Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käyttääkö kukaan heiluria...  (Luettu 7903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« : 26.02.2010 11:17:57 »

Hei...osaisiko kukaan auttaa heilurin käytössä. Ostin itselleni sellaisen, "siunasin" sen ennen käyttöä ohjeiden mukaan jne. mutta silti tuntuu etten saa totuudenmukaisia vastauksia kysymyksiini. Koitan välttää aikaa sisältäviä kysymyksiä esim. onko tänään hyvä päivä, koska olen kuullut ettei henkimaailmalla ole aikaa kuten meillä. Olen aina kysynyt ennen käyttöä mikä vastaus on kyllä, mikä vastaus on ei, ettei sen vuoksi tulisi epäselvyyksiä. Kertokaa omia kokemuksia...saako heiluriin paremman yhteyden ajan kanssa? Millaisia on hyvät kysymykset siis miten kysymykset kannattaa muotoilla?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 26.02.2010 15:42:42 »

Hyvin paljon, sinun tulee kysyä lupa heilurilta jokaiseen kysymykseen alussa, jotta saatte rakennettua luottamuksen. Heiluri vastaa tahallaan väärin, jos kunnioitus on ala-arvoista.
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.02.2010 16:04:18 »



Apua..."heiluri vastaa tahallaan väärin, jos kunnioitus on ala-arvoista"...

Heilurilla ei ole henkeä. Heiluri on metallia. Heiluri saa energiansa vain ja ainoastaan sinulta ja sinun henkioppaasi ohjaavat/siunaavat toimitusta, jos niin pyydät.

Jos tuntuu, ettet saa oikeaa vastausta, et ehkä ole valmis kuulemaan oikeaa vastausta. Tässä elämässä saa sen minkä pyytää ja ansaitsee. On kaksi yhtä vahvaa lakia: jokainen voi olla, saada ja tehdä mitä ikinä haluaa ja jokainen vetää puoleensa sitä mitä eniten pelkää. Ei ole sen suurempia kosmisia lakeja ja niiden mukaan mennään kaikki.

Kannattaa keskittyä ihan niihin Kyllä, Ei tai Ei ole aika sanoa aluksi. Seuratkaa ihmiset omia ajatuksianne tarkemmin ja sitä mitä toivotte sekä visualisoitte ja miten. Omia motiiveja toiveiden takana, niiden puhtautta jne. Elämä kantaa, kun sen antaa.

TaruTuulia
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 27.02.2010 01:22:30 »

Heiluri on metallia, mutta minun heilurini on savukvartsia, todellisen minuuteni kivi. Todellinen minuuteni kouluttaa minua ja opastaa mm. heilurin välityksellä. Minun todellinen minuuteni puhuu kanssani heilurin kautta ja niin itseasiassa on jokaisen heilurin toiminnan kanssa. Minä puhun ja aistin hyvin kiviä, joten suhteemme on ehkä erilainen kuin toisilla.

Kyllä, jos kysyn väärän kysymyksen, joka on itsekkäistä syistä asetettu heiluri ilmoittaa sen minulle, minä itse kysyn aina lupaa tosin jo nykyään alitajuisesti kysymyksen asettamiselle. Minä pääasiassa ennustan heilurin kautta nykyisin toisille, itselleni kysyn harvoin neuvoa, koska se on aika harvoin sallittu.

Heiluria voi käyttää hyvin eri tavoin, vahvistaakseen sairauksia, tulevaa tai menneiden tapahtumien arviointia varten. Kysymysten asettelu on vaan aika haastavaa.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #4 : 27.02.2010 12:24:23 »

¨Kyllä minä pyydän aina enkeleitä ja auttajia olemaan läsnä. Pyydän heidän vastaavan vain jos minun kuuluu saada tietää vastaus...eikä se vastaus aina todellekaan miellytä. Ymmärsinkö oikein ettei ole hyvä kysyä itseensä liittyviä asioita? Esim...onko tämä ihminen hyväksi minulle tai onko tämä työpaikka minun.. Kysyn aina että saanko kysyä siihen ja siihen liittyviä asioita, mutta jos kysyn vaikka että tuleeko ystäväni Maija käymään..heiluri vastaa ei ja kohta soikin ovikello. Onko tälläiset kysymykset vääriä tai pilkkaavia? Olen myös kysynyt ihmisuhdeasioita ja vaikka vastaukset eivät miellytä niin "vääriä" vastauksiakin tulee. Miten ne kysymykset tulisi muotoilla? ja saanko heilurin kautta enkeleihin tai auttajiin ajan kanssa paremman yhteyden?
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5 : 27.02.2010 12:37:39 »

Miksi ihmeessä heilurin pitää olla metallia?
nimim. utelias  :Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #6 : 27.02.2010 12:50:47 »

Mun heiluri on ametisti kivi. Ei sekään metallia ole. Shocked
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #7 : 28.02.2010 14:07:28 »


 Minä opin jo teininä heilurin käytön, siinä käytettiin "vihki"-tai muuta kultasormusta,

 tai neulaa, joka pujotettiin joko ohuen langan tai hiuksen läpi,- ja tehtiin poika,-

 tyttövauva ennusteita, ja kyllä-ei,kysymyksiä, se teiniaika oli 60luvun puolessa välissä.

  Teen sitä vieläkin, ja se toimii,--pitää vai keskittyä hyvin.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8 : 28.02.2010 14:54:23 »

Täällä kanssa "tutustuminen "kesken. Jännää on se, että kun heiluri pyörii myötäpäivään ympyrää vasemman kämmenen päällä (jostain syystä juuri noin sen käyttö tuntuu parhaimmalta) tuntuu pyörivä liike kutitukselta.
Vastapäivään tunne on polttava, välillä jopa sattuu, vaikka heilurin pään etäisyys kämmenestä olis jopa n.15-20 cm  Tongue

Kaikki liikkeet eivät todellakaan ole selviä..esim.silloin kun se alkaa vaan vapisemaan/tärisemään tai vaihtaa yht´äkkiä tuon pyörimisen suuntaa  Shocked
Liikkeet saan lopetettua kun nostan sormia ylöspäin, ikäänkuin kupiksi.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #9 : 28.02.2010 15:20:25 »

Eppana ,saatko todenmukaisia vastauksia kysymyksiisi? Millaisia kysymyksiä kysyt?
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10 : 28.02.2010 17:48:39 »

Saan ja en saa..luulisin. Muutaman tosi tärkeän asian on kertonu tulevan/tapahtuvan ja ne menikin niin, mut en silti vieläkään oikein ymmärrä sen puhetta.
Monesti saan aivan samat selkeydet asioihin kun vaan pitelen käsissä sitä ja rauhotun. Kuulostaa varmaan hullulta  idiot2 mut itteäänhän siinä (kai) kuuntelee kun sitä käyttää-ja tää oli mun mielipide.

Kysymyksiä laidasta laitaan. Kysyn kuitenkin aina ensin haluaako heiluri ylipäätään "jutella"  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #11 : 01.03.2010 18:31:47 »

Kiitos eppana...jatketaan harjoituksia. Kerro ihmeessä kuulumisia ja vinkkejä edistyksestäsi. Wink.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #12 : 26.03.2010 21:56:48 »

Juu ja kannattaa muistaa, että heiluri myös opettaa, eli jos kyselet liikaa se valehtelee sumeilematta, jotta ymmärrät olla kyselemättä tyhmiä. Tai jos kysyt itsekkäästi jotakin, jota ei kuulu kysyä se antaa myös silloin väärän vastauksen.

No okei, heiluri vain vahvistaa sitä sisäistä tietoa mitä meillä itsellä on ja se toimii meidän sisäisen äänemme jatkona ja ainakin minun todellinen minuuteni on joskus minulle turkasen ankara tai sitten sillä vain on kieroutunut huumorintaju.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: