Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastumisesta..  (Luettu 19158 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 12.12.2006 17:32:57 »

Maisa, alkaako tuollaiset miehet kumppaneiksi.. hrmm.. täytyy sanoa että yhä vaikeampi on määritellä millaisiin rakastuu.. en tykkää asian lihatiskiluonteesta.. toinen, on pitkä aika siitä kun joku olisi pysynyt kuvassa "vuodesta toiseen".. hmm.. jos ajatellaan että ovat 4-12 kk kestäneet--
mutta olis kai sen miehekäs oltava.. öh..  Kiss
Ja siis en osaa yhtään juosta miesten perässä enää.. luo siinä sitten peli kun ei halua pelata.  :Smiley Mutta se onkin väärinpäin, ei naisen kuuluisi. Johtuneeko joukkariluonteesta että sitäkin tuli aikansa tehtyä. Mutta ei enää.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 17:44:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 12.12.2006 19:15:05 »

Minä olen sellainen, että viimeiseen saakka yritän selittää itselleni, etten ole ihastunut, vaikka koko muu maailma näkee sen jo. Grin Paras kaverini näkee minusta kuukausia ennen varsinaista tunnustamistani, että olen ihastunut, mutta en vain suostu myöntämään sitä, en sitten millään. Sitten kun lopulta tajuan sen, niin usein kaveri sanookin että "Tulihan se sieltä viimein, tässä ollaan keväästä saakka odotettu". Cheesy Ilmeisesti liittyy tuohon kylmään ja järkevään kauriiseen, joka ei tee mitään tyhmää ja kun kaikki tunteet pitää järkeilläkin vielä. Wink

Olen rakkaudessa sellainen, että teen mitä vain rakkaani eteen. Laitan ruuat, hoivaan, huolehdin kuoliaaksi ja voin viettää paljonkin aikaa toisen kanssa menettämättä itseäni. Haluan olla kumppanille se numero 1, ei enempää eikä vähempää, ja siksi teen kaikkeni ollakseni hänelle mieliksi. Tämä yleensä vähenee ajan kuluessa, ja tiedän sen johtuvan siitä, että koen etten ole rakkauden arvoinen, joten teen itsestäni ihanamman ja olen muille mieliksi. Huh Tämä on selvästi tuota kuu-rapua. Haluan tulla suojelluksi ja toisaalta haluan olla suhteissa se naisellinen nainen, hoivaava äiti ja ihana täydellinen vaimo, mutta kuitenkin se, joka määrää kaapin paikan. Wink

Venus vesimies aiheuttaa minulla sen, että olen henkisesti todella vapaudenkaipuinen. Minua ei saa missään nimessä kahlita tai hallita, ajatuksiani ei saa kritisioida ja minun on saatava puhua omista ajatuksistani ja tunteistani todella vapaasti ja miehen on oltava ajatuksen tasolla samalla tasolla kanssani, enkä kestä jos en saa olla ajatuksissani oma itseni tai mieheni on selvästi eri mieltä asioista kanssani, koska minulle on niin tärkeää että voin keskustella kaikesta ja että ajatukseni saavat olla sellaisia kuin ne ovat, eikä niitä yritetä muuttaa väkisellä. En myöskään halua että minua rajoitetaan mitenkään, kaikenlaiset säännöt ja rajoitukset saavat minut todella ahdistuneeksi. En halua olla lukittuna tai kiedottuna mihinkään Ihanteeni onkin sellainen, että saan liihottaa omia menojani ajatuksen tasolla erityisesti, mutta tiedän että minulla on aina lämmin syli johon palata ja samoin mies saa aina tulla luokseni kuin siltä tuntuu, mutta "ulkoilutusnaru" saa olla pitkä.

Saatan olla pitkiäkin aikoja sinkku, en ihastu helposti, olen todella itsenäinen ja "vahva" omassa itsessäni, mutta sitten jos todella rakastun, olen valmis kaikkeen. Tunnetta minulta ei puutu, sen takaavat monet aspektit kartallani. Olen intohimoinen ja jos johonkin juttuun tosiaan lähden, olen siinä täysillä mukana. Kaikki tai ei mitään. Smiley En pelkää riskejä ja teen kaikkeni jotta saan sen kenet halajan.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
lfnikita72
Satunnainen astroilija
*

kummajainen kaksoseksi ;)

Profiili
« Vastaus #32 : 13.12.2006 02:26:00 »

mä ihastun kyllä kaikkiin ja kaiken aikaa... varsinkin keväisin.  Cheesy yksi pieni hymy kaupan kassalta tai bussikuskilta saa kihertämään koko päivän.
Rakastuminen onkin sitten asia erikseen. Olen mä Rakastunu joo kerran 17- vuoden ikäisenä, mut sitä ihmistä en itelleni sallinut kun moraalin ketale tuli väliin.
Toistamiseen tuossa jokin aika sitten.. ja aikaa välissä kului melkeen toistakytä vuotta.
Siihen väliin mahtuikin sitten yks tunteeton avioliitto (kihloihin kahdessa viikossa ja naimisiin 6kk jälkeen), kihlautuminen viikon lomareissun kolmantena päivänä ventovieraan kanssa ja paljon kaikkee muuta äkkipikaista ja päätöntä. uglystupid2 buck2
Tuolla joku aikasemmin sanoi et vaikee liittää Rakkautta ja seksiä samaan nippuun. Mulla on aina ollu ihan sama ajatus. Ne ei vaan kävele käsikädessä. Ja nyt sitten meni koko mun ajatusmaailma ihan sekaisin! En vaan oikeen enää tiiä mihin uskoa ja mitä mun pienessä päässä liikkuu.
 Mä menin ja rakastuin pahimpaan maholliseen yhdistelmään, rapunaiseen ja mustasukkaiseen sellaiseen. Ite olen kaksonen oliko se sitten auringossa ja nouseva neitsyt, kuu tais olla vaaka ja venus rapu... Undecided mä oon siis niin tumpelo vielä näis kaikis merkeissä. no kuitenkin.

Ajatus uskollisuudesta tai lähinnä kai sen tietoinen haluaminen suhteessa tuli mulle kyllä niin suurena järkytyksenä itsellenikin että huh! Shocked
Kuitenkin jossain tuolla selkäytimen perukoilla on pelottava ajatus, et kun nyt olen saanut sen mitä olen vuodenpäivät metsästänyt,niin se ei enää tarjoakkaan haastetta kyllin ja mä kyllästyn.

Siitäkin huolimatta että todella aidosti häntä rakastan.  smitten
tallennettu

sininen resonoiva kotka
aurinko-kaksonen
nouseva-neitsyt
kuu-vaaka
merk.-härkä
venus,mars-rapu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: