Äänestys
Kysymys: Missä merkissä noususolmusi on?
oinas - 15 (8.4%)
härkä - 21 (11.7%)
kaksoset - 13 (7.3%)
rapu - 13 (7.3%)
leijona - 20 (11.2%)
neitsyt - 10 (5.6%)
vaaka - 18 (10.1%)
skorpioni - 14 (7.8%)
jousimies - 10 (5.6%)
kauris - 18 (10.1%)
vesimies - 12 (6.7%)
kalat - 15 (8.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 150

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmusi merkki  (Luettu 53144 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
minskamins
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #45 : 10.02.2006 16:56:01 »

8. huone ja Vaaka. Mitähän tää nyt sit mahtaa sanoa ?

Shocked
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 10.02.2006 17:02:42 »

Heippa vaan, tässä yksi kysymys ymmärtämättömältä:

Onko noususolmu sama kuin kuunsolmu ?

Mitä tarkoittaa laskusolmu ja noususolmu ?

Nimimerkki: Usvaako solmussa  buck2
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Ave^^
Vieras
« Vastaus #47 : 10.02.2006 17:45:50 »

Liekö sattumaa että täällä on aika paljon meitä  kuunsolmu leijona vesimies.   vesimies solmut on niitä tämän elämän astrologeja vesimiehen ajan airuita, meidän leijonaisten pitäisi pyrkiä siitä tieteellishenkisestä tarkkailijan asemasta ja ryhmätoiminnasta kohti leijonamaista henkilökohtaista draamaa ja elinvoimaisuutta...

aloin tästä miettimään, että pitääköhän minun tässä elämässäni perehtyä todella paljon näihin henkisiin asioihin, kun on  kuunsolmu  vesimies 12.huone  Huh ja katsella sinne mielen pimeälle puolelle.  Cheesy

voisi selittää omituisen kiinnostukseni kaikkeen outoon..  Tongue
tallennettu
sofee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #48 : 10.02.2006 20:54:59 »

kuunsolmu  kaksoset 9
Mitä lie tarkoittaakin,aika vaikeaa näin vihreänä tulkita Cheesy
 sofee
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 10.02.2006 22:11:25 »

Meruska,

Tällä hetkellä tuo huonejako avautuu minulle sillä tavalla, että minun on ihan hyvä keskittyä näihin henkisiin asioihin ja itsetutkiskeluun sekä ottaa rennosti (12. huone) eikä olla mikään työnarkomaani ja täydellisyyden tavoittelija (6. huone).

Toisaalta tuo kuudennen huoneen laskusolmu kertoo mielestäni myös siitä, että olen edellisissä elämissäni laiminlyönyt terveyttäni ja elänyt myös usein aika laiskaa elämää - työttömänä joko syrjäytyneisyyden pakottamana tai varallisuuden sallimana.  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
helinä
Vieras
« Vastaus #50 : 10.02.2006 22:40:25 »

Moi Enska.

En luule että pelkkä  kuunsolmu  vesimies tekee YH-äitiä.
Mä luulen että mulla tuo  kuu ja  mars lisänä.
Ja onhan se niin, ettei  kuu vesimies oo kauhean perinteinen äiti hahmo tod. näk. lapsille...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #51 : 10.02.2006 23:31:16 »

Moi Enska.

En luule että pelkkä  kuunsolmu  vesimies tekee YH-äitiä.
Mä luulen että mulla tuo  kuu ja  mars lisänä.
Ja onhan se niin, ettei  kuu vesimies oo kauhean perinteinen äiti hahmo tod. näk. lapsille...

Joo.. niinhän se voi olla.. Mulla taas  kuu opp.  uranus , joka on siis  :vesimies:n hallitsija eli ei perinteisin eväin matriarkkana täälläkään..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 10.02.2006 23:59:29 »

noususolmu leijona kasihuone,yhtymä kuuhun
motto:vain se,joka näkee näkymättömiä,voi tehdä mahdottomia
ja kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse
yläsolmu leijona:sinun tulisi olla enemmän esillä
lisäksi voisit oppia rakastamaan syvästi
alasolmu vesimies:kyllä,mutta on parempi olla vaan yksi porukasta,sitäpaitsi kuka minä?
rakastan koko ihmiskuntaa,paitsi ex-poikaystävääni ja ex-parasta ystävääni
vuokko coco,kuun solmut merkeissä

itse koen sen niin että minun olisi korkea aika alkaa toteuttamaan elämänpolkuni numeroa yksi,olemaan johtaja,edelläkävijä,päästävä kuun ja saturnuksen
syyllistävästä ja ahistavasta oppositiosta samalla,eheyttäen siten tunneelämääni kun se kuu on tuossa kimpassa kerran
eikös kuuleijona ole ihan mielellään esillä?

enskalle
olihan se yläsolmu vesimiehessä eli just päinvastoin kuin minulla ja sinullakin se meni tunne-elämän oppituntina?yhtymä kuuhun?
motto sinulle:tee toisille se mitä toivoisit itsellesi tehtävän
when there is will,there is a way-tuntuisi sopivan sinulle
yläsolmu vesimies:sinun tulisi antaa enemmän tilaa toisille
voisit jakaa kokemuksesi tasavertaisesti toisten kanssa
alasolmu leijona:kyllä,mutta minä olen NIIN tärkeä että muiden tulee huomata minut
ja yksinhuoltajuutta voit etsiä kartalta ceresin tiimoilta
ceres,äiti maa:hoitaminen ja huolenpito,pyrkimys säilyttää yksin kontrolli lapsista,omaisuudesta tai asioista,yksinhuoltajuus ja vastuu
siinä sepon antamia teemoja,muutamia niistä ceresiin liittyen
itselläni ceres kasihuoneessa pluton ja uranuksen välissä,pluto on ysissä
ja yksinhuoltajuus periaatteessa jo avioliitonkin aikana
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 11.02.2006 00:17:59 »

Skorpionissa h.5.

(Yhdistä siihen vielä mm. t-risti  saturnus aspect_opp kuu aspect_squ jupiter aspect_con chiron ja vaikka Yod polttopisteenä Juno Cheesy)
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 11.02.2006 09:02:12 »

sign?

Kiitos vastauksestasi ksymyksiini !

Smiley
tallennettu

heissu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 11.02.2006 14:15:13 »

Kuunsolmu KALAT huone 9.

?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 11.02.2006 18:30:05 »

Heippa vaan, tässä yksi kysymys ymmärtämättömältä:

Onko noususolmu sama kuin kuunsolmu ?

Mitä tarkoittaa laskusolmu ja noususolmu ?

Nimimerkki: Usvaako solmussa  buck2

Kuunsolmuja ovat molemmat. Noususolmu =  kuunsolmu ja laskusolmu sijaitsee toisella laidalla kartaa sitä vastapäätä.

Noususolmu on  tavoitteet, joita kohti tässä elämässä edetään. Ja laskusolmu = edellisen elämän taakka, josta pitäisi päästä eroon...
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #57 : 11.02.2006 18:58:04 »

Olen tulossa juuri siitä suunnasta pois, laskusolmu :vesimies:12huone, joten voin sanoa sinulle kokemuksen syvällä rinta-äänellä että, kyllä, kyllä sinun pitää! Grin Grin Tervemenoa vaan, siellä on kivaa buck2 buck2 buck2

Mut kyllä aika henkiseltä ja "visionääriseltä" näyttää Smiley Molemmissa merkeissä laajoja skaaloja...Ehkä joudut tekemisiin sellaisten asioiden kanssa jotka ovat yleensä salattuja, jotka ovat olemassa kaiken aikaa mutta niitä ei nähdä eikä ehkä haluta nähdä. 12 huoneessa suositellaan myös varaamaan aikaa henkiseen etsintään ja puhdistumiseen, voi välillä tarvita vetäytymistä omiin oloihinsa, puhdistautua voi myös musiikin ja taiteen avulla, kaiken tavoin miten ihminen saa yhteyden johonkin suurempaan.
  Minulle tulee tästä merkkiyhdistelmästä mieleen 60-luvun loppuvuodet noin kuvainnollisesti Cool

kivvaa. pitää ottaa haaste vastaan.  Cheesy minulla onkin hirveän pakottava tarve taiteen puolelle. vaikken itseäni kovinkaan lahjakkaana pidä, silti on jotain tehtävä. aina.  Cheesy  smitten ja minulla on myös hirveän tyhjä tunne, kuin jotain puuttuisi, jos en pääse tutkiskelemaan henkisiä asioita.  :Smiley välillä tuntuu että se on kaikki mitä tarvitsen, mutta ei ehkä sentään..  Tongue  Smiley

sinun sitten pitää keskittyä egoosi. mielenkiintoista tuo myös..  Cheesy
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 12.02.2006 20:47:42 »

smitten

Kiitti Emelia !
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #59 : 12.02.2006 21:36:02 »

[quote author=nikki

enskalle
olihan se yläsolmu vesimiehessä eli just päinvastoin kuin minulla ja sinullakin se meni tunne-elämän oppituntina?yhtymä kuuhun?
motto sinulle:tee toisille se mitä toivoisit itsellesi tehtävän
when there is will,there is a way-tuntuisi sopivan sinulle
yläsolmu vesimies:sinun tulisi antaa enemmän tilaa toisille
voisit jakaa kokemuksesi tasavertaisesti toisten kanssa
alasolmu leijona:kyllä,mutta minä olen NIIN tärkeä että muiden tulee huomata minut
ja yksinhuoltajuutta voit etsiä kartalta ceresin tiimoilta
ceres,äiti maa:hoitaminen ja huolenpito,pyrkimys säilyttää yksin kontrolli lapsista,omaisuudesta tai asioista,yksinhuoltajuus ja vastuu
siinä sepon antamia teemoja,muutamia niistä ceresiin liittyen
itselläni ceres kasihuoneessa pluton ja uranuksen välissä.

Sorry Nikki huomasin tämän viestin vasta nyt.

Tuosta tilan antamisesta muille vesimies-noususolmun oppituntina.. Jännää että siinä olen mennyt ehkä vähän liiankin pitkälle. Haluan itsekkin happea ja yksityisyyttä, joten miksi en sitä muille soisi. Se vaan, että olen naiivisti ajatellut että aikuiset ihmiset osaavat kantaa vapauttaan siinä missä vastuutaan. Eipä ole onnistunut, vaan kaikki vastuu on kaatunut minun niskaani, ja toiset saavat nauttia vapaudestaan, kun minut on kahlittu sitten työmuurahaiseksi heinäsirkkojen puolesta. Näin siis tunne-elämässä, en väitä olevani muuten mikään työnarkomaani...Toisaalta ei tuo alasolmu Leijonassa pelitä.. täällä foorumilla ehkä minusta sitten saa jotenkin tärkeilevän kuvan, mutta esim. eräs leijona-kaverini on moneen otteeseen tuhahtanut että pitääkö sun olla noin vaatimaton. Jopa yhdessä työtodistuksessani käytetään tuota sanaa, että olen turhan vaatimaton kyvyistäni.

Ja joo-o, mullakin on Ceres kasissa, kuten sulla Nikki. Härän merkissä ja seuranaan Saturnus. Kasissa, mutta kaksosten puolella sitten Juno, avioliiton asteroidi. Siitäkö sitten yh? Mutta Cerekseen ei kohdistu mitään rankkoja aspekteja vain Aurinko-sekstiili...
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: