minskamins
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #45 : 10.02.2006 16:56:01 » |
|
8. huone ja Vaaka. Mitähän tää nyt sit mahtaa sanoa ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #46 : 10.02.2006 17:02:42 » |
|
Heippa vaan, tässä yksi kysymys ymmärtämättömältä: Onko noususolmu sama kuin kuunsolmu ? Mitä tarkoittaa laskusolmu ja noususolmu ? Nimimerkki: Usvaako solmussa
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 10.02.2006 17:45:50 » |
|
Liekö sattumaa että täällä on aika paljon meitä . solmut on niitä tämän elämän astrologeja vesimiehen ajan airuita, meidän leijonaisten pitäisi pyrkiä siitä tieteellishenkisestä tarkkailijan asemasta ja ryhmätoiminnasta kohti leijonamaista henkilökohtaista draamaa ja elinvoimaisuutta... aloin tästä miettimään, että pitääköhän minun tässä elämässäni perehtyä todella paljon näihin henkisiin asioihin, kun on 12.huone ja katsella sinne mielen pimeälle puolelle. voisi selittää omituisen kiinnostukseni kaikkeen outoon..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sofee
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #48 : 10.02.2006 20:54:59 » |
|
9 Mitä lie tarkoittaakin,aika vaikeaa näin vihreänä tulkita sofee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #49 : 10.02.2006 22:11:25 » |
|
Meruska, Tällä hetkellä tuo huonejako avautuu minulle sillä tavalla, että minun on ihan hyvä keskittyä näihin henkisiin asioihin ja itsetutkiskeluun sekä ottaa rennosti (12. huone) eikä olla mikään työnarkomaani ja täydellisyyden tavoittelija (6. huone). Toisaalta tuo kuudennen huoneen laskusolmu kertoo mielestäni myös siitä, että olen edellisissä elämissäni laiminlyönyt terveyttäni ja elänyt myös usein aika laiskaa elämää - työttömänä joko syrjäytyneisyyden pakottamana tai varallisuuden sallimana. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
helinä
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 10.02.2006 22:40:25 » |
|
Moi Enska. En luule että pelkkä tekee YH-äitiä. Mä luulen että mulla tuo ja lisänä. Ja onhan se niin, ettei oo kauhean perinteinen äiti hahmo tod. näk. lapsille...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 10.02.2006 23:31:16 » |
|
Moi Enska. En luule että pelkkä tekee YH-äitiä. Mä luulen että mulla tuo ja lisänä. Ja onhan se niin, ettei oo kauhean perinteinen äiti hahmo tod. näk. lapsille... Joo.. niinhän se voi olla.. Mulla taas opp. , joka on siis :vesimies:n hallitsija eli ei perinteisin eväin matriarkkana täälläkään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #52 : 10.02.2006 23:59:29 » |
|
noususolmu leijona kasihuone,yhtymä kuuhun motto:vain se,joka näkee näkymättömiä,voi tehdä mahdottomia ja kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse yläsolmu leijona:sinun tulisi olla enemmän esillä lisäksi voisit oppia rakastamaan syvästi alasolmu vesimies:kyllä,mutta on parempi olla vaan yksi porukasta,sitäpaitsi kuka minä? rakastan koko ihmiskuntaa,paitsi ex-poikaystävääni ja ex-parasta ystävääni vuokko coco,kuun solmut merkeissä
itse koen sen niin että minun olisi korkea aika alkaa toteuttamaan elämänpolkuni numeroa yksi,olemaan johtaja,edelläkävijä,päästävä kuun ja saturnuksen syyllistävästä ja ahistavasta oppositiosta samalla,eheyttäen siten tunneelämääni kun se kuu on tuossa kimpassa kerran eikös kuuleijona ole ihan mielellään esillä? enskalle olihan se yläsolmu vesimiehessä eli just päinvastoin kuin minulla ja sinullakin se meni tunne-elämän oppituntina?yhtymä kuuhun? motto sinulle:tee toisille se mitä toivoisit itsellesi tehtävän when there is will,there is a way-tuntuisi sopivan sinulle yläsolmu vesimies:sinun tulisi antaa enemmän tilaa toisille voisit jakaa kokemuksesi tasavertaisesti toisten kanssa alasolmu leijona:kyllä,mutta minä olen NIIN tärkeä että muiden tulee huomata minut ja yksinhuoltajuutta voit etsiä kartalta ceresin tiimoilta ceres,äiti maa:hoitaminen ja huolenpito,pyrkimys säilyttää yksin kontrolli lapsista,omaisuudesta tai asioista,yksinhuoltajuus ja vastuu siinä sepon antamia teemoja,muutamia niistä ceresiin liittyen itselläni ceres kasihuoneessa pluton ja uranuksen välissä,pluto on ysissä ja yksinhuoltajuus periaatteessa jo avioliitonkin aikana
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hansuli
|
|
« Vastaus #53 : 11.02.2006 00:17:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #54 : 11.02.2006 09:02:12 » |
|
sign? Kiitos vastauksestasi ksymyksiini !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
heissu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #55 : 11.02.2006 14:15:13 » |
|
Kuunsolmu KALAT huone 9.
?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #56 : 11.02.2006 18:30:05 » |
|
Heippa vaan, tässä yksi kysymys ymmärtämättömältä: Onko noususolmu sama kuin kuunsolmu ? Mitä tarkoittaa laskusolmu ja noususolmu ? Nimimerkki: Usvaako solmussa Kuunsolmuja ovat molemmat. Noususolmu = ja laskusolmu sijaitsee toisella laidalla kartaa sitä vastapäätä. Noususolmu on tavoitteet, joita kohti tässä elämässä edetään. Ja laskusolmu = edellisen elämän taakka, josta pitäisi päästä eroon...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 11.02.2006 18:58:04 » |
|
Olen tulossa juuri siitä suunnasta pois, laskusolmu :vesimies:12huone, joten voin sanoa sinulle kokemuksen syvällä rinta-äänellä että, kyllä, kyllä sinun pitää! Tervemenoa vaan, siellä on kivaa Mut kyllä aika henkiseltä ja "visionääriseltä" näyttää Molemmissa merkeissä laajoja skaaloja...Ehkä joudut tekemisiin sellaisten asioiden kanssa jotka ovat yleensä salattuja, jotka ovat olemassa kaiken aikaa mutta niitä ei nähdä eikä ehkä haluta nähdä. 12 huoneessa suositellaan myös varaamaan aikaa henkiseen etsintään ja puhdistumiseen, voi välillä tarvita vetäytymistä omiin oloihinsa, puhdistautua voi myös musiikin ja taiteen avulla, kaiken tavoin miten ihminen saa yhteyden johonkin suurempaan. Minulle tulee tästä merkkiyhdistelmästä mieleen 60-luvun loppuvuodet noin kuvainnollisesti kivvaa. pitää ottaa haaste vastaan. minulla onkin hirveän pakottava tarve taiteen puolelle. vaikken itseäni kovinkaan lahjakkaana pidä, silti on jotain tehtävä. aina. ja minulla on myös hirveän tyhjä tunne, kuin jotain puuttuisi, jos en pääse tutkiskelemaan henkisiä asioita. : välillä tuntuu että se on kaikki mitä tarvitsen, mutta ei ehkä sentään.. sinun sitten pitää keskittyä egoosi. mielenkiintoista tuo myös..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #58 : 12.02.2006 20:47:42 » |
|
Kiitti Emelia !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 12.02.2006 21:36:02 » |
|
[quote author=nikki
enskalle olihan se yläsolmu vesimiehessä eli just päinvastoin kuin minulla ja sinullakin se meni tunne-elämän oppituntina?yhtymä kuuhun? motto sinulle:tee toisille se mitä toivoisit itsellesi tehtävän when there is will,there is a way-tuntuisi sopivan sinulle yläsolmu vesimies:sinun tulisi antaa enemmän tilaa toisille voisit jakaa kokemuksesi tasavertaisesti toisten kanssa alasolmu leijona:kyllä,mutta minä olen NIIN tärkeä että muiden tulee huomata minut ja yksinhuoltajuutta voit etsiä kartalta ceresin tiimoilta ceres,äiti maa:hoitaminen ja huolenpito,pyrkimys säilyttää yksin kontrolli lapsista,omaisuudesta tai asioista,yksinhuoltajuus ja vastuu siinä sepon antamia teemoja,muutamia niistä ceresiin liittyen itselläni ceres kasihuoneessa pluton ja uranuksen välissä.
Sorry Nikki huomasin tämän viestin vasta nyt.
Tuosta tilan antamisesta muille vesimies-noususolmun oppituntina.. Jännää että siinä olen mennyt ehkä vähän liiankin pitkälle. Haluan itsekkin happea ja yksityisyyttä, joten miksi en sitä muille soisi. Se vaan, että olen naiivisti ajatellut että aikuiset ihmiset osaavat kantaa vapauttaan siinä missä vastuutaan. Eipä ole onnistunut, vaan kaikki vastuu on kaatunut minun niskaani, ja toiset saavat nauttia vapaudestaan, kun minut on kahlittu sitten työmuurahaiseksi heinäsirkkojen puolesta. Näin siis tunne-elämässä, en väitä olevani muuten mikään työnarkomaani...Toisaalta ei tuo alasolmu Leijonassa pelitä.. täällä foorumilla ehkä minusta sitten saa jotenkin tärkeilevän kuvan, mutta esim. eräs leijona-kaverini on moneen otteeseen tuhahtanut että pitääkö sun olla noin vaatimaton. Jopa yhdessä työtodistuksessani käytetään tuota sanaa, että olen turhan vaatimaton kyvyistäni.
Ja joo-o, mullakin on Ceres kasissa, kuten sulla Nikki. Härän merkissä ja seuranaan Saturnus. Kasissa, mutta kaksosten puolella sitten Juno, avioliiton asteroidi. Siitäkö sitten yh? Mutta Cerekseen ei kohdistu mitään rankkoja aspekteja vain Aurinko-sekstiili...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|