Sivuja: [1] 2 3 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 128299 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 02.03.2010 19:11:47 »

Sain viikonloppuna tietää, että meidän suvun kaikilla naisilla on selvännäkökyky ja onhan tuo nyt tuossa jonkun verran aktivoitunut, aivan kuten kaukoparannuskin, unientulkinta ja luen aika hyvin enkelikorttejakin ja osaan aika hyvin aktivoida kiviä hoitomuodoksi sekä etsiä sopivia pareja kuvien ja syntymäpaikan osalta. Samoin osaan aktivoida aika hyvin ihmisen luontaisia taitoja, auttaa ongelmissa, puhdistaa chakroja ja luoda suojauksia. Ja ainiin kyllähän minä kanavoinkin. Samoin minulla on aika laaja tieto parantamisesta ja iso auttajaverkosto, joten olen aika hyvä konsultoija, kun tiedän mistä kysyä. Osan teen kirjoittaen ja kaukoparantaen, parhaiten homma toimii henkilökohtaisessa kontaktissa.

Näistä kaikista tarvitsisin harjoitusta, jotta joskus voisin oikeasti auttaa ihmisiä ammatikseni, joka on haaveeni. Siis yrityshän minulla on jo, mutta tuo kokemus puuttuu. Ilmaiseksi autan, jos vain niin on tarve, toki tässä yrittäjänä ja yksinhuoltajana rahaakin tarvitsee, mutta nyt auttamisenhalu on tärkeämpää.

Joten jos joku haluaa, niin voisin jotakin kokeilla tehdä auttaakseni teitä ja samalla harjoittaakseni taitojani. Kykyni ovat hyvin tuoreet, joten epävarmuutta varmastikin on. Mutta toimin aina hyvyydessä ja pyydän aina siunauksen ja varjeluksen jokaiselle auttamiselleni.

Valintanne on teidän, olen muutamia juttuja tehnyt tälläkin palstalla ja muualla. Ilmeisesti ihan kohtuu hyvällä tuloksella. Yhdestä tein hyvän kanavoitsijan, yhden parantajantaidot aktivoin, paria autoin ihan psyykkeen tasolla, yhden kahvi ja sokeririippuvuuden poistin, yksi lopetti tupakoinnin, niin yhdet mustelmat paransin aika hyvin ja tein kanavointeja toisaalla ja siitä sain hyviä palautteita. Moni on saanut apua meditaatioharjoituksistani, joita nauhoitan ja lähetän. Samoin kaukohoidoissa vaikutukset ovat olleet mukavat.

Joten pallo on teidän,
J
Tällä palstalle julkisesti pyrin myös vastaamaan lyhyesti mahdollisimman pian.

Rakkaudella
Pia
« Viimeksi muokattu: 30.06.2010 12:46:53 kirjoittanut Ulkopuolinen » tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1 : 02.03.2010 19:27:02 »

no minä ainakin lopetin 10 vuoden tupakoinnin sen jälkeen kun joulun alla kirjoiteltiin Afro


toki päätös oli ollut jo pitkään työn alla, mutta luulen että sanasi antoivat lopullisen sykäyksen tälle, että se todella toteutui.

nyt olen ollut pari viikkoa ilman myös nikotiinipurkkaa Wink


joten iso kiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 19:29:54 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.2010 19:30:23 »

Hei!
Mielelläni alkaisin harjoituskappaleeksi  Wink
Kanavointia olisi ihana saada sinulta. Vaikka tähän työttömyyteen, en tunne oikein löytäväni paikkaani tässä yhteiskunnassa. Olen opiskellut uuden ammatin neljä vuotta sitten, mutta ei löydy kuin pätkätöitä välillä. Tosin terveyskin vaikuttaa, selkä ei kestä kovin raskasta työtä. Parantavaa energiaa vielä pyydän sinulta selkävaivoihin ja yleiseen jaksamiseen.

Kiittäen Jankat  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2010 22:39:32 »

Olette ihania, aamunsäde tuo oli täysin uutta, onneksi olkoon. Kiitoksia, että annoitte mahdollisuuden.

Vierailen teidän luonanne, jos voin tänään kymmenen aikaan. Kirjoitan kanavoinnit huomenna.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2010 22:45:42 »

no huh. meinasin juuri tänään ehdottaa sinulle, että alapas auttamaan täällä, kun tuo Heaven on vaiennut.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #5 : 02.03.2010 23:10:34 »

Hei! Haluaisin saada apua syvälle patoutuneeseen vihaan ja katkeruuteen...Tämä vihan ja katkeruuden kehä on nähdäkseni jatkunut ketjuna, ei suvulta, mutta läheisiltä ja perheenjäseniltä toiselle..Minuun ne kylvettiin luultavasti isäpuoleni avustuksella, hän pilkkasi ja purki vihaansa ja katkeruuttansa minuun yli 17 vuoden ajan..Nykyään tämä viha ja katkeruus tulee minulla esille parisuhteessa, juurikin miesten kanssa...Jos joku kohtelee minua huonosti, ajaudun koston ja katkeruuden kierteeseen, joka vain jatkuu ja jatkuu loputtomiin enkä pääse yli tästä asiasta..Mulla on todellakin parisuhteet koetuksella tän asian takia...Tuhoan lopulta itseni, koska en osaa muuta kuin olla vihainen ja katkera...Kiitos jo etukäteen Ulkopuolinen! smitten
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #6 : 03.03.2010 00:13:47 »

Hei! Pystyisitkö auttamaan minua rakkauselämäni suhteen? Jotenkin tuntuu että vedän vaikeita suhteita ja erittäin hankalia miehiä puoleeni.. Jotenki olen menettänyt uskon miehiin ja luulen että en löydä rakkautta.. Jotenkin ei jaksaisi enää odottaa sitä elämäni miestä ja rakkautta... Liian kauan yksinäisyyttä.. Sad Eli mitäs näet minun rakkauselämän suhteen?
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 13:10:36 kirjoittanut Memmy » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 03.03.2010 00:39:26 »

Ihmissuhteisiin... Näkyykö ympärilläni ketään pysyvää tapausta? Yksihän on, mutta häntä ei voi pitää pysyvänä tapauksena. Näin nyt pikakysymyksenä Smiley

annaelen

Kyllä hänestä melko pysyvä tapaus muodostuu, mutta on olemassa myös varakortti, joka on hyvin pian tulossa. Joudut melkoiseen valintaan, kun se tulee eteesi ota minuun yhteyttä niin katsotaan heilurilla.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8 : 03.03.2010 03:43:12 »

Hei!
Mielelläni alkaisin harjoituskappaleeksi  Wink
Kanavointia olisi ihana saada sinulta. Vaikka tähän työttömyyteen, en tunne oikein löytäväni paikkaani tässä yhteiskunnassa. Olen opiskellut uuden ammatin neljä vuotta sitten, mutta ei löydy kuin pätkätöitä välillä. Tosin terveyskin vaikuttaa, selkä ei kestä kovin raskasta työtä. Parantavaa energiaa vielä pyydän sinulta selkävaivoihin ja yleiseen jaksamiseen.

Kiittäen Jankat  smitten

Sinun tulisi kertoa minulle ammatistasi ja työtaustastasi, minusta tuntuu, että minulla saattaisi olla sinulle töitä tarjolla jollakin tasolla. Sinun terveytesi voin parantaa vuodessa, jos tahdot. Minulla on auttajia ja kun aika on oikea hoidan selkäsi kuntoon. Minä tunnen erittäin hyvän niksauttajan ja kansanparantajan sekä henkiparantajan ja reikimasterin. Heidän avullaan saat itsesi kuntoon, voin toki itsekin kokeilla, mutta luulen, että taitoni ovat vielä liian vajaavaiset kokonaisvaltaiseen hoitoon.


Pia
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #9 : 03.03.2010 11:37:01 »


Minusta Piassa on parasta hänen sanojensa voima.


minä tykkään puhtaasta sanojen voimasta, energiatemppuilu ei sovi mulle.

sai paljon ajattelemaan, käsittelemään itseäni ja puhdistamaan menneisyyttä....ja olin jopa hiljaa täällä muutaman viikon kun en kokenut olevani valmis mihinkään vuorovaikutukseen.


ainoa joka sai minutkin hiljaiseksi täällä Grin


ja ps. siis mulla ei ole mitään periaatteessa energiahoitoja vastaan, ne ei vaan sovi minulle....


Mutta Piassa on myös se puhtaan sanallinen voima.
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10 : 03.03.2010 12:29:00 »

Kaikki, jotka ovat laittaneet minulle yksityisviestin niin tänään tapahtui jotakin kummia (minun elämässäni, outoa!) kaikki yksityisviestini olivat kadonneet.

Joten laittakaa viestit mieluiten sähköpostitse osoitteeseen ulkopuolinen@gmail.com.

Ja jos tarvitsette apua tai haluatte laittaa jotain viestiä niin laittakaa uudestaan.

Rakkaudella
Pia
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #11 : 03.03.2010 13:27:25 »

Tervetuloa,
Blondi taas liikkeellä, viestit oli toisella sivulla tietysti... Kukakohan sen atk-koulutuksen aikoinaan hankki ja tälläisiäkin sivustoja ohjelmoi. Se oli menneessä elämässä se.
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #12 : 03.03.2010 14:06:22 »

Hei!
Minäkin olisin mielelläni "harjoituskappale"... Grin
Apua pyytäisin elämänkiemuroihin...moni asia mietityttää ja koko elämäni on muutoksen alla. Ensinnäkin työttömyys arveluttaa, että kestääköhän se pitkäänkin vielä? Olen ollut työnhaussa aktiivinen mutta en vain pääse edes haastatteluun..:/ Mietin, onko siinä jokin syvällisempi merkitys, onko etsittävä vastauksia henkiseltä puolelta? Lisäksi asunto-ja rakkausasiat, meneekö kaikki suunnitelmien mukaan? Näihin kysymyksiin kun saisi jonkinlaista vastausta niin olisin todella kiitollinen!  smitten
 Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu

-Lonelylight-
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #13 : 03.03.2010 14:13:13 »

Hei!
Mielelläni alkaisin harjoituskappaleeksi  Wink
Kanavointia olisi ihana saada sinulta. Vaikka tähän työttömyyteen, en tunne oikein löytäväni paikkaani tässä yhteiskunnassa. Olen opiskellut uuden ammatin neljä vuotta sitten, mutta ei löydy kuin pätkätöitä välillä. Tosin terveyskin vaikuttaa, selkä ei kestä kovin raskasta työtä. Parantavaa energiaa vielä pyydän sinulta selkävaivoihin ja yleiseen jaksamiseen.

Kiittäen Jankat  smitten

Sinun tulisi kertoa minulle ammatistasi ja työtaustastasi, minusta tuntuu, että minulla saattaisi olla sinulle töitä tarjolla jollakin tasolla. Sinun terveytesi voin parantaa vuodessa, jos tahdot. Minulla on auttajia ja kun aika on oikea hoidan selkäsi kuntoon. Minä tunnen erittäin hyvän niksauttajan ja kansanparantajan sekä henkiparantajan ja reikimasterin. Heidän avullaan saat itsesi kuntoon, voin toki itsekin kokeilla, mutta luulen, että taitoni ovat vielä liian vajaavaiset kokonaisvaltaiseen hoitoon.


Pia

Kiitos Pia  smitten Laitan sinulle sähköpostitse lisäkommentteja ja tietoa  Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #14 : 03.03.2010 15:00:22 »

Ihanaa! Minäkin tarjoudun harjoituskappaleeksi  smitten
Kysymyksiä riittää... jos vaikka johonkin niistä nousisi vastaus.
Työ, etsin uutta, näkyykö? Ongelmallinen rahatilanne, pääasiassa itse aiheutettu mutta onko jotain tehtävissä? Opiskelu, josta en ole täysin vakuuttunut, olenko oikealla tiellä? Ja olisiko mitenkään mahdollista päästä jossain vaiheessa tekemään päätoimisesti sitä mitä oikeasti haluan ja osaan? Ja se rakkaus, siis parisuhde, löytyykö se ikinä? Tietoisuuteni nurkissa ovat jonkin aikaa pyörineet herrat a, b ja c - nouseeko heistä jotain minulle tarpeellista tietoa? Ainiin, ja asuntotilanteeseen toivoisin muutosta.
Älä ota näistä stressiä, tuli vain tunne ettei minun kuulu nyt päättää mille elämänalueelle pyydän apua koska ongelmat ja kysymykset liittyvät toisiinsa suuremman kokonaisuuden osatekijöinä ja otan kiitollisena vastaan apua, tietoa, neuvoja, mitä tahansa onkaan tarjolla.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: