Suljin
|
|
« : 28.02.2010 22:28:45 » |
|
Olen parin ikävän kokemuksen jälkeen alkanut säikkymään kaikkea.. Kuulin ääniä, mitä en olisi halunnut kuulla ja tunnen nyt olevani ikäänkuin lukossa henkimaailman asioissa. Tahtoisin kovasti päästä asioissa eteenpäin, mutta pelko estää ja saa perääntymään ko. asioissa.
Olen kumminkin nähnyt unessa mm. henkioppaani ja aurani. Eli pelkään vain, jos olen täysin tietoinen asioista.
En voi edes tietää, oliko kyseiset äänet vain jotain ilmastointia, mutta tieto voisi auttaa.. En vain ole keksinyt keinoa, miten saisin tietää..
Tiedän myös, että huonot ajatukset voivat pahimmillaan kutsua huonoja vierailijoita, joten en uskalla oikein edes sitten yrittää..
Ongelman alku ja juuri on tosiaan äänissä.. Olen usein poikaystäväni kanssa nähnytkin asioita ja ne eivät ole olleet pelottavia vaan enemmänkin kiehtovia, toivoisin, että voisin olla taas avoin näille asioille..
Pienempänä minulla oli myös äänet riesana, kuulin läsnäoloa kun ketään ei ollut lähellä.. Mikähän niissä äänissä oikein on? Sekö, että kun kuuluu, mutta ei näy?
Olisiko neuvoja, mistä voisi löytyä avain tähän lukkoon?
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 28.02.2010 22:45:02 » |
|
Onko tuo nyt ihan terveellistä mennä noihin henkimaailman asioihin niin syvälle, että todellisuus ja ihmiselämän miellekkyys katoaa? Meidän tarkoitus on elää tällä Telluksella mahdollisimman ihmismakuinen ihmiselämä ja nauttia siitä joka päivä täysillä, eikä elää minään henkiolentona. Mun mielestä on turhaa mennä merta edemmäs kalaan etsimään ihmisen ja elämän tarkoitusta. Ihminen on todistetusti onnellisimmillaan ja tasapainoisimmillaan eläessään inhimillisenä ihmisenä nauttien siitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #2 : 28.02.2010 22:59:10 » |
|
Niin no, en olekaan tahallisesti niin syvälle henkimaailman asioihin mennyt kun nämä äänet ovat jo pienestä pitäen olleet kiusana silloin tällöin. Se on siis ollut hyvinkin luonnollista ja tiedostamatonta se sinne uppoaminen.. Enkeleitäkin tai jotain vastaavia henkiolentoja muistan tiedostamalla nähneeni 6-7 vuotiaana. Ja uskon, että herkkyys henkimaailmaan johtunee myös syntymäni tapauksista ja elämäni alku vuosista.. Olen varmaankin silloinkin ollut kovassakin yhteydessä sinne tai he ovat olleet yhteydessä minuun..
Mutta toisaalta, tahdon kyllä silti ylläpitää yhteyttä henkimaailmaan vaikka tallaajana täällä maan päällä olenkin, tahtoisin vain, että saisin pitää yhteyden ilman pelkoja..
Kiitos kumminkin viestistäsi, Sasha
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 28.02.2010 23:50:13 » |
|
Olen huomannut, että (liikaa) henkisillä ihmisillä käy samoin huumeiden käyttäjillä.
Ne kadottaa kosketuksen todellisuuteen ja faktaan ja alkavat kärsiä ihan uskomattomista pelkotiloista ja vainoharhoista ja ihmiset alkaa karttaa viimein.
Sama kait tuo on millä sen päänsä sekaisin saa, henkisyydellä tai aineilla, jos se on pääasia elämässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 01.03.2010 06:25:14 » |
|
Hmm, no ei kukaan pidä meteliä aineiden käytöstäänkään, mutta silti muut voi todeta outouksia muuttuneessa ajattelutavassa ja käytöksessä.
Esim. pelkästään jatkuva pelko muuttaa normaalia käytöstä ja ajattelutapaa. Tuskin huomaat sitä itse helposti.
Normaalijärkinen ihminen pelkää vain todellisissa vaaroissa, missä se on luonnollistakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #5 : 01.03.2010 15:14:34 » |
|
Tulipas tästä aiheesta mieleen tämä Yoda lainaus ^^
“Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”
Mutta todellisuudessakin olen aikalailla samaa mieltä tuon kanssa. Täytyy kohdata pelkonsa silmästä silmään ja voittaa ne. Oma pelkomme houkuttelee negatiivisia asioita elämäämme tai asioita jotka tulkitsemme negatiivisiksi. Pelko vaan pois. =) Itse olen päässyt monista peloista eroon järjen avulla. Paha kuolemanpelkoni on esimerkiksi laimentunut yksinkertaisesti vain pohtimalla asioita ja järkeilemällä omaa käytöstäni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #7 : 01.03.2010 20:24:27 » |
|
Jos joku kuulee ääniä ja pelkää henkimaailman olioita tai sen olevaisuutta ja ennen kaikkea elää jatkuvassa pelkotilassa, niin psykiatrin heiniä saletisti, eikä tyyppien, jotka vie sinne pelkotiloihin syvemmälle. No.. Asia ei aivan täysin noin ole, en ole jatkuvasti pelkotilassa ja en sanoisi henkiolentojen tai henkimaailman olemassa olon minua pelottavan.. Vain sen, jos tunnen saavani arveluttavaa yhteyttä..
Mutta pyytäisin, että kinastelisitte näistä asioista jossain muualla..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #10 : 02.03.2010 00:30:49 » |
|
Hei! Luin vähän silmäillen tätä topikkia ja haluan antaa pienen tietovinkin.
Minullakin on ystäviä, jotka kuulevat ääniä ja itsekin ehkä joskus, joten olen etsinyt tietoja.
Käsiini osui tällainenkin kirja: Moniääniset -näkökulmia äänien kuulemiseen, Marius Romme, Sandra Escher
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #11 : 02.03.2010 13:15:33 » |
|
Kiitos taas vastauksistanne! Tiedän kyllä puhumisen auttavan asiaa ja aikomukseni onkin puhua peloistani.. Sashan kommenteista vain tuli hieman mieleen, että pitäisi henkimaailma kokonaan jättää, mutta käsitin varmaan vain väärin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #12 : 02.03.2010 14:53:55 » |
|
Kyllä mielestäni tekee ihan hyvää miettiä miten tuo mielipiteensä esiin, koska aika usein ne kärjistyvät kärkkään ilmaisun takia, vaikka itse mielipiteessä ei sinänsä mitään vikaa olisi ollutkaan. =/
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 21:46:31 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 03.03.2010 08:05:07 » |
|
Tuli villi ajatus mieleeni...ettet vain Kuikui ole Sasha toisella nimimerkillä? Tottahan toki mä kirjoittelen täällä useammalla nikillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 03.03.2010 08:16:33 » |
|
Kiitos taas vastauksistanne! Tiedän kyllä puhumisen auttavan asiaa ja aikomukseni onkin puhua peloistani.. Sashan kommenteista vain tuli hieman mieleen, että pitäisi henkimaailma kokonaan jättää, mutta käsitin varmaan vain väärin No ei sitä harrastusta kokonaan tarvitse jättää, mutta olisiko kuitenkin pienen järkeistämisen ja arkielämän todellisiin realiteeteihin tarttumisen paikka? Kai nuo "jeesustelijat" kutsuu sitä maadottumiseksi? Olen mäkin ollut syvällä noissa henkisissä jutuissa ja tullut huomaamaan, että ihminen on tarkoitettu elämään ihmisen elämää ja havannoimaan itseilman henkiolentoja ja nauttimaan siitä. Ihminen pääsee silloin tasapainoon elämässään ja kokee todellista onnellisuuden tunnetta. Pelko ei kuulu mihinkään aitoon tasapainoon ja onnellisuuteen tai edes terveyteen. Pelko on ihmisen luonnollinen tunne ja aistimus, kun vaara uhkaa. Jos henkisyyden harjoittamisessa, tai missä tilanteessa vain, syntyy pelko, niin luonnollisesti siellä on vaara uhkaamassa. Ei savua ilman tulta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|