Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa plutosi on?
I - 52 (10.8%)
II - 37 (7.7%)
III - 41 (8.5%)
IV - 45 (9.4%)
V - 36 (7.5%)
VI - 48 (10%)
VII - 32 (6.7%)
VIII - 38 (7.9%)
VIIII - 30 (6.2%)
X - 44 (9.1%)
XI - 32 (6.7%)
XII - 46 (9.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 423

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Pluto käyttäytyy eri huoneissa? Missä huoneessa plutosi on?  (Luettu 128426 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #45 : 08.02.2006 21:15:41 »

5. huoneessa liitetty karisma ja suuri persoonallisuushan voivat olla kovinkin hyviä asioita. Taiteilijoina nämä ihmiset ovat usein hyvin yksilöllisiä

Koska Pluto vitosessa -ihmisen tarve kokea intensiivisiä tunteita on suuri, niin rakastetuksi tulemisen tarpeesta voi kehittyä pakkomielle ja dramaattisia suhteita. Ihminen voi olla myös melko ehdoton suhteissaan esim. takertuen ihmisiin tai sitten pluton luonteenomaisesti käyttäytyy aivan päinvastaisesti. Rakkauselämä voi siis olla repivää. Joskus myös rakkaus tai lapsi voi olla mullistava ja käänteentekevä asia ihmisen elämässä (siis ihan hyvässäkin mielessä).

No nyt osui ja upposi, varsinkin tuo viimeinen lause ja hyvässä mielessä!
Ennen olin sairaan mustasukkainen, painotan sanaa sairaan, tiesin sen itsekin ja yritin päästä siitä eroon. hetken päästä saatoin olla kylmän välinpitämätön suorastaan jäätävä.
Mutta sitten se kaikki vain katosi jonnekin  Huh

Tonde ole nero  Wink
tallennettu

Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #46 : 09.02.2006 22:58:53 »

Kehvatsu kun katsoin enste väärin... Mulla Pluto on Neitsyessä ja IX huoneessa... mitä se nyt sitten tarkoittaneekaan...  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Mirjam
Vieras
« Vastaus #47 : 09.02.2006 23:34:33 »

Mulla pluto 8. huoneessa neitsyessä.

No meillä on sitten samalla lailla... angel
Minulla myös pluto 8.huoneessa neitsyessä...
Siitä en paljoa ole löytänyt tietoa tai että mitä omia 'puoliani' voisin ajatella olevan siitä 'johtuvaista'... Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 10.02.2006 16:22:09 »

pluto kasihuoneessa neitsyessä
intuitiotiivisesti,
kojaatte satoa siitä mitä olette kylväneet,hyvästä kylvöstä hyvä sato ,huonosta kehnompi,osin karmaattinen juttu,littyen myös numeroon kahdeksan,kohtaatte sen minkä olette ansainneet,sadonkorjuu liittyy syyskuiseen neitsyeeseen,varastoidaan sato talven varalle

neitsyen tervehdyttävä sisäinen uudistuminen,pakottava muodonmuutos,
henkinen kuolema ja uudestisyntyminen,vrt.käärmeen nahanluonti

tarkkaile varojen riittävyyttä ja maksa laskusi ajoissa...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 10.02.2006 16:35:09 »

Pluto 8. huoneessa Neitsyessä yhtymässä Merkuriukseen ( Auringon hallitsijaan)

Mulla on pluto 8. huoneessa ja vaikutus on näkyny ennen kaikkea kiinnostuksena kuolemaa, jälleensyntymää ja kaikkea "mystistä" kohtaan

Ja vaikkei niin ole kuolema kiinnostanutkaan, olen elämässäni käynyt useammissa hautajaisissa kuin häissä...
tallennettu

sartsa_93
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


"elä jokainen päivä kuin se olisi viimeisesi"


Profiili
« Vastaus #50 : 10.02.2006 20:01:09 »

hei, olenko ainut jolla on pluto 9 huoneessa ja jousimiehessä?Tulkita en osaa mitenkään päin...  Huh  idiot2
tallennettu

neitsyt
nouseva kauris
aurinko neitsyessä
kuu oinaassa
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #51 : 10.02.2006 20:05:09 »

Lainaus
neitsyt-76
Mulla on pluto 8. huoneessa ja vaikutus on näkyny ennen kaikkea kiinnostuksena kuolemaa, jälleensyntymää ja kaikkea "mystistä" kohtaan

Lainaus
Emelia Ja vaikkei niin ole kuolema kiinnostanutkaan, olen elämässäni käynyt useammissa hautajaisissa kuin häissä...

Sama juttu minullakin. Otti jo pikkusen lujille, kun 11 vuoden sisällä  ihan lähi- ja tuttavapiiristä kuoli 13 ihmistä ja olin itte ikävuosiltani silloin 10 - 21...  Cry Olen muutenkin joutunut kuoleman kans tekemisiin enemmän kuin olisi tarpeenkaan, itekin kerran hyvin lähellä sitä... Pistää joskus kyselemään, että mittee varten... Shocked Shocked Shocked
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #52 : 10.02.2006 21:19:54 »

Eipä ollut montaa 2. huoneessa olevaa...

Mulla pluto neitsyessä ja 2. huoneessa.
Vaikutuksista en tiedä...  idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #53 : 10.02.2006 21:37:43 »

Kohtalontoverit imoittautukaa! Täällä pluto lymyilee kolmannessa huoneessa neitsyenä!
 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #54 : 10.02.2006 22:43:37 »

pluto 12 huone leijona, onko muitakin 12 huonelaisia???
t.Diamond
tallennettu
leppme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #55 : 11.02.2006 20:52:47 »

Minulla myös Pluto 12. huoneessa ja Leijonassa ja myös oppositio Aurinko.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #56 : 11.02.2006 21:10:49 »

Minullakin pluto oppositiossa aurinkoon. Voi kuulema tehdä hyökkäävän vaikutelman, niin muistaakseni jostain luin.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #57 : 11.02.2006 21:24:52 »

Mulla on pluto vaa'assa huoneessa 11... Samalla Pluto yhtymä noususolmu.. Ei ehkä parasta mahdollista lupaa.

Huoneen 11 tulkinta edellä pitää kyllä paikkansa. Suhtaudun vakavasti ystävyyteen ja joskus harrastukset ym. todellakin häiritsevät ystävyyttä ja perhe-elämää... Tai sen syntymistä. Sinkku edelleen.

Voiko kukaan valaista, mitä tuo yhtymä tossa kyseisessä huoneessa mahdollisesti tarkoittaa?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #58 : 11.02.2006 21:41:13 »

Minulla Pluto on 11. huoneessa. Lähimpänä sen tulkinnoista olen pitänyt sitä, että olen ystäväpiirissä ja järjestöhommissa jne. välillä aikamoinen jyrä voimakkainen mielipiteineen.

Tässä yksi tulkinta:

"Pluto in the Eleventh House: As always, this is the planet of all or nothing. Friendships may be few, but it is an until death do we part situation. You most likely loathe weak people and would never even consider having one as a friend. If friendships ever do go sour, there is a tendency to go from "I love you" directly to "I hate you". Nothing in between. You probably throw everything into achieving your hopes and wishes as well. Be careful what you wish for. You will most likely get it. Make certain it’s something you want."

En nyt sanoisi, että vihaan heikkoja ihmisiä, mutta on totta, että arvostan kovasti vahvoja ja voimakkaita persoonia ja olen mieluummin sellaisten kanssa tekemisissä.

Tässä on aika lähelle osuva tulkinta:

"PLUTO IN THE ELEVENTH HOUSE

With Pluto in the Eleventh House opportunities for transforming or
regenerating yourself may come through powerful friends or group
associates. You possess natural leadership qualities and a magnetic
personality that should be developed to lead others in social welfare,
educational, humanitarian, or charitable causes. You are fiercely loyal
to the cause and people of the moment but you can also be ruthless in
pursuing your goals and objectives. Your expectations can be high,
demanding a lot from yourself and others. However, you can inspire great
admiration from those around you - or hatred, if you adopt a dictatorial
attitude. There is a strong possibility of association with occult
or metaphysical groups."

Olisi kiva kuulla mitä mieltä muut saman huonesijainnin omaavat ovat?

Linn

Hei Linn. Kyllä oikeastaan molemmat kuvaukset liippaavat pelottavan läheltä. Ainakin olen elämässäni oppinut ettei jyräämällä saa ystäviä... Viitaten tohon diktaattorimaiseen asenteeseen. Muutosta olen sen asian suhteen yrittänyt (ja toivottavasti onnistunut) saamaan aikaan. Ja lojaali olen, ehkä liiankin. Mulla on vielä tuo  pluto yhtymä noususolmu tossa huoneessa, joten taitaa karmallisesta oppiläksystä olla kysymys... Kommentteja?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 12.02.2006 00:12:01 »

diamond
pluto 12 leijona
ehkä pluto 12 huoneessa on mielen,alitajunnan `vankilassa´ja haluaa sieltä
leijonamaisesti ulos
salvador dali maalasi hyvin plutonsa irrationaalisen aseman 12 huoneessa unikuviinsa
jotenkin 12 huoneen jellonapluto pitäis saada esiripun takaa esille,kun ei se jellona kauan siellä kulisseissa kuitenkaan viihdy
eli suomeksi ,alitajunnan mielikuvat täytyisi tuoda päivänvaloon,ainakin olis hyvä niitä itelleen työstää konkreettiseenkin muotoon,edustaahan jellona luovuutta
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: