"Pluto 4.huoneessa synnyttää voimakkaita kokemuksia koti- ja perheasioissa. Usein emootiot ja tuskat voivat olla erittäin voimakkaita. Lapsuuden kokemukset voivat olla todellisuudessa myös sen kaltaisia että on syytäkin kokea suurta turvattomuutta. Henkilö voi myöhemmin kertoessaan saada ne kuulostamaan kauheammilta kuin ne todellisuudessa ovat olleet. Toinen vanhemmista on erittäin hallitseva tai sellainen joka kylvää pelkoa ympäristöönsä.Hylkäämisen uhka on ilmassa, toinen vanhemmista on voinut hylätä lapsen tai kuollut aikaisin. Henkilön kiintymys aikuisena kulkee käsi kädessä hylästyksi tulemisen pelon kanssa. Mitä enemmän rakastaa sen enemmän pelkää henkilön menettämistä. Hakee turvallisuutta suhteistaan. Joten partnerista voi tulla isä tai äiti huomaamattaan. Vallanhalua esiintyy ja hlö voi olla jonkinlainen kotityranni ja manipuloiva toista kohtaan. Perheskandaalit liittyvät myös tähän pluton asemaan. Parhaiten kuvaa positiivisesti että hlöllä on kyky salaisten asioitten tutkimiseen, esim suvun salaisuudet, esihistoria, myös arkeologia ja vanhat rakennustyylit (miksei myös astrologia). Tämä tuo uusia ulottuvuuksia vaikkapa kodin sisustamiseen. Monilla luolien tutkijoilla on tämä pluton asema. Myös syvää yhteyttä luontoon ilmenee. Planeetta asema tuo mieleen Poseidonin." (kokeile muuten myös tasahuone (equal) meneekö silti 4.huoneeseen.
Laitoin ton selvityksen kun niin monella se tuntuu olevan...kommentteja, kiitos.
Kiitos Suski7!
No tää meni syvälle ja lujaa!
(
Vaa'assa
(
) 4.huoneessa )
Noh, tarina meni siis näin..
Isä ja äiti erosivat kun olin vuoden vanha ja jäin isälleni, joka ei antanut mua äidin mukaan. Kuvioihin pari vuotta myöhemmin tuli äitipuoli joka oli kontrolloiva ja väkivaltainen, ..Viikonlopputapaamiset omaan äitiin päättyivät kun olin 6v.
Isä ja äitipuoli erosivat kun olin 12v. ja siitä vuoden päästä muutimme isän kanssa toiseen kaupunkiin. Teini-iän olin käytännöllisesti katsoen yksin, isää ei saanut häiritä kun hänellä oli paljon töitä ja opiskelutehtäviä.
Musta tuli siis pikkuhiljaa ongelma-nuori, mutta siinä määrin että pelkäsin kuitenkin autoritääristä isääni joka hallitsi uhkailemalla ja haukkumalla, mitätöimällä..
Olin pitkään siinä luulossa että lapsuuteni oli tosi hyvä ja turvallinen, ja ajattelin että kaikki vika oli mussa. Näin faija sai mut ymmärtämään asiat..
Vuosia syytin äidin lähtöä ja äitpuolta, mutta suurin mörkö taisikin olla joku muu..
Joka teki itsestään marttyyrin ja syyllisti vuosia siitä että kun oli nuoruutensa pessyt vaippoja enkä minä kiittämätön osaa mitään arvostaa. Eikä minusta tullut mitään, kuten asian ilmaisee. VOI HELLANLETTAS!
Ja koko tähän soppaan tuntuu liittyvän niin perhanan paljon salattua että voi elämä..tädin ja enon vihjailut..
Mutta kaikki selviää. Olen tonkinut totuuksia tästä perheestä ja sitä ei monet kestä.
Halutaan vaan pitää asiat sellaisenaan ja vaaleanpunaiset lasit silmillä.
Yhtä teatteria koko touhu!
Sukututkimukseen isän puoleltaolen yrittänyt osallistua omalta osalta niin paljon kuin resursseja riittää. Äidinkin puolelta löytyisi vaikka kuinka paljon pengottavaa