Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132635 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #120 : 27.04.2010 15:29:18 »

Yritän vastailla teille, mutta tällä hetkellä aivot ovat jostain syystä narikassa ja luottakaa minuun näitä vastauksia te ette itsellenne halua. Liikaa omat ajatukset ja oma elämä mielessä. Mutta pian, lupaan sen.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #121 : 27.04.2010 17:40:21 »

Muistahan, että et itseäsi loppuun kuluta =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #122 : 27.04.2010 21:21:06 »

sen takia laiminlyönkin teitä aivan kaltoin. Ettekö ole huomanneet. Hmm. olen kannatellut yksityisesti paria melko haastavaa tapausta tässä viime aikoina ja oma henkinen kehitykseni on nyt vasta tasaantumassa joten kyllä tämä edelleen veitsen kärjellä tasapainoittelua on. Kiitoksia välittämisestä.

tallennettu
anitak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #123 : 28.04.2010 09:04:18 »

Moi!
Miltäs minulla rakkausrintamalla näyttää?
Onko nykyinen parisuhde "se oikea" vai onko minua varten joku muu ihminen?
Mikä merkitys oli ihmisellä jonka tapasin viime keväänä ja joka teki minuun erittäin syvän vaikutuksen, tunsin tunteita joita en tiennyt olevan olemassakaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta  smitten

Jotenkin minusta tuntuu, että nykyisessä parisuhteessasi on kyllä potentiaalia, mutta aivan kuin eläisitte nyt säästöliekillä, olisitte hieman erkaantuneet toisistanne. Tuo viime kevään ihminen oli yksi mahdollisuus, mutta niinhän meillä kaikilla on useampi "se oikea" olemassa, hän on ilmeisesti sinun sielunperheesi jäsen, mutta jotenkin tuntuu, että hänen tarkoituksensa oli vain herättää sinut, mutta jotenkin aistin, että tärkeintä on nyt etsiä itsenne uudelleen tästä nykyisestä parisuhteesta. Katsoa, mitä se todellisuudessa teille antaa.

Kiitos vastauksesta!
Osuit aikalailla asian ytimeen tuon suhteen että olemme tietyllä tapaa erkaantuneet toisistamme, sitä en tiedä saako asioita korjattua, aika näyttäköön sen.
Tuosta viiime keväänä tapaamastani ihmisestä olen itsekin ajatellut, että hänen on kuuluttava sielunperheeseeni, koska oli kuin olisin hänet tuntenut jo tavatessani, hänen kanssaan oli helpompi olla kuin nykyisen kumppanin Shocked Sitä en tiedä osuuko vaistoni oikeaan siinä, että tapaamme vielä joskus, tunne kuitenkin on vahva.
Suuria asioita pohdittavana...
tallennettu

AnitaK
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #124 : 05.05.2010 15:20:31 »

Vastailet vissiin ihan sekalaisessa järjestyksessä.  Wink No ilmotan vaan, että pistin sitä viestiä jos et ole vielä ehtinyt sitä huomata.

Jaksamisia!  smitten

Jos haluat laita minulle yksityisviestiä, minusta tuntuu, että nyt minulla on sanoja sinulle. Jos haluat kuulla ne. Haluan jostain syystä vain vastata sinulle henkilökohtaisesti, toivottavasti et pahastu.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #125 : 05.05.2010 15:24:29 »

laugh Heipä-hei, Ulkopuolinen! 
Ihan kuin muistaisin, että olisin jo kirjoittanut tälle palstalle, mutta viestini kadonnut, onpas outoa Huh

No kuitenkin.  Tilanteeni ja elämäni on vähän vaikeassa jamassa, olen jumissa menneisyyden ja tulevaisuuden välissä, enkä oikein tunnu saavan kiinni työelämästä.. En ole vakuuttunut, että suuntani olisi oikea, sillä realistinen tuntuu epärealistiselta, ja realistinen epärealistiselta.  En osaa tehdä päätöksiä omaan tunteeseeni perustuen, sillä tunteeni heittävät häränpyllyä suurimman osan ajasta, tai sitten tuntuvat olevan ikäänkuin jäissä.  Aina, kun olen tehnyt päätöksen, joudun sen hetikohta perumaan, joten laahustan epätietoisuudessa ja heittelehdin päivästä toiseen.
Tiedän, että minun tulisi kasvaa suurten haaveideni mittaiseksi ja että vasta opettelen olemaan tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen, mutta kaipaan apua ja neuvoja kipeästi, sillä minusta on alkanut tuntumaan, että haaskaan aikani ja mahdollisuuteni, enkä pysty tarttumaan toimeen silloin kuin vielä voin, ja asiat ovat mahdollisia toteuttaa. Undecided
Tuntuu, kuin odottaisin tyhmänä vain merkkiä, 'kuin salamaa kirkkaalta taivaalta'  Grin uglystupid2, josta tunnistaisin selkeästi, mitä tehdä asioilleni.
Heh, eipäs muistuta kysymystä  Cool   Mutta onko vastausta olemassa?  Shocked

Kiitos tuestasi, on ihanaa jo pelkästään saada sanoa 'ääneen', mikä mieltäni painaa.  smitten
Upeaa kevättä!  angel


Olet elämäsi käännekohdassa, vaihtoehtoja on käsittääkseni useita ja siksi olet ristiriidassa. Tutki itseäsi, henki itsehoitometodit, ohjaaja itsellesi. Silva-menetelmä, kirjoittaminen aamuisin, Ishayan askensio voisi sopia sinulle hyvin. Itse olen käyttänyt niitä. Minäkin voisin sanoa sinulle vastaukset, mutta onko se sinulle hyväksi. Opastan jos haluat, mutta minusta tuntuu, että paras mitä voin tehdä on kertoa oman esimerkkini, jonka voit lukea blogistani ja kuunnella sinua. Joskus vastaukset on hyvä etsiä tisekin, kutsua oma henksensä takaisin ja aloittaa päättäväisesti jostakin. Voimia sinulle, pärjäät kyllä, mutta rohkeutta tarvitset.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #126 : 05.05.2010 15:25:42 »

Hei! Minä luin tuon avausviestisi ja ajattelin pyytää apua liialliseen kiltteyteen. Eli jos saisi aktivoitua vähän tuota itsensäpuolustamisen taitoa Smiley. Ja siis hyvässä hengessä, tervettä rajojen asettamista jotta saa itse elämästään enemmän ja osaa sitten olla parempi läheinen myös muille Smiley.

Olet mielessäni tämän illan meditaatiossa, joka on kello 22.00.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #127 : 05.05.2010 15:26:39 »

Hei Ulkopuolinen,

autatko minua prosessissani, jossa luovun sellaisista asioista, joita en enää tarvitse suojelemaan itseäni? - kun aika on kypsä, niin jotain tapahtuu -  crazy2
Kiitos ja voimia sinullekin!  smitten smitten smitten

Mikä on tilanteesi nyt, miten voin auttaa sinua?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #128 : 05.05.2010 15:29:01 »

Tervehdys ulkopuolinen!

Nimimerkkisi sopisi hyvin kuvaamaan minua. Mitä näet minulle? Viime vuodet ovat ollet aikamoista painimista toimeentulon, työn ja yksinäisyyden kanssa. Määräaikainen työpaikka löytyi tämän vuoden loppuun asti, mutta väillä tuntuu vaan olevan liikaa haastetta työparissa.
 Kiss


Raskas on ollut elämäsi ja tiettyä raskautta valitettavasti siinä vieläkin näen. Sinun tulisi määrätietoisesti päättää mitä elämältäsi todella haluat, minusta tuntuu, että olet nyt hieman liian vaatimaton ja tehnyt vääriä valintoja. Kysy itseltäsi, kuka sinä todellisuudessa olet, mitä haluat. Sinulla on unelma, mutta et usko siihen. Nyt on ehkä hyvä aika toteuttaa se ja lähteä vaikka opiskelemaan sitä työn ohessa tai vaikka oppisopimuksella tai kurssituksella.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #129 : 05.05.2010 15:30:59 »

Heipä Hei,

Jaksaisin vielä kysyä eräästä miehestä, jonka tapasin viime syksynä. Tuttavuutemme oli intohimoa ja tulta & roisketta täynnä, mutta se jäi kovin lyhyeksi saatuani selville, ettei mies ollut täysin rehellinen..

Mietin häntä edelleen ajoittain - toki yhä vähemmän ja vähemmän. Silti; kysyisin. Mitä hän oli minulle? Onko jälleen-näkeminen mahdollista vai oliko hän vain lyhyt tähdenlento muuten niin tasaisen paksussa sosiaalisessa elämässäni?

Vastaat kun on aikaa. Kiitän kovasti etukäteen.  smitten

/A

Oi, todellakin tunteita teillä oli ja miten minusta tuntuu, että saatte kyllä niitä kokea tulevaisuudessakin.  Ehkä voisit pistää miehen koville ja antaa anteeksi.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #130 : 05.05.2010 15:35:08 »

Täällä pieni ihminen etsii apua ja ottaa mielellään apua vastaan vaikeaan tilanteeseen. Kysyisin ihmissuhdeasiasta.Mies ystäväni on ulkomaalainen ja odottaa lupa-asioiden selviämistä Suomeen päästäkseen.Asiat vaikuttavatkovin monimutkaisilta.Pääseekö hän Suomeen? Vielä toinen kysymys näetkö minun jatkavan nykyisessä työssäni?
Kiitos jos vastaat
Valoa:)
Elina

Elina, tekstistäsi välittyy joko kaipauksesi ja surusi tai sitten minulla on huonoja uutisia. Jos jaksatte olla kärsivällisiä ja luottaa yhteiseen tulevaisuuteen kyllä asiat järjestyvät, mutta jaksatteko sitä, yrittäkää. Sinun työsi on staattinen nyt, en aisti siinä muutoksia suuntaan tai toiseen.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #131 : 05.05.2010 15:39:34 »

Anteeksi Susa71, minun vastaamiseni ovat olleet kovin epämääräisiä oman haastavan elämäntilanteeni takia.

Joskus on vain hyvä jatkaa eteenpäin, tuossa suhteessa ehkä olisi ollut jotakin mikä olisi antanut paljonkin, voi olla että siinä olisi vieläkin, mutta minusta siitä puuttuu jotakin hyvin oleennaista. En tiedä mitä, ehkä sinä olet hänelle helppo ratkaisu, mutta hän kaipaa jotakin muuta.

Ehkä se jokin oli, että on jotakin, jota et ole käsitellyt itsessäsi, jokin mikä minuakin häiritsee. 11 vuotta todellakin on pitkä aika, minä voin vain kuvitella sen.

Minusta sinun tulisi nyt löytää jotakin uutta elämääsi, joka kehittäisi vain sinua, onko se opiskelu, harrastus tai mikä, mieti. Sellainen joka sytyttää innostuksesi. Se saattaisi olla avain kaikkeen. Älä lannistu, kaikki kääntyy vielä hyvin, mutta tee sen eteen jotakin, sitä maailmankaikkeuskin odottaa.


tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #132 : 05.05.2010 15:42:08 »

Kaipaisin jonkinlaista opastusta, mutta en tieda mista etsia. Tuntuu, etta minulla on jotain piilevia kykyja, intuitioni on aina ollut vahva ja naen myos vahvoja unia ja olen kokenut telepatiaa...
Nyt kaipaan neuvoa siita, minne suuntaan lahtisin elamassani liikkumaan;
rakastamani mies on toisella puolella maailmaa, mutta en ole varma onko meilla yhteista tulevaisuutta. Meilla oli todella vahva yhteys, mutta vaistoan etta nyt han tarvitsee omaa tilaa oppiakseen jotain. Pelkaan menettamista...
Olen 21-vuotias raputytto, ikaisekseni paljon maailmaa kiertanyt ja kokenut.
Kiitos kamalasti, jos ehdit vastata tahan.

Kysy ensin itseltäsi mitä haluat elämältäsi. Näe visiosi selkeänä, haaveesi ja kulje sitä kohti. Tutki eri vaihtoehtoja, ole avoin eteesi avautuville mahdollisuuksille. Sano vaikka, että olet valmis, avoin ja annat luvan tuoda itsellesi kaiken sen, mitä maailmankaikkeus sinulle haluaa tarjota. Pidä silmäsi avoinna, tutki ympäristöä, pienistä askeleista se alkaa.

Te ravut (itsekin nouseva sellainen) murehditte niin paljon, luota elämään, kyllä kaikki järjestyy.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #133 : 05.05.2010 15:44:11 »

Hei,
mikäli vielä jatkat katsomista....olisin valtavan kiinnostunut kuulemaan, mitä rakkauselämääni näky?
isoa kysymysmerkkiä olen....suorastaan hukassa... idiot2

Oi, miksi aloin hymyilemään sydämellisesti, kun luin sinun kysyvän rakkauselämästäsi. Jätä kysymysmerkit, ota huutomerkit käyttöön. Jos et ole nyt jo rakastunut niin saapa nähdä mitä elämällä on sinulle tarjottavaa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #134 : 05.05.2010 15:45:43 »

 
Hei Pia,minulle on muutama ihminen sanonut, että minulla ois parantajan lahjoja.Mitä mieltä
sinä olet, Kiitos jos vastaat smitten

Periaate on, että meillä jokaisella on parantava energia käytettävissä, mutta kyllä minäkin aistin sinusta, että osaat sitä jonkun verran jo käyttää. Kysymys kuuluukin, mitä teet sen eteen, oletko kuinka parantanut itsesi ensin. Sillä parantajan työ on haastavaa, jos haluat reiki voisi olla sinulle hyväksi, sitä kautta kykenisit parantamaan myös muita.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: