Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132638 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #135 : 05.05.2010 15:47:56 »

Mielelläni myös ryhdyn harjoituskappaleeksi  Cheesy

Sinussa on vahvuutta ja suoruutta. Ehkä joskus käytät sitä hieman huonollakin tavalla. Nyt voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta tiedät jo asioista paljon ja luotatkin aikalailla itseesi. Mutta miksi jarruttelet, minusta sinun tulisi jo tietää mitä haluat, toimia sen parissa, mutta jos niin ei ole, missä on vika vai haluatko elämältä enemmän.

Jos haluat, että sanon sinulle enemmän olisi tietysti kiva kuulla muutakin kuin neljä sanaa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #136 : 05.05.2010 15:52:11 »

Haa, viimein tein sen! Nyt pitäisi olla kaikki vastaukset vastattu tässä palstassa, toivottavasti niistä oli iloa. Joskus tuntuu hassulta kirjoittaa vain mitä päähänsä pälkähtää, mutta se on mielestäni ainoa oikea tapa toimia. Toivottavasti minusta on ollut apua, edes hiukkasen. Ja saa sitä vieläkin laittaa jotakin kyselyjä, yritän vastailla niihin parhaani mukaan. Tämä on ollut ihan mukava pieni harrastus. Ehkä tekin olette nauttineet siitä.

Mutta muistakaa, teissä itsessänne on kaikki vastaukset, jotka tarvitsette. Luottakaa siihen, mutta myönnän, silloin kun sydän palaa ja on epävarma on vain niin hyvä kysyä apua ulkopuolisilta auttajilta. Itsekin sitä teen.
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #137 : 05.05.2010 16:23:19 »

Tervehdys ulkopuolinen!

Nimimerkkisi sopisi hyvin kuvaamaan minua. Mitä näet minulle? Viime vuodet ovat ollet aikamoista painimista toimeentulon, työn ja yksinäisyyden kanssa. Määräaikainen työpaikka löytyi tämän vuoden loppuun asti, mutta väillä tuntuu vaan olevan liikaa haastetta työparissa.
 Kiss


Raskas on ollut elämäsi ja tiettyä raskautta valitettavasti siinä vieläkin näen. Sinun tulisi määrätietoisesti päättää mitä elämältäsi todella haluat, minusta tuntuu, että olet nyt hieman liian vaatimaton ja tehnyt vääriä valintoja. Kysy itseltäsi, kuka sinä todellisuudessa olet, mitä haluat. Sinulla on unelma, mutta et usko siihen. Nyt on ehkä hyvä aika toteuttaa se ja lähteä vaikka opiskelemaan sitä työn ohessa tai vaikka oppisopimuksella tai kurssituksella.

Kiitos vastauksestasi! Minulla on todella unelma, jonka olen haudannut. En vaan jaksanut enää uskoa siihen. Se vaatisi kumppanin toteutuakseen ja aika monen muunkin asian pitäisi loksahtaa paikalleen (rahoitus, toiminnan pyörittäminen käytännössä). Nykyinen työni on aika pitkälti sitä mitä se unelmassani olisi.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #138 : 05.05.2010 16:33:36 »

Tuon unelman voi ilmeisesti toteuttaa myös jollakin toisella tavalla, osissa pikkuhiljaa. Mieti, vastaus tulee kyllä. Älä luovuta, nyt on aika oikea.
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #139 : 05.05.2010 17:21:39 »

Hei!

Mitäs näet minulle? Smiley
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #140 : 05.05.2010 18:16:52 »

Hei Ulkopuolinen!

Uskaltaudun minäkin kysymään sinun apuasi, tuntuu että oma visio on teillä tietämättömillä. Parisuhde askarruttaa, mihin suuntaan tässä ollaan menossa? Omat tuntemukset ovat hieman epävarmoja, etenkin mikä on paikkani tässä suhteessa.

Toinen eteeni putkahtanut asia on parantaminen ja selvänäköisyys, olen ounastellut minulla olevan kykyjä näille suunnille, mutta en oikein saa niistä kiinni. Millaisena näet tilanteen? Vai onko kyseessä tilapäinen herkistyminen?

Kiitos sinulle!
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #141 : 05.05.2010 18:40:13 »

HArjoitella saa minullakin, miten parhaaksi näet.  Smiley
Mielenkiinnon kohteena lähinnä työelämä johon en tunnu saavan suoraa vastausta keltään näkijältä. Työtön en ole ollut oikeastaan koskaan, mutta silti en ole paikkaani työelämässä löytänyt. Nytkin on paikka johon en ole tyytyväinen, onesta syystä, mm. ilmapiiriongelmien vuoksi. Olen saanut itseni ja selkäni aivan jumiin tässä paikassa.....Liika kiltteys kostautuu näin, mutta pahempaa olisi tiedossa jos vastustaisin.
Toivon että uskallan sanoa kiitos ei jos jatkoa tarjotaan, vaikka mitään muuta työtä ei olisikaan tiedossa. Saatko sinä tähän jotain konkreettista? Löydänkö työn jossa voisin olla onnellinen, vai yrittäjäksikö pitäisi alkaa?

En tiedä katseletko enää mutten löytänyt vastausta tuolta tähän kysymykseeni. Jos vaan...niin kiitos!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #142 : 05.05.2010 19:10:40 »

HArjoitella saa minullakin, miten parhaaksi näet.  Smiley
Mielenkiinnon kohteena lähinnä työelämä johon en tunnu saavan suoraa vastausta keltään näkijältä. Työtön en ole ollut oikeastaan koskaan, mutta silti en ole paikkaani työelämässä löytänyt. Nytkin on paikka johon en ole tyytyväinen, onesta syystä, mm. ilmapiiriongelmien vuoksi. Olen saanut itseni ja selkäni aivan jumiin tässä paikassa.....Liika kiltteys kostautuu näin, mutta pahempaa olisi tiedossa jos vastustaisin.
Toivon että uskallan sanoa kiitos ei jos jatkoa tarjotaan, vaikka mitään muuta työtä ei olisikaan tiedossa. Saatko sinä tähän jotain konkreettista? Löydänkö työn jossa voisin olla onnellinen, vai yrittäjäksikö pitäisi alkaa?

Oletko koskaan ajatellut osuuskuntaa, jotenkin se tuli ensimmäisenä mieleen, kun luin tekstiäsi. Todellakin tuolla paikalla ei minustakaan ole sinulle mitään annettavaa, mutta jotakin ihminen työkseen tarvitsee tehdä. Uskallatko repäistä ja luottaa tulevaan? Jos kerrot vaikka yksityisviestillä tarkemmin niin luulen, että näen jotakin, mutta en ole vielä varma olenko oikeassa.

En tiedä katseletko enää mutten löytänyt vastausta tuolta tähän kysymykseeni. Jos vaan...niin kiitos!
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #143 : 05.05.2010 19:13:14 »

Hei!

Mitäs näet minulle? Smiley

Ensimmäisenä minulle tuli mieleen sana malttia. Asiat ovat juuri niin kuin pitääkin, ehkä vauhti on sinulle liian hidas, mutta kärsivällisesti kuin odotat niin kaikki järjestyy kyllä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #144 : 05.05.2010 19:15:32 »

Hei Ulkopuolinen!

Uskaltaudun minäkin kysymään sinun apuasi, tuntuu että oma visio on teillä tietämättömillä. Parisuhde askarruttaa, mihin suuntaan tässä ollaan menossa? Omat tuntemukset ovat hieman epävarmoja, etenkin mikä on paikkani tässä suhteessa.

Toinen eteeni putkahtanut asia on parantaminen ja selvänäköisyys, olen ounastellut minulla olevan kykyjä näille suunnille, mutta en oikein saa niistä kiinni. Millaisena näet tilanteen? Vai onko kyseessä tilapäinen herkistyminen?

Kiitos sinulle!

Minusta tuntuu, että olette hieman pysähtyneet, luulen, että sinun tulisi ensin selvittää itsellesi kuka olet ja mitä haluat ennenkuin voit parisuhteesi eteen keskittyä kunnolla.
Mikään ei ole tilapäistä, mutta nyt on mahdollisuutesi, se katoaa, jos jätät sen rauhaan, mutta etsi väyläsi toimia, etsi samanhenkisiä ihmisiä lähellesi, ihan oikeassa elämässä. Onko se joku ystäväsi vai yhdistys, sen päätät sinä. Aktivoidu, se kannattaa.
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #145 : 05.05.2010 19:26:53 »

Hei Ulkopuolinen!

Olen kymmenen vuotta tehnyt samaa työtä ja nyt haaveilen jostain muusta. Haluaisin kovasti tehdä töitä ihmisten kanssa, jota kautta saisin myös itselleni hyvän olon.
Olen käynyt Reiki I -kurssin ja haluisin edetä ihan Reiki Master -tasolle, mutta se ainainen rahan puute. Myös muut vaihtoehtohoitomuodot kiinnostavat.
Näetkö onko minulla tässä lähitulevaisuudessa tai kaukaisessa tulevaisuudessa mahdollisuuksia toteuttaa näitä haaveitani?

tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #146 : 05.05.2010 20:19:51 »

Hei! Minä luin tuon avausviestisi ja ajattelin pyytää apua liialliseen kiltteyteen. Eli jos saisi aktivoitua vähän tuota itsensäpuolustamisen taitoa Smiley. Ja siis hyvässä hengessä, tervettä rajojen asettamista jotta saa itse elämästään enemmän ja osaa sitten olla parempi läheinen myös muille Smiley.

Olet mielessäni tämän illan meditaatiossa, joka on kello 22.00.

Kiitos!!
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #147 : 05.05.2010 20:57:24 »

Minuakin voit auttaa kun vain suinkin ehdit. Olisi niin monta kysymystä mielessä ja jokainen yhtä tärkeä. Ihmissuhde asiat mietityttää. miksi mitään pysyvämpää ei tule kohdalle. Olo on välillä kuin kertakäyttötavaralla. Kai se kohtuus on karmojenkin suorittamisen kanssa. Ja ehkä eniten selkäni ja ylipainoni. Selkä menee helposti virheasentoon, ei kestä liikoja nostamisia. Ja painoa en ole saanut vähemmäksi yrityksestäni huolimatta. Mistä kiikastaa? Selkä vaikuttaa tuleviin mahdollisiin töihin/opiskeluihinkin. Olenko menossa taas väärään suuntaan? Toivottavasti voit auttaa minua.
tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #148 : 06.05.2010 11:41:28 »

jotain muutakin kuin neljä sanaa  Cool

 Kiitos

Ihmissuhteesta, onko jotain näkyvissä vaiko ei? Tuleeko parisuhdetta?
mites keälomani menee lähden islanti-Boston-Ny-Washington-Ny

Entäs mitäs aikaan saa koko kesän aikana kartallani oleva  pluto yhtymä kuu ?






tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #149 : 06.05.2010 11:42:39 »

Hei Ulkopuolinen,

autatko minua prosessissani, jossa luovun sellaisista asioista, joita en enää tarvitse suojelemaan itseäni? - kun aika on kypsä, niin jotain tapahtuu -  crazy2
Kiitos ja voimia sinullekin!  smitten smitten smitten

Mikä on tilanteesi nyt, miten voin auttaa sinua?

Hei ulkopuolinen!

Minua vaivaa lapsuuden kodissani vallinnut pelon ilmapiiri ja hylkäämisenpelko. Lapsi minussa aktivoituu todella usein ja tämän pelot, kiukku ja ahdistus purkautuu oikean käteni kautta niin, että nahat sormissa repeilevät. Kiukku tulee nuhana ulos ja sääret ottavat ihottumaa. Tämä aktivoituminen tapahtui tiedoisesti, kun valitsin työskennellä kotipaikkakunnalla. Asun siis puolet viikosta vanhempieni luona, puolet omassa kodissani. En halua enää roudata mukanani näitä vanhoja räjähdysalueella selviytymisen tai vanhempieni malleja mukanani, ja siihen prosessiin otan mielelläni kaiken tuen minkä voin. Käyn vyöhyketerapiassa ja reikihoidoissa, sen lisäksi kummitätini availee uneni ja homeapatisoi, nämä ovat ainakin osaltaan vieneet prosessia eteenpäin.
Selvensikö tämä?
Vanhoista käyttäytymismalleista luopuminen ja OMAN ELÄMÄN ELÄMINEN olisi toivottavaa.  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: