Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Spiritismi  (Luettu 16184 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 03.03.2010 14:29:25 »

I agree Elektikko.

Suomennettuna käytännön arkikielelle, niin ne "pahat" henget ovat ihan yhtä
todellisia tai epätodellisia kuin on jeesus, khrisna, enkelit, henkioppaat jne
niille, jotka niitä palvoo, rukoilee tai vaikka kanavoi.

Uskon asia siis, mutta kaikki kehollinen mitä tapahtuu, niin se on aina
jollain tavoin ihmisen aikaan saamaa, joko hänen uskonsa ja syntyy plasebo-vaikutus
tai/ja uskon ja ihmisen yhteinen aikaansaannos.

Kyllähän ihmisiä on parantunut kalkkitableteilla mitä vakavimmistakin sairauksista
uskonsa, siis plasebon voimalla.

Uskon, että esim. ihmisen parantumismekanismi on ihmisessä itsessään
ja sitä stimuloimalla joko lääkkeellä tai vaikka sillä plasebolla (uskolla) ihminen
itse käynnistää itsessään sen parantumismekanismin.

Miellän nämä jeesustelut ja spiritismit samaan ja samaa paskaa ihmiset
kanavoi, rukoilee ja palvoo ja seuraa.
Ei ole olemassa tietä mitä seurata elämässä tai henkistä gurua, sekin ihmisen keksimä juttu
ja jalustalle nostama. Smiley

Se on ihan siis sitä, mitä uskot sen olevan. Fyysistä todellisuutta sillä ei ole,
mutta onhan rakennuksetkin ensin olleet vain jokin hassu ajatus jonkun päässä
ennen kuin se kehollistunut kosketeltavaksi, nähtäväksi ja asuttavaksi rakennukseksi. Wink
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #16 : 03.03.2010 14:31:55 »

Ei voi muuta sanoa, kuin että: Häh? Entä enkelit?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 03.03.2010 14:33:37 »

Moi. Koitin äskön sitä. Lasi ei liikkunut, mutta pelästyin ääniä, ja näin jotain... Kuin joku menisi piiloon, tai muitakin tummia-juttuja. Pelottaa vielläkin... Kun lopetin, ajattelin, että jos se paholainen tulee, lyön sitä... öh... veivimailalla, ja otin koiramme sängylleni nytten... Se katselee oudosti huoneessa, eikä olisi ensin halunnut tulla tänne? O__O Tuli outo olo. Alkoi päätä särkemään... Olen hieman pettynyt... =( Mikä meni vikaan?

Ei kai mikään, omia pelkojasihan sieltä mielikuvituksen pohjiltasi sinä vain stimuloit. Wink

Ei ne sun esiin manaamasi äänet ja möröt täällä mun aistittavissa ole,
vaikka omasta mielestäsi olet tuonut ne maailmaan olemassa oleviksi. Tongue
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #18 : 03.03.2010 14:39:00 »

Moi. Koitin äskön sitä. Lasi ei liikkunut, mutta pelästyin ääniä, ja näin jotain... Kuin joku menisi piiloon, tai muitakin tummia-juttuja. Pelottaa vielläkin... Kun lopetin, ajattelin, että jos se paholainen tulee, lyön sitä... öh... veivimailalla, ja otin koiramme sängylleni nytten... Se katselee oudosti huoneessa, eikä olisi ensin halunnut tulla tänne? O__O Tuli outo olo. Alkoi päätä särkemään... Olen hieman pettynyt... =( Mikä meni vikaan?

Ei kai mikään, omia pelkojasihan sieltä mielikuvituksen pohjiltasi sinä vain stimuloit. Wink

Ei ne sun esiin manaamasi äänet ja möröt täällä mun aistittavissa ole,
vaikka omasta mielestäsi olet tuonut ne maailmaan olemassa oleviksi. Tongue
just. kiva.  Tongue
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #19 : 03.03.2010 20:53:17 »

Minun kodissani on tällä hetkellä erittäin monta vuotta toiminut, todella pätevä selvännäkijänä ja henkiparantajana, joka tuli hädissään luokseni, koska hänet yritettiin tuhota sydänkohtauksella ja painajaisilla, jotka olivat tässä maailmassa. Siinä sinulle henkimaailman leikkejä.

Saan tehdä koko yön hänen kanssaan töitä, jotta saan hänet elävien kirjoihin.
Joten leiki vain puolestani, saat ottaa yhteyttä minuun, jos epäonnistut uudemman kerran, rukoilen puolestasi ja toivon, että selviät leikeistäsi. Ilman lupaasi en voi puhdistaa sinua. Minut on yritetty tappaa kahdesti pelkästään sillä, että olen ollut liian hyvä ihminen ja rohkea, minä kun tein tietämättäni sellaisia asioita, joihin taitoni olivat liian heikot.
 
Sinuun on nyt ilmeisesti tarrautunut mukaasi tiettyjä ylimääräisiä henkiä, jotka odottavat sopivaa aikaa. Poistan ne aurastasi, jos sallit sen työn minulle. Siunausta ja varjelusta teoillesi ja itsellesi.
Juu ja he haluavat leikkiä kanssasi ja etenkin sinun kauttasi ja kunnolla. Ilmeisesti sinun takia tänään kesken kauppareissun olen pysähtynyt ja ajanut jotakin haittahenkiä pois. Tiesitkö, että tänään on 3x3 päivä, joka on voimallisin päivä vuodessa ja silloin on yhteydet tuonne jonnekin täysin avoinna.

Ai että mikä meni pieleen. Sinua käytettiin törkeästi hyväksi, avasit yhteyden kutsuit omat pelkosi fyysisesti esille ja sait vastalahjaksi vain lisää pelkoja. Luuletko, että paholainen mailaasi pelkäisi, hän nauraa sille. Kaikki tapahtuu tuossa maailmassa virtuaalisesti. Minä kun kohtasin omat pelkoni makasin tunnin kouristuksissa tuskaa huutaen, vaivuin tajuttomaksi ja jatkoin hymyillen, kysyin etkö pysty parempaan.

Ilmoita, jos haluat, että puhdistan kotisi ja sinut noista vaivoista ja please kuuntele seuraavan kerran, kun saat typeriä ideoita päähäsi, olet sinä varsinainen MegaNarri13.

Ja jos sinusta Sasha olen jeesustelija niin siitä vain, olen sitä mielelläni, olen nähnyt tämän aihealueen asioita ihan tarpeeksi, minun ystäväni kuoli tulipalossa poltergeistin takia. Siinä sinulle huumoria.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 03.03.2010 21:16:38 »


Ja jos sinusta Sasha olen jeesustelija niin siitä vain, olen sitä mielelläni, olen nähnyt tämän aihealueen asioita ihan tarpeeksi, minun ystäväni kuoli tulipalossa poltergeistin takia. Siinä sinulle huumoria.

No jos sinä niin uskot, mutta kyllä se tosiasiassa on täyttä paskaa
-tai ainahan voit näyttää ne tutkimusraportit palopaikalta ja ruumiinavauspöytäkirjat.

Pyörrän sanani mielelläni, kun mulle lyödään blah-blahaan, uskomusten
ja luulojen sijasta faktaa pöytään. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 03.03.2010 23:18:11 »

Moi. Koitin äskön sitä. Lasi ei liikkunut, mutta pelästyin ääniä, ja näin jotain... Kuin joku menisi piiloon, tai muitakin tummia-juttuja. Pelottaa vielläkin... Kun lopetin, ajattelin, että jos se paholainen tulee, lyön sitä... öh... veivimailalla, ja otin koiramme sängylleni nytten... Se katselee oudosti huoneessa, eikä olisi ensin halunnut tulla tänne? O__O Tuli outo olo. Alkoi päätä särkemään... Olen hieman pettynyt... =( Mikä meni vikaan?

Enkeleitä suojaksesi.  smitten angel
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #22 : 04.03.2010 02:37:08 »

En lähde kiistelemään asiasta, onko tämä totta vai ei. Minä vain koin nämä.
Seitsemän vuotiaana tein spiritismilaudan ja sen jälkeen minulle alkoi tapahtua kummia, näin hahmoja ikkunoissa, tuntui, kun joku jahtasi minua ja jouduin välillä pakokauhun valtaan ja sitten näin järkyttäviä painajaisia. Minua alkoi kiehtoa saatana ihan mielettömästi. Kutsuin pirua ja jotenkin kaikki oli outoa, minä olin aina ajatellut kaikesta hyvää ja sitten meni pari kolme viikkoa, kun pahuus vain kutsui minua, pientä tyttöä. Ympärilläni toiset lapset alkoivat vieraksua minua, uhkailla ja no se oli aika moista. Onneksi loppui.

Ystäväni talo taas. siellä todellakin oli joku. Kukkaruukut tippuivat avoimelta ikkunalta, toinen ulos, toinen sisälle, rappusissa kuului askelia ja hurjin oli kun sisälasiin tuli ympyränmuotoinen reikä. Mistä se tuli, no viikon päästä tästä ystäväni talo paloi, jääkaapin ovi jäi auki ja siitä se alkoi. Jääkaappia vain oli käytetty kolme tuntia aikaisemmin paloa, joten aika kumma juttu.

Siksi jätän näillä leikkimisen kokonaan, miksi ottaa riskiä, kun parempiakin tapoja toimia on olemassa.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #23 : 04.03.2010 10:24:14 »

No lupaan olla varovaisempi, ja sori tästä vaivasta. Ettin jonkun muun keinon, kuin spiritismi, jotta voin ottaa yhteyden henkimaailman toiselle puolelle. = O
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #24 : 04.03.2010 10:25:31 »

Ps. Kuulin joskus, että spiritismi toimii vain, jos siihen uskoo.. =(
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #25 : 04.03.2010 10:41:56 »

No tuota, joskus muulloin tästä... Hei, kaikki meistä tekee hölmöyksiä, sillähän tämä maapallo on rakennettu, osittain. Viisas ymmärtää opetella asiat perinpohjin ja sitten vasta leikkiä. Edelleen jos olet kiinnostunut asiasta, käy noissa meedioilloissa, luulen, sen antavan sinulle hyvinkin paljon.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #26 : 04.03.2010 11:18:57 »

No tuota, joskus muulloin tästä... Hei, kaikki meistä tekee hölmöyksiä, sillähän tämä maapallo on rakennettu, osittain. Viisas ymmärtää opetella asiat perinpohjin ja sitten vasta leikkiä. Edelleen jos olet kiinnostunut asiasta, käy noissa meedioilloissa, luulen, sen antavan sinulle hyvinkin paljon.
en usko, että saan käydä niissä... xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 04.03.2010 12:03:50 »

No lupaan olla varovaisempi, ja sori tästä vaivasta. Ettin jonkun muun keinon, kuin spiritismi, jotta voin ottaa yhteyden henkimaailman toiselle puolelle. = O

Eihän tästä mitään vaivaa ollut, turhaan anteeksi pyytelet.  smitten Koeta olla kärsivällinen, iän ja kokemuksen myötä nämä asiat avautuvat pikkuhiljaa enemmän. Sinulla ei ole kiire mihinkään. Anna asioiden tapahtua omana aikanaan ja luonnostaan. Tutkiskele ja kuuntele sisintäsi, opettele tuntemaan itsesi. Kaikkea hyvää sinulle!  smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #28 : 04.03.2010 14:39:10 »

Nimenomaan sitä malttia. Itsellä aikanaan noita henkisiä asioita rapsahti päälle kerralla vähän liikaa ja se oli erittäin hämmentävää ja vaikutti silloin itseeni vähän liikaa. Kun antaa kaiken tapahtua ajallaan niin hyvä tulee. Kannattaa lukea mahdollisimman paljon hyviä kirjoja aiheesta ja antaa sen tietoisuuden avautua sitä kautta. Ei kannata pakottaa mitään. Nyt kun on aikaa kulunut tästä heräämisen vaiheesta kypsyyttä tullut lisää, niin ei ole enää mikään kiire kokea kaikkea hienoa tällä saralla. On oppinut nauttimaan elämästä enemmän sellaisena kuin se on, henkisillä asioilla höystettynä. Ja kannattaa muistaa, että se miten paljon koet henkisiä asioita elämässäsi ei määrittele sinua ihmisenä. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #29 : 04.03.2010 15:19:59 »

Kiitos tästä kaikesta. =) Kaikkea hyvää myös teille. Yritän malttaa mieltäni, ja keksiä jotain muuta. Esim. luen kirjoja ja etsin uutta tietoa, esim. miten se puhdistaminen tehdään... xD En tietenkään, jos joku keskeyttää ja sanoo, että ei saa opetella sellaista. O_o Kiitos.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: