Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 132755 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #165 : 25.05.2010 00:05:33 »

Voi sinua pientä, jos kartallasi on pluto yhtymä kuuhun niin se kyllä pistää sinuun liikettä. Ehkä se rakkauskin kolkuttelee oveasi pikemmin kuin arvaatkaan. Kesälomastasi kyllä nautit vaikka jotenkin minusta tuntuu, että ehkä jossain vaiheessa harmittelet koko matkalle lähtöä.

jotain muutakin kuin neljä sanaa  Cool

 Kiitos

Ihmissuhteesta, onko jotain näkyvissä vaiko ei? Tuleeko parisuhdetta?
mites keälomani menee lähden islanti-Boston-Ny-Washington-Ny

Entäs mitäs aikaan saa koko kesän aikana kartallani oleva  pluto yhtymä kuu ?







tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #166 : 25.05.2010 00:08:10 »

Joskus on aika ottaa selvää mistä kenkä puristaa ennenkuin eroaa. Kun uskaltaa katsoa totuutta silmiin ei toista virheitään seuraavassa suhteessa. Vaikka suhteenne ehkä onkin lopussa, jotakin ratkaisevaa on selvittämättä. Työsi saat kyllä käyntiin, mutta ota maltillisesti, vielä on ehkä turvallista pysyttäytyä kahden työn suunnitelmissa.

Hei,

Onpa kivaa kun olet alkanut kanavoimaan angel

Oisin ilomielin kokeilu kaniinina 2funny

Haluaisin kanavointia parisuhteeseeeni...Jotenkin olen "jumittanut " nykytilanteeseen enkä oikein tiedä mitä enään tunnen miestäni kohtaan.Erotakko vai ei?
Näetkö siihen mitään?

Sitten toinen juttu mistä olen innoissaan Cheesy valmistun nyt huomenna toiseen ammattiin jota tarkoitus olisi tehdä aluksi työnohella ja TOIVOTTAVASTI joskus tulevaisuudessa kokopäiväisenä
Saanko sen pyörimään??

KOVASTI KIITOS ETUKÄTEEN smitten

Mukavaa viikonloppu!

aava1

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #167 : 25.05.2010 00:10:12 »

Henkimaailman kautta valitettavasti en saa vastata sinulle tähän asiaan, se on sinun oman sielusi toive, sillä sinun on nyt opittava luottamaan itseesi, jotta voit kasvaa henkisesti eteenpäin. Ammatillista neuvontaa toki voin antaa sinulle ja keskustella kanssasi työni kautta.

Minua on mietityttänyt kovasti, mihin ammattiin tulen lopulta päätymään. Mikä on se oikea ala minulle? Jonkinlainen suunta on jo ehkä hahmottumassa, mutta olen hieman epävarma. Jos sinulla Ulkopuolinen on aikaa vastata, niin toivoisin kovasti apua asian suhteen.  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #168 : 25.05.2010 00:13:16 »

Ei ja huolestus oli ensimmäinen reagtioni kun luinkin kirjeen kirjoittamisesta. Tällä kertaa ilmeisesti se mitä he sanovat ja mitä he tarkoittavat ovat ristiriidassa totuuden kanssa ja sinun tulee kuunnella vaistojasi hyvin tarkkaan, jotta saat tilanteen ratkaistua. Luota nyt itseesi, sillä olet alunalkaen ollut oikeassa, mutta joskus vain ei ole hyviä ratkaisuja, koska ihmisillä ei ole kykyä nähdä asioiden sisälle.

Hei! tämä ei sitten ollenkaan liity siihen yv:hen, jonka sinulle lähetin Wink

Mutta tässä minä tappelen erään asian kanssa. Tuossa kolme päivää sitten kirjoitin erään kirjeen eräille henkilöille, siis se kirje on osoitettu heille kaikille. Mistä minä tappelen on se, että tuleeko sieltä myönteinen vai kielteinen vastaus. Järkeni sanoo hyvin vahvasti, - ja voin vaikka vannoa, että kaikkien muidenkin sanoisi, jos tietäisivät, mistä on kyse- että vastaus on kielteinen. Toisaalta tiedän, että voisin vaistota sen vastauksen, mutta en tahdo. Minä pelkään liikaa, koska järkeni jälleen sanoo, että jos kuuntelen järkeäni vastaus on kielteinen. Uskomukseni puolestaan taistelevat vastaan. Tiedän, että elämä on yllätyksiä täynnä, ja ettei mikään ole mahdotonta. Sen perusteella vastaus voisikin olla myönteinen, mutta minusta vain 1% mahdollisuudella. Siinä se ongelma onkin, kumpi toteutuu: se 99% (kielteinen vastaus) vai 1% (myönteinen vastaus)? Olen ihme kyllä pysynyt aika tyynenä enkä sillai ole asiaa syvästi ajatellut, mutta... kai se minun uteliaisuuteni kuitenkin voittaa Cheesy Tosin en kye avaamaan sydäntäni. Järkeni on aivan liian vahva eikä se nyt suostu siirtyä syrjään. Ehkä osittain, koska sisimmässäni en anna sen väistyä tieltä. Pelkohan kun vaikuttaa aika vahvasti.


Minä siis pyydän sinulta apua. Voisito kertoa minulle, mitä sinä aistit/näet? Tuleeko vastaus olemaan kielteinen vai myönteinen? vielä haluan sanoa, että jos se on kielteinen, tulen tietämään sen ajan myötä, koska en usko heidän siinä tapauksessa vaivaavan itseään kertomaan erillisesti asian laidan.

Kiitos tuhannesti etukäteen!!!  smitten
En todellakaan tiedä, miten suhtautua tähän asiaan. En edes tiedä, mitä tosissani ajattelen ja tunnen.  Undecided  Kiitos suuresti, jos jaksat valaista minua.  Embarrassed

Kiitos.


PS. Mitä tulee siihen, onko asia kiireellinen, on aika tiukka kysymys. Kyse kun tässä on mielenrauhasta.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #169 : 25.05.2010 00:14:19 »

Miten minä olisin luottavainen, kovin tasaiselta se tietyllä mittakaavalla tulee olemaan. Mutta yllätyksiä, myönteisiä toki mahtuu joukkoon. Ole huoleti.

Hei Ulkopuolinen,

miltä näyttää loppuvuoteni?

Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #170 : 25.05.2010 00:15:00 »

Auts, ehkä se olisi tosiaan paras ratkaisu tässä tilanteessa, joskus on parempi aloittaa puhtaalta pöydältä, jos se vain on mahdollista.

Hei,
meneekö kaikki vaihtoon? Työ menee, mutta kaikki muu myös?

anch
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #171 : 25.05.2010 00:17:01 »

Jostain syystä olen miettinyt sinua paljon ja kysymyksesi on jäänyt mieleeni. Olisin melko huoleti vauvasi suhteen, mutta mikä ihme mieltäsi noin painaa ja huolestuttaa. Päästä irti ja rentoudu, lepää ja hoida itseäsi, koska teet itsellesi hallaa asenteellasi, tämä on joko tätä hetkeä tai tulevaa. Jos haluat autan sinua mielelläni enemmän. Muutto on ihan ok, mutta muistathan delegoida tehtäviä muille.

Hei!

Meneekö tuleva synnytys hyvin, vai tuleeko mutkia matkaan?
Edessä myös muutto, miltä tunnelmat näyttää näiden muutosten keskellä..? Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #172 : 25.05.2010 00:18:09 »

Miksi minulle tulee mieleen, että olet sielusi kanssa tehnyt sopimuksen, jossa opettelet elämään yksin, onko yksinelämisessä vielä jotakin, jonka kanssa et ole sinut. Muutoin suosittelisin sisäistä keskustelua ja lupaa itsellesi rakastua.

HEI

Jaksatko vielä jatkaa kokeiluasi?
Olen pohdiskellut mistä johtuu nykyinen parisuhteettomuuteni,
olisiko sinulla aavistusta asiasta idiot2
tallennettu
satu79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #173 : 25.05.2010 14:59:46 »

Hei! Pystytkö näkemään menenkö naimisiin nykyisen miehen kanssa ja mitä suhteemme tuo tullessaan.. lapsia vai ei? Miltä taloudellinen tilanne näyttää?

Kiitos  Smiley
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #174 : 25.05.2010 15:19:08 »

Kiitos Ulkopuolinen  smitten smitten smitten smitten

Ihminen toteuttaa kyllä unelmansa jos vain sitä haluaa. Raha on harvoin este todellisella haaveelle. Ehkä se vie hieman aikaa, mutta ota tuo tavoitteeksesi ja muistathan, että tapoja auttaa ihmisiä on monia. Kuuntele itseäsi ja tee muutoksia elämässäsi vielä kun olet nuori. Pystyt siihen kyllä.

Hei Ulkopuolinen!

Olen kymmenen vuotta tehnyt samaa työtä ja nyt haaveilen jostain muusta. Haluaisin kovasti tehdä töitä ihmisten kanssa, jota kautta saisin myös itselleni hyvän olon.
Olen käynyt Reiki I -kurssin ja haluisin edetä ihan Reiki Master -tasolle, mutta se ainainen rahan puute. Myös muut vaihtoehtohoitomuodot kiinnostavat.
Näetkö onko minulla tässä lähitulevaisuudessa tai kaukaisessa tulevaisuudessa mahdollisuuksia toteuttaa näitä haaveitani?


tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #175 : 25.05.2010 22:14:14 »

En oikein tiedä osaatko tätä asiaa nähdä, mutta koitetaas. Elikkäs itselle on viime aikoina avautunut aivan uusi sosiaalinen ryhmä, joka jollain tapaa tuntuu merkittävältä askeleelta ja tieltä itselle. Olen miettinyt paljon onko minulla jonkinlaisia edellisten elämien kohtaamisia ollut kyseisten henkilöiden kanssa ja minkälaisia ne ovat olleet? Samoin näiden ihmisten tarkoitus omassa elämässä kyllä kiinnostaa myös.

Kiitos jo etukäteen. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #176 : 26.05.2010 09:18:46 »

KIITOS ULKOPUOLINEN  smitten

Terkuin
aava1
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #177 : 26.05.2010 12:16:48 »

Sinun tarkoituksesi oli oivaltaa asia nyt, päästä siis irti siitä mitä aiemmin tapahtui ja jatka eteenpäin, näin autat itseäsi parhaiten. Olen iloinen, että kykenin auttamaan edes hieman.

Tuon unelman voi ilmeisesti toteuttaa myös jollakin toisella tavalla, osissa pikkuhiljaa. Mieti, vastaus tulee kyllä. Älä luovuta, nyt on aika oikea.

Kaivoin viime viikolla lähes kolme vuotta sitten maalaamani unelmani komerosta esiin. Talon ylimmältä portaalta puuttui viimeisen portaan nimi ja nähdessäni sen, tiesin mikä siihen kuuluu. Kuvaa katsoessani ymmärsin myös viime vuotisen 3 kk:n mittaisen työsuhteeni tarkoituksen. Eräs kanavoija on sanonut jo aikaa sitten, että saan tehtäviä, jotka minun on hoidettava ja tätä viimeistä en vaan ymmärtänyt. Parempi myöhään kuin ei...  smitten

Kiitos! Taas pääsin pätkän eteenpäin.  smitten smitten
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #178 : 26.05.2010 13:39:45 »

Auts, ehkä se olisi tosiaan paras ratkaisu tässä tilanteessa, joskus on parempi aloittaa puhtaalta pöydältä, jos se vain on mahdollista.

Hei,
meneekö kaikki vaihtoon? Työ menee, mutta kaikki muu myös?

anch
Kiitos!   Smiley Näin on munkin intuitio kertonut. Jatkokymysys, jos jaksat; jos tuhkatkin viedään pesästä, niin onko mitään tulossa tilalle ihmissuhde-asioissa, vai kuvittelenko mä vaan? Ja transiitikin huijaa?

A
tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #179 : 26.05.2010 18:13:58 »

Hei Ulkopuolinen,

Voi että mä tarvitsisin nyt paljon kanavointia/hoitoa/apua/vinkkausta..

Jos vain kerkeät, niin olisi kiva kuulla.

Mun elämässäni tällä hetkellä on suuri toive saada kolmas lapsi. Suodaanko sitä vielä meille?

Ja olisi myös tärkeää tietää omasta työurastani.

Kiitos ja niiaus.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: