Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Negatiivinen positiivisuus  (Luettu 15940 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 23.02.2010 23:23:44 »

Kävi juuri niin kuin päässäni ennustinkin, tylsistyn jossain vaiheessa, kun mies on rilluttelemassa ja toivon, että tulleeppi kottiin. Koska ei vielä näy, niin yritän sitten epätoivon vimmalla vääntää vitsaa lisää tähän keskusteluun. He he  Huh

En ole koskaan tajunnut miksei saisi riidellä. Musta oli kamalaa asua kotona, kun äiti vaan nieli kaikki mitä isältä tuli. Osittain se on varmaan viisasta, ettei lähde mukaan toisen huonoon oloon, mutta joskus täytyy myös osata laittaa ne rajat, ettei se toinen saa ihan aasina lesota himassa ja tartuttaa mielin määrin (yhdysS ana -hmm...) omaa pahaa oloaan ilman, että joutuu kelailemaan.
Tämä kimpoaa siis täysin siitä, kuinka olen todistanut meidän perheessä riitelemätöntä vuorovaikutusta äidin ja isän välillä. Musta se oli täysin  uglystupid2 ja laitoin tietenkin ihan ranttaliksi, fiu fau ja olenkin leimaantunut sitten siksi myrskynmerkiksi ja vaikeaksi ja itsekkääksi ihmiseksi, kun olen halunnut suoraan kohdata ne asiat, enkä vain niellä ja niellä. Tai ohittaa. Ehkä joku muu olisi osannut ottaa rentsimmin, eikä olisi välittänyt, mutta kyllä jostain syystä noilla vanhemmille annettiin tällainen penska, että olkaa hyvä vaan - itse tilasitte toimintaa!

Enkä mä kestä niitä " mun naama on tässä kestovirneessä koko päivän, kun mä en voi myöntää, että mäkin olen ihminen ja mulla on ihan veeitun paska olo ja mä vihaan sua" -ihmisiä. Täh? Kyllä mua voi vaikka vihatakin, ei kai se mulle mikään ongelma ole. Se on tämän ihmisen ongelma. Sitä mä en vaan tajua, että minkä takia sitä kulissia pitää niin kauheasti pitää yllä, kun kaikki sen ongelman kuitenkin tiedostaa ja suoraan siihen olisi helpompi suhtautua.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 24.02.2010 00:05:17 »

Kylla valilla kunnon riitely on paikoillaan puhdistamassa ilmaa,
mutta en mie tykkaa, etta koko ajan pitaa kitista, vinkua
ja olla krankkaamassa pelkasta periaatteesta jotain.  Undecided

Jouskarilla on hiukan sellaista taipumusta. Arsyttavaa, kun se riidan aihe
pitaa saada vaikka vakisin pystyyn jostain ja sitten se ihmettelee,
kun ma teen katoamistaikatempun (ja tekee uuden ongelman siita!). uglystupid2

Se on kait jokin ihmistyyppi-kysymys.
Taalla Astrossakin huomaa tuon ihmistyypin helposti,
vaikka ne kirjoittaisi ihan tavallista asiaa ja sitten ne ihmettelee,
kun ne miehet tekee katoamistempun kuin pieru Saharaan,
vaikka oli niiiiiii-in romanttista... :Smiley

...ja ollaan kyselemassa palstan ennustajilta varmaan kymmetta kertaa,
etta mitas nyt tama uusi mies, kun se entinen lahti..? crazy2 buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 24.02.2010 00:21:28 »

Grin
Niinpä, jos on koko ajan nenä kiinni läppärin lasissa, niin siinä saattaa olla parisuhde aika koetuksella.
Mutta ehkä sinkkuna on helpompi ollakin läpärin eessä pitempiä aikoja, kun ei ole vielä oivaltanut muuta elämää. Cheesy

Grin
Hah...?!  Shocked Hey...!  Huh Mun lappari on mun paras kaveri ja rakastaja! knuppel2
Mie en voi olla erossa lapykasta edes lomalla, vaan surffailen siella taalla.
Tosin huomenna tulee muutos, kun tati lahtee Miami Beachille ja baila-baila.. Tongue
Mun internet-stickikaan ei taida enaan toisessa osavaltiossa toimia
ja pitaisi hommata uusi.. Kiss

Tulipa se mieleen, että koetellaanko sinua Sashasemme juuri siksi, kun aina olet lähdössä maata kiertävälle radalle. Niin että jos et olisi riidan tultua lähdössä heti pois, niin loppuisiko nuo turhat riidat sitten ajan myötä.

Mie en ole mikaan masokisti. Mie nostan kytkinta heti, kun en tykkaa tilanteesta
ja painelen parempiin maisemiin.
Mie olen elamasta nautiskelija, enka elamasta karsija. Wink
Yksinkertaista. Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 25.02.2010 16:12:06 »

On olemassa sellainenkin sanonta, että paha saa aina kuitenkin palkkansa, joten toisen ihmisen negaatioita ei ole enää pakko itse millään "mittauttaa" oman napansa kohdalla. Jos edelleen tuntuu siltä, että kaikki oman napansa ympärille kerääntynyt musta tulee toisista niin onkin syytä alkaa tarkistuttamaan niiden napojensa anturoita, sillä ne on kaikille nyt muuntumassa tekemään ainoastaan positiivisia varauksia.  smitten

Niin no, eikös se yleensä mene siten, että se mikä muissa häiritsee on vaan oman minämme heijastusta, joten kaiketi, sitä vaan pitäisi välillä peiliinkin jaksaa tuijottaa ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 27.02.2010 01:10:52 »

RV on liittynyt fanittajiini  Cheesy Kaarinan ja mika se... Huh pfff... bella lutzka.  crazy2
Tervetuloa kommentoimaan kitkerasti ja katkerasti kaikkia topicejani ja viestejani,
vaikka ei olisi sanottavaakaan! smitten

Minä taas olen saanut itselleni Sasha-energiaa tuonne blogiini ja Uusi Maa-palstalla, jessus ne pitää minusta. Mutta hei me vaan nauretaan räkäisesti, siihen kun vielä pääsisi, minä hölmö, kun tunnen myötätuntoa heidän puolestaan ja kanaemo alkaa hoivaamaan. In kaikki mitä koemme on oman minuutemme heijastumaa, itse olen pääsemässä pikku hiljaa siihen, että alan kyetä ottamaan sisälle vain sitä informaatiota, mitä haluan ottaa. Vielä se kestää vuorokauden ajan, että pääsee tasapainoon pahimmista kommenteista.

Negatiivisuudessa ja huonossa kohtelussa on usein kyse siitä, että oman henkemme läsnäolo on heikko, sallimme kaiken huonon kohtelun itsellemme. Kun olemme riittävän vahvoja henkisesti ja positiivisia niin vastarinta on olematon, mutta sitten kun muuttuu rohkeaksi ja tekee itsenäisiä erilaisia päätöksiä niin auta armelias, oletkin uhka ja saat melkoisen käännytyksen. Nyt vaan pitää opiskella, miten ihmeessä sitä löytää tästäkin ulos.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 27.02.2010 09:47:08 »

Grin

Mikäs saitti se sellainen on, jossa Sasha-jutuille osataan nauraakin..? Grin :Smiley

Älä käytä liikaa Sasha-energiaa tai osalla alkaa kasvaa jumalaton molo otsassa. Tongue

Negatiivinen positiivisuus...
Miun mies kävi hakemassa minut pois USA:sta syyllä, että kun hänen on ollut niin ikävä
ja hän on niin rakastunut ja ne hää-valmistelut odottavat,
mutta kuinka ei oikein tunnu rakkaudelle ja ikävälle, kun tuntuu sille,
että se yrittää vain hallita ja dominoida mun tekemisiä ja elämää? Huh uglystupid2
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 27.02.2010 09:59:18 »

Jaa'a sen kun tietäis. Pikku hiljaa Sasha, pikku hiljaa.

Juu, sais kasvaakin, jos sillä mololla olisi jotain käyttöä. Täytyy opetella eroon sun energiasta, asioita voi muuttaa toisillakin tavoin, paljon tehokkaammin.

Negatiivinen positiivisuus kerroin kolmelle kaverille erosta ja siitä, että pääsen vihdoinkin keikoille, yksi onnitteli, toinen tokaisi, että saat etsiä seuraasi muualta on liian kiire, kolmas jätti reagoimatta.

Jos osaa dominoida ja hallita oikealla tavalla se on sulle hyväksi, jos yrittää hillitä menojasi epätoivolla.

Sinuna peruisin tai siirtäisin koko jutun, tuossa kuulostaa olevan väärät perusteet liikkeellä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 27.02.2010 10:14:02 »

Jep, mua ei kannata seurata mihinkään, eikä missään, kappas kun mulla on ihan oma tieni. Wink

Kiitti neuvoista, mutta edelleen, mulla on ihan oma tieni
ja en mie taida näitä häitä perua kuin vasta muutaman vuoden päästä. Wink

Huonomminkin voisi olla, -siis paljon huonommin.
Mulla on lääkis edessä, enkä mie aio kärvistellä köyhänä opiskeluaikaani.

Tämä on hyvä aika heittäytyä jonkun hellään hoivaan,
etenkin kun joku haluaa tehdä sen mulle.
Mie olen tähän asti pitänyt lapsesta asti huolen itsestäni,
enkä ollut vailla keneltäkään koskaan mitään, joten joskus miekin voin relata
ja heittäytyä edustusrouvaksi ja käyttää se aika tehokkaasti opiskeluun. Wink

Toiset edustusrouvat tekee hyväntekeväisyyttä ja edustavat eri kissanristiäisissä,
mutta mie aion opiskella ja seisoa vain tarvittavat tilaisuudet mieheni rinnalla.
Se on iso mies jo. Wink
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 27.02.2010 10:54:59 »

Aah, Sasha osaa vaihtokaupan ja kompromissien taidon, HYVÄ!!!

Sillä tiellä on aina kaikki hyvin. Juu tämä olisi hyvä aika heittäytyä jonkun hellään huomaan, mutta minkäs teet, kun sydän sanoo itsenäisty ja muutos on tarpeen. Mulla on mun koirat, toinen puolustaa mua henkeen ja vereen, joskus jopa omaan vereeni ja toinen taas antaa kaiken sosiaalisuuden mitä ihminen tarvitsee ja ne rakastaa mut pilalle.                   

Rikas mies tosiaan olisi ihan paikallaan, mutta päätin rikastua itse.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 27.02.2010 11:11:52 »

Aah, Sasha osaa vaihtokaupan ja kompromissien taidon, HYVÄ!!!

Sillä tiellä on aina kaikki hyvin. Juu tämä olisi hyvä aika heittäytyä jonkun hellään huomaan, mutta minkäs teet, kun sydän sanoo itsenäisty ja muutos on tarpeen. Mulla on mun koirat, toinen puolustaa mua henkeen ja vereen, joskus jopa omaan vereeni ja toinen taas antaa kaiken sosiaalisuuden mitä ihminen tarvitsee ja ne rakastaa mut pilalle.                  

Rikas mies tosiaan olisi ihan paikallaan, mutta päätin rikastua itse.

Vaihtokaupat ja kompromissit kunniaan! smitten

Miksi nähdä vaivaa moisen eteen, kun sen rikkauden saa helpomminkin? uglystupid2

Itävalta ja USA ovat siitä loistavia maita, että avioerossa nainen vie mieheltä
vähintään puolet omaisuudesta laillisesti ja miehen tulee maksaa ex-vaimolleen
elatusmaksua niin kauan kuin tämä kuolee tai menee uusiin naimisiin,
joka vastaa samaa elintasoa, kuin mihin nainen on tottunut avioliiton aikana. Afro

Täällä on moni isokin yritys mennyt konkurssiin avioeron myötä. Grin

....siksipä nuo miehet ei täällä halua kovin helposti erota ja tekee naisen eteen kaikkensa. Grin

No..  molempi parempi. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 28.02.2010 22:25:01 »

Joo kyllä se avioituminen kannattaa harkita hyvin. :Smiley

Mahdollisimman rikas ja ottaa sen muutaman vuoden viiva viiden vuoden projektina.
Kyllä ne huonot puolet ja riidat kokee yhtälailla varakkaan kuin
köyhänkin miehen kanssa, joten kyllä siitä hyvästä voi aivan hyvin
nauttia mukavaa elämää, vielä avioeron jälkeenkin.

Tämä on realismia. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 01.03.2010 11:50:09 »

Sormukset on ihania.  Smiley Mä voisin mielelläni pujottaa sellaisen sormeeni, niin säästyisi pähkäilyiltä miten kertoa ihailijoille, että seurustelee... Kun typerää ilmoitella sellaista ensikättelyssä ja sitten tilanne saattaakin olla jo liian pitkällä...  crazy2

Grin Niin ovat.  angel

Miun kihlasormus on ensi viikolla sormessa.

Mutta... hullua, että ällistyttävän moni entinen heila ja joukko ihailijoita
on super-aktivoituneet suhteeni heti kun tuo uutinen Herra Jouskarista, suhteesta,
tulevasta kohlautumisesta ja häistä levisi. Huh

Onko tuo jokin laumakäyttäytyminen rannalle jääneille uroksille,
että ne yrittää käydä merkkaamassa reviiriä uudestaan ja kuseksimassa nurkkiin? Huh

3-4 tyyppiä on aivan kuin paniikissa ja yrittää väkisin änkeä mun elämään,
vaikka aikaisemmin ne otti hyvin rennosti. Huh
Siis ne ei ole edes mitään entisiä heiloja, vaan ihailijoita, jotka on nyt vähän siinä
niin kuin hollilla, mutta ei kuitenkaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 01.03.2010 13:44:50 »

Minullakin on ensimmäistä kertaa elämässä kihlat sormessa, tosin silloin vain kun tykkään pitää. Nimittäin erosin keskiviikkona miehestäni ja torstaina menimme kihloihin. Ihan vain muistutukseksi siitä, että on 50-50 mahdollisuus, että palataan yhteen.

Yrittäkääpä erota samalla tavalla! Parhaimpina ystävinä ja okei rakastan miestäni enemmän kuin koskaan, mutta hieman väärällä tavalla.

Tuo kertoo vain siitä, että sulla on oikeanlaista kaksosenergiaa, minulla on eräs ystävä, josta pitäisit kovasti, te olette kuin kaksi marjaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #28 : 01.03.2010 14:09:26 »

niin, ken alkaa tällaisen topicin, varmaan tietää mitä on olla negatiivinen kun on positiivinen..

eipä minulla ole oikeasti mitään sanottavaa henkilölle, joka on jo sanaisen arkkunsa tyhjentänyt kohdallani; eihän Sashakaan "oikeasti" tarkoita mitään töväisyillään, kunhan purkaa paineitaan jossain jollekin; kun on "ihan sama mitä astrossa sanotaan"  Wink  idiot2
« Viimeksi muokattu: 01.03.2010 14:25:19 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 01.03.2010 15:17:05 »

Grin
Tuossa pätee joku Murphyn laki, joten vinkki vitonen kaikille yksinäisille sinkkunaisille,
että kerro olevasi menossa naimisiin, niin johan on sutinaa ympärillä. Grin

Sitten voi kertoa myöhemmin, että sinun vuoksesi peruin ne häät.. :Smiley Tongue

Oi joi, tämä topic on raiskattu sivuraiteille jo ajat sitten, mutta menköön
kevät auringon ja mun hää-stressin piikkiin. crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: