Äänestys
Kysymys: Mikä on paheistasi pahin?
Tupakointi - 21 (32.3%)
Kiroilu - 7 (10.8%)
Ylensyönti, herkuttelu - 12 (18.5%)
Kynsien pureskelu - 4 (6.2%)
Sottaisuus - 1 (1.5%)
Laiskuus - 9 (13.8%)
Tuhlaaminen - 2 (3.1%)
Pihistely - 0 (0%)
Pessimistisyys - 2 (3.1%)
Jokin muu, mikä? - 7 (10.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 51

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paljasta paheesi  (Luettu 24309 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 03.02.2006 14:39:25 »

Paljastetaanpa paheet  Smiley
Itse tupakoin, hyi minua!!!!
Syöpöttelen ja kiroilen myös  Embarrassed
Pessimistisyyttä esiintyy myös joskus...
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #1 : 03.02.2006 15:32:44 »

No niitähän piisaa...
Tupakka
Alkoholi
Namit & muut herkut
Sorminahkojen pureskelu  idiot2
Kiroilu
Pessimistisyys (välillä)
Laiskuus (lähinnä kämpän siivouksessa) ja tähän liittyen tietenkin sottaisuus...
Tuhlaaminen
Huh, tulipa noita... !  idiot2
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 03.02.2006 15:38:12 »

Minusta on tullut viimevuosina LAISKA !!! Ihan ihmetyttää, miten olen nuorempana jaksanut harrastaa, käydä töissä, opiskella ja pitää kodin kunnossa, yms. kaikki yhtäaikaa.  Nykyään ei meinaa yhtäkään asiaa saada hoidetuksi.

Huohh.... Sad
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 03.02.2006 16:00:49 »

Mikä on paheistasi pahin?  idiot2

Tupakointi, tupakoin kyllä, mutta en pidä sitä paheena, noh, ei se terveellistäkään ole, mutta sitä voi poltella myös meditatiivisesti  Grin , ja voin olla polttamattakin halutessani.
Kiroilu, juuh, joskus tulee korostettua tunteiden ilmaisua niiden kanssa...(mutta ei lasten kuullen)   Smiley
Ylensyönti, herkuttelu, no ylensyö en, mutta syön herkutellen. (onko se pahe?)
Kynsien pureskelu, joskus lyhennän hampailla kynsiä, mutten syö kynsiä.  Cheesy
Sottaisuus, noh, sottainen en ole....paitsi jotain sottaista tehdessäni.
Laiskuus, noh, lähinnä kai pitkään harkitseva... :Smiley
Tuhlaaminen, ehdottomasti kyllä, siihenhän kai raha on tarkoitettu, vaihtovälineeksi, eikä tileille makaamaan.  coolsmiley
Pihistely, no tätä ei oikein taida olla...noh, ehkä pihistelen joidenkin tunteiden ilmaisua joskus....
Pessimistisyys, vain silloin kun haluan, että joku ymmärtää miten vaikeaa minulla on juuri nyt!
Jokin muu, mikä?, no onhan näissäkin jo... Undecided
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #4 : 03.02.2006 17:49:00 »

Kiroilu ja joskus laiskuus...  Undecided
Onneksi osaan olla kiroilematta paikoissa missä niin ei saa tehdä, mutta aika usein tulee kiroiltua! Siitä tavasta pitää päästä eroon.
Laiskuuteen tulee sorruttua sillon tällön, mutta ei onneksi kauhean usein.
Törsäilen myös aina kun on sen verran rahaa.. Pitäisi ostaa jotain järkevää, mutta silmät hakee pelkkää turhaa.  Cheesy
Pureskelen kynsiä aina kun olen hermona, mutta silti omistan pitkät kynnet koska en halua lyhyitä!! Tuossa oli nyt jotain..  Sad

Lista jatkuisi varmaan vielä loputtomiin jos en lopettaisi?  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2006 17:50:22 »

Kiroilu, sottaisuus, joskus laiskuus, joskus pessimismi. Ne sieltä lievimmästä päästä.   2funny
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 03.02.2006 18:42:33 »

Kyllä se on intohimo. smiley6600 Milloin mihinkin asiaan.  Cheesy  Ja sitten saan kyllä välillä kuulla kunniani.  tickedoff  Grin
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.02.2006 19:00:14 »

Lukihäiriö tai mikä lie, mutta luin äsken tämän ketjun otsikon "paljasta perheesi".  Grin Tulinkin sitten silmät ymmyrkäisinä katsomaan, millaisia paljastuksia omasta perheestään kansa täällä kertoilee.  Smiley No, kyse olikin paheista ja hauskahan niistäkin on lukea. Smiley

Ja vastauksena itse asiaan, eräänä paheena (olisiko sitten suurinkin?) näen tietyn kärsimättömyyden ja vaihtelunhalun. Kyllästyn nopeasti normaaliarkeen ja ympärillä kiljuvaan perheeseen ja kaipaan elämään extremeä - itsekin tiedostan, että kaipaus on täysin vailla todellisuuspohjaa ja itse asiassa kaikki mitä tarvitse on juuri nyt ympärilläni. No, tulihan tässä kerrottua samalla perheestäkin.  Grin

Metsätonttu, eihän intohimo kuulosta ollenkaan pahalta, liekö sitten pahe ollenkaan ainakaan kohtuullisessa määrin.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 19:03:53 kirjoittanut May » tallennettu

taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #8 : 03.02.2006 19:29:34 »

No pahin pahe on tupakointi josta en eroon näytä pääsevän  Cheesy, mutta joskus kun puhun jostain tietynlaisesta asiasta saattaa kirosanoja tulla huomaamatta, joita kyllä häpeän !Muuten mielestäni ei isompia paheita sillä juon alkoholia kohtuullisesti ja syönkin suht`koht kohtuullisesti (paino on kyllä nyt noussut jostain syystä  Grin), mutta en ota sellaisista suurempaa stressiä, koska kyllä se taas huomaamatta palautuu normaaliinkin.Eräs asia josta kaikki ei tykkää, mutta itse en sitä pahana pidä on se, että kun innostun jostain paneuden asiaan todellakin täysillä  smitten smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 03.02.2006 20:34:25 »

Lukihäiriö tai mikä lie, mutta luin äsken tämän ketjun otsikon "paljasta perheesi".  Grin Tulinkin sitten silmät ymmyrkäisinä katsomaan, millaisia paljastuksia omasta perheestään kansa täällä kertoilee.  Smiley No, kyse olikin paheista ja hauskahan niistäkin on lukea. Smiley

Ja vastauksena itse asiaan, eräänä paheena (olisiko sitten suurinkin?) näen tietyn kärsimättömyyden ja vaihtelunhalun. Kyllästyn nopeasti normaaliarkeen ja ympärillä kiljuvaan perheeseen ja kaipaan elämään extremeä - itsekin tiedostan, että kaipaus on täysin vailla todellisuuspohjaa ja itse asiassa kaikki mitä tarvitse on juuri nyt ympärilläni. No, tulihan tässä kerrottua samalla perheestäkin.  Grin

Metsätonttu, eihän intohimo kuulosta ollenkaan pahalta, liekö sitten pahe ollenkaan ainakaan kohtuullisessa määrin.  Smiley

Oikein oivallettu! Mutta juuri viime aikoina intohimoni tiettyjen asioiden puitteissa on lipsahtanut jotenkin niin, että se aiheuttanut aikalailla mekkalaa. Kyllä niitäkin on syytä tarkkailla ja hillitä.

Mutta jos on pulaa, ja se tupsahtaa nurkan takaa, niin antaa palaa!!!  tickedoff

Toivon sitä kaikille, kohtuudella! smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 03.02.2006 21:36:27 »

Herkuttelu on paheeni,  Tongue vaan ei kuitenkaan ylensyönti.  buck2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #11 : 03.02.2006 21:41:01 »

Herkuttelu on paheeni,  Tongue vaan ei kuitenkaan ylensyönti.  buck2
Minulla YLENJUONTI, jonka myötä voi tulla myös ylenantaminen...  2funny 2funny 2funny 2funny Kuitenkaan EN NYT KÄNNISSÄ !!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 03.02.2006 21:41:39 »

Lukihäiriö tai mikä lie, mutta luin äsken tämän ketjun otsikon "paljasta perheesi". 

No onneksi tuli noin "viaton" lukihärö, koska minä taas katsoin kirjoitustasi ja  Shocked luin, että paljasta per.... (piip)  2funny Oi apua! uglystupid2
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.02.2006 21:52:28 »

Rakkauden enkeli, heh!  Grin Minulle tuli ihan sama mielleyhtymä mieleen siinä vaiheessa kun kirjoitin viestiäni.  Grin

Huoh, kylläpä tämä foorumi menee irstaaseen suuntaan.  Grin No, kuka aloittaa *piip* paljastelemisen?  Grin Tai no jos kuitenkin säästetään sellaiset perhepiiriin.  Wink
tallennettu

remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 03.02.2006 21:55:58 »

APUA!!! mullahan oli melkee kaikki paheet.Valkkasin tupakoinnin mutta........ Sad olkoon sitten ne muut salassa , :2funny:joskos ne muuttuisi niin hyveiksi
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: