Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132585 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #60 : 17.03.2010 09:40:45 »

Minua kiinnostaisi tietää, mitä tämä vuosi tuo tullessaan erityisesti parisuhteen ja itseni etsinnän suhteen. Olen ajautunut kamalaan kriisiin itseni ja elämäni kanssa (taas) ja mietityttää että meneekö tässä taas kaikki uusiksi vai asetunko minä jossain vaiheessa :Smiley

Joskus ihminen etsii ratkaisuja elämäänsä ulkopuolelta, rakkaudesta, elämästään. Vastaukset kuitenkin löytyvät meistä sisältään, meidän tulisi ensin löytää itsemme, rakkautemme ja kuka me todella olemme. Siihen on olemassa monia tapoja, itse käytän meditatiivisia tekniikoita, jotka puhdistavat tunnelukkojamme ja aktivoivat taitomme.

Muiden hyviä tekniikoita on myös monia, minä eheytin itseni matka-menetelmällä ja Ishayan Askensiolla, tapoja on kuitenkin kymmeniä ja löydät niistä varmasti omimman, mutta sinun tulisi itse kuunnella sydäntäsi.

Kiitos Ulkopuolinen! smitten Tämä neuvo kyllä osui ja upposi, sillä olen todellakin yrittänyt ratkoa asioita aivan väärää kautta ja kaikki on mennyt vaan enemmän solmuun. En vaan ole tajunnut sitä... Ehkäpä minä lähden ihan alkajaisiksi joogaamaan ja hiljentymään itseni kanssa Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #61 : 17.03.2010 15:39:32 »

Tänään kello 22.00 autan teitä kaikkia meditatiivisesti. Otan yhteyttä sieluunne ja autan teitä itseänne antamaan vastauksenne itsellenne. Sillä kaikki vastaukset ovat sisällänne. Teidän tulee vain meditoida, hiljentyä ja esittää kysymyksenne ääneen. Sen jälkeen rentoutukaa ja sallikaa kaikkien ajatusten tulla, jos tuntuu, että olette harhateillä palatkaa rentoutumiseen ja jossain vaiheessa vastauksenne tulee esille.

Tämä on ikivanha tekniikka, tehdään näin tänään, huomenna ja perjantaina. Joka ilta sama aika, luottakaa itseenne, jos tuntuu meditointi vaikealta, kävelkää luonnossa ilman puhelinta tai kaveria tai kirjoittakaa päiväkirjaa.

Ja se on siinä. Näin minä olen auttanut aikoinaan itseäni. Sillä teiltähän minä vastaukset muutenkin saan, teidän todelliselta minuudeltanne, nyt on aika opettaa teidät puhumaan todellisen minuutenne kanssa! Vastailen kuitenkin kysymyksiin aina oman aikani mukaan...
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #62 : 17.03.2010 15:41:29 »

Heippa.Ihmissuhteisiin jos katsoisit minullekkin.Tuleeko pysyvää viimeinkin. smitten

Sinun pitäisi ensin selvittää jotakin omassa itsessäsi ja eheyttää itsesi, hän odottaa sinua, mutta haluaa, että olet tasapainossa ja rakastat itseäsi sitä ennen.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #63 : 17.03.2010 15:42:33 »

Hei Pia!
Haluaisin kysellä hieman rakkauselmästäni. Tällä hetkellä minusta tuntuu, että minulle puhaltaa uudet tuulet joka elämän alueella.. ja kaiken kaikkiaan olen hyvin iloinen ja positiivisella mielellä tästä kaikesta. Olen myös kiinnittänyt huomioni erääseen, joka jollakin salaperäisellä ja jopa yllättävällä tavalla vetää minua puoleensa. En tiedä itsekään miten suhtautua tähän "tuntemattomaan", joka jollakin tavalla tuntuu niin tutulta. Osaisitko sinä kertoa tarkemmin, minkälaisia "tuulia" elämääni oikein puhaltaa?

kiittäen
Hannaemilia

Sinulla on muutoksen tuulet edessä, seuraa vaistojasi ja ota selvää kuka tuo ihminen on. Meinaatkos osittain seurata minun jalanjälkiäni?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #64 : 17.03.2010 15:46:35 »

Tervehdys ulkopuolinen.
Olen miettinyt pidemmän aikaa kysyisinkö täältä palstalta joltakulta "näkemisen" taidon omaavalta muutaman jutun jota mietin. Aamulla tuli sellainen olo että nyt kysyn Smiley.
Olen 1.5 vuotta sitten kokenut avioeron, joka oli vaikea kokemus. Aluksi todella vaikeaa 0.5 vuotta sitten hyvää saman verran. Nyt taas aika vaikeaa viimeiset kuukaudet. Miksi näin kun kuvittelin jo selvinneeni? Uneni ovat taas aivan sekaisin mikä avuksi? Selviänkö tästä nykyisestä tunnetilasta yksin vai tarvinko ammatti apua? Paljon olisi vielä kysyttävää, mutta jätän toiseen kertaan.
Kaunis kiitos avusta

Sinun tulisi eheyttää itsesi avioeron jälkeen, on asioita, jotka vielä painavat alitajuntaasi kovin ja siksi viimeiset kuukaudet ovat olleet vaikeita. Olet kyllä selvinnyt, mutta työ on kesken. Kykenen auttamaan sinua, jos niin vain haluat.

Unesi on sinun kanavasi puhua itsellesi, kirjoita ne säännöllisesti ylös ja yritä selvittää mitä ne kertovat sinulle. Selviät kyllä yksin, mutta tie on aika rankka, suosittelisin auttajaa, mutta mieti kuka ja mikä apukeino on sinulle parhain vaihtoehto. Kuuntele tässä asiassa vain sydämesi ääntä, keneen luotat, mikä tekniikka tuntuu oikealta. Seppo esimerkiksi tekee loistavia henkilökohtaisia tulkintoja, joista olisi sinulle paljon apua, matkamenetelmä, jota itse olen käyttänyt voisi olla hyväksi sinulle ja tutustu chakroihin. Brahma Kumaris auttoi minua valtavasti. Keinoja on monia.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #65 : 17.03.2010 15:50:31 »

smitten minäkin kaipaisin "johdatusta" uuteen ihmissuhteeseen. Pitkän itsenitutkiskelujakson jälkeen tuntuisi siltä että nyt olisi vihdoin oikea aika ja oikea mies antaa tunteiden viedä. Etten vaan taasiskisi päätäni seinään Wink

Luota itseesi, kuuntele sydämesi ääntä, vaistojasi. Muista kun annat mahdollisuuden rakkaudelle ilman, että etsit sitä se tulee luoksesi. Kun annat mahdollisuuden toisen rakastaa sinua ilman, että sitoudut enempään kuin toinen haluaa hän kykenee olemaan rinnalla.

Voit jakaa elämäsi ja rakkautesi, mutta aito rakkaus on aina vapaa elämään, silti toista kunnioittaen juuri sen aikaa kuin on tarkoitus. Minä olen tuon rakkauden kokenut monesti. Ensimmäisen rakkauteni menetin, koska olin kykenemätön rakastamaan, sitä suren vieläkin, joten rakasta ensin itseäsi ja elämääsi, silloin olet valmis rakastamaan toista ihmistä. Näin hän minulle opetti aikoinaan, melko julmalla ja satuttavalla tavalla, mutta se oppi oli tarpeen.
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #66 : 17.03.2010 17:31:44 »

Hei Ulkopuolinen

Tarkistan vaan, että saithan viestini yksityisesti?  smitten

Malttamaton  laugh
Apollinaria
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #67 : 17.03.2010 17:53:46 »

Juu sain, vastailen kun aika on oikea, malttia!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 17.03.2010 19:36:47 »

muista itsesi Pia! älä kuormita liikaa ja teet hyvää työtä, nimim eräs hauska tyyppi  Cheesy  smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #69 : 17.03.2010 20:53:30 »

Odotan kärsivällisesti  police, vaikka se hankalaa onkin  Grin


Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #70 : 18.03.2010 02:08:44 »

muista itsesi Pia! älä kuormita liikaa ja teet hyvää työtä, nimim eräs hauska tyyppi  Cheesy  smitten smitten

Kiitoksia minä kyllä muistan tuon, mutta muistavatko muut? Okei ikuinen työnarkomaani, tiedän.
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #71 : 18.03.2010 08:22:43 »

Nyt täytyypi taas kysyä.."mikä on miehiään" tämä eräs miepuolinen kaverini, jonka kanssa koen ihan mieletöntä henkistä yhteyttä? Ihan kuin oltais aina tunnettu. Koen jotakin todella voimakasta yhteyttä hänen kanssaan ja musta tuntuu, niinkuin olisin perillä hänen ajatuksistaan vaikkei hän niitä ääneen sanoisikaan. Tunnen jonkinlaista "sielunveljeyttä" häntä kohtaan, voimakkaasti koen että meidät oli määrätty löytämään toisemme ja olemaan ystäviä.
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #72 : 18.03.2010 08:38:41 »

Hän on sinun sielunperheesi jäsen tietenkin, heitä minäkin olen kohdannut näinä päivinä. Kyse on aidosta puhtaasta rakkaudesta, joka syttyy välittömästi senkin takia, että yleensä sitä on kohdattu useammassa entisessä elämässä.

Ilmeisesti nämä yhteydet aktivoituvat tänä vuonna useammallekin. Tunne on aina yhtä huumaavaa ja on hyvin vaikea erottaa omia opittuja tunteita tässä aidossa rakkaudessa.

Näiden tyyppien kanssa on sitten telepaattinen yhteys mahdollista, eli sielunperheen kanssa on mahdollista keskustella päänsä sisällä tai ainakin minun on. Se vasta mielenkiintoinen kokemus on. Turha siitä murehtia, kuuluu ajan kehitykseen.
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #73 : 18.03.2010 09:03:02 »

Hän on sinun sielunperheesi jäsen tietenkin
Kiitos. Näin mäkin koen. Ehdottomasti. smitten
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #74 : 18.03.2010 19:23:32 »

Hei!
Harjoituskappale myös tässä paikalla. Grin Sitten kun ehdit ja jos viitsit....
Mitä saat selville seuraavasta suhteesta, jos nyt sellaista joskus on tulossa?
Kuka,ken?-zillic-  smitten

"Kakkossivulla" olin, mutta minkäpäs sille mahtaa, jos minulle ei ketään enää ole tulossa... Niin mahdoton se kai nähdä on...  Huh
-zillic-  smitten

Anteeksi olen ollut kiireinen ja arkistointijärjestelmäni ontuu. Jäit vahingossa huomioimatta.

Se on joskus koulutusta oppia kärsivälliseksi ja pettyä. No kyllä se on tulossa, mutta ei minkään helpon työn takana, ilmeisesti jotain sinulla on käsiteltävää itsessäsi, olen pahoillani, mutta teepä näin, sano itsellesi olen valmis rakkauteen, olen ansainnut jonkun jota rakastaa ja minä haluan rakastua, minä toivon sitä, että elämäni ilmestyy joku, jota rakastaa. Joku joka rakastaa minua. Tee siitä mantrasi, ajattele sitä iltaisin ja avot, kun jätät asian toisten hoidettavaksi ja keskityt elämääsi niin hän tulee.Sen takaan.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: