Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oma kommunikointityylimme/merkurius  (Luettu 63334 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #75 : 13.03.2010 18:50:00 »

Tämä Jouskari nimittäin suuttui tuosta ja oli 2-3 päivää hyvin vihainen siitä
ja saarnasi, kuinka se ei ole yhtään hauska vitsi ja kuinka miun pitää opetella olemaan
ihmisiksi, kun hän on niin tärkeä ihminen ja kaikki sen kaverit on poliitikkoja,
korkeita virkamiehiä ja liikemiehiä ja mie nolaan sitä.  Shocked Huh

Ja haloo??!! Vaikka me ollaan kahdestaan!!!!! uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

välihuikkaus:

mars leijona

kuvittelee olevansa julkisesti esillä silloinkin kuin ei olekaan....paskantaakin pitää arvokkaasti ja perinteikkäällä, kunniakkaalla tyylillä Undecided Kiss Cry

eli siis, psyykessään on jatkuvasti kuin näyttämöllä. Cool

kuitenkaan, minä en viittaa tässä mihinkään narsistiseen luonnehäiriöön, ensinnäkin siksi kun en ole psykologi, ja toisekseen siksi, että pelkästään esiintymistaipumus ei kerro tuosta häiriöstä.

siltä varalta vaan lisäsin, että kirjoittamani voitaisiin väärin käsittää. en edes ajatellut mitään 'vakavia ongelmia', siis ihan pilke silmäkulmassa sanottu.

Voi kele, tuo  mars leijona on kyllä yksi..  tickedoff  meidän suhteessa. Undecided
Miten tuo mies kuvittelee pärjäävänsä miun kanssa naimisissa, kun en mie oikein
osaa kasvaa hillityksi aikuiseksi ja mie en voi pitää tuota turpaläpiäni kiinni
ja olemaan nauramatta?  Lips Sealed

Tahtoo noita spontaaneja tempauksia ja temppujakin vähän tahattomasti tipahdella,
kun niihin ole vielä lääkitystä saatu kohdalleen. Cry
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #76 : 13.03.2010 21:08:55 »

...Tuosta  mars leijona sta vielä... Tulipa mieleen että oman kokemuksen mukaan eivät harrasta likaista peliä, vaan tapellaan kunniakkaasti. Ei siis iskuja vyön alle tiedossa.. coolsmiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 13.03.2010 22:33:56 »

...Tuosta  mars leijona sta vielä... Tulipa mieleen että oman kokemuksen mukaan eivät harrasta likaista peliä, vaan tapellaan kunniakkaasti. Ei siis iskuja vyön alle tiedossa.. coolsmiley

Paskan marjat.. Tongue Ainakin tuo miun siippa jaksaa kaivella kaivella kaikki vanhatkin asiat
uuteen riitaan, että...
"Sinä sanoit silloin sitä, teit tätä, mitä sinä teet sillä, tuolla, sen kanssa, jne blah-blah.."
jotka mie olen kuvitellut olevan menneisyydessä tai en edes muista enään
ja olen tällä tavoin löytänyt itsestäni puolia hänen kauttaan, joita en tiennyt olevan olemassa,
saati edes tunniosta itsessäni ja todennut, että olen maailman kuvottavin, ärsyttävin
ja inhotavin persreikä koko maailmassa, mitä Jouskari koskaan on tuntenut, tietänyt ja nähnyt.

...ja kysypä sitten tämän ydinpommitus vuodatuksen jälkeen, että mitä hemmettiä
sinä sitten minun kanssani hinkuat naimisiin ja haluat elää loppuelämäsi kanssani,
niin tulet aloittamaan 3.maalimansodan, että et sie sinne halua jäädä sitä riitelemään ikuisuuksiksi,
vaan lähdet kotiin kaiken "raukkamainen pelkuri", "joo, pakene taas vain totuutta"
ja "sinä lähdet taas, kun huomaat minun olevan oikeassa"-huudon säestämänä kannoillasi,
kunnes saat jonkun oven kiinni Jouskarin nenän edestä, että se lakkaa seuraamasta sinua. buck2

Esim. eilen tuon Gunilla Andersson-puhelun jälkeen, kun se alkoi huutamaan ja haukkumaan minua,
ja mie laitoin takin päälle ja olin lähdössä (ihan oikeasti, en mie nyt jää kuuntelemaan huutosaarnausta
viattomasta vitsailupuhelusta hyvän ystäväni kanssa!), niin se yritti estää mua lähtemästä
asettumalla oven eteen ja mie oikeasti säikähdin, että sehän voi käydä väkivaltaiseksi! Shocked Shocked

Kun mie sitten kysyin, että mitä tämä oikein on ja aiotko sinä olla fyysisesti väkivaltainen
ja viittasin siihen estämiseen, niin se otti taas sen marttyyriviitan päälleen
ja oikein teatreellisesti avasi minulle oven ja se tuttu huuto päälle,
kuinka minä taas pakenen totuutta. buck2

...ja ne miljoonat soitot ja sms mun perään, jossa se huutaa edelleen sitä Gunilla Andersson-vitsailua
ja kuinka se on noloa hänelle tälläiset jutut ja kuinka mie en yhtään kunnioita häntä
ja sitten se sai siihen vielä ängettyä sen mun katolle kiipeämisen, tietokoneen päälle laiton,
että mitä mie sen koneenkin päälle laitoin ja kuinka mie en kestä totuutta itsestäni. crazy2

Miksi ainutkaan hemmetin  jousimies ja  kauris ei tajua sitä,
että mie en vain kestä sitä huutamista ja riitelyä jostain aivan älyttömistä
ja typeristä aiheista, jonka kuulee koko naapurusto? uglystupid2

Tämä Jouskari nimittäin saattaa saada noista huutokohtauksia ihan julkisillakin paikoilla,
huutaa kuin vetopasuuna jostain ihan älyttömästä jutusta ja sitten kun se saa paheksuvia
katseita tai valituksen tai pyynnön olla hiljaa ja jättää minut rauhaan,
niin mie olen se, joka on nolannut hänet kaikkien silmien edessä, vaikka mie olisin ollut
totaalisen hiljaa koko sen huutokohtauksen ajan.

Mie en nimittäin enää vastaa mitään mihinkään sen syytöksiin, kun ne alkaa.
Opin sen parina ensimmäisenä kertana, ettei se johda mihinkään
ja nyt mie käytän vaikenemisen taktiikkaa, että annan sen huutaa, enkä vastaa,
vaan yritän kuunnella urheasti loppuun täysin hiljaa, -jos loppuu-
ja jos tilanne käy mielestäni liian uhkaavaksi, niin mie poistun tilanteesta.
Tuli sitten mitä haukkua tahansa päälle siitä poistumisesta.

Että se siitä  mars leijona:sta. buck2

Kun hän on hyvällä tuulella, niin se on todella ihana.
Valitettavasti se näyttää vain sille, että hälle on normaalia riidellä usein ja aina hyvin rajusti.
Se, mitä mie olen pitänyt tähän asti normaalina pahana riitana, ei ole hälle edes vielä riitelyä
-että tästä siis lähdetään. Kiss
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 13.03.2010 22:40:07 »

Oletteko Sasha keskustelleet  jousimies kanssa hänen huutamisestaan ja riitelystä, sun muista piirteistä, jotka ilmeisesti toistuvat aika usein? Siis jutelleet niistä silloin kun ette riitele ja mitä hän on silloin asiasta sanonut? Tajuaako hän itsekään miten paljon inhoat riitelyä? Ehkä jos asiasta juttelisi järkevästi ja puolin ja toisin selittäisitte mitä koette ja miksi suututte/reagoitte kuten nyt teette, niin toista olisi helpompi ymmärtää?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #79 : 13.03.2010 22:54:31 »

Oletteko Sasha keskustelleet  jousimies kanssa hänen huutamisestaan ja riitelystä, sun muista piirteistä, jotka ilmeisesti toistuvat aika usein? Siis jutelleet niistä silloin kun ette riitele ja mitä hän on silloin asiasta sanonut? Tajuaako hän itsekään miten paljon inhoat riitelyä? Ehkä jos asiasta juttelisi järkevästi ja puolin ja toisin selittäisitte mitä koette ja miksi suututte/reagoitte kuten nyt teette, niin toista olisi helpompi ymmärtää?

Olen mie yrittänyt ottaa puheeksi sillloin kun asiat ovat hyvin
ja silloin se suuttuu välittömästi ja mie saan kaikki syytökset,
kuinka mie pilaan mahtavan tunnelman ja hetken.

Hän suuttuu todella nopeasti ja on muka mielestään oikeutettu suuttumaan
ja on mielestään myös hyvin oikeudenmukainen ja lyhyt vihainen.
Hahahah... buck2
Miulla on vähän eri käsitys, mutta mie olenkin se, joka on aina väärässä. :Smiley Tongue

Tehokkain tapa on kirjoittaa sille e-mail tai sms, jos sen asian saa siihen mahtumaan.
Ainakaan se ei pääse huutamaan ja raivoamaan ja se voi lukea sen monta kertaa
-hän tykkää lukea monta kertaa, pilkun nussija-jouskari kun on,
ja hän säästää kaikki e-mailini ja sms:ni. Tongue

Koska hän on  jousimies , niin hän ei ole koskaan väärässä eikä hänessä ole mitään kehitettävää
-missään.

Tästä esimerkkinä, kun otin puheeksi hänen kommunikointityylinsä ja tuon suuttumisen,
niin hän väitti ihan kirkkain silmin, kuinka hän on kouluttautunut 8 vuoden ajan
kommunikaatiosta ja vuorovaikutustaidoista ammattikouluttajalla,
joka kouluttaa mm. poliitikkoja.

Siis siitäkin huolimatta, että minun koulutukseni on kommunikaation -ja mediavaikuttamisen puolelta
ja leipätyöni on PR -ja kommunikaatio.

Hänen koulutuksensa on erikoispoliisista.

Pyysin häntä näyttämään todistukset moisesta ja heti tekosyitä nippu,
miksi hän ei voi tehdä moista. Tongue

MUOKS. Lisään vielä, että omasta mielestään Jouskari ei huuda tai karju,
siitäkin huolimatta, että esim. ravintolassa hänelle tulee tarjoilija tai paikan manager
kehoittamaan puhumaan hiljaisemmin ja ystävällisemmin,
koska muut vieraat kiusaantuvat siitä.
Jo useamman kerran hän on tuhahdellut huonosta palvelusta ja epäammattitaidottomista
ravintolatyöntekijöistä tuolloin ja kaksi kertaa se on soittanut paikan omistajalle,
kun henkilökunta on -ihan aiheesta- tullut sanomaan hänelle.

Ja arvatkaa kuka viimein on syyllinen siihen? :Smiley

Tuossa on suurin syy, miksi mie lähden pois niistä tilanteista,
ennen kuin kukaan tulee valittamaan siitä sen huutamisesta ja syyttelystä
ja rauhoitan sen tilanteen, -ainakin sen huutamisen- siihen.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2010 23:33:03 kirjoittanut Sasha » tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #80 : 14.03.2010 09:22:56 »

Musta tuo Sashan yllä kuvailema on juuri tyypillistä jouskaria, ehkä tuo  kuu kaksoset tekee vielä sen pikkuasioihin takertumisen, pilkun nussinnan ja asioiden vääntelemisen ja kääntelemisen, esim mun ukkoni saattaa takertua jonkin asian yksityiskohtaan ja saa sitten käännettyä asian mua vastaan ja jousimies vaikutus tekee sen että saarnataan paatoksella siitä pienestä kärpäsen paskasta vaikka hautaan saakka välittämättä siitä että totuus on hänen silmiensä edessä, kunhan saa tahtonsa läpi ja toisen alistettua omaan tahtoonsa/totuuteensa...Munkin ukkoni väittää kiven kovana, ettei hän huuda tai suutu, mutta hänen puolustus/väittelykommunikointinsa on todella aggressiivisen oloista, naama julmana, keho jännittynyt ja saattaa tönäistä jotain sohvan reunaa...Hän ei itse tiedosta tätä, vaan loukkaantuu, jos esim. säikähdän tai tokaisen, että älä viitsi olla nuin raivoissaan..Hmm tulipa tässä mieleeni, että hänellähän on  mars kauris ja 1. huoneessa Grin Toisaalta hänellä on myös  neptunus kauris ykkösessä, joten melko ristiriitainen heppu, tai siis monimutkainen..Onneks nuo piirteet ovat lieventyneet suhteemme vakiintuessa,  vaaka ukkoni tietää, että menen lukkoon/mökötän/häivyn, jos hän näyttää aggressiivisuuden merkkejä...Tuo  mars aggressiivisuus purkautuu nykyään urheiluun, penkkiurheiluun ja peleihin..

Allekirjoitan tuon  merkurius kalat rönsyilevyyden..Joskus saatan mennä pohdinnoissani niin syvälle, että porukka on tippunut kärryiltä jo puolessa välissä matkaa + saatan saada outoja katseita tai huokauksia, kun ei jaksais enää analysoida ja pohtia esim. baari-iltana maailmankaikkeuden olemusta Grin Mulla  askendentti neitsyt aiheuttaa vielä asioiden yksityiskohtaisen analysoinnin ja erittelyn  ja yhdistettynä vielä  merkurius kalat vuolauteen...Toisaalta ihmiset tykkää kysyä multa neuvoa tai mielipiteitä asioihin, koska osaan paneutua asioihin niin syvällisesti ja perusteellisesti.   
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #81 : 14.03.2010 14:27:09 »

Ai se totisuus tulee tuosta
jousimies pahaisesta angel
Tai sitten meillä on vain
erilainen huumorintaju.. Wink
Huumoriani on
muutenkin sanottu oudoksi..

Itse en vitsaile muiden
kustannuksella niin odotan
muilta sitten samaa
minun kohdallani, mutta
annan asian vain olla, jos
joku tahtoo minusta
vitsailla..

Varmaan tuo merkuriuskalat myös
vaikuttaa, ettei tahdo
vitsailla muiden
kustannuksella.. Vai mitä
muut merkuriuskalat tuumaavat?

Näitä asioita
voi jokainen opetella ja
itse olen kai hieman
kantapään kautta oppinut,
ettei kaikesta pidä ottaa
itseensä tai ettei aina
ainakaan kannata näyttää,
jos ottaa itseensä Wink Grin
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #82 : 14.03.2010 14:31:49 »

kuurapu:ssa
"Elleivät fiilikset ja kemiat osu
kohdalleen niin sinun
huumorintajusi loppuu lyhyeen."

vielä vähän offtopicia Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 14.03.2010 17:00:34 »

Olen miettinyt tuota  jousimies piirteitä. Tämä nyt menee off-topic, mutta itsehän minä tämän keskustelun pystyyn laitoin. Minulla on siis perheessä moninkertaisia jouskareita ja yleisesti ottaen kaikkien kartoilta tuota merkkiä löytyy ihan riittämiin, mukaanlukien minä. Myös lähipiirissäni ja kavereissani on paljon  jousimies, joten luulisin, että itsellä on aika hyvä kuva kyseisestä merkistä.
Ja täytyy sanoa, että kukaan jouskari ei ole kyllä varsinaisesti tosikko. Sen kyllä myönnän, että suututaan ja toisaalta lepytään helposti. Mutta esimerkiksi se, että vähän korottaa ääntään jossain mielipidekeskusteluissa, ei tarkoita sitä, että olisi vielä vihainen, lähinnä vaan ollaan vahvasti sitä mieltä. Meidän perhe onkin aika äänekäs ja tulinen, mutta toisaalta taas olemme paljon tekemisissä, joten on ihan luonnollista, että välillä tunteet leiskuaa.

Haluaisinkin nyt vähän puhdistaa  jousimies mainetta, sillä minulle kyseinen merkki on aina ollut ennen kaikkea positiivinen ja lämmin. Jousimiehet ovat suoria ja sanovat asiat suoraan, mutta jos he sanovat, että heitä ketuttaa joku piirre sinussa he yleensä tarkoittavat nimenomaan sitä piirrettä, eivät sitä, että he eivät sinusta pitäisi. Heiltä saakin sellaista hyvää rakentavaa kritiikkiä kun ensin tajuaa, että ei ota sitä liian henkilökohtaisesti.

Sen ainakin olen huomannut, että  jousimies eivät ole koskaan ihmisten seurassa joista eivät oikeasti pidä, koska se, että he eivät pidä näkyy aika selvästi. Ja siksi aina luotankin, että he minusta pitävät jos seuraani eksyvät.

Mutta niin ennen kaikkea  jousimies ovat ihania siksi, että he rakastavat vapautta ja innostuvat uusista asioista ja ihmisistä, ovat aina liikkeessä joko fyysisesti tai henkisesti. Heidän kanssaan ei kyllä tylsää ole. Huumoriakin löytyy ja nauravat aina sydämmellisesti. =)

Että sellaisia ovat ne ihanat piirteet. =)

edit. Ehkä olen itse vähän turhan tunteellinen tästä  jousimies asiasta, mutta olen ollut yllättynyt siitä, miten jouskarit tulkitaan, kun itselle se on ollut aina se helppo ja mukava merkki. =)

Ehkä siinä on vain kyse siitä, mistä vinkkelistä asiaa katsoo.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 17:19:33 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 14.03.2010 21:01:35 »

Aiemmin kirjoitin, kun  merkurius  jousimies  uranus myös olen. Pari sivua sitten kyseltiin  merkurius  vaaka perään. Siippani on tällainen ja sopii hienosti yhteen jouskarimerkkarini kanssa. Minä ammun nuolen syvälle ajatukseen ja hän muotoilee, kysyy, on diplomaattinen, mutta halutessaan myös yksi provosoiva pässi. Tykkäämme pariskuntana vääntää sanoja, tarkentaa toisen ilmaisua. Hän vielä enemmän kuin minä. Usein vaaka jääkin kiinni muotoon, kun jousimies puhuisi sisällöstä. Se on kiinnostava jänne meidän keskusteluissamme, jotenkin hedelmällinen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 14.03.2010 21:16:41 »

Ja täytyy sanoa, että kukaan jouskari ei ole kyllä varsinaisesti tosikko. Sen kyllä myönnän, että suututaan ja toisaalta lepytään helposti. Mutta esimerkiksi se, että vähän korottaa ääntään jossain mielipidekeskusteluissa, ei tarkoita sitä, että olisi vielä vihainen, lähinnä vaan ollaan vahvasti sitä mieltä. Meidän perhe onkin aika äänekäs ja tulinen, mutta toisaalta taas olemme paljon tekemisissä, joten on ihan luonnollista, että välillä tunteet leiskuaa.

Äh.. buck2 tämä on se Kiljusen herrasväki-tyyli.   Grin
Ääntä korotetaan vain, jos huutaa kadun toiselle puolelle, että varo autoa
tai jos on oikein kovasti ja hurjasti vihainen jollekin.

Äänenkorotus ei kuulu edes kovasanaiseen väittelyyn.
Kyllä sen voi tehdä ihan normaalilla äänenpainollakin
-itseasisassa sillä on tehokkaampi vaikutus, kun huutamisella. Wink

Mie en kestä ihmisiä, joiden pitää keskustella huutamalla ja tekemällä ongelmia sinne tänne,
että on aihetta keskustella.

Jousimiehet ovat suoria ja sanovat asiat suoraan, mutta jos he sanovat, että heitä ketuttaa joku piirre sinussa he yleensä tarkoittavat nimenomaan sitä piirrettä, eivät sitä, että he eivät sinusta pitäisi. Heiltä saakin sellaista hyvää rakentavaa kritiikkiä kun ensin tajuaa, että ei ota sitä liian henkilökohtaisesti.

...ja näitä ketuttavia piirteitä ne löytää esim. kahden tunnin illallisen aikana toisesta
koko sen kahden tunnin ajan, josta ne pitää monologia, ja jos yrität sanoa jotain sinne väliin,
niin ne alkaa huutamaan ja karjumaan sanojesi päälle, kuinka olet juuri pilannut
mahtavan romanttisen ja kivan illallisen. Smiley

Sen ainakin olen huomannut, että  jousimies eivät ole koskaan ihmisten seurassa joista eivät oikeasti pidä, koska se, että he eivät pidä näkyy aika selvästi. Ja siksi aina luotankin, että he minusta pitävät jos seuraani eksyvät.

Jousimiehet ovat tunnettuja masokistisistaan ja taas toisaalta, sadistisista puolistaan.
Mitä enemmän he itse kärsivät ja saa aikaan kärsimystä toisessa,
niin kysymyksessä suuri rakkaus silloin. :Smiley
Suurien ongelmien teko erinäisistä sinänsä mitättömistä asioista on Jousimiehen metodi
parisuhteen kliimaksiin. :Smiley

Mutta niin ennen kaikkea  jousimies ovat ihania siksi, että he rakastavat vapautta ja innostuvat uusista asioista ja ihmisistä, ovat aina liikkeessä joko fyysisesti tai henkisesti. Heidän kanssaan ei kyllä tylsää ole. Huumoriakin löytyy ja nauravat aina sydämmellisesti. =)

Että sellaisia ovat ne ihanat piirteet. =)

Hmm.. hänen vapautta puhua huutamalla ja jankkaamalla ja saada raivokohtauksia
ihan älyttömistä asioista ja usein..? :Smiley
Muunlaista vapautta ja vapautuneisuutta mie en ole niissä vielä tavannut.

...mutta tämä onkin miun näkökantilta. Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 14.03.2010 21:21:16 »

Niin no, tokihan noissa on aina kyse yksilöistä, eikä sinänsä voi yleistää. Itsellä vain vastaan on sattunut mukavia  jousimies, joista on saanut hyviä ystäviä =) Mutta niin, monet piirteethän ilmenevät eri ihmisillä eri tavoilla.

Niin ja, ethän sinäkään varmaan naimisiin olisi menossa, jos siinä miekkosessasi ei jokin puoleensavetäisi =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #87 : 14.03.2010 21:46:03 »

Niin no, tokihan noissa on aina kyse yksilöistä, eikä sinänsä voi yleistää. Itsellä vain vastaan on sattunut mukavia  jousimies, joista on saanut hyviä ystäviä =) Mutta niin, monet piirteethän ilmenevät eri ihmisillä eri tavoilla.

Hmmm.. totta, kyllä mie muutaman mukavan Jouskarin tunnen, mutta niillä kaikilla on
 askendentti kuu merkurius ja  mars mukavasti ja eikä niihin osu niin raskaita aspekteja. Wink

Niin ja, ethän sinäkään varmaan naimisiin olisi menossa, jos siinä miekkosessasi ei jokin puoleensavetäisi =)

Mie sanon suoraan, että tässä miehessä minua kiinnostaa hyvin pitkälle vain sosiaalinen asema,
raha ja nimi ja kaikki se, mitä se edustaa.  Smiley

Mie otan tämän muutaman vuoden projektina, eikä minulla ole aikomustakaan olla naimisissa
sen kanssa sen enempää, kuin mitä on "pakko".  Smiley

On se kuitenkin perusmukava tyyppi -kun se on hyvällä tuulella,
mutta se ei herätä mussa mitään suuria intohimoja.
Hän on mulle hiukan kuin isukki, mutta jonka kanssa mulla on silloin tällöin seksiä
ja mun pitää edustaa sen rinnalla kaikenmaailman tilaisuuksissa.

Minusta tämä reilu sopimus.  Smiley Se haluaa nuoren, kauniin ja edustavan vaimon
ja mie haluan korkean sosiaalisen aseman, arvostetun nimen ja ekonomiallisesti
huolettomamman elämän.

Enpä usko, että hänkään ole meikäläistä vihille viemässä muuta kuin egoistisita syistä.
Muuten se varmaan hyväksyisi mut sellaisena kuin olen, eikä olisi valittamassa
miun katolle kiipeilyistä, Gunilla Andersson-vitseistä, biletyksistä kavereiden kanssa ja valitsemassa,
kenen kanssa voi kaveerata ja kenen kanssa en ja patistamassa minua manikyyriin,
kampaajalle ja urheilemaan, etten vain liho ja ostamaan kauniita vaatteita
ja kenkiä ja asusteita. uglystupid2

Mulla alkaa lääkis ja ei sitä ilman rahaa opiskella 4-5 vuodessa läpi.
Jos sen aikana pitää töissä olla ja kamppailla rahan kanssa,
niin opiskeluaika venähtää 2-3 vuotta lisää. buck2

Se on reilu meininki tältä osin.
Tosin mie en ole varma, miten mie kestän sen luonnetta. buck2
« Viimeksi muokattu: 14.03.2010 21:47:45 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 14.03.2010 22:15:10 »

kiinnostas aihe mutta en kyä tajua mitää  2funny
sammakoita tulee solkenaan.
josko joku minua viisaampi kattoo ton kartan ku mtn en siitä tajua.
vaatii liikaa keskittymistä.  buck2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 14.03.2010 22:34:59 »

Hmmm.. totta, kyllä mie muutaman mukavan Jouskarin tunnen, mutta niillä kaikilla on
 askendentti kuu merkurius ja  mars mukavasti ja eikä niihin osu niin raskaita aspekteja. Wink

Mie sanon suoraan, että tässä miehessä minua kiinnostaa hyvin pitkälle vain sosiaalinen asema,
raha ja nimi ja kaikki se, mitä se edustaa.  Smiley

Mie otan tämän muutaman vuoden projektina, eikä minulla ole aikomustakaan olla naimisissa
sen kanssa sen enempää, kuin mitä on "pakko".  Smiley

On se kuitenkin perusmukava tyyppi -kun se on hyvällä tuulella,
mutta se ei herätä mussa mitään suuria intohimoja.
Hän on mulle hiukan kuin isukki, mutta jonka kanssa mulla on silloin tällöin seksiä
ja mun pitää edustaa sen rinnalla kaikenmaailman tilaisuuksissa.

Minusta tämä reilu sopimus.  Smiley Se haluaa nuoren, kauniin ja edustavan vaimon
ja mie haluan korkean sosiaalisen aseman, arvostetun nimen ja ekonomiallisesti
huolettomamman elämän.

Enpä usko, että hänkään ole meikäläistä vihille viemässä muuta kuin egoistisita syistä.
Muuten se varmaan hyväksyisi mut sellaisena kuin olen, eikä olisi valittamassa
miun katolle kiipeilyistä, Gunilla Andersson-vitseistä, biletyksistä kavereiden kanssa ja valitsemassa,
kenen kanssa voi kaveerata ja kenen kanssa en ja patistamassa minua manikyyriin,
kampaajalle ja urheilemaan, etten vain liho ja ostamaan kauniita vaatteita
ja kenkiä ja asusteita. uglystupid2

Mulla alkaa lääkis ja ei sitä ilman rahaa opiskella 4-5 vuodessa läpi.
Jos sen aikana pitää töissä olla ja kamppailla rahan kanssa,
niin opiskeluaika venähtää 2-3 vuotta lisää. buck2

Se on reilu meininki tältä osin.
Tosin mie en ole varma, miten mie kestän sen luonnetta. buck2

Niin no, jokaisella suhteella oma funktionsa ja kunhan homma toimii siten, että ei pää leviä suhteessa niin mikäs siinä =) Eihän sitä tiedä vaikka se syvällinen yhteyskin avautuisi ajan myötä, elämä on aika ihmeellinen. Ja vaikka ei avautuisikaan niin voihan siitä suhteesta muutakin iloa repiä, vaikka sitten sen taloudellisen edun suhteen ^^ Ja ainakin opittavaa riittää kun vaikuttaa ainakin, että olette aika erilaisia ihmisiä, ainakin tuon kommunikaation suhteen. ^^ Ja toisaalta se erilaisuus kyllä kasvattaa, kun näkee sitä toista ihmistä melkein päivittäin. Ainakin itse olen oppinut erittäin paljon juuri sen kautta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: