Onpas nämä hauskoja hymiöitä!
Hannuli, mulla on aurinko, kuu ja merkurius samassa merkissä kuin sulla! Ollaankohan yhtään samanlaisia...oon syntynyt 21.2.1985.
No jopas nyt jotakin! Kohtalotovereita siis ollaan, ja taidetaankin uiskennella aika syvissä vesissä...
Oon kylläkin sua viitisen vuotta vanhempi, mutta kalathan pysyy tunnetusti nuorekkaana pitkään.
Tunnustan kyllä täysin kalamaisuuteni, enkä ihan kaikin puolin ole siitä ylpeä... Olen melkoinen haaveilija ja ikuinen idealisti, joka jaksaa aina vain uskoa parempaan, vaikka useinkin pyllylleen putoaa... :
Ja hoivaamisviettiäkin löytyy ihan tarpeeksi, kun vain osaisi sen oikealla tavalla kohdistaa! Osaan toki olla myös todella ärsyttävä, tarpeen tullen tai ihan ilman tarvettakin jos siltä tuntuu
Olen herkkä ja tunteellinen, mutta se ei välttämättä aina ulospäin näy. Moni luuleekin että mulla on aina hauskaa, pitävät huolettomana tytönheitukkana, mikä ei kylläkään ole koko totuus. Juttelen yleensä mitä päähän pälkähtää eikä ihme, että vastapuoli on usein ihan
! Ja joskus sitten vähän hävettää, kun pohjimmiltani olen kuitenkin sellainen ujo piimä. Musikaalisuutta ja taiteellisuuttakin löytyy, mikä myös kalojen merkkiin yhdistetään.
Että sellaista täällä! Tuntuuko tutulta Fiona?