Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132577 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 18.03.2010 19:44:36 »

Vastailet vissiin ihan sekalaisessa järjestyksessä.  Wink No ilmotan vaan, että pistin sitä viestiä jos et ole vielä ehtinyt sitä huomata.

Jaksamisia!  smitten
tallennettu
Exx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #76 : 18.03.2010 19:53:54 »

Tervehdys ulkopuolinen.
Olen miettinyt pidemmän aikaa kysyisinkö täältä palstalta joltakulta "näkemisen" taidon omaavalta muutaman jutun jota mietin. Aamulla tuli sellainen olo että nyt kysyn Smiley.
Olen 1.5 vuotta sitten kokenut avioeron, joka oli vaikea kokemus. Aluksi todella vaikeaa 0.5 vuotta sitten hyvää saman verran. Nyt taas aika vaikeaa viimeiset kuukaudet. Miksi näin kun kuvittelin jo selvinneeni? Uneni ovat taas aivan sekaisin mikä avuksi? Selviänkö tästä nykyisestä tunnetilasta yksin vai tarvinko ammatti apua? Paljon olisi vielä kysyttävää, mutta jätän toiseen kertaan.
Kaunis kiitos avusta

Sinun tulisi eheyttää itsesi avioeron jälkeen, on asioita, jotka vielä painavat alitajuntaasi kovin ja siksi viimeiset kuukaudet ovat olleet vaikeita. Olet kyllä selvinnyt, mutta työ on kesken. Kykenen auttamaan sinua, jos niin vain haluat.

Unesi on sinun kanavasi puhua itsellesi, kirjoita ne säännöllisesti ylös ja yritä selvittää mitä ne kertovat sinulle. Selviät kyllä yksin, mutta tie on aika rankka, suosittelisin auttajaa, mutta mieti kuka ja mikä apukeino on sinulle parhain vaihtoehto. Kuuntele tässä asiassa vain sydämesi ääntä, keneen luotat, mikä tekniikka tuntuu oikealta. Seppo esimerkiksi tekee loistavia henkilökohtaisia tulkintoja, joista olisi sinulle paljon apua, matkamenetelmä, jota itse olen käyttänyt voisi olla hyväksi sinulle ja tutustu chakroihin. Brahma Kumaris auttoi minua valtavasti. Keinoja on monia.

Kiitos Smiley Ulkopuolinen ajastasi.

Apu toki kelpaisi, mutta en oikeastaan ole perehtynyt näihin eri "tapoihin" joten oikean sellaisen miettiminen hiukan hankalaa. Se mitä kerroit unien sanomasta.. hämmästytti minua koska olen nähnyt tosi outoja unia. Yhden unen jopa kirjoitin "tunne päiväkirjaanikin" jostain syystä, tuntui vain siltä että nyt on kirjoitettava. Uni oli pitkä ja yksityiskohtainen, mutta se tulkinta.. se tulkinta on minulle lähes mahdotonta Huh Tai sitten en usko omaan tulkintaani, en tiedä.

Kiitos vielä kerran Smiley -EXX-
tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #77 : 18.03.2010 23:29:42 »

 laugh Heipä-hei, Ulkopuolinen! 
Ihan kuin muistaisin, että olisin jo kirjoittanut tälle palstalle, mutta viestini kadonnut, onpas outoa Huh

No kuitenkin.  Tilanteeni ja elämäni on vähän vaikeassa jamassa, olen jumissa menneisyyden ja tulevaisuuden välissä, enkä oikein tunnu saavan kiinni työelämästä.. En ole vakuuttunut, että suuntani olisi oikea, sillä realistinen tuntuu epärealistiselta, ja realistinen epärealistiselta.  En osaa tehdä päätöksiä omaan tunteeseeni perustuen, sillä tunteeni heittävät häränpyllyä suurimman osan ajasta, tai sitten tuntuvat olevan ikäänkuin jäissä.  Aina, kun olen tehnyt päätöksen, joudun sen hetikohta perumaan, joten laahustan epätietoisuudessa ja heittelehdin päivästä toiseen.
Tiedän, että minun tulisi kasvaa suurten haaveideni mittaiseksi ja että vasta opettelen olemaan tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen, mutta kaipaan apua ja neuvoja kipeästi, sillä minusta on alkanut tuntumaan, että haaskaan aikani ja mahdollisuuteni, enkä pysty tarttumaan toimeen silloin kuin vielä voin, ja asiat ovat mahdollisia toteuttaa. Undecided
Tuntuu, kuin odottaisin tyhmänä vain merkkiä, 'kuin salamaa kirkkaalta taivaalta'  Grin uglystupid2, josta tunnistaisin selkeästi, mitä tehdä asioilleni.
Heh, eipäs muistuta kysymystä  Cool   Mutta onko vastausta olemassa?  Shocked

Kiitos tuestasi, on ihanaa jo pelkästään saada sanoa 'ääneen', mikä mieltäni painaa.  smitten
Upeaa kevättä!  angel
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #78 : 19.03.2010 10:39:36 »

Heippa.Ihmissuhteisiin jos katsoisit minullekkin.Tuleeko pysyvää viimeinkin. smitten

Sinun pitäisi ensin selvittää jotakin omassa itsessäsi ja eheyttää itsesi, hän odottaa sinua, mutta haluaa, että olet tasapainossa ja rakastat itseäsi sitä ennen.
[/
quote]

Kiitos smitten Aivan totta,että minun pitäisi eheyttää itseni ja selvittää mitä haluan.En nyt aivan nuorikaan enää ole. :Smiley Jäi vaivaamaan mitä tarkoitit,kun sanoit että hän odottaa minua.Kuka odottaa? Cheesy
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #79 : 20.03.2010 00:13:39 »

Hei! Minä luin tuon avausviestisi ja ajattelin pyytää apua liialliseen kiltteyteen. Eli jos saisi aktivoitua vähän tuota itsensäpuolustamisen taitoa Smiley. Ja siis hyvässä hengessä, tervettä rajojen asettamista jotta saa itse elämästään enemmän ja osaa sitten olla parempi läheinen myös muille Smiley.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #80 : 20.03.2010 00:28:23 »

Vastailet vissiin ihan sekalaisessa järjestyksessä.  Wink No ilmotan vaan, että pistin sitä viestiä jos et ole vielä ehtinyt sitä huomata.

Jaksamisia!  smitten

Sanoilla on aina oma aikansa, vastaan sen mukaan, kun minusta tuntuu, että on oikea aika. Joskus ihmisen on mahdoton ottaa vastaan oikeaa tietoa väärään aikaan. Kehitän toki tapojani, Mutta Heaven sanoi hyvin, älä kanavoi, jos sanoja ei ole. Näin osan kanssa tuntuu, sanat vain odottavat sanottavaa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #81 : 20.03.2010 11:04:14 »

Hei Ulkopuolinen,

autatko minua prosessissani, jossa luovun sellaisista asioista, joita en enää tarvitse suojelemaan itseäni? - kun aika on kypsä, niin jotain tapahtuu -  crazy2
Kiitos ja voimia sinullekin!  smitten smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 20.03.2010 16:10:41 »

Vastailet vissiin ihan sekalaisessa järjestyksessä.  Wink No ilmotan vaan, että pistin sitä viestiä jos et ole vielä ehtinyt sitä huomata.

Jaksamisia!  smitten

Sanoilla on aina oma aikansa, vastaan sen mukaan, kun minusta tuntuu, että on oikea aika. Joskus ihmisen on mahdoton ottaa vastaan oikeaa tietoa väärään aikaan. Kehitän toki tapojani, Mutta Heaven sanoi hyvin, älä kanavoi, jos sanoja ei ole. Näin osan kanssa tuntuu, sanat vain odottavat sanottavaa.

Ah, no niinpä tietysti.  :Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #83 : 20.03.2010 16:36:46 »

Hei Ulkopuolinen,

autatko minua prosessissani, jossa luovun sellaisista asioista, joita en enää tarvitse suojelemaan itseäni? - kun aika on kypsä, niin jotain tapahtuu -  crazy2
Kiitos ja voimia sinullekin!  smitten smitten smitten

Kyllä autan, jos niin haluat, laita sähköpostia.
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #84 : 20.03.2010 18:15:23 »

Tervehdys ulkopuolinen!

Nimimerkkisi sopisi hyvin kuvaamaan minua. Mitä näet minulle? Viime vuodet ovat ollet aikamoista painimista toimeentulon, työn ja yksinäisyyden kanssa. Määräaikainen työpaikka löytyi tämän vuoden loppuun asti, mutta väillä tuntuu vaan olevan liikaa haastetta työparissa.
 Kiss
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #85 : 22.03.2010 20:38:34 »

Olen pahoillani, tulee taas taukoa, selkä tulehtui ja istuminen on aika vaikeaa ja kun työtä pitää koneella kuitenkin tehdä niin kaikki hauska jää...

Jos jotain isompaa tulee niin laittakaa yksäriä.
tallennettu
mirkku83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #86 : 24.03.2010 05:41:59 »

Minunkin kysymykseni oli jäänyt välistä sivulta 4. Kiirettä ei ole vastata.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #87 : 06.04.2010 09:23:39 »

Heippa.Ihmissuhteisiin jos katsoisit minullekkin.Tuleeko pysyvää viimeinkin. smitten

Sinun pitäisi ensin selvittää jotakin omassa itsessäsi ja eheyttää itsesi, hän odottaa sinua, mutta haluaa, että olet tasapainossa ja rakastat itseäsi sitä ennen.
[/
quote]

Kiitos smitten Aivan totta,että minun pitäisi eheyttää itseni ja selvittää mitä haluan.En nyt aivan nuorikaan enää ole. :Smiley Jäi vaivaamaan mitä tarkoitit,kun sanoit että hän odottaa minua.Kuka odottaa? Cheesy

Hän joka eheyttää sielusi ja saattaa sinut määränpäähäsi tyyneydellä ja tasaisuudellaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #88 : 06.04.2010 09:29:06 »

Viimein sain hieman arkistoitua tätäkin sotkua, anteeksi, että olen jättänyt teidät odottamaan, olen sairaslomalla nyt ja tietokoneella olo on hieman hankalaa...

Tässä lista ihmisistä, joille en ole vastannut ainakaan tietoisesti:
keltaruusu, ancelica, anitak, I-Ronia, Jooniin, Dust, Mirikka, Gwen, astrofriikki, mirkku83, Apollinaria, piip, Chervil, indiima, Kuuratar

Osalle on yksityisviestejä vastaamatta, palaan niihin myöhemmin. Jos joku jäi nyt tästä yllämainitusta listasta mainitsematta niin ilmoittele. Vastaan nyt pariin ja yritän saada tämän päivitettyä, mutta muutoin jään pienelle itsehoitotauolle. Elimistö on mennyt aika huonoon kuntoon ja on aika eheyttää itsensä täydellisesti!

« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 09:42:00 kirjoittanut Ulkopuolinen » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #89 : 06.04.2010 09:38:46 »

Apua pyytäisin elämänkiemuroihin...moni asia mietityttää ja koko elämäni on muutoksen alla. Ensinnäkin työttömyys arveluttaa, että kestääköhän se pitkäänkin vielä? Olen ollut työnhaussa aktiivinen mutta en vain pääse edes haastatteluun..:/ Mietin, onko siinä jokin syvällisempi merkitys, onko etsittävä vastauksia henkiseltä puolelta? Lisäksi asunto-ja rakkausasiat, meneekö kaikki suunnitelmien mukaan? Näihin kysymyksiin kun saisi jonkinlaista vastausta niin olisin todella kiitollinen!  smitten
 Kiitos jo etukäteen Smiley

Minulla on sellainen olo, että sinun tulisi hiljentyä ja etsiä itsellesi keino, jolla löytäisit oman tapasi vastata kysymyksiisi, se tuntuisi oikealta avaimelta tähän tilanteeseesi. Olet henkisen muutoksen edessä ja suorat vastaukset eivät palvelisi sinua lainkaan. Sinun tulisi etsiä itsesi ja henkesi, jotta onnistuisit elämässäsi. Voin auttaa jos haluat tässä, mutta usko itseesi. Kyllä kaikki järjestyy, olen siitä aivan varma, kun saat luottamuksen itseesi kohdalleen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: