Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132636 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #150 : 07.05.2010 09:18:42 »

Vastailet vissiin ihan sekalaisessa järjestyksessä.  Wink No ilmotan vaan, että pistin sitä viestiä jos et ole vielä ehtinyt sitä huomata.

Jaksamisia!  smitten

Jos haluat laita minulle yksityisviestiä, minusta tuntuu, että nyt minulla on sanoja sinulle. Jos haluat kuulla ne. Haluan jostain syystä vain vastata sinulle henkilökohtaisesti, toivottavasti et pahastu.

Juu en pahastu ja viestiä laitoin.  Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #151 : 07.05.2010 10:04:38 »

Hei,

Onpa kivaa kun olet alkanut kanavoimaan angel

Oisin ilomielin kokeilu kaniinina 2funny

Haluaisin kanavointia parisuhteeseeeni...Jotenkin olen "jumittanut " nykytilanteeseen enkä oikein tiedä mitä enään tunnen miestäni kohtaan.Erotakko vai ei?
Näetkö siihen mitään?

Sitten toinen juttu mistä olen innoissaan Cheesy valmistun nyt huomenna toiseen ammattiin jota tarkoitus olisi tehdä aluksi työnohella ja TOIVOTTAVASTI joskus tulevaisuudessa kokopäiväisenä
Saanko sen pyörimään??

KOVASTI KIITOS ETUKÄTEEN smitten

Mukavaa viikonloppu!

aava1
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #152 : 07.05.2010 11:47:47 »

Kiitos Ulkopuolinen ja parannusta sinnekin!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #153 : 07.05.2010 14:21:27 »

 
Hei Pia,minulle on muutama ihminen sanonut, että minulla ois parantajan lahjoja.Mitä mieltä
sinä olet, Kiitos jos vastaat smitten

Periaate on, että meillä jokaisella on parantava energia käytettävissä, mutta kyllä minäkin aistin sinusta, että osaat sitä jonkun verran jo käyttää. Kysymys kuuluukin, mitä teet sen eteen, oletko kuinka parantanut itsesi ensin. Sillä parantajan työ on haastavaa, jos haluat reiki voisi olla sinulle hyväksi, sitä kautta kykenisit parantamaan myös muita.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #154 : 07.05.2010 17:01:17 »

                              Hei Pia,


Minullekin saa katsoa, jos jaksat ja haluat. Miten tykuviot? En ole nyt tyytyväinen, olenko
liian itsekäs?
Miten velat, huh?
Miten mieskuviot? Olen suhteessa, mutta hän luulee olevansa sinkku?
Miten hitossa voin jatkaa yhtään mitään?

Monet ovat mua auttaneet, mutta ei, mikään ei vielä ole auttanut?
Mitä teen väärin?
Tunnen olevani ihan pentu, vaikka en iältäni ole.

T.Musta lumikki
tallennettu
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #155 : 07.05.2010 19:48:22 »

Hei ulkopuolinen
Kysyn sinulta työkuvioistani, onko nykyisessä työpaikassani tulevaisuutta?
Onko sinulla näkemystä miksi olen viimeaikoina sairastellut, osaatko neuvoa miten voisin parantaa vastustuskykyäni.
Kiitos sinulle vieras ja ulkopuolinen ihminen jossain. Hassua tämä netti touhu, tiedä vaikka huomenna nään sinut kaupassa ja tietoakaan että näin ollaan oltu yhteyksissä.

t. H
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #156 : 08.05.2010 18:54:31 »

Hei! tämä ei sitten ollenkaan liity siihen yv:hen, jonka sinulle lähetin Wink

Mutta tässä minä tappelen erään asian kanssa. Tuossa kolme päivää sitten kirjoitin erään kirjeen eräille henkilöille, siis se kirje on osoitettu heille kaikille. Mistä minä tappelen on se, että tuleeko sieltä myönteinen vai kielteinen vastaus. Järkeni sanoo hyvin vahvasti, - ja voin vaikka vannoa, että kaikkien muidenkin sanoisi, jos tietäisivät, mistä on kyse- että vastaus on kielteinen. Toisaalta tiedän, että voisin vaistota sen vastauksen, mutta en tahdo. Minä pelkään liikaa, koska järkeni jälleen sanoo, että jos kuuntelen järkeäni vastaus on kielteinen. Uskomukseni puolestaan taistelevat vastaan. Tiedän, että elämä on yllätyksiä täynnä, ja ettei mikään ole mahdotonta. Sen perusteella vastaus voisikin olla myönteinen, mutta minusta vain 1% mahdollisuudella. Siinä se ongelma onkin, kumpi toteutuu: se 99% (kielteinen vastaus) vai 1% (myönteinen vastaus)? Olen ihme kyllä pysynyt aika tyynenä enkä sillai ole asiaa syvästi ajatellut, mutta... kai se minun uteliaisuuteni kuitenkin voittaa Cheesy Tosin en kye avaamaan sydäntäni. Järkeni on aivan liian vahva eikä se nyt suostu siirtyä syrjään. Ehkä osittain, koska sisimmässäni en anna sen väistyä tieltä. Pelkohan kun vaikuttaa aika vahvasti.


Minä siis pyydän sinulta apua. Voisito kertoa minulle, mitä sinä aistit/näet? Tuleeko vastaus olemaan kielteinen vai myönteinen? vielä haluan sanoa, että jos se on kielteinen, tulen tietämään sen ajan myötä, koska en usko heidän siinä tapauksessa vaivaavan itseään kertomaan erillisesti asian laidan.

Kiitos tuhannesti etukäteen!!!  smitten
En todellakaan tiedä, miten suhtautua tähän asiaan. En edes tiedä, mitä tosissani ajattelen ja tunnen.  Undecided  Kiitos suuresti, jos jaksat valaista minua.  Embarrassed

Kiitos.


PS. Mitä tulee siihen, onko asia kiireellinen, on aika tiukka kysymys. Kyse kun tässä on mielenrauhasta.
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #157 : 08.05.2010 22:37:28 »

Hei Ulkopuolinen,

miltä näyttää loppuvuoteni?

Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #158 : 09.05.2010 14:52:03 »

Hei,
meneekö kaikki vaihtoon? Työ menee, mutta kaikki muu myös?

anch
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #159 : 21.05.2010 09:38:43 »

 
Hei Pia,minulle on muutama ihminen sanonut, että minulla ois parantajan lahjoja.Mitä mieltä
sinä olet, Kiitos jos vastaat smitten

Periaate on, että meillä jokaisella on parantava energia käytettävissä, mutta kyllä minäkin aistin sinusta, että osaat sitä jonkun verran jo käyttää. Kysymys kuuluukin, mitä teet sen eteen, oletko kuinka parantanut itsesi ensin. Sillä parantajan työ on haastavaa, jos haluat reiki voisi olla sinulle hyväksi, sitä kautta kykenisit parantamaan myös muita.
   



 Kiitos Pia vastauksesta.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #160 : 21.05.2010 12:26:43 »

Hei!

Meneekö tuleva synnytys hyvin, vai tuleeko mutkia matkaan?
Edessä myös muutto, miltä tunnelmat näyttää näiden muutosten keskellä..? Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #161 : 24.05.2010 19:51:06 »

Tuon unelman voi ilmeisesti toteuttaa myös jollakin toisella tavalla, osissa pikkuhiljaa. Mieti, vastaus tulee kyllä. Älä luovuta, nyt on aika oikea.

Kaivoin viime viikolla lähes kolme vuotta sitten maalaamani unelmani komerosta esiin. Talon ylimmältä portaalta puuttui viimeisen portaan nimi ja nähdessäni sen, tiesin mikä siihen kuuluu. Kuvaa katsoessani ymmärsin myös viime vuotisen 3 kk:n mittaisen työsuhteeni tarkoituksen. Eräs kanavoija on sanonut jo aikaa sitten, että saan tehtäviä, jotka minun on hoidettava ja tätä viimeistä en vaan ymmärtänyt. Parempi myöhään kuin ei...  smitten

Kiitos! Taas pääsin pätkän eteenpäin.  smitten smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #162 : 24.05.2010 23:54:47 »

Kuuratar: Kiva kuulla, että pääsit eteenpäin. Unelmiin kannattaa uskoa ja sinulla on oivallus, johon uskaltaa luottaa.

musta lumikki: huokaisin syvään kun luin tekstisi, mietin mikä sinua pidättää, miksi mielesi estää sinua kuulemasta itseäsi. Minusta sinä tiedät tarkkaan mitä haluat, mitä sinun pitäisi tehdä, mutta sabotoit jokaista ajatustasi. Et luota itseesi ja siihen, että sinussa on uskallusta nähdä asioiden sisälle. Työsi niin, olenko oikeassa, että ei ole kauaakaan aikaa, kun viimeksi peruit hyvät ideasi ja jätit kokeilematta jotakin hanketta, josta pidit. Tai olit työssä, jossa viihdyit, mutta kun jäit siitä pois, et uskaltanut etsiä vastaavaa vaan tyydyit vähempään. Miksi teit niin, kun onnenavaimet olivat lähes käsissäsi. Velat ovat ja kyllä sinä ne kykenet maksamaan, kun vaan luotat siihen. Ja tuo mies, onko hän todella arvoisesi, sinulla on suuri työ saada hänet muuttumaan sillä aistin suhteessanne liikaa riippuvuutta ja liian vähän riippuvuutta. Nyt sinulta henkimaailma haluaa rohkeutta, saat kyllä apua heiltä, kun vain pyydät ja luotat johdatukseen.

Jonnaha: Aistin kyllä jonkinasteista vakautta työelämässäsi, kunhan teet työsi hyvin niin luota tulevaan. Voi olla, että jotakin yllätyksiä saattaa myöhemmin tulla, mutta töitä sinulla riittää joko tässä tai jossakin muussa paikassa. Mikä asia sinua painaa menneisyydessäsi, se on ilmeisesti avain sairasteluusi, on aika puhdistaa karmaasi. Vapaudu ajatuksistasi, opettele meditoimaan ja huolehdi itsestäsi. Mieti syötkö terveellisesti, voisitko ottaa vitamiineja, liikkua hieman enemmän, oletko todellakin ulkona riittävästi. Lakkaa stressaamasta, nyt mielestäni siihen ei ole huolta.
Kyllä minuun tutustua saa, aloita vaikka blogistani ja hei tämä on nykyaikaa. Jos haluat apuani tuon terveydensuhteen enemmän, laita viestiä yksityisesti.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #163 : 24.05.2010 23:59:36 »

Ihminen toteuttaa kyllä unelmansa jos vain sitä haluaa. Raha on harvoin este todellisella haaveelle. Ehkä se vie hieman aikaa, mutta ota tuo tavoitteeksesi ja muistathan, että tapoja auttaa ihmisiä on monia. Kuuntele itseäsi ja tee muutoksia elämässäsi vielä kun olet nuori. Pystyt siihen kyllä.

Hei Ulkopuolinen!

Olen kymmenen vuotta tehnyt samaa työtä ja nyt haaveilen jostain muusta. Haluaisin kovasti tehdä töitä ihmisten kanssa, jota kautta saisin myös itselleni hyvän olon.
Olen käynyt Reiki I -kurssin ja haluisin edetä ihan Reiki Master -tasolle, mutta se ainainen rahan puute. Myös muut vaihtoehtohoitomuodot kiinnostavat.
Näetkö onko minulla tässä lähitulevaisuudessa tai kaukaisessa tulevaisuudessa mahdollisuuksia toteuttaa näitä haaveitani?


tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #164 : 25.05.2010 00:03:45 »

Opettele arvostamaan itseäsi niin rinnallesi tulee ihmisiä, jotka arvostavat itseäsi. Karmasta tällä kertaa tuskin on kyse vaan uskostasi itseesi. Rakastatko todella itseäsi? Kaiken avain on siinä. Jooga, lihasharjoitukset ja rytminen liikkuminen auttaa, samoin meditaatio itsetuntemukseen. Ota yhteyttä, jos haluat tarkempia neuvoja.

Minuakin voit auttaa kun vain suinkin ehdit. Olisi niin monta kysymystä mielessä ja jokainen yhtä tärkeä. Ihmissuhde asiat mietityttää. miksi mitään pysyvämpää ei tule kohdalle. Olo on välillä kuin kertakäyttötavaralla. Kai se kohtuus on karmojenkin suorittamisen kanssa. Ja ehkä eniten selkäni ja ylipainoni. Selkä menee helposti virheasentoon, ei kestä liikoja nostamisia. Ja painoa en ole saanut vähemmäksi yrityksestäni huolimatta. Mistä kiikastaa? Selkä vaikuttaa tuleviin mahdollisiin töihin/opiskeluihinkin. Olenko menossa taas väärään suuntaan? Toivottavasti voit auttaa minua.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: