pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #60 : 05.03.2006 18:14:58 » |
|
ARKKIENKELI RAFAEL
Arkkienkeli Rafael on parantamisen enkeli. Rafael auttaa sinua parantamistyössäsi ja tuo parannusta, balanssia ja lisää intuitiotasi. Hän työskentelee vihreällä säteellä. Visualisoi itsesi vihreässä valossa. Olet siunattu saadessasi tämän enkeliviestin. Pyydä Rafaelia kehittämään kolmas silmä -chakraasi.Ja arvatkaa mitä, pyysin saada tietää, "mikä minusta tulee isona". Joskus n. 5 vuotta sitten esitin tismalleen saman kysymyksen ihan fyysisille enkelikorteille, ja vastaus oli parantaminen! Olisi tietysti ihanaa, jos omaisin jonkun parantamisen lahjan, mutta en kyllä tähän mennessä ole saanut mitään viitteitä siitä... Ja kuitenkin, joku siinä kiehtoo. Tulostin oitis reiki-sivuilta Kolmas Silmä-chakran stimulointi-oppaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #61 : 06.03.2006 11:52:46 » |
|
KUNNIOITUS Arvosta kaikkia muita. He ovat ainutlaatuisia yksilöitä, jokaisella tehtävänsä tässä elämässä. Arvosta, niin sinua arvostetaan. Jälleen piti kohdallani hyvin paikkansa... Ehkäpä en olekaan arvostanut muita tarpeeksi, ITSEÄNI en ainakaan ! Tiedä häntä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
koivta-j
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #62 : 06.03.2006 13:31:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Rytminen Taivaanvaeltaja Puu-Vuohi
|
|
|
Tuutikki
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #63 : 06.03.2006 15:01:08 » |
|
KAUNEUS Ulkoinen maailma on heijastusta sinun sisäisestä maailmastasi. Keskity sisäiseen kauneuteesi, hyviin puoliisi ja kykyihisi. Jokaisella on kauneutta sielussaan- etsi sitä toisista. Muistuta heitä heidän kauniista ominaisuuksistaan ja siten valaisemalla autat heitä. Ympäröi itsesi asioilla ja ihmisillä joilla on kaunis värähtely. sillä meihin vaikuttaa kaikki se mikä on ympärillämme. Huomaa sekä oma kauneutesi sekä muiden. Osui ja upposi: Parhaani mukaan olen yrittänyt, jo pari vuotta, löytää kauneutta minua kiusaavan naapurini sisimmästä, seurauksella että, paitsi että olen saanut lopullisesti hullun leiman otsaani, omat värähtelyni ovat aivan sekaisin. Ehkä olisi siis korkea aika hiljentyä huomaamaan oma sisäinen kauneuteni, ja ympäröidä itseni kauniilla värähtelyillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #65 : 06.03.2006 15:52:16 » |
|
SELKEYS Enkelit muistuttavat, että kiireinen, sekava mieli on sairas. Hiljainen ja selkeä on jumalallinen. Tiedä, että enkelit ovat tuoneet tämän huomioosi ja odottavat että voisivat auttaa sinua tehtävässäsi. Hiljenny niin että voit loistaa puhdasta selkeää valoa jokaiseen alueeseen elämässäsi. Näet asiat eri tavalla, ja pystyt tekemään päätökset vahvana ja selkeänä. Oli ihan PAKKO tämäkin laittaa, kun osui TAAS niin kohdalleen !! Selkeys, niinpä niin... Minun on PAKKO selkiyttää itseäni eri tavoin. Ja päästä KOKONAAN irti alkoholin kiroista ! Silloinhan mieli ei AINAKAAN ole selkeä. Noh, elämähän on oppimista, kaipa minäkin joskus opin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."
|
|
« Vastaus #66 : 06.03.2006 17:26:22 » |
|
Nyt minulle vastasi Arkkienkeli Jofiel
(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_24.gif)
Arkkienkeli Jofiel tuo viisautta Lähteestä. Pyydä häntä valaisemaan sinua, ja auttamaan sinua olemassa yhteydessä tietoisuuteesi. Voit pyytää häntä kehittämään kruunuchakraasi. Arkkienkeli jofiel auttaa sinua oppimaan ja omaksumaan tietoa sekä tulemaan ennakkoluulottomaksi, selkeäksi ja viisaaksi. Hän työskentelee kultaisella säteellä. Visualisoi itsesi kultaisen valon ympäröimänä.
(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif) [/color]
|
|
|
tallennettu
|
*nouseva Vaaka *aurinko Härässä *kuu Kaksosissa *merkurius Oinaassa *venus Kaksosissa *mars Ravussa *Punainen Resonoiva Maa
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #67 : 07.03.2006 00:58:25 » |
|
Viesti tälle päivälle
ITSEKURI
Itsekurin kautta tulee vapaus.
Ainoastaan itsekurin avulla pystyt täyttämään elämäntehtäväsi.
Itsekuri on avain täyttääksesi kohtalosi.
maarita [/color]
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #68 : 07.03.2006 14:10:42 » |
|
He Ystäväin
Kyselin enkeliviestiltä, kuinka minun tulee toimia jatkossa.
(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)
ITSEKURI
Itsekurin kautta tulee vapaus. Ainoastaan itsekurin avulla pystyt täyttämään elämäntehtäväsi. Itsekuri on avain täyttääksesi kohtalosi.[/color] (http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #69 : 07.03.2006 15:34:07 » |
|
Tarvitsin unettoman yön jälkeen enkelin terveisen. Sain ARMO Kehittääksesi armo-ominaisuuttasi anteeksianna itsellesi ja muille. Näe hyvä toisissa, avudu toisten huomioonttamiseen ja ennenkaikkea viisauteen joka huomaa jumallisuuden kaikissa. Tämän viestin saaminen tarkoittaa että armonenkelit tarjoavat luopumista kivuista ja vaikeuksista. Hyväksy se suosiollisesti. Ole armollinen. 'Kiitos enkelit'!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #70 : 09.03.2006 15:29:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 09.03.2006 21:40:36 » |
|
ARKKIENKELI MIKAEL Arkkienkeli Mikael on suojelijaenkeli. Mikael tuo rohkeutta, kestävyyttä, vahvuutta ja suojelua niille jotka sitä häneltä pyytävät. Olet siunattu saadessasi tämän viestin. Pyydä Mikaelia suojelemaan ja vahvistamaan sinua. Kutsu häntä, jos tarvitset rohkeutta tehdä tarvittavat elämänmuutokset toteuttaaksesi elämäntehtävääsi. Mikael työskentelee sinisellä säteellä. Visualisoi itsesi sinisen valon ympäröimänä joka tuo Mikaelin suojeluksen. Mikael suojelee sinua tuhoisilta ajatuksilta, tunteilta ja toisten toiminnoilta. Pyydä Mikaelia kehittämään kurkkuchakraasi. HUH ! Melkoisen jännä homma... KOSKAAN vielä näitä enkeliviestejä pyydellessäni, ei ole tullut näin VARMAA ja IHANAA oloa !! Se tuli vain ihan ykskaks... Heti kun tuo viesti "tupsahti" minulle, ihan huokaisin ilosta... En sitten tiedä, vaikuttaako flunssani ja pieni lämpöilyni sitten siihen, että nyt illalla minua on huippaillut monta kertaa... Lisäksi syrjäsilmällä nähnyt jonkinlaisia "valonvälähdyksiä"... Ja sitten, kun kävin WC:ssä, melkein säikähdin, kun näin, että jokin "hahmo" kurkkasi minua suihkuverhoni takaa... Tuli VARMA tunne, että siellä ON joku... Sydän pamppaillen kurkkasin verhon taa, luullen sillä olevan esim. varkaan tms. joka tullut sisään tupakoidessani parvekkeella, mutta eihän siellä tietenkään mitään ollut/näkynyt... OUTO HOMMA !! Ja en tosiaan KORKEASSA kuumeessa tms. ainoastaan lämpöilyä, nuhaa ja yskää. ENKÄ käyttänyt päihteitä ! Olenkohan siis ihan vai voiko flunssakin aikaansaada tällaista...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #72 : 09.03.2006 21:51:18 » |
|
Oih ! Oli PAKKO vastata VIELÄ uudestaan !! Kysyin nyt enkeliviestissä, että OLITKO SE SINÄ Mikael ja näin kuului vastaus... ITSETUTKISKELU Enkelit opastavat sinua löytämään hiljaisen paikan itsetutkiskelua ja hiljentymistä varten. Itsetutkiskelun aikana voit tulla tietoiseksi lahjoistasi ja sisäisistä voimavaroistasi. Hiljennä mielesi ja tunteesi. Pyydä enkeleitäsi syleilemään sinua siivillään, niin että tunnet olosi turvalliseksi ja rentoutuneeksi. Kuuntele enkelisi kuiskauksia ja sisäistä ääntäsi. Vaadi aikaa ja tilaa itsellesi. Wautsi wau ! IHANAA tekstiä !! Mitähän tästä kaikesta pitäisi ajatella... Olenko siis "sekoamassa" tai jotain... Ja hassua tässä kaikessa vielä se, että tuo Arkkienkeli Mikaelin SININEN säde sattui hyvin siihen, että olen syönyt Fazerin SINISTÄ suklaata ja Vicks BLUE kurkkupastilleja...
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.03.2006 21:56:18 kirjoittanut Princess of Darkness »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #74 : 10.03.2006 09:16:04 » |
|
Olen kohdannut muutamia katkeran tuntuisia kommentteja, jotka ovat saaneet minut miettimään.
Olenko minä liian positiivinen näissä kirjoituksissani. Hei Elämänilo - älä huoli, olet mitä olet - ja muut ovat mitä ovat. Jos alkaa miettiä onko liian sitä tai tätä, rajoittaa vain turhaan itseään. En tarkoita etteikö ympäristöään ja toisia pitäisi ottaa huomioon ja miettiä myös saamaansa palautetta, mutta lopulta kuitenkin elämme asioiden suhteen ikään kuin eri skaalassa. Joku on jollekin aina liikaa ja toiselle liian vähän.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|