Hei Sun73! Kiitos vastauksestasi!
En ole paneutunut astrologiaan, joten voisitko kertoa milloin kalaihminen on "kuu-kala"? Onko se syntymäaika joka ratkaisee sen. Olisi tosi kiva saada selvää, kun juuri tätä kertomaasi pessimismiä sain annoksen eilen kävellessäni tyttäreni koulukaverin äidin kanssan kotiinpäin (itse kun olen liiankin optimistinen)...
Sanoin tuntuvan niin kummalliselta kun kello lähenteli kuutta illalla ja valoisuus oli kuin kello kolme iltapäivällä, kevät tekee tuloaan! Tähän kalanainen vastasi: tiedätkö milloin vaihdetaan kesäaikaan? Näitä kesä- ja talviaikojen vaihtamisia ilman voisin kyllä elää..se on vaan työlästä. Koen usein että tämä kyseinen nainen valittaa sekä muista ihmisistä ja heidän teoistaan, asioista jotka minua ei liikuttais pätkääkään.
Sekin minua kiinnostais tietää kun kaksosia pidetään juorukelloina, ja kun itse olen luotettava kuin muuri siinä asiassa, eli osaan ja haluan kyllä pitää salaisuudet. Muissa merkeissä taas on se asia ollut niin ja näin...Olen tullut siihen tulokseen että juuri Oinaat ovat he joiden kanssa viihdyn parhaiten
...mistä tämä johtuu? Vesimiehet ja jousimiehet ovat kans miellyttäviä. Minulla on myös kaukainen neitsyt ystävä, vaikken aiemmin koskaan ole tullut toimeen heidän kanssaan (täti, eno ja isoäiti ovat neitsyitä). Kaikki he ovat hyvin samanluonteisia; mielestäni kylmiä, päällepäin kovia, rasisteja. En osaa yhtään olla heidän kanssaan, heistä huokuu kaikkea muuta kuin lämpöä.
Luin eräästä kirjasta että jos työpaikalla on Oinas ja Kaksonen niin pomo tekisi viisaasti jos ei laittais heitä kirjoituspöydän taakse istumaan vaan antaisi heille vapaat kädet kehitellä asiota ja ideoita...
Töykeästi vastasi ystäväsi halutessasi tietää lapsesi sukupuolen! (Kumpi tuli?) Itse en kuulu heihin joka haluaisi tietää. Minulla on kolme lasta, mutta uskon että jos kaksi ensimmäistä olisi ollut samaa sukupuolta olisin halunnut varmaan silloin saada selville kumpi tuleva lapsi on. Sitä kuitenkin usein siinä tilanteessa toivoo että lapsi olisi vastakkaista sukupuolta ja jos tuleekin kolmas lapsi samaa sukupuolta on parempi ottaa se mahdollinen pienikin pettymys ennenkuin se lapsi syntyy. Lapsen syntyessä saa sitten vaan nauttia siitäkin lapsesta täysin siemauksin alusta saakka.