Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132530 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #90 : 06.04.2010 09:39:48 »

Heips!  smitten

Katseletko minullekkin kunhan kerkeät...miesasiat ne minullakin päällimmäisenä mielessä  Cheesy

Kiitos  smitten smitten

Miehiä tosiaan, toivo niin toiveesi toteutuu. Visualisoi hänet mielessäsi, anna hänelle henkisesti lupa tulla elämääsi niin hän saapuu juuri silloin, kun se yllättää sinut eniten.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #91 : 06.04.2010 09:41:25 »

Minua kiinnostaisi tietää, mitä tämä vuosi tuo tullessaan erityisesti parisuhteen ja itseni etsinnän suhteen. Olen ajautunut kamalaan kriisiin itseni ja elämäni kanssa (taas) ja mietityttää että meneekö tässä taas kaikki uusiksi vai asetunko minä jossain vaiheessa :Smiley

Kriisi on merkki uuden alun mahdollisuudesta, kysy itseltäsi, mitä todella haluat, mitä etsit. Muista kaikki löytyy meistä sisältä, todellinen onni on sisällämme, ulkopuoliset ihmiset vain kuvastavat sitä mitä me todellisuudessa olemme.
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #92 : 06.04.2010 10:32:00 »

Heippa.Ihmissuhteisiin jos katsoisit minullekkin.Tuleeko pysyvää viimeinkin. smitten

Sinun pitäisi ensin selvittää jotakin omassa itsessäsi ja eheyttää itsesi, hän odottaa sinua, mutta haluaa, että olet tasapainossa ja rakastat itseäsi sitä ennen.
[/
quote]

Kiitos smitten Aivan totta,että minun pitäisi eheyttää itseni ja selvittää mitä haluan.En nyt aivan nuorikaan enää ole. :Smiley Jäi vaivaamaan mitä tarkoitit,kun sanoit että hän odottaa minua.Kuka odottaa? Cheesy

Hän joka eheyttää sielusi ja saattaa sinut määränpäähäsi tyyneydellä ja tasaisuudellaan.


Kiitos paljon sinulle:) smitten
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #93 : 10.04.2010 00:40:35 »


Kiitos, kun tämänhetkisestä elämäntilanteestasi huolimatta, jaksat pitää meidät ajantasalla.

Paranna ja eheytä itsesi kaikessa rauhassa  angel   smitten

Jaksan odottaa  Smiley
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
epona
Vieras
« Vastaus #94 : 10.04.2010 09:21:22 »

Heipä Hei,

Jaksaisin vielä kysyä eräästä miehestä, jonka tapasin viime syksynä. Tuttavuutemme oli intohimoa ja tulta & roisketta täynnä, mutta se jäi kovin lyhyeksi saatuani selville, ettei mies ollut täysin rehellinen..

Mietin häntä edelleen ajoittain - toki yhä vähemmän ja vähemmän. Silti; kysyisin. Mitä hän oli minulle? Onko jälleen-näkeminen mahdollista vai oliko hän vain lyhyt tähdenlento muuten niin tasaisen paksussa sosiaalisessa elämässäni?

Vastaat kun on aikaa. Kiitän kovasti etukäteen.  smitten

/A
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #95 : 18.04.2010 02:30:40 »

Anatha: hän olisi sinulle opetus. Aika karu sellainen, mutta minusta tuntuu, että joskus kun ymmärrät sen kohtaatte vielä ja hän voi olla muutakin.
tallennettu
wilma79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #96 : 19.04.2010 20:54:51 »

Täällä pieni ihminen etsii apua ja ottaa mielellään apua vastaan vaikeaan tilanteeseen. Kysyisin ihmissuhdeasiasta.Mies ystäväni on ulkomaalainen ja odottaa lupa-asioiden selviämistä Suomeen päästäkseen.Asiat vaikuttavatkovin monimutkaisilta.Pääseekö hän Suomeen? Vielä toinen kysymys näetkö minun jatkavan nykyisessä työssäni?

Kiitos jos vastaat

Valoa:)

Elina
tallennettu
Susa71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #97 : 20.04.2010 15:58:18 »

Hei Pia!
Lähetin sinulle sähköpostia 6.4. ja kun en vielä ole saanut vastaustasi niin kopioin kysymykseni tälle foorumille. Jos vaikka jotain näkisit tälle onnettomalle tytölle  Undecided

Suhteeni loppui kuukausi sitten. En olisi halunnut suhteemme päättyvän vaikka ehdotinkin sitä
miehelle. Huomasin, että hän epäröi vaikka ei sitä suoranaisesti
sanonutkaan. Alussa hän oli innoissaan suhteestamme ja vakuutti, että
pitkä välimatkamme ei ole este ja vihjaili jopa yhteisestä
tulevaisuudesta. Alussa olin skeptinen, mutta myöhemmin alkoi
tuntumaan, että tästä saataisi tullakin jotain. No eipä tullut =(

Nyt
on sitten pään tyhjennyksen aika. Mietin, miten minua voi seurata musta
pilvi vuodesta toiseen. Olen ollut monta vuotta valmis vakavaan
suhteeseen ja kaikkeen mikä oikeaan parisuhteeseen kuuluu. Erosin
lasteni isästä 11 vuotta sitten ja vuosia meni selvitessä siitä kovasta
kolhusta ja silloin minulla ei ollu valmiuksia uuteen suhteeseen.
Olen tavannut muutamia miehiä näinä 11 vuoden aikana. Eikä niistä mitään
pahaa sanottavaa ole. Silloin kun minä olen ollut valmis suhteeseen,
mies ei ole ollut ja silloin kun mies olisi halunnut suhteeseen en ole
ollut valmis.
11 vuotta yksikseen (tietty on lapset) on aika pitkä
aika. Tuntuu ihan hullulta, etten ole näitten vuosien aikana löytänyt
kumppania rinnalle.

Levoton on olo. Voisin olla valmis myymään taloni
ja vaihtaa maisemaa mutta pelottaa kun ei ole selkeää suuntaa =(
Työttömänä ehtii miettimään kaikenlaisia asioita jopa liian kanssa  Embarrassed

Olisi
kiva jos saisit jotenkin tästä kiinni. Ehkäpä voisit valottaa hieman
tulevaisuutta.

Keväisin terveisin

Susanna
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #98 : 20.04.2010 17:32:04 »

Lähetin sinulle yksityisviestiä, joten toivottavasti vastaat minulle, kun olet parantunut ja sinulla on aikaa.

Kiitos  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #99 : 24.04.2010 12:29:00 »

Hei, minä olisin kiinnostunut tietämään että josko tämä köyhyys loppuisi.  smitten

Käsittääkseni sen olisi tarkoitus loppua, mutta töitä sen eteen saat tehdä. Sinun tulisi tarkkaan miettiä, mitä todella haluat elämältäsi, mikä on tehtäväsi ja miksi olet tuossa tilassa jossa olet. Aivan kuin todellinen minuutesi olisi valinnut sinulle tämän tilanteen auttaaksesi sinua eteenpäin. Ulospääsy on olemassa, mutta sinun on etsittävä se itse. Voin auttaa ja neuvoa miten, mutta työtä saat sen eteen tehdä, kuten me kaikki joudumme työtä itsemme eteen tekemään.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #100 : 24.04.2010 12:32:02 »

Moi!
Miltäs minulla rakkausrintamalla näyttää?
Onko nykyinen parisuhde "se oikea" vai onko minua varten joku muu ihminen?
Mikä merkitys oli ihmisellä jonka tapasin viime keväänä ja joka teki minuun erittäin syvän vaikutuksen, tunsin tunteita joita en tiennyt olevan olemassakaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta  smitten

Jotenkin minusta tuntuu, että nykyisessä parisuhteessasi on kyllä potentiaalia, mutta aivan kuin eläisitte nyt säästöliekillä, olisitte hieman erkaantuneet toisistanne. Tuo viime kevään ihminen oli yksi mahdollisuus, mutta niinhän meillä kaikilla on useampi "se oikea" olemassa, hän on ilmeisesti sinun sielunperheesi jäsen, mutta jotenkin tuntuu, että hänen tarkoituksensa oli vain herättää sinut, mutta jotenkin aistin, että tärkeintä on nyt etsiä itsenne uudelleen tästä nykyisestä parisuhteesta. Katsoa, mitä se todellisuudessa teille antaa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #101 : 24.04.2010 12:36:20 »

minä tungen jonon jatkoksi.
kaikki on auki että kaikki info kelpaa , henkioppaitten nimistä työ ja rakkauselämään Cheesy
löysin 24v kadoksissa olleen veljenikin ja tapasin laivalla joka mun onneks vielä jumitti koko perjantain että sain lisäaikaa <3

Kiva, näkijä neuvoo näkijää.
Meillä jokaisella on oma tehtävämme, tärkein niistä on pitää itsestään huolta, puhdistaa itsemme, auttaa elämäämme, jotta jaksamme auttaa toisia. Kun tunnemme itsemme riittävän hyvin todelliset voimamme nousevat esiin kristallin kirkkaina ja tiedämme mitä teemme, missä olemme ja mihin meidät on luotu. Sinun tehtäväsi on kaunis, auttava ja rakastava. Tunnen syvimmän olemuksesi läsnäolon, mutta sinun matkasi on vielä pitkä, paljon on opittavaa. Ole avoin, mutta kriittinen, kuuntele vain sydämesi ääntä, toimi oman parhaasi mukaan. Voit tehdä paljon meidän ihmisten hyväksi, mutta muista, että sinä olet tärkein. Ymmärrän hyvin, että jokainen meistä haluaa rakastaa, mutta ole maltillinen, oikea rakkaus tulee elämäämme, kun sen aika on. Etsiminen on turhaa, mutta toiveita voi aina luoda, haaveilla, unelmoida, sillä niistä on tapana muodostua totuus, sillä me olemme se,mitä kuvittelemme olevamme.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #102 : 24.04.2010 12:39:44 »

Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että missä minun kannattaisi liikkua, että tapaan tulevan seurustelukumppanini vai onko sellasita edes näkyvillä lähiaikoina? Minulla on ollut hieman huono onni viime aikoina ja kukaan ei ole loppujen lopuksi ollut kiinnostunut aidosti ja haluaisin nyt löytää henkilön, joka olisi oikeasti kiinnostunut ja että kiinnostuksen kohteet ja kemiat kohtaisivat ja varsinkin, kun musiikki on lähellä sydäntäni niin olisi mukava tutustua saman henkiseen mieheen.

Mietin myös, että kannattaako minun jutella eräälle miehelle, joka tulee tänne paikkakunnalle muutamien viikkojen päästä, jos satumme törmäämään? Mies lopetti yllätten yhteydenpidon, joten onko mitään järkeä jutella hänellä vai sekoitanko vain kuviot, jos juttelen sille?

Sinun kannattaa liikkua siellä, missä sinun sisimpäsi sanoo, että sinun on hyvä olla, mihin sinua ohjataan, seuraa hetken mielijohteita, anna elämän kuljettaa, sillä tapaatte vaikka kaupan kassajonossa jos sikseen on tulossa.


Kyllä tuolle miehelle kannattaa jutella, mutta ongelmana on se, että hän arvostaa ilmeisesti hyvää itsetuntoa ja sinun tulisi seistä omilla jaloillasi, arvostaa itseäsi hyvin paljon enemmän. Entä jos antaisit luojalle ja kohtalolle tehtäväksi tuoda parisuhde elämääsi silloin kun on sen aika ja opettelisit rakastamaan itseäsi ja nauttimaan elämästä itsenäisenä, kauniina ja taitavana naisena. Silloin kun lopettaa etsimisen yleensä löytää hakemansa parhaiten.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #103 : 24.04.2010 12:42:15 »

Minäkin tänne jonon jatkoksi...Toivoisin että katsoisit minun parisuhteeseeni, olemme käyneet kovan koulun ja löysimme toisemme uudestaan. Miltä vaikuttaa?lisäksi oma jaksamiseni mietityttää kovassa työelämässä. kiitos jo etukäteen!

Sain vaikutelman hyvin voipuneesta, mutta onnellisesta ihmisestä. Tuntuu siltä, että saat nyt ansaitsemasi lepotauon, hoida itseäsi, hemmottele ja anna ajan parantaa haavat. Hieman huolissasi saatkin olla työkykysi suhteen, mutta pärjäät kyllä, kun parannat elämänlaatuasi muualla. On olemassa lukuisia itsehoito-ohjeita, ehkä jonkinlainen vitamiini- ja hivenainekuurikin olisi paikoillaan. Mutta ole huoleti, löydät kyllä keinon hoitaa itseäsi.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #104 : 24.04.2010 12:44:32 »

Hei Pia,
Kokeilenpas onneani minäkin...
Elämässäni on oikeastaan kaikki hyvin.... nyt, aikaisemmin ei näin ollut. Kaipaan (kai) kuitenkin rinnalleni hyvää miestä. Mutta siperia on opettanut ja taidan olla liian kranttu  Wink Kurkottelenko kuuta taivaalta vai kohtaanko sen oikean ja mistä tiedän että kuka on se oikea?

Jostain syystä alkoi kovastikin hymyillyttää kun luin tekstisi, sinähän kirjoitit minun suullani. Aina kuuta kannattaa taivaalta kurkoitella, mutta muista kuu ei aina ole sen näköinen, miksi sen on kuvitellut. Ole avoin silmiltäsi, mieleltäsi ja anna ihmiselle mahdollisuus näyttää kuka hän todella on. Joskus se vaatii hieman aikaa, kun todellisuuden näkee. Kyllä te kohtaatte ja kun tutustutte tarpeeksi tiedät onko hän oikea, muistathan, että niitä oikeita on erilaisia ja jokainen erilainen elämäntapa, tyyli on oikea, mutta kyse on siitä, mitä sinä sydämessäsi haluat.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: