossa. Uskon, että tämä kokemus mullistaisi elämäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #71 : 12.05.2013 20:55:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R1ku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #72 : 23.10.2015 19:13:03 » |
|
Seuraavana olisi luvassa Jos vaikutusajaksi lasketaan max. 4 asteen erotus, niin vaikutus alkaa marraskuun alussa ja kestää maaliskuun puolenvälin tienoille asti. Tarkka ohitus tapahtuu 29.11. Sitä seuraavat ohitukset tapahtuvat vuonna 2016, 16.2 ja 25.7. Tulkintoja ja kokemuksia?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Neitsyt Kuu ja merkurius: Vaaka Venus: Leijona Mars: Oinas Jupiter: Kaksoset Saturnus ja uranus: Jousimies Neptunus: Kauris Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
|
|
|
|
|