Hei siistii, just se aihe esiin, kun haluan valittaa. Aamulla luonamme kävi
"ystäväni."
Häntä negatiivisempaa "uhria" tuskin löytää. Käytöstapoja ei ole ja jokaisesta asiasta löytyy vain ne huonot puolet. Hän ei tosin ole mielestäni kovinkaan pinnallinen, vaan itse asiassa tosi käytännöllinen, ammattisuuntautunut ja pitkässä ja emotionaalisesti risaiseksi laittavassa parisuhteessa, josta hän aina naputtaa.
Hän on siis
ja totean, että meidän välisemme kemiat ovat ainakin todella hmm... liekehtiviä ja ailahtelevia.
Hän kävi siis aamulla luonamme, koska halusi tulostaa ja omasta tulostimesta oli mennyt muste loppuun. Eilen illalla olimme yötä myöden anoppilassa ja vasta tänään aamulla sopi tulla. Hän tulee sitten, huomaa, ettei tiedosto ole yhteensopiva tietokoneemme kanssa, kiroilee poikaystävänsä, joka on käyttänyt musteen, poikaystävän, joka on antanut hänelle paskan koneen ja poikaystävän, joka on laittanut paskaksi ystäväni koneen ja antanut tilalle oman paskan koneensa.
Olin, että koitetaanpas nyt etsiä netistä se tiedoston konvertoija. Sitä ei kuitenkaan lyhyellä latausajalla löytynyt, joten tiedosto jäi nyt tulostamatta. Hän oli menossa vielä työhaastatteluun, jota varten olisi pitänyt tulostaa.
Viimeiset sanat, jotka hän sanoi ennen lähtöään meiltä: Paska reissu, mutta tulipa tehtyä.
Heräsi kyllä itsellä vähän kysymys, että minkä hemmetin takia elämässäni on tällaisia ihmisiä?
Että miksi minä niitä raahaan perässäni, kun oikeasti en juurikaan tämänkään kaksosen takia ole hauskuutta saanut? Hän ei ole keveä kaksonen, enkä tunne yhtään ainutta muutakaan kevytmielistä kaksosta. Kaksi läheistä ystävää, kaksosauringolla, molemmat parisuhteissa ja suhtautuvat myös vakavasti ihmissuhteisiin, ja ovat todella reiluja.
Kiitos ja anteeksi valitukseni, ja johan helepotti
Kiteytyksenä: enpä kaksosta mitenkään kovin kevytmielisenä tai kaksinaamaisena näe, vaan kyvykkäänä sekä kevyeeseen että syvälliseen ja niiden väliseen nopeaan vaihteluun.