kolahtiko yhtään noususolmuravuille?
Paremmin kuin hyvin...voisiko sanoa jopa että täydellisesti! Kovasti koitan pyrkiä kohti tunneyhteyttä, sisäistä (uloskin hehkuvaa) lämpöä ja äitiyden teemaanhan sopivat nuo hoivaaminen ja muiden tukeminen ynnä empatia. Olen kuitenkin aika ajoin ihan hillitön kontrollifriikki ja koen olevani vastuussa kaikesta ja kaikista (tämä saa mieheni hermoromahduksen partaalla, eikä ihme, niinhän se saa lopulta minut itsenikin!). Vaikka muut ihmiset helposti saavatkin minusta ehkä kuvan (jonka mieluusti heille yleensö annankin), että olen kovin kapinallinen ja boheemi, niin tosiasiassa heikkoina hetkinäni mietin kovastikin mitähän muut sanovat ja ajattelevan
ja saatan toimia jopa vastoin omaa vaistoani ja tarvettani ollakseni ns sosiaalisesti hyväksyttävä.
Miehelläni on
neitsyessä ja kuvaus piti paikkansa hyvin myös hänen kohdallaan. Harkitsen jo vakvasti ko. opuksen hankkimista itselleni, sen verran vakuuttunut ja lumoutunut olen
Uskon, etten todellakaan ole ainoa, jota on ruvennut tämä kuunsolmu asia yhä enenevässä määrin kiinnostamaan.
Siksi ehdotankin, että sign? perustaisit ihan uuden oman ketjun näille noususolmu kuvauksille! Mua ainakin kiinnostaisi tietää mitä ihan kaikista merkeistä/huoneista sanotaan ja olisi huippu juttu, jos ne löytäisi yhdestä, yhtenäisestä ketjusta. Olisiko mahdollista :
? Tietenkin ihanaa sekin, että jaksat niitä tänne ylipäätään meidän iloksemme kirjoitella ja olen kiitollinen siitäkin.
...mitähän muuten sanotaan kirjassa härän kohdalla?