Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Negatiivinen positiivisuus  (Luettu 15911 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 01.03.2010 15:28:43 »

Grin 2funny
Mullakin on jo sekaisin..  Grin 2funny
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 01.03.2010 15:41:46 »

Hmm, itse en kyllä näe sitä naimisiinmenoa minään merkkinä suhteem sitovuudesta. Eihän mikään paperinpalanen tai sormukset sido ihmisiä toisiinsa. Itsehän me teemme niitä sitoumuksia ja elämme niiden mukaan niin pitkään kuin katsomme sen tarpeelliseksi. Äsken kun siis kirjoittelin tuonne kahvi ja teetupaan vähän tästä samasta aiheesta, niin tämä nyt sitten lisäykseksi. Kyllä mielestäni ihmissuhteet ovat tervettä toimintaa ihmisille. Itsenäinen ja vahva voi olla myös suhteessa. Toki toisen huomioonottaminen on ihan positiivista, mutta kyllä jokainen on silti yksilö myös suhteessa ja se on tärkeää muistaa. Me itse määrittelemme mitä parisuhde meille tarkoittaa. Joillekin sopii naimisissa oleminen, toisille vapaampi suhde tai avoinsuhde.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 01.03.2010 15:43:49 »

No, eiköhän nuo sinun aikaisemmatkin naimisiinmenoyrityksesi ole peruuntuneet vain sinun itsesi takia. Joten mitään uutta ei siis länsirintamalla, jos nytkään et sano Tahdon vaan pötkit pakoon omia pelkojasi, jotka olet luonut sellaisen varalle, jolla tahdot suojella omia tarpeitasi täällä ja muualla. Eli eiköhän se silloin taidakin olla se korkein tietoisuus, joka tietää, mitä todellisena et tahdo ja estää tekemästä mitään, mitä tulisit katumaan joskus. Joten kiitän ainakin itse Luojaani siitä, etten koskaan enää ole suostunut kenenkään miehen "maksulliseksi naiseksi" vaan saan elää avoimessa liitossa, kuten tahdon ja silti olen tullut kohdelluksi kuin kuningatar tässä omassakin elämässäni, koska voin lähteä tästäkin liitosta aivan milloinka vain tahdon. Vaan se ei ole tullut edes mieleeni, koska rakkautemme on lähtöisin sydämestäni eikä niinkään kenenkään toisen omistamisen halusta taikka siitä, että hän niin tahtoo! Puhumattakaan siitä, että joku vieras ihminen (pappi) jotenkin sitoisi liittomme tähtiin, sillä se ei ole siellä kirjoitettu vaan sydämemme liitti yhteen jo se korkein tietoisuutemme, josta molemmat olemme tänne maan päälle lähteneet silloin, kun päätimme tulla elämään yhdessä tänne tämän "viimeisen ehtoon".  smitten
Eli täällä olemme todellakin yhdentämässä sen negatiivisen sekä positiivisen elämämme ehtoon!

No mutta tämä on mun elämä ja mun valinnat, ei sun
ja minä päätän itse milloin haluan, mitä haluan ja kuinka haluan. Smiley

Rikkaudessa ja paljossa rahassa ei ole mitään pahaa tai negatiivista.
Kyllä rikaskin saa rakastua siinä missä köyhäkin. Smiley

Ei se tarkoita sille köyhemmälle osapuolelle maksullisena olemista,
vaikka käytännön elämän taso nouseekin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 01.03.2010 15:46:26 »

Kyllä mielestäni ihmissuhteet ovat tervettä toimintaa ihmisille. Itsenäinen ja vahva voi olla myös suhteessa. Toki toisen huomioonottaminen on ihan positiivista, mutta kyllä jokainen on silti yksilö myös suhteessa ja se on tärkeää muistaa. Me itse määrittelemme mitä parisuhde meille tarkoittaa. Joillekin sopii naimisissa oleminen, toisille vapaampi suhde tai avoinsuhde.

Aivan, ja elämä vie eteenpäin ja määritelmät siellä päänupissa voi vaihtua. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #34 : 02.03.2010 23:13:57 »

olkaa te vaan pässejä, minä en taida ..  Grin no on tästä palstasta sellainen ilo ollut, että vastakkaiset näkemykset on kohdanneet. ja rajusti. tai mitäänsanomattomasti, mitä milloinkin. Kaarinan kommentit ok.  
« Viimeksi muokattu: 07.03.2010 15:02:35 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: