Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiaverkko maapallon ylle...  (Luettu 5581 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 23.02.2010 00:11:08 »

Näin aika mielenkiintoista ja ihmeellistäkin unta viime yönä. Leijailin jossain avaruudessa ja huomasin kun lähelleni tuli jokin avaruusalus tai vastaava ja sieltä "ammuttiin" sellainen hohtava energiaverkko maapallon ympärille. Jäin unessa miettimään, että mitähän varten tuo laitettiin, suojaako se maapalloa jotenkin...
Miten te näette tämän unen merkityksen?  :Smiley Kiitos.  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2010 00:58:32 »

Aivan ihana uni-uskon, etta energiaverkko suojaa meita!
Nyt kun olemme siirtymassa uusiin energioihin ja muutoksia on tulossa, onhan  jupiter suojannut meita jo vuosi sitten, silloinhan ei onnistunut jonkun astroidin tormays maapallolle-eli suojaus jatkuu!  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 23.02.2010 02:54:54 »

Mielenkiintoista, kovin mielenkiintoista, tein erään meditatiivisen harjoituksen viime yönä, jossa yhdistin Atlantiksen ja Lemurian kristallit, se oli melko voimallinen kokemus ja loin juuri tuollaisen kuvaamasi energiakentän. Tässä ohje: http://www.phpbbserver.com/uusimaa/viewtopic.php?t=2767&mforum=uusimaa eli tein tämän: Lopuksi voit myös lähettää tätä energiaa muille. Pyydä sieluasi lähettämään tätä energia kaikille tutuillesi ja niiden kautta niiden tutuille, ja näin eteenpäin ja edelleen kunnes koko ihmiskunta saa tätä energia.

Intouduin hieman ja olo oli melkoisen mahtava. Ihmisillä on tapana aistia energiani silloin tällöin, se on ihan tuttu juttu. Koitkohan sinä minun energiani, tosin avaruusalusta minusta toivottavasti et saa. Mutta mieli on kummallinen välillä.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2010 10:47:53 »

Tässä tuli semmosta mieleen, että minäkin olen ruukannut tehdä ajatuksissani maapallon ympärille enkeli-lauman halailemaan koko tellusta.
No en tiedä onko siitä mitään hyötyä, tai onko jotain yhteistä unesi kanssa, mutta ainakin olen tehnyt sen aina täydestä rakkaudesta ja kiitollisuudesta, koko kaikkeutta kohtaan. smitten

Oot kyllä ihana, ja te kaikki  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #4 : 23.02.2010 11:02:29 »


Mielenkiintoista.  smitten
Mä taas lähetän rakkautta maapallon energiaverkkoon, että se leviäisi kaikille elollisille. Teen tätä päivittäin. Bussissa on hyvä hetki mennä alfatasolle ja alkaa lähetys. Hih.  smitten
Kiva että moni tekee tällaista.

Kiva etten oo ainoo hullu joka yrittää meditoida aamuisin bussissa  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 23.02.2010 21:51:31 »

Joo täällä yks hullu vielä lisää.  Grin Kaikki liittyy kaikkeen.  Wink Kiitos vastauksista smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #6 : 23.02.2010 22:51:58 »

Rauhaa ja rakkautta, kunnon hippimenoa. Ihminen on sitä mitä uskoo ja jos ei ole niin jos hulluna on hyvä olla niin mikäs siinä. Mukaan vaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 27.02.2010 02:17:44 »

Juu minun pääni sisällä on jo aika tungos, mutta kyllä sinne muutama valossa kulkija mahtuu mukaan. Tosin eilen liittyi yksi ja tänään sitten olinkin Tyräleikkauksessa, varsin mielenkiintoinen kokemus. Jos joku voisi sanoa, miten ihminen voi luoda telepaattisen suhteen ilman, että kokee toisen kipuja itsessään niin kiva olisi. Luulin, että reiki-vihkimys olisi riittänyt poistamaan sen, mutta minä kun kannan edelleen toisten kipuja, tosin hoitamalla itseäni saan hoidettua toisiakin. Metka juttu.

Mun elämä on nykyään enemmän kuin outoa. Mutta energiaa mussa kuulemma on, kävin eräällä niksauttajalla, joka aistii energioita se oli ihan ihmeissään minun kanssani, voi itku sentään. Mun vasen polvikin kuulemma välitti ihan mielettömiä fiboja ja välillä päänupissa oli sellaiset jamit, että toinen oli vaan, että mikä sinä oikein olet, sun energiajärjestelmä on aivan erilainen kuin muilla. No joo, onhan se vaan viisi vuotta ollut alalla.

Mutta kyllä meillä oli hauskaa, jessus sentään ja missä paikoissa sitä taas tuli käytyä. Huvittavinta oli, että taas Tampereella oli valoilmiöitä... Hei mä askensoin (lähellä meditaatiota) lähes missä vaan, se on jo niin automaattista, ikävintä on, että se iskee niin nopeasti, että autolla ajossa on omat riskinsä. Mä kai sittenkin tarviin sen henkilökohtaisen kuskin ja avustajan...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: