Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä voin ja teen jo tänään.  (Luettu 5045 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« : 03.03.2010 13:33:06 »

Itsen kannustusketju:

Asioita, jotka voin ja teen jo tänään. Julkisen julistuksen kannustamana...  Cheesy

Itse soitan potsku työnantajalle!
Ja siivoan vessan!  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #1 : 03.03.2010 13:44:48 »


avaan sähköpostin ja katson onko opettaja vastannut. ja lähetän sähköpostin toiselle opettajalle.

ette arvaakaan, kuinka jännitän opettajia ja kaikkia opetusauktoriteetteja.

minua oikein peloittaa!


ja julkinen tsemppijulistus toimii joskus tosi hyvin.

Ymmärrän tosi hyvin, olen itsekin aikamoinen jännitysmöykky. Mutta tsemps tsemps sinulle! Ja minulle!  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #2 : 26.03.2010 15:56:12 »

Menen ratsastamaan, tyynnytän tämän ärtyneen mielen ja opettelen tämänkertaisen ponin. JA HYVIN!
Siivoan ja otan rakkaan serkkuni sillä lämmöllä vastaan, jota  aurinko  kalat tarvitsee  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3 : 02.04.2010 21:29:24 »

Itseasiassa aloitin sen jo viime viikolla...sillä seurauksella että koko työyhteisö oli sekaisin... Tongue
mutta,
aion pitää pintani, enkä anna negatiivisen ajattelun, negatiivisten ihmisten vaikuttaa itseeni tai työhöni.
En halua olla osa sitä. Tämän tajusin.
Itseasiassa en ole ikinä arvostanut kyräilyä tai seläntakana puhumista. Sen verran täytyy ihmiseltä kanttia löytyä, että sanoo suoraan asianomaiselle mikäli tarvetta tulee.

Opin että asiat eivät aina ei ole sitä miltä näyttää, ja tein TIETOISEN valinnan olla kuulumatta johonkin. Nyt on helpottunut olo, vaikka se vaatikin välien katkaisemista parille taholle.  coolsmiley

Tänään aijon ja voin siis ITSE valita suhtautumistapani.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
dodobien84
Vieras
« Vastaus #4 : 04.04.2010 05:02:26 »

Itseasiassa aloitin sen jo viime viikolla...sillä seurauksella että koko työyhteisö oli sekaisin... Tongue
mutta,
aion pitää pintani, enkä anna negatiivisen ajattelun, negatiivisten ihmisten vaikuttaa itseeni tai työhöni.
En halua olla osa sitä. Tämän tajusin.
Itseasiassa en ole ikinä arvostanut kyräilyä tai seläntakana puhumista. Sen verran täytyy ihmiseltä kanttia löytyä, että sanoo suoraan asianomaiselle mikäli tarvetta tulee.

Opin että asiat eivät aina ei ole sitä miltä näyttää, ja tein TIETOISEN valinnan olla kuulumatta johonkin. Nyt on helpottunut olo, vaikka se vaatikin välien katkaisemista parille taholle.  coolsmiley

Tänään aijon ja voin siis ITSE valita suhtautumistapani.


Lupaan että teet palveluksen monelle muullekkin. Alkaa paineet olla työyhteisöissä nykyään nin kovat että pakko sen on alkaa purkautuakin.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2010 09:15:28 »

Lähetän kahdelle mahdolliselle työnantajalle raamit mahdollisista duuneista, ja harjoittelen soittamista.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6 : 13.04.2010 23:38:41 »



                                         coolsmiley


                 Juopottelen ja annan ajan kulua, ihan omaan tahtiinsa.


                                   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7 : 14.04.2010 20:33:30 »

Annan itselleni luvan rentoutua tämän illan sen sijaan, että kokisin huonoa omatuntoa siitä, skippasin väsymyksen takia reenit. Eli onko tämä nyt sitten sitä kuuluisaa itsensä kuuntelemista, jota en juurikaan harrasta noin yleensä ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #8 : 15.04.2010 22:37:19 »



                                         coolsmiley


                Duunit on hanskassa siltä osin kuin se nyt onkaan mahdollista.

                                  Viihteen puolelle pikkuhiljaa!


                                                            smitten




                                               
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: