Linn
|
|
« Vastaus #15 : 02.02.2006 23:09:35 » |
|
Vaa'assa, 12. huoneessa. Merkitys on kyllä jo tajuttu.. Huonesijainti jossain määrin opittukin, mutta Vaa'an hyvien puolien omaksuminen ja Oinaan huonoista luopuminen on vielä kesken.. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #16 : 02.02.2006 23:17:52 » |
|
Mullakin noususolmu kauriissa ja 1. huoneessa : Voisko joku hieman valaista mitä se meinaa Ja kun mun avokilla on ihan sama siis kauris kanssa,niin sopiiks ne yhteen -Oinas73-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #17 : 03.02.2006 08:47:03 » |
|
Leijonassa se minulla sijaitsee ja kakkoshuoneessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaapokisu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 03.02.2006 09:43:10 » |
|
Kuunsolmu leijonassa 9. huoneessa :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka Nouseva skorpioni Kuu vaaka
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #19 : 03.02.2006 11:16:34 » |
|
Ravussahan tuo möllöttää ja 11. huoneessa. Noususolmun sanomaa kohtihan tässä on taivallettu, joskus päättäväisemmin ja suoremmin askelin, joskus hieman haparoivammin hieman harhapoluillekin joutuen. Olen huomannut, että jos pyrkii elämään liikaa alasolmun tutuissa asioissa, elämä heittää kerta toisensa jälkeen eteen tilanteita ja ihmisiä, joiden pohjimmainen tarkoitus on johdattaa kohti noususolmun oppeja. Fiksu järjestelmä, jossa tällainen kovapäinenkin oppilas on _pakotettu_ oppimaan se mitä tarkoitettu on. Tulkintaa noususolmujen merkkisijainneista löytyy esim. seuraavalta sivustolta http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/ . Valitse ylhäältä Astrologia, vasemman laidan linkeistä Planeetat ja sen jälkeen Laskusolmu (hieman harhaanjohtavasta linkin nimestä huolimatta sivulla tulkintaan nimenomaan noususolmua, ei laskusolmua).
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 11:23:38 kirjoittanut May »
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #20 : 03.02.2006 11:20:10 » |
|
pitikin vielä lisätä jatkokysymyksiä: ovatko noususolmunne kuvaukset tuntuneet teistä omilta? Mulla noususolmu leijona 6 huoneessa ja se mitä olen siitä lukenut on ollut hyvin, hyvin osuvaa...laskusolmun temppuja on tullut tässä elämässä kokeiltua Se, mitä olen lukenut on tuntunut ihan omalta ja itsekin olen tehnyt laskusolmun (ravun) temppuja ihan tarpeeksi...
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 03.02.2006 11:38:28 » |
|
Noususolmu Oinaassa; tässä asemassa tulisi löytää omatoimisuus ja oppia kantamaan vastuuta itsestä. Tämä ei tarkoita itsekkyyttä vaan päinvastoin vastuun ottamista ilman ulkopuolisia auktoriteettejä omasta hyvinvoinnista Laskusolmu Vaaássa tuo rasitteena aikaisemmista elämistä, liian kiinteän suhteen ja riippuvuuden jostakin ryhmästä. Yksilö pyrkii vielä tässäkin elämässä liikaa ottamaan huomioon toiset oman etenemisen ja hyvinvoinnin kustannuksella hänellä voi olla taipumus antaa toisten alistaa.
Eva Braun Hitlerin rakastajatar neliö Neptunus ja Uranus Jung Carl II kolmio Uranus
Kyllä kolahtaa kohdalle ja oikeastaan tämän hetkiset kuviot, ovat kummasti 'tukeneet' juuri tämän nousu- ja laskusolmuni 'opetuksen' toteuttamista. Pluto avautuva neliö Pluto Pluto yhtymä Nousumerkki Pluto sulkeutuva neliö Kuu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #22 : 03.02.2006 17:54:29 » |
|
Noususolmu Skorpionissa; tuo elämään syvälle luotaavia muutoksia ja menetyksiä joiden vaikutuksesta toipumiseen voi mennä koko elämä. Elämään voi muutenkin kuulua Pluton okkulttisia, salattuja voimakkaita kokemuksia. Materian tuomasta tyydytyksestä ja mielihyvästä voi myös joutua luopumaan. Ou jee, pitää paikkansa. Materiaa mulla ei ole paljon, joten siinä ollaan ainakin menossa parempaan suuntaan :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
helinä
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 03.02.2006 18:18:30 » |
|
Hei enska.Täällä joku ns. astro sielunveljesi... Mulla myös huone 5. No sen voin sanoa, että kun nyt liikkuu ssa, saan kaikkien esimies hahmojen hermot kireälle Ja hen tähän suurin syypää... näkyvästi huoneessa 1! Joo - rasittava tapaus oon - en tosiaan palvo ketään jos ei oo mun mieleen... (Vai oliko se niin, että kaipaan ite sitä palvontaa enemmän.) "Elvis elää!"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 03.02.2006 22:06:37 » |
|
HELINÄ! Joo siinäkin ollaan sitten astomaisesti samanlaisia, että Urkki osuu ykköshuoneeseen...Mulla se on kahden asteen päässä AC:lta Vaakasessa...
Tuosta saturnuksen opponoinnista en tiedä, kun noususolmu on vasta 22 asteessa. Mutta jo pitempään on koko työpaikka sylettänyt..Jostain syystä tuntuu kuitenkin että tuo jo vuoden kestänyt Urkin transiittiyhtymä Aurinkoon lisää kuitenkin tempoiluhalua, vaan kun löytäisi vielä suunnan minne lähtisi irrottelemaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 04.02.2006 08:50:07 » |
|
vesimiehessä 1. huoneessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #26 : 04.02.2006 09:10:48 » |
|
vesimiehessä 1. huoneessa
Hei Selkälokki! Sinä taidat kuulua niihin onnellisiin, joilla läksyn oppiminen on tässä elämässä tavallista helpompaa. Onhan Aurinkosi samassa merkissä kuin Noususolmu, joten peruspersoonallisuutesi on jo sellainen, johon oli tarkoituksin tähdätä. Ja vielä 1. huone...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
laa-laa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 04.02.2006 10:12:03 » |
|
Skorppari, huoneessa 11
|
|
|
tallennettu
|
AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 04.02.2006 10:19:31 » |
|
Hei Selkälokki! Sinä taidat kuulua niihin onnellisiin, joilla läksyn oppiminen on tässä elämässä tavallista helpompaa. Onhan Aurinkosi samassa merkissä kuin Noususolmu, joten peruspersoonallisuutesi on jo sellainen, johon oli tarkoituksin tähdätä. Ja vielä 1. huone... Eipä olisi pahitteeksi. Isoja ratkaisuja olen kyllä tehnyt, oikeastaan jo 3 kertaa... Jostain on tullut voimaa tehdä ne aikanaan. Saa nähdä, mitä vielä edessä.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Missa
|
|
« Vastaus #29 : 06.02.2006 08:11:28 » |
|
Härässä, 9. ja 10. huoneen rajamailla, siinä muutaman asteen päässä Lilithistä ja MC:stä. Kukaan ei ole onnistunut/uskaltanut tulkitsemaan tuota minulle...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|