Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132568 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jooniin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #45 : 09.03.2010 01:16:29 »

Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että missä minun kannattaisi liikkua, että tapaan tulevan seurustelukumppanini vai onko sellasita edes näkyvillä lähiaikoina? Minulla on ollut hieman huono onni viime aikoina ja kukaan ei ole loppujen lopuksi ollut kiinnostunut aidosti ja haluaisin nyt löytää henkilön, joka olisi oikeasti kiinnostunut ja että kiinnostuksen kohteet ja kemiat kohtaisivat ja varsinkin, kun musiikki on lähellä sydäntäni niin olisi mukava tutustua saman henkiseen mieheen.

Mietin myös, että kannattaako minun jutella eräälle miehelle, joka tulee tänne paikkakunnalle muutamien viikkojen päästä, jos satumme törmäämään? Mies lopetti yllätten yhteydenpidon, joten onko mitään järkeä jutella hänellä vai sekoitanko vain kuviot, jos juttelen sille?
tallennettu
Dust
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #46 : 09.03.2010 17:34:45 »

Minäkin tänne jonon jatkoksi...Toivoisin että katsoisit minun parisuhteeseeni, olemme käyneet kovan koulun ja löysimme toisemme uudestaan. Miltä vaikuttaa?lisäksi oma jaksamiseni mietityttää kovassa työelämässä. kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Mirikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #47 : 09.03.2010 21:09:15 »

Hei Pia,
Kokeilenpas onneani minäkin...
Elämässäni on oikeastaan kaikki hyvin.... nyt, aikaisemmin ei näin ollut. Kaipaan (kai) kuitenkin rinnalleni hyvää miestä. Mutta siperia on opettanut ja taidan olla liian kranttu  Wink Kurkottelenko kuuta taivaalta vai kohtaanko sen oikean ja mistä tiedän että kuka on se oikea?
tallennettu

~ Aurinko vesimies, nousu jousimies, kuu leijona ~
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #48 : 10.03.2010 09:52:54 »

Hei,

Kovasti täällä on jo kysymyksiä, mutta liityn jonon jatkoksi kuitenkin.  Smiley

Nämä tavalliset kysymykset askarruttaa eli miltä rakkaus- ja työelämän tulevaisuus näyttää? Näetkö lapsilukuni lisääntyvän?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #49 : 10.03.2010 18:19:41 »

Olette te ihania, olen nyt niin väsynyt, että jätän vastaamisen iltaan, mutta lämmititte sydäntäni kovin ja toivon teille oikein paljon onnea sillä saralla, jota eniten kaipaatte, jos se vain on teidän korkeimmaksi parhaaksenne. Toivominenhan on aina sallittua.

Minäkin tuossa tein toiveita ja voipi olla, että ne jopa toteutuvat, siltä näyttää...
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #50 : 10.03.2010 19:18:28 »

Hei Ulkopuolinen  Smiley

Katsoisitko minullekin, miltä näyttää työelämä jatkossa ja miten kaksi eri ystävyyttä jatkuvat.

Kiitos paljon Sinulle  Smiley Smiley 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
mirkku83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #51 : 11.03.2010 20:24:01 »

Hei Ulkopuolinen! Minuakin kiinnostaisi mitä elämässäni tulee tapahtumaan 0,5-1 vuoden aikana. Kiitos!
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #52 : 16.03.2010 08:13:10 »

Mä haluaisin tietää, paranenko paniikkihäiriöstäni ja ylimääräisistä jännityksistäni lähitulevaisuudessa vai meneekö vielä kauankin aikaa?
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #53 : 16.03.2010 09:28:29 »

Minä jäin myös välistä, olen ihan ykkössivulla ensimmäisten joukossa angel

Koitin hieman auttaa sinua kaukoparannuksella tänään, jutellaan lisää yksityisesti.
tallennettu
hannaemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #54 : 16.03.2010 12:13:26 »

Hei Pia!

Haluaisin kysellä hieman rakkauselmästäni. Tällä hetkellä minusta tuntuu, että minulle puhaltaa uudet tuulet joka elämän alueella.. ja kaiken kaikkiaan olen hyvin iloinen ja positiivisella mielellä tästä kaikesta. Olen myös kiinnittänyt huomioni erääseen, joka jollakin salaperäisellä ja jopa yllättävällä tavalla vetää minua puoleensa. En tiedä itsekään miten suhtautua tähän "tuntemattomaan", joka jollakin tavalla tuntuu niin tutulta. Osaisitko sinä kertoa tarkemmin, minkälaisia "tuulia" elämääni oikein puhaltaa?

kiittäen

Hannaemilia
tallennettu
Exx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #55 : 16.03.2010 19:39:39 »

Tervehdys ulkopuolinen.

Olen miettinyt pidemmän aikaa kysyisinkö täältä palstalta joltakulta "näkemisen" taidon omaavalta muutaman jutun jota mietin. Aamulla tuli sellainen olo että nyt kysyn Smiley.

Olen 1.5 vuotta sitten kokenut avioeron, joka oli vaikea kokemus. Aluksi todella vaikeaa 0.5 vuotta sitten hyvää saman verran. Nyt taas aika vaikeaa viimeiset kuukaudet. Miksi näin kun kuvittelin jo selvinneeni? Uneni ovat taas aivan sekaisin mikä avuksi? Selviänkö tästä nykyisestä tunnetilasta yksin vai tarvinko ammatti apua? Paljon olisi vielä kysyttävää, mutta jätän toiseen kertaan.

Kaunis kiitos avusta
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #56 : 17.03.2010 02:35:20 »

Mä haluaisin tietää, paranenko paniikkihäiriöstäni ja ylimääräisistä jännityksistäni lähitulevaisuudessa vai meneekö vielä kauankin aikaa?

Tunnen paniikkihäiriön hyvin ja jännitykset, ne liittyvät sisäisiin tunnelukkoihimme, jotka ovat syntyneet joko traumasta, lapsuuden kokemuksista tai menneistä elämistä. Osaan hoitaa sinut kuntoon tai ohjata oikeiden ihmisten luokse.

Jos haluat ota yhteyttä sähköpostitse.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #57 : 17.03.2010 02:36:55 »

Olette te ihania, olen nyt niin väsynyt, että jätän vastaamisen iltaan, mutta lämmititte sydäntäni kovin ja toivon teille oikein paljon onnea sillä saralla, jota eniten kaipaatte, jos se vain on teidän korkeimmaksi parhaaksenne. Toivominenhan on aina sallittua. Minäkin tuossa tein toiveita ja voipi olla, että ne jopa toteutuvat, siltä näyttää...

Ups, minun toiveeni toteutui, toivottavasti myös teidän.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #58 : 17.03.2010 02:41:58 »

Minua kiinnostaisi tietää, mitä tämä vuosi tuo tullessaan erityisesti parisuhteen ja itseni etsinnän suhteen. Olen ajautunut kamalaan kriisiin itseni ja elämäni kanssa (taas) ja mietityttää että meneekö tässä taas kaikki uusiksi vai asetunko minä jossain vaiheessa :Smiley

Joskus ihminen etsii ratkaisuja elämäänsä ulkopuolelta, rakkaudesta, elämästään. Vastaukset kuitenkin löytyvät meistä sisältään, meidän tulisi ensin löytää itsemme, rakkautemme ja kuka me todella olemme. Siihen on olemassa monia tapoja, itse käytän meditatiivisia tekniikoita, jotka puhdistavat tunnelukkojamme ja aktivoivat taitomme.

Muiden hyviä tekniikoita on myös monia, minä eheytin itseni matka-menetelmällä ja Ishayan Askensiolla, tapoja on kuitenkin kymmeniä ja löydät niistä varmasti omimman, mutta sinun tulisi itse kuunnella sydäntäsi.
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #59 : 17.03.2010 08:00:15 »

Mä haluaisin tietää, paranenko paniikkihäiriöstäni ja ylimääräisistä jännityksistäni lähitulevaisuudessa vai meneekö vielä kauankin aikaa?

Tunnen paniikkihäiriön hyvin ja jännitykset, ne liittyvät sisäisiin tunnelukkoihimme, jotka ovat syntyneet joko traumasta, lapsuuden kokemuksista tai menneistä elämistä. Osaan hoitaa sinut kuntoon tai ohjata oikeiden ihmisten luokse.

Jos haluat ota yhteyttä sähköpostitse.

Sähköpostia laitettu. Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: