Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastumisesta..  (Luettu 19151 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 31.01.2006 20:38:39 »

Millainen olette kun rakastutte ja miten venus-sijainnit ja aurinkomerkit vaikuttaa asiaan?

Itse olen aurinkomerkiltä vesimies ja tuntuu että vesimiehen tyypilliset piirteet hävii kuin tuhka tuuleen minun rakastuessani! Minusta tulee romanttinen ja avoimempi tunteiden ilmaisussa. Mutta rakastun yleensä ihmisiin, kenessä on haastetta..Saatan puhua läheisimmille ystäville millainen on hyvä rakkaussuhde ja miten sellaisen voi rakentaa, puhun eroamisesta..JA KAIKESTA mikä liittyy rakkauteen. Tosin tykkään muutenkin puhua sellaisista asioista. Rakastan romanttisia kirjoja muulloinkin kun rakastuneena, haluan että joku olisi puhumassa romanttisia juttuja ja pitämässä sylissä, viemässä minua katsomaan auringonlaskua ja samalla myös olla villi tiikeri kenet voi halutessaan kesyttää
pieneksi koiranpennuksi!  Cheesy

ihminen, kenen kanssa nautin olla ja kuka oli ainoa ketä rakastan edelleen, on entiseni, joka on kalat-mies, ja vieläkin aijon saada sen äijän itselleni! Vesimiehistä aina sanotaan että he unohtavat nopeammin erot ja jatkavat eteenpäin, mutta siihen mieheen minä olen jäänyt roikkumaan. Ehkäpä venus kaloissa vaikuttaa käytökseen kun rakastun? Smiley

Mites teillä ? smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Jem
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 02.02.2006 13:38:46 »

Itse olen miettinyt ja ihmetellyt ihan samaa omalta kohdaltani. Olen myös aurinkomerkiltäni vesimies, ja se näkyy noin yleisesti ottaen monessa kohtaa luonnettani ja päämääriäni. Mutta rakkauselämässä en voisi olla kauempana perinteisestä vesimiehen kuvauksesta: viileä, ei halua sitoutua, vapaudenkaipuinen...  Undecided
Minä nimittäin haluan omistaa ihmisen kokonaan ja olla myös samalla "omistettu". Nautin siitä että olen valtavan merkityksellinen kumppanilleni (mikä ilmeisesti on juuri päinvastoin veskarin kuvauksessa). Venus mulla on oinaassa joten se ei varmaankaan aiheuta tämmöistä...
Tällä hetkellä seurustelen (etänä tosin  Cry ) toisen aurinko-vesimiehen kanssa, ja hän taas ilmentää tätä eteeristä vapaudenkaipuuta paljon mua enemmän; saattaa olla pari päivää ilmiantamatta itseään koska "oli kaikkea miettimistä". Ehkä se on kuitenkin osa hänen viehätysvoimaansa...  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 02.02.2006 14:10:56 »

Venus Oinaassa taas kuulostaa minusta juuri siltä, mikä aiheutta tuon kaipuusi olla Ykkönen kumppanillesi ja saada omistaa hänet kokonaan. Olen itse Aurinko-Oinas ja minulle on tärkeää saada olla täysin korvaamaton puolisolleni. Nostan itse kumppanini jalustalle (sillä Oinasnaisellehan ei tiedettävästi kelpaa muu kuin miesjoukon valioyksilö  Wink Grin ) ja odotan tätä samaa myös häneltä.

Omistushaluisuus ei kuitenkaan ole niin pinnalla, en ainakaan itse tiedosta, että olisin. Kaipaan paljon vapautta ja omaa rauhaa, joten minua ei haittaa, jos miehenpuolikas ei ilmoittelekaan itsestään joka päivä omia puuhaillessaan  Wink Lähinnä nyt haluaa tietää, että onko toinen kunnossa, emme kuitenkaan tapaa kuin viikonloppuisin. Koska kaipaan ja arvostan omaa vapautta, osaan antaa arvoa ja tilaa myös toisen vapaudelle. Vesimiesmiehen kanssa sitä tarvitaankin - löysiä rajoja, luottamusta ja vapaata tilaa hengittää.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 02.02.2006 15:01:01 »

Sama täällä, kun rakastun mie hemmottelen miehen melko pilalle :2funny
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 02.02.2006 19:10:19 »

Mie myös ajattelisin, että tuo venus oinas on se joka haluaa omistaa ja olla omistettu.
Mie olen aika romanttinen yksilö, päiväunissani haaveilen sellaisesta läheisyydestä ja pinnan alla kytevistä kipinöistä.
En niinkään mitään seksikohtauksia.
Voisin kuvitella vaikka hämyisän hetken takkatulen loisteessa, jossa kumppanini kanssa voisi kääriä matot rullalle ja tanssia sellaista ihanaa tangoa lähekkäin, silmät hehkuen...Ja toivottavasti kuutamo. smitten
En nyt tiedä mistä merkistä se tulee, kuu skorpparissa?
Rakastumiseni taidan yleensä tajuta itse viimeiseksi, noin kärjistetysti sanoen.
Ja vatsa on sekaisin ja polvet hyytelöä.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 02.02.2006 21:40:42 »

Minulla on aurinko kaksosissa, nouseva merkki jousimies, kuu kauriissa ja venus oinaassa.

Olen kyllä nopeasti ihastuvaa tyyppiä, mutta ehkäpä tuo kuu kauriissa aikaansaa sen että alan heti miettimään, onko tunteissani "järkeä".

Moninkertaisen kaksosen järkeily ja liiallinen analyyttisyys myös viilentää. Otankin usein takapakkia heti kun tuntuu roihuavan liikaa.

Kaipaan vapautta, en halua olla sidottu kehenkään. En voi rakastua, jos en tunne oloani turvalliseksi. Mutta olen kyllä aika kova haaveilemaan ja romanttinenkin. Minun on vaikea yhdistää rakkautta ja seksiä, ne tuntuvat jotenkin erillisiltä asioilta. Pystyn kohdistamaan intohimon ja rakkauden tunteet tiettyihin hetkiin ja sitten olla taas ystävä. Joskus mietin olenko tunnevammainen. En uskalla heittäytyä...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #6 : 03.02.2006 00:00:24 »

Aurinko Kaloissa huoneessa viisi aiheuttaa ainakin sielunsopukoissa hirmusta mylläkkää, kun tajuaa olevansa rakastunut/ihastunut eikä kuu oinaassa DC:llä auta asiaa yhtään. Niinpä olisi valmis vaikka hyppäämään rotkoon kun vain rakkauden roihut olisivat molemminpuolisia, toisen huomioiminen tasavertaista.

Niin ihanalta kuin tuo saattaa vaikuttaakin astuu peliin sitten järkevä Venus Kauriissa, joka toppuuttelee eikä näytä tuosta tunteenpalosta mitään ulospäin. Saattaapa jopa käyttäytyä tahallaan veemäisesti, ettei toinen vaan tulisi liian lähelle.

Ja yksi juttu minkä olen aina huomannut silloin harvoin kun isken silmäni johonkin tyyppiin. Käyn päässäni läpi miljoona eri versiota eri tilanteista ja ajattelen koko asian unia myöten puhki, ennen kuin mitään on välttämättä edes tapahtunut. Tavallan kyllästytän itseni koko juttuun? Tosi typerää varmaan, varsinkin kun ihastuksen kohde ei tiedä asiasta mitään, näkee vaan peruslukemaisen naamani ja hallitun neutraalin keskustelutapani...Ihme kyllä, joskus tuollakin toimintamallilla on syntynyt ihmissuhteita, vaan aikamoisen sinnikkäästä miesyksilöstä onkin pitänyt olla kyse..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 03.02.2006 12:01:13 »

En enää ymmärrä miten tai miksi rakastua, kun on pitänyt etääntyä niin moneen tyyppiin ja exän jälkeen törmännyt niin moneen, ja mitään ei tapahdu, siis todella tapahdu..

Shocked

Rakkaus ja seksi todellakin mielessäni "liittyvät toisiinsa", yöllähän sitä toista lähellä avautuu, mutta onko se sitten niin kivaa aina etääntyä, se on eri asia, kaikilla on vapaa tahto, minä en vaan yleensä ole ollut se lähtijäpelkuri vaikka olisi tiennyt ettei juttu jatku 15 vuotta..

Enkä ole koskaan ollut ylettömän vapaudenhaluinen suhteessa, haluan saada SUHTEESTA irti, nousuvaaka, mutta miksi enää vaivautua. Kai on pakko siis tosiaan elää au-kuu jouskarielämää tässä..  Undecided

Ai niin joo ei niitä exiä saa takas.. ei sitten millään, ihme jos ystävyys jatkuu vaikkapa vuosien kuluttua. Minusta ei oo oikein onnistunut ystävyyskään valitettavasti. Koska tunteet on kai miesten mielestä kuoletettava niin totaalisesti, että sitten onkin tosi vaikeeta edes nähdä toista. Koputan puuta, hetken voi olla kiva nähdä, joskus voi joku juttu onnistua. Meillä tän vikan kanssa asiat vaan meni tosi solmuun, koska koetin kohottaa ystävyyttä niin korkealle tasolle, ensin olin iloinen harvoista tapaamisista, sitten rupesi vain ärsyttämään ilmeisesti molempia.

No siitä onkin sitten kiva jatkaa uuden kanssa hoh. EI vaan..sitäpaitsi, tulee sellainenkin mieleen, että tossa vikassa suhteessa kumpikin oli ensin innostunut rakastumisesta, sitten tuli menneen elämän muistot, ideat yhdessä, sitten piti toisen etääntyä, jne, kumpikin tais tavoitella toista jossain vaiheessa, sitten kaikkea.. en olis sen kanssa muuten halunnut kokea tollaisia riitoja suhteessa ja huvittavaa oli se ettemme koskaan huutaneet toisillemme, kuten hän käsittääkseni exälle, hymyilimme naamatusten, riitelimme netissä. Eli minulle rakkaus ei ole mikään yksipuolinen juttu koskaan; kun toinen kylmettyy, toisenkin on tehtävä sama.

Rakkaus kaivaa kumman ison määrän luurankoja kaapista joille pitäis jotain tehdä. Tai mulla niitä nyt ei niin paljon ole.. miehillä ollut aika paljon.

Rakastuminenhan on kontrollin menettämistä ja antamista, jos kontrollin haluaa pitää, paras pitää rakkaus loitolla. Mekin olisimme voineet exän kanssa seurustella vuoden, kumpikaan ei ole muuttanut maasta pois tai mitään, mutta kun hänen piti kontrolloida (no riippuu pluton asemasta)! -sic- Ja edelleen vois tapailla, mutta kun suhteen alas ajamisessa tulee niin pahat loukkaukset, on ihan sama jo missä toinen luuraa.

Niin siinä sitten vaan seuraa että jaa, mihinkäs tämä juttu nyt sitten katosikaan.  Tongue Mutten enää sännännyt hakemaan uutta..jos vertaan serkkuuni (rapu/kaksonen rajalla), niin hänelle tulee ihan sarjatulituksena aina uusia, jotkut heistä vie voimat mutta on kuin se lisäisi puhtia.. kaikki menetykset EI VOI OLLA kivoja.. ja tuttava (neitsyt) ollut jo vuoden vakisuhteessa, ei kuulema tarvitse ajatella liian vaikéita.. ja toisella tutulla (leijona) vaihtuu koko ajan vaikka etsii kunnollista, niin että nyt hänkään ei tosiaan uskalla antaa itseään koko touhuun. Exät saattavat palata kuvaan mankumaan takaisin, sekin sekoittaa.. no heillä, ei minulla..

Kokemukset on nähtävästi aika vaihtelevia vaikka yhtäläisyyksiäkin löytyy.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 12:24:50 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #8 : 03.02.2006 18:00:43 »

Lainaus
Ai niin joo ei niitä exiä saa takas.. ei sitten millään, ihme jos ystävyys jatkuu vaikkapa vuosien kuluttua. Minusta ei oo oikein onnistunut ystävyyskään valitettavasti.

Kyllä exän voi saada takas, mutta yleensä niissä suhteissa törmää samoihin ongelmiin mitä edellisissä saman tyypin kanssa. Ja kun jää roikkumaan exiin, niin monesti juttu menee näin: yritetään,erotaan,yritetään,erotaan..
Tunnen kyllä yhden ihmisen joka on nyt seurustellut entisen kanssa 5 vuotta ja kihlajaiset odottaa Smiley Mutta heidän ensimmäinen seurustelusuhde ei ollut kovin vakavaa ja heidän juttu päättyi oikeastaan ilman syytä.. Mutta sitten toinen tuttuni; hän yritti 5 kertaa entisen kanssa ja aina tuli sama ongelma eteen  -hänen miesystävä petti häntä. Ja kaveri jätti, mies sai jotenkin hänet takaisin jollain uskotteluilla ja nyt toivotaan että jäi viimeseks kerraks!

Ystävyys entisten kanssa onnistuu kunhan molempien tunteet ovat mennyttä.  Minun kaksi TODELLA läheistä ystävää (miespuolista) ovat entisiäni ja olemme nyt jotain parhaita ystäviä.. mutta se siis edellyttää sitä ettei tunne ystävyysrakkautta suurempaa! Olen tuntenut molemmat yli 3 vuotta.

Ja kun kirjoitin että aijon hankkia entiseni takas, niin kun asiaa alkaa miettiö järjellä niin EN HALUA SITÄ TAKAS! Cheesy Se on mennyttä ja on aika katsoa eteenpäin. Välillä vaan järki ei oikein kulje.. Ainakaan tiettyinä päivinä kuukaudessa Cheesy

Jatkoja teille ja kiitos vastauksista  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 03.02.2006 19:49:02 »

Hmm hmm...
Näköjään sideeriset  aurinko  kauris :iit
Ovat aikalailla perinteisiä romantikkoja... Ei niinkän
sen itsensä perässä.. vaan.. Jotain unenomaista..
Elämä on..
Sellaista millasta siitä teet..

Mielenkiintoista.

Cool
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 03.02.2006 20:01:28 »

Todennäk en haluaisi exää takas, oli se vaan sen verran hurja suhde, mutta jätti liian monta kysymystä auki.

Ystävyys vaatisi varmaan että ystävyyskin olisi astrologisesti suotuisa, jos rakkaus ei ollut, ei oo välttämättä ystävyyskään (jotain sanoo se etten halua exieni enää tuntevan minua läheisesti).. niinpä.  Tongue

Kaikki tollainen rakkaustouhu pitäis ottaa huumorilla.

Muuten miehet käsittää vähän väärin jos nauraa sängyssä, en nauranut kaverille vaan sille että tässä taas leikitään tätä intohimoa, mut en oo ihan messissä..
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 20:03:36 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 03.02.2006 20:13:43 »

Niinpä.
Kerrankin yksi nainen käsitti väärin kun
aloin leikkimään poneilla samanlaisessa tilanteessa.
Olipa pöljä.

Ihan normaali epänormaali tapa selvittää stressiä.

Miten sellaisesta voi suuttua?

En ehtinyt edes ottamaan batman maskiani esille
kun hän lähti.

Angry
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 03.02.2006 20:29:55 »

Sano sinä.
Kyllä sä sun ikäsi parhaiten tiedät  Grin
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 03.02.2006 23:50:53 »

Tökkii.. kaksoisliekkisivut on hyviä. Siellä tajutaan mitä on Todella rakastua.  buck2
tallennettu

Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.02.2006 12:03:54 »

Ihan aikuisten oikeesti?  Kiss
tallennettu

but all are deluded