Minä olen sellainen, että viimeiseen saakka yritän selittää itselleni, etten ole ihastunut, vaikka koko muu maailma näkee sen jo.
Paras kaverini näkee minusta kuukausia ennen varsinaista tunnustamistani, että olen ihastunut, mutta en vain suostu myöntämään sitä, en sitten millään. Sitten kun lopulta tajuan sen, niin usein kaveri sanookin että "Tulihan se sieltä viimein, tässä ollaan keväästä saakka odotettu".
Ilmeisesti liittyy tuohon kylmään ja järkevään kauriiseen, joka ei tee mitään tyhmää ja kun kaikki tunteet pitää järkeilläkin vielä.
Olen rakkaudessa sellainen, että teen mitä vain rakkaani eteen. Laitan ruuat, hoivaan, huolehdin kuoliaaksi ja voin viettää paljonkin aikaa toisen kanssa menettämättä itseäni. Haluan olla kumppanille se numero 1, ei enempää eikä vähempää, ja siksi teen kaikkeni ollakseni hänelle mieliksi. Tämä yleensä vähenee ajan kuluessa, ja tiedän sen johtuvan siitä, että koen etten ole rakkauden arvoinen, joten teen itsestäni ihanamman ja olen muille mieliksi.
Tämä on selvästi tuota kuu-rapua. Haluan tulla suojelluksi ja toisaalta haluan olla suhteissa se naisellinen nainen, hoivaava äiti ja ihana täydellinen vaimo, mutta kuitenkin se, joka määrää kaapin paikan.
Venus vesimies aiheuttaa minulla sen, että olen henkisesti todella vapaudenkaipuinen. Minua ei saa missään nimessä kahlita tai hallita, ajatuksiani ei saa kritisioida ja minun on saatava puhua omista ajatuksistani ja tunteistani todella vapaasti ja miehen on oltava ajatuksen tasolla samalla tasolla kanssani, enkä kestä jos en saa olla ajatuksissani oma itseni tai mieheni on selvästi eri mieltä asioista kanssani, koska minulle on niin tärkeää että voin keskustella kaikesta ja että ajatukseni saavat olla sellaisia kuin ne ovat, eikä niitä yritetä muuttaa väkisellä. En myöskään halua että minua rajoitetaan mitenkään, kaikenlaiset säännöt ja rajoitukset saavat minut todella ahdistuneeksi. En halua olla lukittuna tai kiedottuna mihinkään Ihanteeni onkin sellainen, että saan liihottaa omia menojani ajatuksen tasolla erityisesti, mutta tiedän että minulla on aina lämmin syli johon palata ja samoin mies saa aina tulla luokseni kuin siltä tuntuu, mutta "ulkoilutusnaru" saa olla pitkä.
Saatan olla pitkiäkin aikoja sinkku, en ihastu helposti, olen todella itsenäinen ja "vahva" omassa itsessäni, mutta sitten jos todella rakastun, olen valmis kaikkeen. Tunnetta minulta ei puutu, sen takaavat monet aspektit kartallani. Olen intohimoinen ja jos johonkin juttuun tosiaan lähden, olen siinä täysillä mukana. Kaikki tai ei mitään.
En pelkää riskejä ja teen kaikkeni jotta saan sen kenet halajan.