Olen opetellut rakastamaan itseäni viime aikoina sellaisina hetkinä, jolloin iskee itsesääli, epätoivo, huoli, pelko alemmuus. Vaikeintahan se sellaisina hetkinä on.
Hoen vain itselleni että rakastan itseäni, rakastan itseäni... Niin kauan kunnes rauhoitun..
Samaan rituaaliin kuuluu myös että päästän irti ajatuksista ja asioista jotka eivät tee minulle hyvää
ja kiitän siitä että elämässäni on paljon asioita ja tulee lisää asioita, jotka tekevät minulle hyvää..
On vähän vaikeaa, mutta ehkä itsensä rakastaminen auttaa.
Olen PÄÄTTÄNYT että minulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olen,
ja sellaisena olen rakastettava.
Minä itse tiedän tekeväni parhaani (siis silloin kun oikeesti teen parhaani, jos en tee niin asia toinen) - jos se ei jollekin toiselle kelpaa, se ei ole minun ongelma,
se on juuri sellainen asia/ajatus, josta voin päästää irti.
Minulla on oikeus olla epätäydellinen. Jos joku toinen kokee sen ongelmaksi, päästän siitä irti.
Minä olen vahvasti tietoinen itsestäni ja siitä että olen rakkauden energiassa ja suuntani on oikea.
Minä yritän rakastaa itseäni enemmän, jotta muistaisin tämän silloin,
kun jokin itseni ulkopuolelta tuleva asia meinaa horjuttaa minua tai lannistaa.
Sitten nostan pääni vaan pystyyn ja jatkan.
Palaan tähän myöhemmin, sitten kun olen tehnyt tätä rakkausharjoitusta lisää joka päivä,
niin voin kertoa tuloksista....
Nyt siis vaan onnea tälle projektille
Voin myöntää että vaikka kuinka pidän itseäni rakastavana ihmisenä, niin olen kyllä viime aikoina kyseenalaistanut että osaanko oikeasti rakastaa itseäni yhtään?
Koska rakastan itseäni niinä päivinä jolloin olen kaunis ja menestyvä
No tottakai, niinhän jokainen tekee? Mutta se on periaatteessa vain ulkoisista asioista johtuvaa ylpeyttä itsestään... Ja ihan oikeaa rakkauttakin, ei siinä mitään.
Mutta rakastanko itseäni silloinkin, kun olen juuri jättänyt sadanviidennenkymmenennen poikakaverini, muuttanut takaisin pikku kämppääni jossa ei ole telkkaria, unohtanut katsastuttaa auton kolmantena vuotena peräkkäin ajallaan, olen duunissa jossa olen melko hukassa ja meinaan pillahtaa itkuun heti kun vuoro loppuu ja sen lisäksi mulla on ikuinen flunssa ja väsymys sekä tosi v*ttumainen (kirjaimellisesti) terveysongelma?
Niin, ainakin kovasti nyt yritän.
I love ME beibe