Hmm, ryhdyin tuossa juuri katselemaan noita huonesijainteja ja aspekteja ja tuntuu vaikealta ajatella henkilöä jonka tuntee hyvin näin kartan merkeissä, kun itse tietää miten nämä asiat hänessä tällä hetkellä ilmenevät. Eli tavallaan plus miinus nolla juttu, kun tuntuu vaikealta nähdä mitään uusia puolia.
Ja sitten esimerkiksi tuo
tuntuu oudolta sijoittaa, kun siitähän sanotaan, että saattaa tehdä ihmisestä aggressiivisen, mutta toisaalta hän on todella usein tilanteissa sellainen zen-mäinen, rauhallinen. Toisaalta hänelle tullaan kyllä usein haastamaan riitaa, että ehkä hän jollain tapaa sitten provosoi monia ihmisiä. Toisaalta tuo
ehkä rauhoittaa ja
ei ehkä tee erityisen sotaista persoonallisuutta. Ehkä siinä sitten on juuri se, että ravuista on välillä vähän vaikeaa ottaa selvää, sillä vaikka he menisivät tunteidensa mukaan niin heidän tunteensa ovat niin kätketyt, että ei siitä aina selvää ota, joten vaikka tunteet voisivat olla aggressiivisia niin ne saatetaan kätkeä sinne naamion taakse?
Tuo 10. huone on itselle ollut vähän hämärä, vaikeaa nähdä miten tuo taivaankappaleiden lastautuminen sinne vaikuttaa. Voiko
10. huoneessa näkyä esimerkiksi siten, että itsensä määrittäminen saattaa tapahtua liikaakin työn ja uran kautta? Sieltähän löytyvät siis
ja
, joka on ainoana noista
. Mutta siitä sitten ehkä vähän myöhemmin. Entä voisiko tämän 10. huoneen painotuksen nähdä myös tarpeena ihmisellä kehittää itseään uransa tai muiden päämääriensä eteen jotenkin erityisen paljon. Hmm, mitä mieltä olette?
Hmm, olen tosiaan näköjään liian kärsimätön odottamaan, että kukaan vastaisi, joten aloitan tämän nyt sitten itse pikku hiljaa käymällä näitä pala palalta. Tämä on ihan pirun vaikeaa, mutta kai tämä nyt sitten jotenkin käyntiin lähtee =D