Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Spiritismi  (Luettu 16185 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« : 03.03.2010 13:05:14 »

Terve! Tosta spiritismistä haluisin tietää, että kun sitä pelaa, pitääkö niinkuin olla siinä huoneessa, missä vaikka tuntee henkiä/aaveita? Aattelin vaan, että jos koittaisin omassa huoneessa ottaa henkiin yhteyttä, kun ne kävelee yöllä täällä ja lattia narisee ilkeesti... Ymmärrän kyllä, jos tänne on jäänyt muuallekkin henkinä/aaveita, varsinkin pirttiin, sillä siellä ennen vanhaan tehtiin ruumiille jotain... :Smiley  Miten sellainen lauta tehdään? Mille se tehdään? Ja kun sitä pelaa, vaikuttavatko esim. piirrustukset pelin kulkuun? Olen piirrellyt seinille montaakin demonia ja örkkiä... xD Niin, ja pystyykö spiritismillä ottamaan yhteyttä eläimiin? Siis kuolleisiin lemmikkeihin? Voiko puhua ihan suomea, vai pitääkö puhua englantia? Ruotsia? Saksaa? Japania? xD Kiitos! = )
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 03.03.2010 13:08:21 »

Mihin moista tarvitset? Minä leikin laudalla seitsemän vuotiaana ja no ehkä kaikilla on mielenkiinnonkohteensa. Minusta tuntuu, että herätät tuolla leikillä, jotakin, johon aika on myöhemmin. Jos haluat ota johonkin meedioon yhteyttä ja mene hänen luokseen leikkimään. Sinulla on vielä sen verran pelkoja, että omat demonisi ovat liian voimakkaita kohdattavaksi. He ovat harhaa, mutta oletko riittävän vahva uskomaan siihen?

Leikit mielestäni tulella nyt. Kulje hyvyydessä.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2010 13:16:59 »

= ( Haluan tietää, onko siellä nyt oikeasti joku! En herätä mitään muuta, kuin kuolleita. Miten niin pelkään omia demonejani? Minä ne keksin. Hallitsen niiden luonnetta. =) Vaaraa niistä ei siis ole! Uskon mihin haluan. = (

Ei tulella tarvi leikkiä, tietääkseen sen olevan vaarallista. Kuljen tiellä.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 03.03.2010 13:24:18 »

Totta kai siellä on joku, monia. Miten sellaista epäilet, mutta jos olet epäilevä, niin kuolleiden henget vääristyvät mielessäsi ja jos olet suojaamaton niin päästät valloille varsin epämiellyttäviä tuntemuksia, omia pelkojasi, joita et edes vielä tiedä.

Jos haluat leikkiä tulella tee edes tämä: Rakas Jumala, rakkaat arkkienkelini minä toivon suojelusta ja varjelusta tälle tehtävälleni. Toivon kokevani vain sen mikä minulle on hyväksi ja kaikkein korkeimman hyvyyden parhaaksi. Kiitän nöyrästi avustanne. Lue myös tuo AthaMaaretin Herra Mikael loitsu, se suojaa sinua. Se löytyy jostakin

Mutta jos minä olen kokenut pahuutta vielä viime sunnuntaina ja tiedän kohtaavani vieläkin pelkojani ja jos todella pitkällä hyvyyden tiellä kulkevat ihmiset vieläkin pelkäävät niiden tuomaa vaaraa niin no voin sanoa sinulle ihan mitä tahansa, sinun täytyy nähdä itse. Sitten kun näet niin ota yhteyttä. Niin puhdistetaan sinut.

Miksi minä olen selvännäkijä, jos sanoihini luotetaan näin vähän. Tee mitä haluat, elämäsi on sinun, toivon varjelusta matkallesi, jos haluat kerro, koska sen teet niin tuen sinua meditatiivisesti. Mutta tätä tehtävää sinulle en suosittele. Jos haluat kohdata lusiferin niin siitä vain, oletko siihen valmis, hän on. Hän on hyvä henki, mutta onko sinulla vahvuutta uskoa siihen alitajuisesti. Päivätajuisesti olet valmis, mutta sinulla on tunnelukkoja, joita toki voin puhdistaa ennen tekoasi. Ehkä sinun tulee nähdä itse, että mitä voi tapahtua. Rukoilen puolestasi, toivottavasti se auttaa.  Heilurini sanoo, että tulet pelästymään, mutta se pelästyminen on sinulle hyväksi ja olet turvassa.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2010 13:29:57 »

Selvä. Koitan nyt, kun olen sen laudan teko-ohjeen löytänyt. -.-"
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 03.03.2010 13:33:15 »

Olen Ulkopuolisen kanssa samoilla linjoilla, että leikit "tulella". En suosittele spiritismiä. Tässä sinulle vanhat topiccit täältä astrosta jotka sinun kannattaa ehdottomasti lukea:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=30684.0
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=1617.0
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2010 13:35:18 »

Selvä... Luetaan sitten. Jos se tekee teidät iloisemmiksi.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #7 : 03.03.2010 13:37:52 »

Minähän vain haluan leikkiä heidän kanssaan!
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 03.03.2010 13:40:08 »

Minähän vain haluan leikkiä heidän kanssaan!

Sepä siinä juuri vaarallista onkin, se leikkiminen... Kun on sellaiset motiivit/asenne...  Huh Teet mitä teet, valinta on sinun. Suojelusta matkallesi.  smitten angel
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #9 : 03.03.2010 13:40:53 »

Minähän vain haluan leikkiä heidän kanssaan!

Sepä siinä juuri vaarallista onkin, se leikkiminen... Kun on sellaiset motiivit/asenne...  Huh Teet mitä teet, valinta on sinun. Suojelusta matkallesi.  smitten angel
kiitos!
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 03.03.2010 13:43:00 »

Minähän vain haluan leikkiä heidän kanssaan!

Sepä siinä juuri vaarallista onkin, se leikkiminen... Kun on sellaiset motiivit/asenne...  Huh Teet mitä teet, valinta on sinun. Suojelusta matkallesi.  smitten angel
kiitos!

Luethan kuitenkin nuo vanhat kirjoitukset aiheesta...  Undecided
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #11 : 03.03.2010 13:47:10 »

luin. =)
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 03.03.2010 14:00:09 »

Terve! Tosta spiritismistä haluisin tietää, että kun sitä pelaa, pitääkö niinkuin olla siinä huoneessa, missä vaikka tuntee henkiä/aaveita? Aattelin vaan, että jos koittaisin omassa huoneessa ottaa henkiin yhteyttä, kun ne kävelee yöllä täällä ja lattia narisee ilkeesti... Ymmärrän kyllä, jos tänne on jäänyt muuallekkin henkinä/aaveita, varsinkin pirttiin, sillä siellä ennen vanhaan tehtiin ruumiille jotain... :Smiley  Miten sellainen lauta tehdään? Mille se tehdään? Ja kun sitä pelaa, vaikuttavatko esim. piirrustukset pelin kulkuun? Olen piirrellyt seinille montaakin demonia ja örkkiä... xD Niin, ja pystyykö spiritismillä ottamaan yhteyttä eläimiin? Siis kuolleisiin lemmikkeihin? Voiko puhua ihan suomea, vai pitääkö puhua englantia? Ruotsia? Saksaa? Japania? xD Kiitos! = )

Naa.. kyllä jännittävämpää on leikkiä vaikka täällä Astrossa noiden jeesus-hihhuleiden kanssa.  :Smiley

Siihen riittää ihan omatekoiset ja keksityt rituaalit, et välttämättä mitään lautaa siihen tarvitse.
Kysymyshän on ihan samanlaisesta kesittymisen ja meditaation tilasta kuin rukoilu
ja meditoiminen noita ns. "hyviä" henkiä ja guruja.
Samaa paskaa ne on kaikki tyyni. Tongue

Voit toki Googlettaa tarkoitukseen sopivia välineitä ja käyttöteko-ja ohjeita,
jos koet sen auttavan keskittymään ja selkeämpänä itsellesi.

Itse olen harrastanut yksin ja ryhmässä nuorempana.
Silti kaikki, mitä tapahtui oli ihmisen aikaan saamaa,
kuten kaunis viiltämällä tehty kuvio käsivarressani, kun joku sai idean viillellä se käteeni
ja juovuspäissäni suostuin siihen eräässä istunnossa.  crazy2

Toki herkkämieliset ja ismeillä, ideologeilla ja uskonnoilla ja sen semmoisilla mielensä
kyllästäneet välttäköön, koska rikkoa niitä omia opittuja miellettyjä rajoja ja sääntöjä
ja se luonnollisesti voi pelottaa niin pahoin, että se raiskaa mielenterveyden. Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.03.2010 14:17:37 »

Tässä moniulotteinen näkökulma, sillä 3d näkökulmaa - siis dualistista hyvä/paha, taivas/helvetti, jumala/paholainen - on täällä tullut jo melko paljon

Itse olen sielunvaelluksen kannalla. Ei siis ole niin taivasta, kuin helvettiäkään - paitsi jo elossa ollessamme täällä maan päällä, mikäli tästä itselleen jomman kumman tekee.

Spiritismillä voi toki saada kontaktia moniin suuntiin, mutta koska sielut reinkarnoituvat, ei mitään ympäriinsä lilluvia 'kuolleita sieluja' edes ole olemassa. (Tai jos on niin hyvin lyhyen hetken, muut sielut ohjaavat ne valoon melko pian.) Sen sijaan sielu voi kuolemansa tienovilla kyllä jättää rakennukseen muistijäljen, eli ikään kuin 'nauhoituksen' itsestään. Tätä teoriaa tukee erityisesti se, että kummittelut ovat tyypillisesti samassa paikassa aina samanlaisia. Kummittelua voi siis ajatella tapahtumana, jossa ihminen ikäänkuin näkee ja kuulee energeettisesti rakennuksen rakenteihin tallentunutta 'nauhoitetta.' Kukaan tai ketään ei enää ole paikalla, vain tämä muistijälki energeettisesti rakennuksessa.

Todennäköisin kohde, johon spiritismillä saa kontaktin on oma alitajunta. Siinä mielessä spiritismi voi olla yhtä hyvä fokus, kuin vaikkapa tarotkortit tai riimukivet. Jos siinä omassa alitajunnassa on  sitten käsittelemättömiä traumoja ja tunteita, niin ihan varmasti voi tulla spiritismiä häärätessä sitten varsin aggressiivista tai 'pahaa' sanomaakin eteen. Sitten  jos sitä erehtyy luulemaan oman itsen ulkopuolelta tulevaksi, niin soppa alkaakin olemaan valmis.

Lisäksi, kun käytetään tarotia tai riimuja, tehdään yleensä suojaukset. Nämä estävät kyseenalaisella huumorintajulla varustettuja 'pienempiä' henkiä ja deevoja tekemästä käytännön piloja luennan aikana. Noh, spiritismiä käyttäessä ei suojia kaiketi yleensä tehdä, joten  siinä on kaiken maailman energeettisillä käytännön pilailijoilla mahdollisuudet juhlia toden teolla. Kaikenlaisia henkiä, deevoja jne kyllä pyörii ympärillämme ja osa niistä on, ellei pahantahtoisia, niin ainakin aika rankkoja käytännön pilailijoita. Lisäksi valotyöläisiä yrittävät häiriköidä vastavoimat, jotka ovat osin tällä hetkellä elossa olevien ihmisten tuottamia ja osin sitten kokonaan henkimaailman tuotosta.

Paholaiset ja levottomat kuolleiden sielut sen sijaan laitan itse dualismin ja ihmisenä olemisen aiheuttaman ajatusvirheen piikkiin. Mutta tämä ei tarkoita sitä, etteikö voisi tulla isojakin ongelmia, jos alkaa häärätä spiritismin parissa tekemättä mitään suojia. Eritoten jos itsellä on käsittelemättömiä traumoja ja negatiivisia tunteita.

Ainoa kerta, kun minun kimppuuni on käynyt mitään tai ketään, kyse oli tällä hetkellä elossa olevasta ihmisestä, joka kohdisti minuun energeettisen hyökkäyksen, koska estin häntä saamasta valtaansa toisen ihmisen vapaata tahtoa. Hikee ja duunii tämä shamaanin elämä...  Cheesy
Toisaalta muistan sen ainokaisen kerran, kun nostin riimut niin että unohdin tehdä suojat ensin.
Tulokset olivat sitä luokkaa uhkaavia ja omituisia, että  hoksasin heti jotain olevan pielessä. Enpä ole suojia sen  jälkeen unohtanut.

Tärkein juttu on tämä:
Jos uskot, että jossain tuolla on jotain oikeasti itsesi ulkopuolista ja pahantahtoista, saatat itse luoda sen ulkopuolisen pahantahtoisen sinne, vaikka siellä ei oikeasti sellaista olisikaan! Lattian narinaa ja vaikka mitä fyysisiäkin ilmiöitä voi luoda itse, jos kovin vahvasti niihin uskoo ja niitä odottaa. Nyt kun värähtelyt ovat korkealla ja nousevat koko ajan, luomme asioita jopa vahingossa. Tämän vuoksi tulee olla hyvin tietoinen omista ajatuksistaan ja motivaatioistaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #14 : 03.03.2010 14:26:24 »

Moi. Koitin äskön sitä. Lasi ei liikkunut, mutta pelästyin ääniä, ja näin jotain... Kuin joku menisi piiloon, tai muitakin tummia-juttuja. Pelottaa vielläkin... Kun lopetin, ajattelin, että jos se paholainen tulee, lyön sitä... öh... veivimailalla, ja otin koiramme sängylleni nytten... Se katselee oudosti huoneessa, eikä olisi ensin halunnut tulla tänne? O__O Tuli outo olo. Alkoi päätä särkemään... Olen hieman pettynyt... =( Mikä meni vikaan?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: