Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132597 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #105 : 24.04.2010 12:47:13 »

Hei,

Kovasti täällä on jo kysymyksiä, mutta liityn jonon jatkoksi kuitenkin.  Smiley

Nämä tavalliset kysymykset askarruttaa eli miltä rakkaus- ja työelämän tulevaisuus näyttää? Näetkö lapsilukuni lisääntyvän?

Elät ilmeisesti hieman seesteisempää aikaa, jotenkin hyvää, mutta tasaista vaikkakin se näyttää siltä vain sisäisesti, ulkoisesti on aika tekemistä. Jotenkin arki peittää kaiken, koska olet heittäytynyt ja toisaalta pysähtynyt kysymään itseltäsi kunnolla mitä minä haluan, kuka minä olen, mitä teen seuraavaksi.

Tee tilauksia, suunnitelmia, haaveita, unelmoi, realisoi, toimi.

Lapsien suhteen tällä hetkellä en osaa valitettavasti sanoa mitään.
tallennettu
kahvia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #106 : 24.04.2010 12:47:48 »

Kaipaisin jonkinlaista opastusta, mutta en tieda mista etsia. Tuntuu, etta minulla on jotain piilevia kykyja, intuitioni on aina ollut vahva ja naen myos vahvoja unia ja olen kokenut telepatiaa...
Nyt kaipaan neuvoa siita, minne suuntaan lahtisin elamassani liikkumaan;
rakastamani mies on toisella puolella maailmaa, mutta en ole varma onko meilla yhteista tulevaisuutta. Meilla oli todella vahva yhteys, mutta vaistoan etta nyt han tarvitsee omaa tilaa oppiakseen jotain. Pelkaan menettamista...
Olen 21-vuotias raputytto, ikaisekseni paljon maailmaa kiertanyt ja kokenut.
Kiitos kamalasti, jos ehdit vastata tahan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #107 : 24.04.2010 12:50:45 »

Hei Ulkopuolinen  Smiley

Katsoisitko minullekin, miltä näyttää työelämä jatkossa ja miten kaksi eri ystävyyttä jatkuvat.

Kiitos paljon Sinulle  Smiley Smiley 

Työsi suhteen saat näköjään tehdä töitä, jotta olisit itse tyytyväinen. Mahdollisuuksia avautuu, mutta kiteytä ensin, mitä todella haluat. Nyt vaikuttaisi hyvältä ajalta toimia, ehkä jo tänä keväänä, mutta todennäköisemmin paremmin syksyllä. Ystävyytesi ovat mielenkiintoisia, miten minusta tuntuu, että ne ovat osittain nivoutuneet toisiinsa, mutta jokin kitka on joko jo nyt tai tulevaisuudessa heidän välillään. Nämä ystävät opettavat sinua tavalla tai toisella ja he ovat sinulle siksi tärkeitä ja antavat sinulle myös paljon, mutta helpompiakin ystävyyksiä on. Toisen kanssa olisin tarkkana, toiseen voit kyllä luottaa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #108 : 24.04.2010 12:53:16 »

Kaipaisin jonkinlaista opastusta, mutta en tieda mista etsia. Tuntuu, etta minulla on jotain piilevia kykyja, intuitioni on aina ollut vahva ja naen myos vahvoja unia ja olen kokenut telepatiaa...
Nyt kaipaan neuvoa siita, minne suuntaan lahtisin elamassani liikkumaan;
rakastamani mies on toisella puolella maailmaa, mutta en ole varma onko meilla yhteista tulevaisuutta. Meilla oli todella vahva yhteys, mutta vaistoan etta nyt han tarvitsee omaa tilaa oppiakseen jotain. Pelkaan menettamista...
Olen 21-vuotias raputytto, ikaisekseni paljon maailmaa kiertanyt ja kokenut.
Kiitos kamalasti, jos ehdit vastata tahan.

Nyt on ravun aika, joten kirjoitan heti tuoreeltaan. Kulje siihen suuntaan, johon sydämesi osoittaa, kuuntele itseäsi, opettele puhumaan tai kirjoittamaan itsesi kanssa. Kutsu suojelusenkelisi ohjaajaksesi. Kyllä teillä totisesti on syvä suhde, luota häneen, luota elämään. Hän todellakin tarvitsee vapautensa nyt, mutta kun sallit  sen hänelle hän säilyy elämässäsi ainakin toistaiseksi. Luota aina, että tapahtuu se, mikä on sinun korkeimmaksi parhaaksi.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #109 : 24.04.2010 12:54:57 »

Hei Ulkopuolinen! Minuakin kiinnostaisi mitä elämässäni tulee tapahtumaan 0,5-1 vuoden aikana. Kiitos!

Miten minusta tuntuu, että jos et pysähdy ja mieti tarkkaan mitä todella haluat tulet tekemään kaikkealla kaikkea, mutta saamatta aikaan juurikaan mitään tärkeää. Tai sitten vaihtoehtoisesti jumiudut ja koko elämä jää kokematta.

Pysähdy, päätä mitä haluat, tee suunnitelma ja se on sinun. Nyt on sinun aikasi toteuttaa sinun elämäsi. Kortit ovat sen suhteen melko avoimet. Ajattele, mikä mahdollisuus.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #110 : 24.04.2010 12:57:08 »

Hei Pia!

Haluaisin kysellä hieman rakkauselmästäni. Tällä hetkellä minusta tuntuu, että minulle puhaltaa uudet tuulet joka elämän alueella.. ja kaiken kaikkiaan olen hyvin iloinen ja positiivisella mielellä tästä kaikesta. Olen myös kiinnittänyt huomioni erääseen, joka jollakin salaperäisellä ja jopa yllättävällä tavalla vetää minua puoleensa. En tiedä itsekään miten suhtautua tähän "tuntemattomaan", joka jollakin tavalla tuntuu niin tutulta. Osaisitko sinä kertoa tarkemmin, minkälaisia "tuulia" elämääni oikein puhaltaa?

Lämpöisiä tuulia ne ovat, onnitteluni. Ole luottavainen, kulje eteenpäin, jostain syystä energiasi ovat varsin hyvät, kun kirjoitat tuosta miehestä ja kyllä se jotakin ehdottomasti sinulle antaa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #111 : 24.04.2010 13:00:48 »

Tervehdys ulkopuolinen.
Olen miettinyt pidemmän aikaa kysyisinkö täältä palstalta joltakulta "näkemisen" taidon omaavalta muutaman jutun jota mietin. Aamulla tuli sellainen olo että nyt kysyn Smiley.
Olen 1.5 vuotta sitten kokenut avioeron, joka oli vaikea kokemus. Aluksi todella vaikeaa 0.5 vuotta sitten hyvää saman verran. Nyt taas aika vaikeaa viimeiset kuukaudet. Miksi näin kun kuvittelin jo selvinneeni? Uneni ovat taas aivan sekaisin mikä avuksi? Selviänkö tästä nykyisestä tunnetilasta yksin vai tarvinko ammatti apua? Paljon olisi vielä kysyttävää, mutta jätän toiseen kertaan.
Kaunis kiitos avusta

Ilmeisesti avioerosi on osittain vieläkin käymättä läpi, jotenkin aistin tuskasi vieläkin. Kyllä sinä siitä selviät, mutta ehkä on turhaa käydä sitä kaikkea läpi yksin. Mieti minkälaista apua haluaisit, psykiatrista vai auttaisiko jonkinlainen energiahoito, vertaistuki. Jokin olisi hyväksi. Ihmisen on hieman ikävää käydä nämä yksin läpi. Minä tuen itse juuri erästä henkilöä, jonka erosta on kolme vuotta ja joskus se vain voi olla vaikeaa. Toivon, että löydät apua, lohtua ja sisällesi rauhan. Olet mielessäni. Minullekin voi kirjoittaa vaikka yksityisesti, ehdin huonosti vastaamaan, mutta teen parhaani. Voi hyvin, rakkaudella Pia
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #112 : 24.04.2010 13:04:37 »


Kiitos Smiley Ulkopuolinen ajastasi.

Apu toki kelpaisi, mutta en oikeastaan ole perehtynyt näihin eri "tapoihin" joten oikean sellaisen miettiminen hiukan hankalaa. Se mitä kerroit unien sanomasta.. hämmästytti minua koska olen nähnyt tosi outoja unia. Yhden unen jopa kirjoitin "tunne päiväkirjaanikin" jostain syystä, tuntui vain siltä että nyt on kirjoitettava. Uni oli pitkä ja yksityiskohtainen, mutta se tulkinta.. se tulkinta on minulle lähes mahdotonta Huh Tai sitten en usko omaan tulkintaani, en tiedä.

Kiitos vielä kerran Smiley -EXX-

Yleensä se, että unet ovat outoja ja pitkiä on hyvä merkki, silloin käsittelet asioita uniesi kautta, mutta jos voit niin vielä parempi on, jos kykenet purkaamaan unesi. Mahdotonta ei olekaan, muista se aina. Täälläkin unista saa hyviä tulkintoja, Olavi Moilasella on unisivutkin ja minullekin voi laittaa viestiä, yritän vastata jos vain mitenkään ehdin. Käytä intuitiotasi ja vaistojasi, osaat kyllä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #113 : 24.04.2010 13:09:34 »

Kärsivällisyyttä, ihmiset kärsivällisyyttä, sitä te joudutte minun kanssani nyt opettelemaan. Eileithyia, piip, Chervil, indiima, Kuuratar, Anahata, wilma79, Susa71, ringa, kahvia
Yritän vastata teille mahdollisimman pian. Nyt alkaa jälleen aika loppua, joku kun joskus parantaisi minun niskani niin kestäisin hieman paremmin. Haavoittunut parantaja on viheliäisintä mitä tiedän, no ei se hyvä ennustajakaan ole...
tallennettu
wilma79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #114 : 24.04.2010 17:43:00 »

Kiitos!pikaista paranemista, pidä itsestäsi huolta.Voimia ja kiitos, että jaksat auttaa ihmisiä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #115 : 25.04.2010 20:54:45 »

Ja hei aina on kiva kuulla, miten otitte tekstit, se antaa itselleenkin suuntaa osaako mitään vai kirjoitteleeko jotain kivoja tarinoita...
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #116 : 26.04.2010 21:21:28 »

miten aktivoit luontaisia taitoja ? voit aktivoida,,
katsoisitko työtä tai uutta ammattia jos näet, mikä voisi olla tai onko jotain kykyjä ?

kiitos kiitos  smitten smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #117 : 26.04.2010 22:12:40 »

miten aktivoit luontaisia taitoja ? voit aktivoida,,
katsoisitko työtä tai uutta ammattia jos näet, mikä voisi olla tai onko jotain kykyjä ?

kiitos kiitos  smitten smitten

Saan ihmiset uskomaan omiin taitoihinsa kyllä, mutta vain kasvotusten, jostain syystä en osaa tehdä sitä kaukona. Keskustellessa ja kysellessä kyllä näen aika hyvin mihin ihminen on luontaisesti taipuvainen. Selvännäkö toimii siinä suhteessa aika huonosti.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #118 : 27.04.2010 10:34:50 »

 
Hei Pia,minulle on muutama ihminen sanonut, että minulla ois parantajan lahjoja.Mitä mieltä
sinä olet, Kiitos jos vastaat smitten
tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #119 : 27.04.2010 15:09:55 »

Mielelläni myös ryhdyn harjoituskappaleeksi  Cheesy
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: