Heippa!
Monesti ihmiset etsivät ja etsivät tuota omaa juttua, mutta monesti sitä huomaa löytäneensä jotain, sitten kun lakkaa takertumasta siihen suureen etsintään!
Uskon, että kaikkien missio ei ole ns jotain suurta ja näkyvää, kaikista ei vain tule parantajia, huippukirjailijoita tai muuta.
Uskoisin löytäneeni oman missioni, joka on ihan vain rakkauden ja välittämisen osoittaminen muita ihmisiä kohtaan. Maailmassa kun on paljon kurjia juttuja jo valmiiksi! Kaikki vaikuttaa aina kaikkeen, ja jopa mitä pienimmät asiat vaikuttavat toisiinsa, eikä ole olemassa asioita, jotka vain sattuvat tapahtumaan, ja jotka eivät vaikuttaisi meihin.
Olen itse työssä, jossa tapaan hirvittävän määrän erilaisia ihmisiä, ja joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin. Pienellä hymyllä, ystävällisyydellä, välittämisellä, aidolla kiinnostuksella toista kohtaan ja lähimmäisen rakkaudella saa uskomattomia asioita aikaiseksi!
Ainahan en todellakaan tiedä, miten oma käyttäytymiseni toista ihmistä kohtaan on vaikuttanut juuri tämän elämään tai sen hetkisiin fiiliksiin, mutta tosi usein se näyttää vaikuttavan vain positiivisesti!
Ja tämä minun elämäntehtäväni tulee varmasti minulla säilymään, huolimatta siitä, mikä minusta ehkä ammatillisesti tulee isona, ja minne sitten ajaudunkin.
Missio on jotain, joka meillä jokaisella on luontaista, itselle helppoa ja luontevaa! Tsemppiä kovasti etsiskelyysi! Kyllä se sieltä löytyy!