Artemis
|
|
« : 03.02.2006 14:39:25 » |
|
Paljastetaanpa paheet Itse tupakoin, hyi minua!!!! Syöpöttelen ja kiroilen myös Pessimistisyyttä esiintyy myös joskus...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 03.02.2006 15:32:44 » |
|
No niitähän piisaa... Tupakka Alkoholi Namit & muut herkut Sorminahkojen pureskelu Kiroilu Pessimistisyys (välillä) Laiskuus (lähinnä kämpän siivouksessa) ja tähän liittyen tietenkin sottaisuus... Tuhlaaminen Huh, tulipa noita... !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 03.02.2006 15:38:12 » |
|
Minusta on tullut viimevuosina LAISKA !!! Ihan ihmetyttää, miten olen nuorempana jaksanut harrastaa, käydä töissä, opiskella ja pitää kodin kunnossa, yms. kaikki yhtäaikaa. Nykyään ei meinaa yhtäkään asiaa saada hoidetuksi. Huohh....
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 03.02.2006 16:00:49 » |
|
Mikä on paheistasi pahin?
Tupakointi, tupakoin kyllä, mutta en pidä sitä paheena, noh, ei se terveellistäkään ole, mutta sitä voi poltella myös meditatiivisesti , ja voin olla polttamattakin halutessani. Kiroilu, juuh, joskus tulee korostettua tunteiden ilmaisua niiden kanssa...(mutta ei lasten kuullen) Ylensyönti, herkuttelu, no ylensyö en, mutta syön herkutellen. (onko se pahe?) Kynsien pureskelu, joskus lyhennän hampailla kynsiä, mutten syö kynsiä. Sottaisuus, noh, sottainen en ole....paitsi jotain sottaista tehdessäni. Laiskuus, noh, lähinnä kai pitkään harkitseva... : Tuhlaaminen, ehdottomasti kyllä, siihenhän kai raha on tarkoitettu, vaihtovälineeksi, eikä tileille makaamaan. Pihistely, no tätä ei oikein taida olla...noh, ehkä pihistelen joidenkin tunteiden ilmaisua joskus.... Pessimistisyys, vain silloin kun haluan, että joku ymmärtää miten vaikeaa minulla on juuri nyt! Jokin muu, mikä?, no onhan näissäkin jo...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #4 : 03.02.2006 17:49:00 » |
|
Kiroilu ja joskus laiskuus... Onneksi osaan olla kiroilematta paikoissa missä niin ei saa tehdä, mutta aika usein tulee kiroiltua! Siitä tavasta pitää päästä eroon. Laiskuuteen tulee sorruttua sillon tällön, mutta ei onneksi kauhean usein. Törsäilen myös aina kun on sen verran rahaa.. Pitäisi ostaa jotain järkevää, mutta silmät hakee pelkkää turhaa. Pureskelen kynsiä aina kun olen hermona, mutta silti omistan pitkät kynnet koska en halua lyhyitä!! Tuossa oli nyt jotain.. Lista jatkuisi varmaan vielä loputtomiin jos en lopettaisi?
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 03.02.2006 17:50:22 » |
|
Kiroilu, sottaisuus, joskus laiskuus, joskus pessimismi. Ne sieltä lievimmästä päästä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 03.02.2006 18:42:33 » |
|
Kyllä se on intohimo. Milloin mihinkin asiaan. Ja sitten saan kyllä välillä kuulla kunniani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #7 : 03.02.2006 19:00:14 » |
|
Lukihäiriö tai mikä lie, mutta luin äsken tämän ketjun otsikon "paljasta perheesi". Tulinkin sitten silmät ymmyrkäisinä katsomaan, millaisia paljastuksia omasta perheestään kansa täällä kertoilee. No, kyse olikin paheista ja hauskahan niistäkin on lukea. Ja vastauksena itse asiaan, eräänä paheena (olisiko sitten suurinkin?) näen tietyn kärsimättömyyden ja vaihtelunhalun. Kyllästyn nopeasti normaaliarkeen ja ympärillä kiljuvaan perheeseen ja kaipaan elämään extremeä - itsekin tiedostan, että kaipaus on täysin vailla todellisuuspohjaa ja itse asiassa kaikki mitä tarvitse on juuri nyt ympärilläni. No, tulihan tässä kerrottua samalla perheestäkin. Metsätonttu, eihän intohimo kuulosta ollenkaan pahalta, liekö sitten pahe ollenkaan ainakaan kohtuullisessa määrin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2006 19:03:53 kirjoittanut May »
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #8 : 03.02.2006 19:29:34 » |
|
No pahin pahe on tupakointi josta en eroon näytä pääsevän , mutta joskus kun puhun jostain tietynlaisesta asiasta saattaa kirosanoja tulla huomaamatta, joita kyllä häpeän !Muuten mielestäni ei isompia paheita sillä juon alkoholia kohtuullisesti ja syönkin suht`koht kohtuullisesti (paino on kyllä nyt noussut jostain syystä ), mutta en ota sellaisista suurempaa stressiä, koska kyllä se taas huomaamatta palautuu normaaliinkin.Eräs asia josta kaikki ei tykkää, mutta itse en sitä pahana pidä on se, että kun innostun jostain paneuden asiaan todellakin täysillä
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 03.02.2006 20:34:25 » |
|
Lukihäiriö tai mikä lie, mutta luin äsken tämän ketjun otsikon "paljasta perheesi". Tulinkin sitten silmät ymmyrkäisinä katsomaan, millaisia paljastuksia omasta perheestään kansa täällä kertoilee. No, kyse olikin paheista ja hauskahan niistäkin on lukea. Ja vastauksena itse asiaan, eräänä paheena (olisiko sitten suurinkin?) näen tietyn kärsimättömyyden ja vaihtelunhalun. Kyllästyn nopeasti normaaliarkeen ja ympärillä kiljuvaan perheeseen ja kaipaan elämään extremeä - itsekin tiedostan, että kaipaus on täysin vailla todellisuuspohjaa ja itse asiassa kaikki mitä tarvitse on juuri nyt ympärilläni. No, tulihan tässä kerrottua samalla perheestäkin. Metsätonttu, eihän intohimo kuulosta ollenkaan pahalta, liekö sitten pahe ollenkaan ainakaan kohtuullisessa määrin. Oikein oivallettu! Mutta juuri viime aikoina intohimoni tiettyjen asioiden puitteissa on lipsahtanut jotenkin niin, että se aiheuttanut aikalailla mekkalaa. Kyllä niitäkin on syytä tarkkailla ja hillitä. Mutta jos on pulaa, ja se tupsahtaa nurkan takaa, niin antaa palaa!!! Toivon sitä kaikille, kohtuudella!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 03.02.2006 21:36:27 » |
|
Herkuttelu on paheeni, vaan ei kuitenkaan ylensyönti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 03.02.2006 21:41:01 » |
|
Herkuttelu on paheeni, vaan ei kuitenkaan ylensyönti. Minulla YLENJUONTI, jonka myötä voi tulla myös ylenantaminen... Kuitenkaan EN NYT KÄNNISSÄ !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 03.02.2006 21:41:39 » |
|
Lukihäiriö tai mikä lie, mutta luin äsken tämän ketjun otsikon "paljasta perheesi". No onneksi tuli noin "viaton" lukihärö, koska minä taas katsoin kirjoitustasi ja luin, että paljasta per.... (piip) Oi apua!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #13 : 03.02.2006 21:52:28 » |
|
Rakkauden enkeli, heh! Minulle tuli ihan sama mielleyhtymä mieleen siinä vaiheessa kun kirjoitin viestiäni. Huoh, kylläpä tämä foorumi menee irstaaseen suuntaan. No, kuka aloittaa *piip* paljastelemisen? Tai no jos kuitenkin säästetään sellaiset perhepiiriin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
remppa11
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 03.02.2006 21:55:58 » |
|
APUA!!! mullahan oli melkee kaikki paheet.Valkkasin tupakoinnin mutta........ olkoon sitten ne muut salassa , :2funny:joskos ne muuttuisi niin hyveiksi
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!
Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
|
|
|
|