Suur-Risti aktivoituu lopullisesti 25.6.2010 ja sen vaikutus kestää aina 5.8.2010 saakka.
http://www.starseekerconnection.com/2009/11/cardinal-grand-cross-configuration-of.htmlVasta luettuani tämän linkin takana olevan tekstin ja keskusteltuani muutamien astrologi-ystävieni kanssa, tajusin lopulta miten tätä Suur-Ristiä tulee lopulta tulkita yksilön kartalla. -Kun kaikkialla on nin hurjasti jauhettu kuinka valtiot kaatuvat jne. on itse ollut hieman ulalla että mitenkäs minä...
Eli tulkinta toimiikin siis henkilötasolla niinkin yksinkertaisesti kuin omaa syntymäkarttaa katsomalla. Kannattaa aloittaa katsomalla missä omalla kartalla ovat Kauris ja Vaaka.
Saturnus siirtyi viime syksynä Vaakaan ja muodosti neliön Plutoon, joka on puolestaan Kauriissa. Saturnus jähmettää ja jarruttaa, Pluto paljastaa salaisuuksia ja nostaa esiin kiistoja liittyen valtaan ja kontrolliin.
Muutokset ovat siis alkaneet jo viime syksynä ja ne ovat alkaneet tapahtua noiden merkkien huoneissa. Omalla kartallani Vaaka sijoittuu 8. huoneeseen (pitkät ihmissuhteet ja jaetut varat) ja Kauris 1. huoneeseen (minä, elämän asenne ja persoonallisuus), joten todenpa totta muutoksia on tullut juuri noiden huoneiden edustamilla elämänalueilla.
Nyt mukaan liittyvät sitten myös Oinas ja Rapu, ja onkin mahdollista että Saturnuksen ja Pluton aiheuttaman pysähtyneisyyden ja pattitilanteen jälkeen tapahtuukin muutoksia elämänalueilla joiden edustamista huoneista nuo merkit löytyvät. -Minun kartallani Rapu löytyy 7. huoneesta (ihmissuhteet ja toisten kanssa toiminta) ja Oinas 2. huoneesta (omat rahat, pääoma ja hyvinvointi).