Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pinnallisuus ja kaksoset  (Luettu 27548 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« : 01.03.2010 12:28:00 »

Täällä on sivuttu useassakin topikissa aihetta, ansaitsee varmaan omansa.

kaksoset siis.

Juu ja nimenomaan kaksosista puhuttaessa tuo pinnallisuus tulee usein esille. Edustan itse melko vahvasti  kaksoset merkkiä. Peräti 21% Pullenin mukaan.

Eli, ruotikaa käsityksiänne kaksosesta, sen pinnallisuudesta, silmänkääntötempuista, elohopeamaisesta olemuksesta, tai mistä vaan. Miten sen koette/näette.

Niin ja tämä siis yleisesti... Wink

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2010 12:44:45 »

Hei siistii, just se aihe esiin, kun haluan valittaa. Aamulla luonamme kävi  kaksoset "ystäväni."
Häntä negatiivisempaa "uhria" tuskin löytää. Käytöstapoja ei ole ja jokaisesta asiasta löytyy vain ne huonot puolet. Hän ei tosin ole mielestäni kovinkaan pinnallinen, vaan itse asiassa tosi käytännöllinen, ammattisuuntautunut ja pitkässä ja emotionaalisesti risaiseksi laittavassa parisuhteessa, josta hän aina naputtaa.

Hän on siis  kaksoset aurinko  kalat  kuu  askendentti  rapu ja totean, että meidän välisemme kemiat ovat ainakin todella hmm... liekehtiviä ja ailahtelevia.

Hän kävi siis aamulla luonamme, koska halusi tulostaa ja omasta tulostimesta oli mennyt muste loppuun. Eilen illalla olimme yötä myöden anoppilassa ja vasta tänään aamulla sopi tulla. Hän tulee sitten, huomaa, ettei tiedosto ole yhteensopiva tietokoneemme kanssa, kiroilee poikaystävänsä, joka on käyttänyt musteen, poikaystävän, joka on antanut hänelle paskan koneen ja poikaystävän, joka on laittanut paskaksi ystäväni koneen ja antanut tilalle oman paskan koneensa.

Olin, että koitetaanpas nyt etsiä netistä se tiedoston konvertoija. Sitä ei kuitenkaan lyhyellä latausajalla löytynyt, joten tiedosto jäi nyt tulostamatta. Hän oli menossa vielä työhaastatteluun, jota varten olisi pitänyt tulostaa.
Viimeiset sanat, jotka hän sanoi ennen lähtöään meiltä: Paska reissu, mutta tulipa tehtyä.

Heräsi kyllä itsellä vähän kysymys, että minkä hemmetin takia elämässäni on tällaisia ihmisiä?
Että miksi minä niitä raahaan perässäni, kun oikeasti en juurikaan tämänkään kaksosen takia ole hauskuutta saanut? Hän ei ole keveä kaksonen, enkä tunne yhtään ainutta muutakaan kevytmielistä kaksosta. Kaksi läheistä ystävää, kaksosauringolla, molemmat parisuhteissa ja suhtautuvat myös vakavasti ihmissuhteisiin, ja ovat todella reiluja.

Kiitos ja anteeksi valitukseni, ja johan helepotti  Tongue
Kiteytyksenä: enpä kaksosta mitenkään kovin kevytmielisenä tai kaksinaamaisena näe, vaan kyvykkäänä sekä kevyeeseen että syvälliseen ja niiden väliseen nopeaan vaihteluun.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.2010 13:38:51 »

Jaa minua tarkoitatte vai. Hei muistakaa kaksosessa on aina kaksi puolta. Pinnallinen ja hyvin syvällinen. Ainakin minussa. Minä puhun paljon ja joskus kiusaan ihmisiä, mutta hyvällä, keventääkseen ilmapiiriä. Olen yleensä kuin kameliontti, kykenen muuntumaan ihmisen tarpeiden mukaan. Sosiaalinen ja silti kaipaan omaa rauhaa. Juu liian utelias...

Okei nyt on taas käytöstavat hieman unohtuneet, mutta me kaksoset olemme siitä hyviä tyyppejä, että opimme sairaan nopeasti!

Itselläni ailahtelevaisuus kuuluu piirteisiin ja kaksosessa on vain kaksi puolta, aina.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 01.03.2010 14:09:09 »

Indiima,
Tuo  kaksoset ystäväsi Huh ...
En ole koskaan ajatellut tuota  kaksoset laatua valittajana tai negatiivisuudessa rypijänä.. Voisiko olla enempi tuo  rapu nousu?

Jokaisessa eläinradan merkissä on omat mahdollisuutensa ja tietysti myös se ei niin kehittynyt puoli. Toinen ei ole toistaan parempi, vaikka toisinaan niin halutaan ajatellakin.
Olen miettinyt tuota pinnallisuutta melkolailla. Ei siksi että olen itse  aurinko kuu jupiter merkurius  kaksoset tai siksi että en ole pinnallinen, mutta ilmiönä.
Puhtaana ilmiönä. Tietysti käytännönkokemukset kiinnostavat.

Mitä se on se kaksosten pinnallisuus? Tunteen puutettako? Tahdon?

Hermes lie avaava kuvaus tähän.
Jumalten lähetti sekä varkaiden jumala. Karkasi äidiltään Maialta heti synnyttyään. Varasti Apollonin karjan ja piilotti sen luolaan, josta löysi kilpikonnan kuoren. Tulipa keksineensä siitä kielien kanssa lyyran. Palasi takaisin kotiinsa ja kapaloi itsensä.
Apollon huomasi varkauden mutta Hermes ei sitä koskaan myöntänyt. Zeus kuitenkin näki tämänkin ja Hermes oli paljastua. Hermes harhautti kuitenkin Apollonia alkaen soittaa lyyraansa. Apollon rakastui lyyraan niin että hyväksyi mielihyvin korvaukseksi karjastaan.

Toki  merkurius hallitsee myös  neitsyt laatua. Millainen on neitsyen  merkurius, millainen kaksoset  merkurius? Yhtä pinnallinen?

Aatoksia.

tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 01.03.2010 14:13:45 »

No, enpä taida olla parempi valittaja kuin valittaja  kaksoset . En minäkään koe, että valittaminen ja negailu olisi oikeastaan kaksosten heiniä. Ehkä rapunousu on todempi.

Tämä kaksonen muuten on neitsyen paras ystävä. BTW. Hauska sattuma. Vaikkeivat kummatkaan kovin verbaalisia arjessa olekaan, niin jotain samaa heissä on.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.03.2010 14:28:45 »

Kaverin mies;  kaksoset  aurinko aspect_con askendentti Aivan ihana ja rakastettava ihminen, syvällinenkin, ja vahvasti mielipiteistään ja periaatteistaan kiinni pitävä. Mutta kun joku kääntää selkänsä niin puukkoa tulee.  Angry Mä yritän olla nykyään kiinnittämättä huomioo siihen selän takana puhumiseen. Siltä saa kyllä 'infoa' mitä muut on puhunu, mut sitten vaan arvailen mitä se puhuu et mitä se ei ymmärrä et mä teen. Onnkes se monesta asiasta sanoo suoraan. Mut toi 2 asteen  aurinko aspect_con askendentti ilmeisesti hämää sitä itseä että ei tajua että joku juttu on selän takana puhumista ja joku ei...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 01.03.2010 14:49:25 »

En kyllä sanoisi pinnallinen.. Kaksonen ehkä antaa sellaisen kuvan olemalla ilmava, leikkisä itsensä. Huumorintaju on roisia mutta usein se voi olla selviytymiskeinokin  Huh Eikö? Lyödä leikiksi vaikessakin paikoissa.

Tunnen muutaman nousevan kaksosen ja he ovat hyvin keveitä ja hauskuuttajia, mutta vain porukassa. Kun heidän kanssaan on kahden, se hauskuuttajan rooli jää taakse ja voi päästä hieman syvemmällekkin. Sitten alkaa tulla ihan erilaista tekstiä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 01.03.2010 14:57:26 »

No jaa, kyllä stressaantunut tai muutoin hermostunut Kaksonen aikamoinen kitisijä. Tongue
Vaikka mä olen itse  aurinko merkurius kaksoset, vieläpä  kuu vesimies,
niin  tickedoff mun tekee mieli tukkia joka ainoan stressaantuneen Kaksosen
turpaläpi jollain isolla haisevalla mololla. :Smiley

Ehkä se on se, että Kaksonen on mitä mukavin ihminen hyvällä tuulella
ja sitten se, että Kaksosen mieliala vaihtuu niin nopeasti huonosta hyväksi,
että ihmiset ei pysy perässä ja sitten miettii, että no, ei se vakavasti
tuota murhetta/ongelmaa otakaan?

Allekirjoitan tuon, että Kaksonen tarvitsee yleisön ollakseen hauskuuttaja.
Kahden kesken yleensä löytyy vasta se syvällisempi Kaksonen.

Tuosta mä en vain ole ollut varma, että onko se mun  askendentti skorpioni
ja  kuu vesimies , jotka ei tykkää avautua ryhmissä ja ihmisjoukoissa
kovin syvälliseksi, vaan kyllä ennemminkin alkaa liika syvällisyyksien kaiveleminen
vtuttamaan, kuten myös tulee raskas olo, jos joku puhuu hyvin raskaita aiheita
tai on muutoin juuttunut johonkin hemmetin ongelmaan isommassa joukossa.

Ainahan nuo syvällisyydet on jotain henkilökohtaista ongelmaa tai elämän asennetta
ja mun mielestä niistä puhuminen suuremmassa kuin kahden henkilön ryhmässä
on älyttömän stressaavaa jo kuunnellakin. buck2
« Viimeksi muokattu: 01.03.2010 14:59:49 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 01.03.2010 16:13:01 »

Huh.. Huh Mä luulin, että humanistisuus, ihmisarvon korostaminen
ja väkivallan kammoaminen ja vastustaminen on  vesimies:n heiniä. Huh

Onko muilla Kaksosilla vaikeuksia erottaa astrologisia puolia itsessänne?

Mä en välillä erota, mikä on mun  aurinko kaksoset :sta ja mikä  kuu vesimies :stä
ja välillä myös  kuu vesimies menee sekaisin  venus rapu :n kanssa,
esim. mitä sympaattisuuden lajia tunnen jotakuta tai asiaa tai tilannetta kohtaan. Huh
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 01.03.2010 16:45:34 »

Tuo humaanius. Varmasti  vesimies tai jopa  jousimies

Sasha, mikä mitäkin on on minustakin melko hankala erottaa... Vaikka tuo  kaksoset onkin aika jykevä meikäläisellä, pullen rankkaa myös  jousimies ja  skorpioni painotukset aika huomattaviksi.

Ja itseasiassa kuunvaiheeni on Nikulan mukaan kalamainen, joten sekin lyö leimansa. Mutta kun mietin missä tuo  kaksoset näkyy itsessäni päädyn levottomuuteen, innostuneisuuteen, oppimiseen, lyhytjänteisyyteen tietyissä asioissa sekä monipuolisuuteen.

Mutta keveydestä en tiedä...
Sosiaalista pelisilmää ja nopeutta kyllä löytyy.

tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 01.03.2010 17:08:58 »

Oivallinen aika miettiä kaksosten pinnallisuutta,
 jupiter aurinko Borasisi 10  kalat  aspect_squ Chaos 10  kaksoset
mutta
onneksi neidon mieli on looginen,
 Logos, Typhon, kuu  24  neitsyt  aspect_opp venus 22  kalat  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.03.2010 19:16:37 »

oikeassa olet aamunsäde tuossa humaanisuudessa tai korkeasta merkistä,
tai ainakin Matti Kuusela puhui 3 vuotta sitten Tähtitietoisuus-luennolla noista parantavista energioista,
levon aikana  neitsyt/ kalat -linja, parantavat aamu ja -iltaenergiat,
auringon ja kuun,
päivällä  kaksosetjousimies linja, ilmeisesti tiedostaminen ja jattelu,
tästä maan symboli -ympyrä ja maadoittavat energiat kaikkinensa,
ja
huomaa että molemmissa linjoissa ovat pareina
 merkuriusjupiter planeetat.
 neitsytkalat   askendentti / Dc
 kaksosetjousimies Ic / Mc (tai miksei 3 / 9 huone -linja) kosminen linja?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 01.03.2010 20:38:06 »

Ota riski ja anna mennä off topiciksi,just on luova hierrekin  merkuriuskalat aspect_kvi mars rx 0  leijona taivahalla menossa ja sitä paitsi mistä täällä ikinä syntyis keskustelua jos ei se vähän poukkoile,
ja jos topicin aloittaja tykkää kyttyrää, niin poistakoon. Ei elämässä pidä pelätä elämästä.
Varsinkin
kun sinulla itselläsi on nuo molemmat linjat hyvinkin vahvana olemassa.
 Kuin myös itselläni.
 askendentti jousimies / DC  kaksoset
puhdas linja siten, että tyhjät huoneet, saan tehdä energioilla mitä lystään kuten just teen,
ja 3 huone  kalat jupiter chiron aspect_opp uranus ceres neitsyt 9 huone vastaa mulla sitä kosmista linjaa, unen linjaa? parantavaa linjaa, Chironkin mukana, parantuminen unen aikana.

Eikös tällä keskustelulla jo heti vedetä matto sen kliseen alta ,että  kaksoset pinnallinen,joo.

En minä hirveesti muista tuosta luennosta, mutta nuo linjat jäi mieleen.
Itse asiassa tää kaikki tuli mieleen siitä yhestä Alcioni-keskustelusta,kanaa,
ja se taas juohtu mieleen keskustelusta isän kanssa vastikään.
Että monimutkaiset ovat  merkurius kaksosetjupiter jousimies tiet. Huh
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 01.03.2010 23:45:26 »

Jo on maailmankirjat sekaisin. Shocked
Mihin täällä voi enää luottaa kun kaksosisetkaan eivät ole enää pinnallisia uglystupid2 Grin

Mutta joo, kerro ihmeessä aamunsäde, siulla selkeesti visio mielessäs. Ylipäätään hienoa että visioita syntyy.
Tuo parantaminen oli uusi juttu. Itseasiassa en tiedä mitä ajatella.. idiot2 Mielenkiintoista tosin.

Tuo  kaksosetjousimies linja melkolailla näkyvillä itsellänikin.
 3.  jousimies neptunus aspect_opp aurinko kuu jupiter merkurius 9.  kaksoset
Itseasiassa  neitsytkalat linja myös. Tai mistäs minä tiedän, jokatapauksessa kuitenkin  jupiter ja merkurius
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 02.03.2010 01:20:36 »

Täytyy ihan kiittää Kaksosena näkemyksistänne, koska en ole koskaan tuntenut
itseäni kovinkaan pinnalliseksi, vaan uin ja mietin asioita mielestän -niinkin syvällisesti-
ettei kaikki pysty ylettymään sille tasolle.

Eri asia on mitä annan ulos. Se tahtoo olla tilanteesta riippuvaa ja asian laidasta.
Luonnollisesti. Wink Tosin sillä voi olla tekemistä 
mun kuu vesimies ja / tai  askendentti skorpioni n kanssa.
Mä en osaa erotella itsessäni kaikkia piirteitäni johonkin merkkiin
ja aspektiin kuuluvaksi. uglystupid2

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: