Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäni mies ja minä lähdin karkuun :(  (Luettu 13070 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 23.02.2010 22:26:40 »

Kiitos Ave hyvästä kommentista!

Olen vähän sitä mieltä, että kaiken maailman rangaistusajat edellisen suhteen päättymisestä uuden alkamiseen ovat kestoltaan henkilökohtaisia. Jos vanha suhde kesti vajaan kuukauden, ei sitä puolta vuotta tarvitse sinkkuna olla, jos edes tuo vanha suhde ei ollut varsinainen suhde. Eli pökköä pesään 2funny.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 24.02.2010 01:18:15 »

Oikeastaan suurin osa ihmisistä jotka suhteeseen alkavat, eivät siihen nyt niin valmiita olisi. Mutta sitä sitten opitaan siinä suhteessa, kun ei luovuteta heti ensimmäisen ongelman tullessa. Eihän sitä pyöräilemäänkään voi oppia ilman pyörää.  Smiley

Niinpä! Tuskin vaikkapa pianon soittoakaan oppii ilman pianoa, mutta taitoa voi
kuulemma pitää yllä ja kaiketi jonkin verran tai kenties jopa kontuullisen
selvästikin jopa bättratakkin  pelkästään kuvittelemalla soittavansa!

Shocked
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 24.02.2010 01:20:00 »

Oikeastaan suurin osa ihmisistä jotka suhteeseen alkavat, eivät siihen nyt niin valmiita olisi. Mutta sitä sitten opitaan siinä suhteessa, kun ei luovuteta heti ensimmäisen ongelman tullessa. Eihän sitä pyöräilemäänkään voi oppia ilman pyörää.  Smiley

Niinpä! Tuskin vaikkapa pianon soittoakaan oppii ilman pianoa, mutta taitoa voi
kuulemma pitää yllä ja kaiketi jonkin verran tai kenties jopa kontuullisen
selvästikin jopa bättratakkin  pelkästään kuvittelemalla soittavansa!

Shocked

Eli kaikille sinkuille vaan mielikuvitusheilat kehiin  Grin
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 24.02.2010 02:18:29 »

Juu noiden mielikuvitusheilojen kanssa voi harrastaa melkoista seksiä, mutta valitettavasti epäilen, että se on melko laimeaa siihen verrattuna, mitä se oikean kumppanin kanssa on, onneksi niitä oikeitakin on olemassa, kai. Toivottavasti, minun kohdalla miehet juoksee karkuun, kun edes ehdotan kunnon kundaliniseksiä. Kai pitäisi katsoa peiliin ja käydä vaikka kauneusleikkauksessa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 24.02.2010 10:08:09 »

väittävät, että jos ihminen ajattelisi kaiken ihan loppuun asti, ei kukaan alkaisi mitään suhdetta kenenkään kanssa, ei rikas eikä köyhä.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 24.02.2010 14:31:23 »

Aivan, mutta kun ne suhteet voivat kestää vain ja ainoastaan sen aikaa kun on tarkoitus, joka kerta kun sitä jättää toisen niin eroaa ja yhteenpalaa kun taas jälleen kohtaa. Siihen tähtään. Hauskaa silti voi pitää.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 26.02.2010 17:46:57 »

Äh, seksi seksinä on tajun tylsää, mekaanista vääntöä. Kyllä sitä pitää rakkautta ja kemiaa olla ainakin minulla. Tosin vaikea sanoa, kokemusta aiheesta on niukasti. Ja minä olen aina ollut kaikki tai ei mitään tyyppi. Sitä paitsi, miksi miehiä pitäisi vaihtaa kuin vaatteita, tai naisiakaan. Kai joillekin se sopii. Minä olen hyvin sitoutuvaa tyyppiä, yksi kerrallaan. Siinäkin meitä on moneen lähtöön. Minulle vain rakkaus on se tärkein. Ikuinen romantikko.

Joo, tuota sielullinen yhteys, kumppani on sama, mutta tuntematon, silti kokoajan mukana. Aika wear-touhua. Ainakin paljon mutkattomampaa. Siis luulen, että kyseessä on ihmisen oma maskuliininen/femiininen minuus.

Juu, kundalini nostaa tantraenergian joillakin. Kyllä sinulla ajatustenlukutaito on. Sinä kommunikoit vielä sanattomasti ihmisen todellisen minuuden kanssa, itse teen samaa. Käytkö astraalitasolla jo? Se on seuraava aste.

Juu kaikkea pitää harjoitella, silti tulee muistaa toisille sopii rummut toiselle klarinetti. Ihan kuin ihmissuhteissa toinen sopii toiselle toinen toiselle. Ja juuri muuten harjoitteluun perustuu pitkä parisuhde, kun oppii toisen tavoille on kaikki parempaa.

SE koska on valmis uuteen parisuhteeseen riippuu miten eroaa, jääkö jotakin hampaankoloon tai satuttiko ero. Meillä ero on  yhteinen päätös ja oikeastaan olemme parempia ystäviä kuin koskaan ja juttelemme avoimesti kaikesta. Kämppä ja kaikki vieläkin sovitaan yhdessä ja minusta tuntuu, että meidän välillä tärkein on vain oppia olemaan yksin, minä kun olen ollut 17-vuotta saman henkilön kanssa ja no viimeinen puoli vuotta olen ollut niin sairas, että koskea ei ole voinut, joten on tämä aika kulttuurishokki. Kauhistuttavan jännitävä sellainen.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 01.03.2010 16:11:29 »

Minä tulin siihen tulokseen, että virtuaalinen suhde oman maskuliinisen minuuden kanssa on kaikkein parasta tässä vaiheessa. Aina läsnä ja no varsin miellyttävä tyyppi. Varmistin arkkienkeleiltä asian niin kyllä ihmisen on mahdollisuus keskustella maskuliinisen minuutensa kanssa, tosin on se akkakin tuolla, välillä naureskelemassa ja huokailemassa minun toilailujani.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 01.03.2010 20:10:18 »

Entäs molemmat yhtä aikaa? 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: