|
ville3
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1171 : 19.12.2007 12:24:49 » |
|
Kiitos! Metsätonttua muistutettiin synkronisoitumisesta ja sattumien tarkoituksista. Niitä tulisi tutkia syvällisesti ja ottaa huomioon. Hyvä muistutus! voisiko joku kertoa tarkemmin mitä synkronoitumisella tarkoitetaan? mulle tuli positiivisuus...
|
|
|
tallennettu
|
nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1172 : 19.12.2007 12:35:36 » |
|
Kiitos! Metsätonttua muistutettiin synkronisoitumisesta ja sattumien tarkoituksista. Niitä tulisi tutkia syvällisesti ja ottaa huomioon. Hyvä muistutus! voisiko joku kertoa tarkemmin mitä synkronoitumisella tarkoitetaan? mulle tuli positiivisuus... ville3 tässä linkki HAKUOSIOON ... eli klikkaa allaolevaa linkkiä ja sieltä löydät haettava asia lootan kirjoita siihen synkronia, tai synkronointi tai synkronoida ... ja klikkaa ja saat "paluupostina" viestejä joissa käsitelty ko. aihetta .... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=search2
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
siipirikko
Satunnainen astroilija
Rakkaus on ikuinen
|
|
« Vastaus #1175 : 28.12.2007 16:41:41 » |
|
Sain tämän viestin enkeliltä: ARKKIENKELI RAFAEL
Arkkienkeli Rafael on parantamisen enkeli. Arkkienkeli auttaa sinua parantamisen työssäsi ja tuo parannusta, balanssia ja lisää intuitiotasi. Hän työskentelee vihreällä säteellä. Visualisoi itseäsi vihreässä valossa. Olet siunattu saadessasi tämän enkeliviestin. Pyydä Rafaelia kehittämään kolmas silmä-chakraasi. Mikä on tämä kolmas silmä?
|
|
|
tallennettu
|
Härkä Nouseva Leijona Punainen Itsevallitseva Käärme Kukko
|
|
|
|
|
|
|
|
ayla57
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1181 : 02.01.2008 21:42:26 » |
|
minulle tuli hauskuus, pitää löytää iloa ja naurua jokaisesta tekemisestä.Enkelit haluavat minun löytävän ilon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1182 : 04.01.2008 12:56:54 » |
|
heh
tämä oli loistava
juhliminen, kun tyyppi menossa aamulla sairaalaan leikkaukseen
no joo, ilmeisesti juhlin kosmista miettimisaikaani, kuten enkelini sanoi, että siis mitenkähän tämä läheisyyspuoli menee 6 viikkoa vai juhlinko pikku askeleita bisneksissä
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
|