nataraja
Kohtuuastroilija
On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.
|
|
« Vastaus #15 : 08.02.2006 15:16:56 » |
|
On ollut laukkusi hyvässä turvassa kun se kivi on ollut siellä mukana Omistan yhden tiikesinsilmän (siis kiven.. ) joka kanssa oikeen huusi luokseen.. Mitä vaikutuksia tällä kivellä on??
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #16 : 08.02.2006 16:40:33 » |
|
Moi nataraja
Tiikerinsilmä; Kissansilmäkvartsi ja haukansilmä. Uskottiin parantavan näköä, ehkäisevän silmäsairauksia ja torjuvan "pahaa silmää". Auttaa keskittymisessä. Keskittää energian haasteiden kohtaamiseen. Edistää myönteisyyttä. Henkisen voiman vertauskuva. Tasapainottaa jin-jang-energiaa. Edistää myös luovuutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #18 : 08.02.2006 18:04:55 » |
|
Ja vielä vähän Tiikerinsilmästä Solarplexukselle asetettuna kivi suodattaa energioita,uskallusta luottaa omaan itseensä.Kehon sisältä tulevat itsenäistymisen energiat ajavat sellaisiin elämänkokemuksiin,joissa on otettava vastuu itsestä ja nähtävä asiat laajemmin kuin ennen. Kiven silmäilmiö onkin tässä apuna,sillä sen tapana on silmäillä myös taaksepäin,opittiinko tästä mitään. Tiikerinsilmän valon ja varjon leikki kuvaa mieltä,joka luulee näkevänsä ja kuulevansa kaiken. Kiven energiat liikkuvat vaakatasossa,mutta solarplexukselle asetettuna sen värähtelyt liikkuvat pystysuunnassa vetäen alas korkeampia totuuksia. Tiikerinsilmä vahvistaa heikkoa itsetuntoa ja auttaa löytämään itsensä. Ei kun teippaamaan kivi solarplexukselle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nataraja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #19 : 08.02.2006 18:58:57 » |
|
Kiitoksia paljon
|
|
|
tallennettu
|
Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #20 : 08.02.2006 19:28:27 » |
|
Heippa Niista parantavista kivista: Yleensa, mita mina tiedan, vihreat kivet ovat parantavia kivia, myos sielullisista ja fyysisista vammoista. Punaiset kivet ovat voimakkaita, luomisen ja rakkauden kivia. Siniset kivet kasvattavat intuutiota, myos rakkauden ja luomisvoiman kivia. Ametistia pidetaan parhaimpina meditaatioon ja syvaan keskittymiseen. Valkoiset ja keltaiset valittavat puhdasta valoa ja energiaa. On tuhansia kivilaatuja ja jokaisella on oma tarkoitus, yleensa jokaisen pitaisi itse valita oman sen hetkisen halunsa mukainen kivi, intuutiomme yleensa opastaa loytamaan sen oikean kiven. Ai niin, turkoosit poistavat pahoja energioita ja poistaa pahaa silmaa ja vaaleanpunaiset suojelevat perheyhteisoa ja lupaavat hyvaa. Siina nyt aluksi ja tiikerinsilmasta joku antoi hyvan kuvauksen, terkkuja Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 08.02.2006 19:46:10 » |
|
Tuosta Aventuriinista kysyisin vielä sen verran, että minkähän värinen se mahtaa olla ? Itse kun jollain tapaa rakastan punaisia kiviä... Sitä sitten rahantulon myötä hankkimaan, kuten tuota krusifiksiäkin tms...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #22 : 08.02.2006 19:55:13 » |
|
Viela kivista Aventuur, onix ja citrin tuovat onnea raha-asioissa, citrin on lasimainen kellertavan oranssi, muistuttaa hiukan meripihkaa. Onnea raha-asioihin Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 08.02.2006 20:08:10 » |
|
Suurkiitokset Mi-Olea kattavasta kuvauksesta ! Vahvisti entisestään tuntemustani, että siinäpä kivi juuri minulle. Ja rahantuloa ei voi estää... (kuten ei myöskään menoa) Eikös se sanonta niin mennyt...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nataraja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 09.02.2006 17:07:04 » |
|
Mulla on myös sellainen musta pieni kivi, jossa on harmaita täpliä, en tiedä kiven nimeä, enkä tarkoitusta.. Osaisiko joku auttaa??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 09.02.2006 17:17:58 » |
|
Mulla on myös sellainen musta pieni kivi, jossa on harmaita täpliä, en tiedä kiven nimeä, enkä tarkoitusta.. Osaisiko joku auttaa??
Saattaisi olla obsidiaani... (snowlake) (http://images.google.fi/images?q=tbn:-S10mR-zKW24aM:http://www.konan-wu.ac.jp/~nobutoki/gemstones/images/obsidian.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
irkkunen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 09.02.2006 20:31:57 » |
|
Kiinnostavia juttuja. Mä olen keräillyt tiikerinsilmiä, saanut kavereilta ja niin päin pois. Voikohan noista saada "yliannostusta"...? Ja mikähän muuten on solarplexus, josta oli puhe?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« Vastaus #28 : 09.02.2006 20:35:05 » |
|
Solar Plexus on chakra navan yläpuolella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nataraja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 09.02.2006 20:52:07 » |
|
mitä ominaisuuksia obsidiaanilla on??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|