Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Negatiivinen positiivisuus  (Luettu 15918 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 22.02.2010 03:40:13 »

Mita se on ja huomaatko/aistitko sita ja missa ja keissa? Tongue

Mie olen huomannut tata viime aikoina.. ollaan niin prkleen rakkaudellisia ja positiivisia
ja korotetaan itsea jumaluuksien, jeesuksien ja guruiksien korkeudelle
ja sitten kadehditaan ja pistellaan,
heheheheheh.... kaikessa rakkaudessa niita, joilla on jokin normaali elamakin.

Ja sitten valotetaan... eikun valitetaan, :Smiley  etta kun on niin huono ilmapiiri.. voi, voi.. :Smiley

Miten kieroa kaikki rakkaudellisuus voi olla ja mika on "rakkaudellisuutta"
ja mika rakkaudellisuutta?

Ajatuksia..? Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2010 08:09:56 »

Minnuu riepoo yksi työkaverini. Alusta asti olen ajattelut, että siinä vasta kiva tyyppi ja samberin säpäkkä saamaan asioita tapahtumaan. Ihailen hänen tarmoaan ja itseluottamustaan. MUTTA:
hän on niin hemmetin negatiivinen. Viimeksi sanoinkin, että en kyllä jaksa tehdä töitä kanssasi, jos koko ajan sinua "sorretaan" ja olet uhri. "En jaksa negatiivisuuttasi. Tiedän, että tässä minulla on opittavaa, koska sekoitun ihmisiin, mutta negatiivisuutesi on todella väsyttävää."

Hän siihen: EI SIIS MÄHÄN OLEN OIKEASTI POSITIIVINEN IHMINEN! (  idiot2 )

Ööh. Kun olen kuunnellut toisen valitusta kaksi tuntia putkeen, niin voitte arvata, että teki hieman mieli olla eri mieltä.

Jeesustelu = ei kiva. Tekee kyllä mieli itsekkin välillä harjoittaa  :Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2010 08:49:05 »

Tuli tästä aiheesta itse asiassa mieleen sama asia mistä valittelin tuolla valitusketjussa. Se, että kyllä väitetään, että me kaikki olemme yhtä ja että rakastetaan kaikkia ja kyllä suvaitsen kaikkea ja arvostan kanssaihmisiä. Mutta entäs kun toinen onkin eri mieltä jostain asiasta, ei esimerkiksi usko kaikkeen mihin itse uskoo, on esimerkiksi jonkun uskontokunnan edustaja tai ei seuraa henkistä tietä? Silloin aika moni nousee tuomitsemaan omasta pienestä rakkaudellisesta kuplastaan ja kristittyjenkin perään syletään kuin mitkäkin pahaiset noita-akat.

Kaikkea kyllä suvaitaan kunhan se ei mene oman turvallisuusympyrän ulkopuolelle, kunhan toisen ihmisen teot ja ajatukset on itse valmis allekirjoittamaan. Aika usein monet pitävät oikeutenaan katsoa pahalla silmällä ihmisiä jotka eivät ole ns. henkisiä, tiedemiehet ovat pahinta mitä löytyy, koska hehän eivät tajua mistään mitään, vaan ovat kylmiä ja laskelmoivia. Ja jos asioista ei puhuta samoilla termeillä niin katsotaan asiaksi kertoa kuinka sivistymätön ja väärässä toinen on.

Mie olen huomannut tata viime aikoina.. ollaan niin prkleen rakkaudellisia ja positiivisia

Oikeastaan tässä olet aika hyvin kiteyttänyt sen mitä itsekin on tullut ajateltua. Onhan se ikävä, että tuomitaan, mutta vielä enemmän pistää vihaksi se, että ollaan itse siellä jalustalla sitä parempaa kastia, jotka ovat ties mitä vanhoja sieluja, jotka ovat niiiiiiin lähellä valaistumista. No, tuomitseminen on kaiketi ihan ok, kunhan on ensinnäkin rehellinen itselleen siitä, että sitä harrastaa, eikä naamioi sitä mihinkään hyväntekoon. Itse olen ainakin ilkeä ja julma sille päälle sattuessani, olen tuomitseva ja liian ylpeä, mutta ehkä parempi että tämän tiedostan, enkä valehtele itselleni.

Tässähän tuli sitten itsekin tuomittua aika suuri joukko ihmisiä.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2010 13:06:24 »

Okkultismista rakkautta, jee.

Siis ajatuksetkin tulee olla positiivisessa muodossa, pyynteettömät, e i-sanaa on vältettävä kaikessa. Etenkin toiveissa.

Erimielisyys on rikkautta, se tulee sallia toiselle ilman, että itse muuttaa sydämen ääntään. Toisen tietoisuuden tasoa ja ymmärrystä tulee kunnioittaa, myös toisten tulee kunnioittaa toisten tietoisuudentasoa.

Loukkauksilla, satuttamisella on suurin merkitys, ne kasvattaa itseään. On suurin palkinto.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 22.02.2010 16:27:37 »

Minen onneks tuommosii tunne.

Lähipiirini ja vähän laajempikin on kyllä maallikkoja sanan varsinaisessa mielessä. Jeesustelijat eivät kuulu tuttavapiiriini...
Itseasiassa olen hörhöin koko porukasta kaikella astroilullani/lapsimyönteisyydelläni/ekoilullani ja tapoihini ei jeesustelu kuulu.. Smiley

« Viimeksi muokattu: 22.02.2010 16:29:43 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 22.02.2010 19:52:38 »

Tuli tästä aiheesta itse asiassa mieleen sama asia mistä valittelin tuolla valitusketjussa. Se, että kyllä väitetään, että me kaikki olemme yhtä ja että rakastetaan kaikkia ja kyllä suvaitsen kaikkea ja arvostan kanssaihmisiä. Mutta entäs kun toinen onkin eri mieltä jostain asiasta, ei esimerkiksi usko kaikkeen mihin itse uskoo, on esimerkiksi jonkun uskontokunnan edustaja tai ei seuraa henkistä tietä? Silloin aika moni nousee tuomitsemaan omasta pienestä rakkaudellisesta kuplastaan ja kristittyjenkin perään syletään kuin mitkäkin pahaiset noita-akat.

Kaikkea kyllä suvaitaan kunhan se ei mene oman turvallisuusympyrän ulkopuolelle, kunhan toisen ihmisen teot ja ajatukset on itse valmis allekirjoittamaan. Aika usein monet pitävät oikeutenaan katsoa pahalla silmällä ihmisiä jotka eivät ole ns. henkisiä, tiedemiehet ovat pahinta mitä löytyy, koska hehän eivät tajua mistään mitään, vaan ovat kylmiä ja laskelmoivia. Ja jos asioista ei puhuta samoilla termeillä niin katsotaan asiaksi kertoa kuinka sivistymätön ja väärässä toinen on.

Itseasiassa, kiitos innoituksesta pohtimaan asiaa.  coolsmiley
Sielta vali-ketjusta nappasin aiheen. Smiley

Ihminen on egoistinen olento ja sen egoismin voi pukea sitten vaikka rakkauden
ja positiivisuudn viittaan, mahdollisuuksia on loputtomasti.

But in the end the day, onko se todellisuudessa pakenemista omaa egoismiaan
hakeutumalla naennaisiin rakkaudellisiin ja positiivisiin kulisseihin,
joissa sita egoismiaan (*siis muiden alentamista ja mattaamista) voi harjoittaa "oikeutetusti",
kun se on kaiken maailman rakkaudellisuudessa ja positiivisuudessa kaaraistyna,
kun se toinen poikkeaa omasta turvallisesta ajattelumallista?

Nim. Super Egoisti. coolsmiley

Oikeastaan tässä olet aika hyvin kiteyttänyt sen mitä itsekin on tullut ajateltua. Onhan se ikävä, että tuomitaan, mutta vielä enemmän pistää vihaksi se, että ollaan itse siellä jalustalla sitä parempaa kastia, jotka ovat ties mitä vanhoja sieluja, jotka ovat niiiiiiin lähellä valaistumista. No, tuomitseminen on kaiketi ihan ok, kunhan on ensinnäkin rehellinen itselleen siitä, että sitä harrastaa, eikä naamioi sitä mihinkään hyväntekoon. Itse olen ainakin ilkeä ja julma sille päälle sattuessani, olen tuomitseva ja liian ylpeä, mutta ehkä parempi että tämän tiedostan, enkä valehtele itselleni.

Tässähän tuli sitten itsekin tuomittua aika suuri joukko ihmisiä.  Cool

Ma olen aina miettinyt, etta mita silla on valia sille itsensa jalustalle nostavalla
jeesustelijalla tai vaikka kasilla parantajalle, mita mielta mina olen jostain
ja mita mina tunnen jotain asiaa kohtaan? idiot2

Tama on ratkaiseva pointti, missa jyvat erotellaan akanoista
todellisessa henkisessa kehityksessa. Siis minun mielestani tietenkin
ja se on egoistisen ihmisen mielipide. Tongue

Jos tyyppi on oikeasti niin henkisesti pitkalla, niin miten voi olla mahdollista,
etta tyyppi ei voi kestaa sita tosiasiaa, etta joku muu on erimielta ja tuntee eri tavoin,
pitaa eri asioista ja jopa vihaa eri asioita, jopa niita, joista tyyppi itse pitaa?

Miten tuollainen "henkisesti kehittynyt" ihminen voi kokea olevansa olla yhta
kaikkien yli 6 miljardin ihmisen kanssa, joilla kaikilla on oma mielipiteensa
ja se on henkisesti ja egoillisesti vain hyvaksyttava?

Ai niin, he eivat ole yhta niiden ihmisten kanssa, jotka ovat eri mielta
ja muutenkin, he ovat yhta universaalin kanssa, joka on suurempi kuin ihmiset
ja niiden henkiolentojen ja mestarien kanssa, jotka ovat taydellisyyden huippuja. :Smiley

Eiko egoisti, luonnollisesti, aina halua samaistua vain taydellisyyteen..? Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 22.02.2010 22:51:17 »

Mita se on ja huomaatko/aistitko sita ja missa ja keissa? Tongue

Ja sitten valotetaan... eikun valitetaan, :Smiley  etta kun on niin huono ilmapiiri.. voi, voi.. :Smiley

Miten kieroa kaikki rakkaudellisuus voi olla ja mika on "rakkaudellisuutta"
ja mika rakkaudellisuutta?

Ajatuksia..? Smiley

Meissä kaikissa on sitä egoa enemmän tai vähemmän jäljellä täällä maapallolla tallustaessamme. Siksipä kukaan ei ole täydellinen. Wink smitten Annathan anteeksi, etten minäkään ole.  Wink Grin Annetaan kaikkien kukkien kukkia.  angel  smitten

T: "Jeesustelija"  angel  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 22.02.2010 22:55:29 »

RV on liittynyt fanittajiini  Cheesy Kaarinan ja mika se... Huh pfff... bella lutzka.  crazy2
Tervetuloa kommentoimaan kitkerasti ja katkerasti kaikkia topicejani ja viestejani,
vaikka ei olisi sanottavaakaan! smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 22.02.2010 22:55:51 »

Tämä on kyllä hyvä aihe... Rupesin miettimään enemmänkin ja olen sitä mieltä, että tärkeintä on olla aito, aidosti sitä mitä on, mitä se ikinä onkaan. Silloin se positiivisuuskaan ei mene sen negatiivisen puolelle...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 22.02.2010 22:57:35 »

RV on liittynyt fanittajiini  Cheesy Kaarinan ja mika se... Huh pfff... bella lutzka.  crazy2
Tervetuloa kommentoimaan kitkerasti ja katkerasti kaikkia topicejani ja viestejani,

En minä suinkaan ole kitkerä tai katkera. Ilmaisin vain mielipiteeni.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 23.02.2010 20:52:45 »

Toivoopi:Ei pelkkä Jeesustelija vaan varsinainen Kristustelija

Grin smitten angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 23.02.2010 20:59:13 »

En minä suinkaan ole kitkerä tai katkera. Ilmaisin vain mielipiteeni.  smitten

Hmmm..  :Smiley Noista sun vastauksista mun viesteihin paistaa jokin aitous lapi,
-kuitenkin. Wink

Smiley
Joo hyvä vaan jos pystyy avautumaan kaikista jutuista, semmosistakin mitä ei itse välttämättä tulisi kerrottua, niin pystyn arvostamaan.
Ja saahan siinä egomme miettimistä, kun on ainakin joku joka ei häpeile haukkua minullekin niin rakasta kotimaatani. smitten
Ehkä olen kokenut jonkinlaisen aivosolujen kadon, kun en tiedä mitä on vihastuminen.
Tai sitten se on vaan niin kertakaikkisen negatiivista hommaa, että parempi kun ei otakaan "iskuja" itseensä.

Toivoopi:Ei pelkkä Jeesustelija vaan varsinainen Kristustelija

Wink
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 23.02.2010 21:08:51 »

Jostain syystä tuli mieleen tässä näin, että
valitsin miehekseni sellaisen äijän, joka kestää selkäranka murtumatta ja silmän pullistumatta sen, että olen välillä ihan saazanallisen kauhea narttu. Suurimman osan ajasta tietenkin maailman ihanin tyttöystävä jne, mutta välillä, kun tätä suuvärkkiä ja pelisilmää on annettu, niin kyllä napsahtelee päätä poikki pelkällä vasemmalla puolella kieltä. Juuri tästä syystä on ihanaa, että miehelläni on sitkeyttä ja kestävyyttä ja myös verbaalista kyvykkyyttä, etten pysty häntä kampittamaan.
Vaikka en koekaan, että kotonamme olisi mikään voimien taistelukenttä, niin sellaisilla sanoilla tekee mieli kuvata riitojamme. Sellaista sanaisten säilien kolinaa. Minä puhkon sarvilla ja hän pistää myrkkyä menemään.

Kyllä kunnon riitaa raikastaa ilmaa.  uglystupid2 Että kukkuu vaan.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 23.02.2010 21:24:21 »

Jostain syystä tuli mieleen tässä näin, että
valitsin miehekseni sellaisen äijän, joka kestää selkäranka murtumatta ja silmän pullistumatta sen, että olen välillä ihan saazanallisen kauhea narttu.

Grin
Tuo on ihan elinehto! Grin  2funny
Mietipa millainen perkeeleellinen bicth from hell mie olen! Cheesy

Ja kun mie saan tarpeekseni, niin alan hyppia seinille ja silloin en todella halua
olla en samassa huoneessa, en samassa kaupungissa, en samassa maassa
ja en, hemmetti, edes samalla maapallon mantereella! Grin 2funny

Minusta tuo Jouskarini kestaa erikoisen hyvin.. ..tai se on vain pakkomielteinen minusta. Tongue

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 23.02.2010 23:12:07 »

No eiko se ole aika rauhallista riitelemista, kun vain sanoo,
etta en mie jaksa tata kuunnella ja lahtee...siis kavelee vain pois? :Smiley

Tai kun sanoo, etta mie lahden kolmen paivan paasta USA:han
(hah..?! Oletko nyt oikein tosissasi..?! Kauanko viivyt?)
ja viivyn sellaiset 2-3 kk.. :Smiley

..ja kavelee pois, eika vastaa siihen rayhaamiseen..? Huh
Niin kuin vastaa puhelimeen ja viesteihin..? Huh

Yleensa mie olen saanut rauhallisuudella ydintuhoasesodan aikaiseksi. uglystupid2

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: