Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkiä: diktaattoreita ja muita "vaikuttajia"  (Luettu 26890 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 06.02.2006 10:55:09 »

Suurin osa diktaattoreista todellakin ovat tuli ja maaelementti painotteisia. Se on totta.
Tuo kuvailemasi venus-mars yhtymä todella voisi kertoa vahvasta karismasta. Itselläni on myös venus-mars yhtymä ja eräs tulkinta sanoi että se kertoo myös karismasta mutta myös siitä että tuon aspektin omaava ei jätä ketään kylmäksi, joko sinua vihataan tai rakastetaan.. Sen olen huomannut  Smiley
Diktaattoreista muistelisin vielä että Stalin oli Jousimies, Franco ja Castro ovat muistaakseni leijonia aurinkomerkeiltään. Luin joskus jutun näistä hepuista jossa pohdittiin juuri heidän merkkejään.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 06.02.2006 10:57:15 »

Ja vielä se unohtui että Hitlerillä ja muillakin venus-mars yhtymän omaavilla voisi ehkä olla se että omaa arvomaailmaansa ja ihanteitaan toteutetaan ehkä agressiivisesti/voimakkaasti. Se ainakin näyttäisi pätevän joissain noissa tapauksissa. Itsekin puolustan omia arvojani ja sitä mikä on oikein minun mielestäni joskus melko äänekkäästi  Embarrassed
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 06.02.2006 13:39:52 »

Suurin osa diktaattoreista todellakin ovat tuli ja maaelementti painotteisia. Se on totta.
Tuo kuvailemasi venus-mars yhtymä todella voisi kertoa vahvasta karismasta. Itselläni on myös venus-mars yhtymä ja eräs tulkinta sanoi että se kertoo myös karismasta mutta myös siitä että tuon aspektin omaava ei jätä ketään kylmäksi, joko sinua vihataan tai rakastetaan.. Sen olen huomannut  Smiley
Diktaattoreista muistelisin vielä että Stalin oli Jousimies, Franco ja Castro ovat muistaakseni leijonia aurinkomerkeiltään. Luin joskus jutun näistä hepuista jossa pohdittiin juuri heidän merkkejään.

Napoleon oli myös leijona, joka mielestäni hyvinkin istuu hänen persoonaan. Mitenkähän tuo jousimies-Stalin on eksynyt tälläiseen porukkaan?

Yritin etsiä tietoa myös Libyan johtajasta Gaddafista, joka näyttää muuttuneen vanhentuessaan sotaisasta johtajasta enemmän pohtivaksi ja humaaniksi kansanjohtajaksi.  Hänestä ei kuitenkaan löytynyt syntymävuotta tarkempaa tietoa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 06.02.2006 14:09:58 »

Augusto Pinochet on muuten myös jousimies, nouseva kaksonen http://www.astrotheme.fr/en/portraits/5M4mDnav26Z3.htm

Mussolini oli myös Leijona, nouseva skorpioni
http://www.astrotheme.fr/en/portraits/2K72VVBtB25M.htm

Ja korjaan virheeni, Francisco Franco oli kin jousimies, ei leijona.
http://www.astrotheme.fr/en/portraits/z63PUhze22X5.htm

Löytyisiköhän näiden heppujen kartalta yhteisiä piirteitä?

Muistaakseni luin jostain että Gaddafi olisi aurinko neitsyt...
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 06.02.2006 19:03:38 »

Tuli vielä mieleen että myös Kuningatar Elisabeth ja Tony Blair ovat härkiä. Myös Eva "Evita" Peron, Josip Tito, Johannes Paavali II, Ajatollah Khomeini, Tsaari Aleksanteri II olivat härkiä.

Lisättäköön listaan mm. Shakespeare.

No kyllä me härät olemme tavalla tai toisella nautiskelijoita, jossain määrin aina taiteellisia, mutta en voisi ihan noin suoraan laukaista meistä häristä että meillä sen pahemmin päähänpinttymiä olisi kuin muillakaan...Mur.  Grin
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 07.02.2006 09:51:06 »

Ei tässä olekkaan härkiä tarkoitus leimata vaan pohtia  Smiley
Härät on oikein mukavia ihmisiä  Smiley
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 07.02.2006 13:12:58 »

Tuli vielä mieleen että myös Kuningatar Elisabeth ja Tony Blair ovat härkiä. Myös Eva "Evita" Peron, Josip Tito, Johannes Paavali II, Ajatollah Khomeini, Tsaari Aleksanteri II olivat härkiä.

Lisättäköön listaan mm. Shakespeare.

No kyllä me härät olemme tavalla tai toisella nautiskelijoita, jossain määrin aina taiteellisia, mutta en voisi ihan noin suoraan laukaista meistä häristä että meillä sen pahemmin päähänpinttymiä olisi kuin muillakaan...Mur.  Grin

Jatketaanpa listaa Sigmund Freudilla, vaikka ei hänkään kaiketi mikään "pahantekijä" ollut.

Tämä ketju kannattaa ottaa pieni pilke silmäkulmassa, mutta eikö lähestymistapa ole kuitenkin tutkiva - siitähän kuitenkin astrologiassakin on kyse, vai?

Minä itse olen härkä, noususkorppari lisäksi, enkä ainakaan tunnista - tai tunnusta  Wink - omaavani diktaattorin, tyrannin tai edes  minkäänlaisen "vaikuttajan" luonteenpiirteitä.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2006 16:12:10 kirjoittanut sinima » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 07.02.2006 13:44:45 »

Tiesitkös Sinima, että Sigmund oli myös aurinko härkä ja nouseva skorpioni ja Lenin myös  Smiley

Paavo Lipponen on myös aurinko härkä muuten  Wink
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 07.02.2006 14:51:39 »

Tiesitkös Sinima, että Sigmund oli myös aurinko härkä ja nouseva skorpioni ja Lenin myös  Smiley

Paavo Lipponen on myös aurinko härkä muuten  Wink

Kiitos Artemis tiedoista, enpäs ollut tiennyt noitakaan juttuja, paitsi Lipposen merkin. On tämä varsin mielenkiintoista...  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 07.02.2006 15:38:48 »

Sama täällä MG_A. Minulla myös venus-mars yhtymä 11.huoneessa  Smiley Tosin oinaassa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 07.02.2006 15:56:46 »

MG_A, älä pelkää, kukaan ei voi olla enemmän diktaattori kuin nelinkertainen pässi  Smiley Embarrassed
Huomaan sortuvani "määräilyyn" herkästi, mutta sitä esiintyy vain kotioloissa. Ehkä olen ns. helladiktaattori tai keittiödiktaattori  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 08.02.2006 12:55:20 »

härän vastamerkki on skorpioni ja jos sieltä löytyykin selitystä oppositiossa olevan planeetan muodossa  jollekin vallanhaluiselle..
maamerkin pitkäjänteisellä energialla toteuttamaan alitajunnan pakkomielteitä

sitäpaitsi hitlerin venus oli peräytyvä.askendentin hallitsija ja pakittamassa kohti marsia
valtiomiehillä,poliitikoilla ja ideologisilla ihmisillä r venus korostaa samaa OMAN TOTUUDEN  läpielämisen teemaa,näkemykset voivat mennä ja viedä äärimmäisyyksiin tuhoten tai pelastaen
terveisin tietysti skorpioni jolla  venus pakittaa kohti merkuriusta että tämäkin oli ihan PAKKO taasen kaikille kertoa...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 08.02.2006 13:11:03 »

Kiva että kerroit Nikki. On hyvä kuulla erilaisia ajatuksia tästä  Smiley
Mielenkiintoinen aihe, itse olen aina ollut kiinnostunut historiasta ja henkilöistä  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 08.02.2006 20:34:41 »

MINAKIN OLEN AURINKO HARASSA JA NAINEN, MUTTA 11 HUONEESSA, MUTTA MILLAISET VAIKUTUKSET ON KUN ESIM. MINULLA ON PLUTO LEIJONASSA  JA VIELA 12 HUONE, MINUSTA SE KUULOSTAA KOVALTA ENERGIALTA, OSAISKOS TOHON JOKU SANOA MITAAN?
tOIVOO DIAMOND
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 08.02.2006 22:11:23 »

hitleristä vielä..hänen persoonaansa selittää  myös aika suuresti pluto kasihuoneessa,myös kyky käyttää yhteiskunnan varoja oman itsetunnon pönkittämiseen ,englannin churchill toisensorttinen esimerkki varojen käytöstä

ja jottei taas pluto sais pirun sarvia päähänsä löytyy täältä musiikkia korville
siis sibeliusta ja taidetta da vincin käsistä ja se pyörii sittenkin sanoi galileikin
plutolleen tässä huoneessa
rahaa ,valtaa ja naiskauneutta kuten lady di ja jacqueline onassis

diamond hyvä
ei alkuunkaan kovaa energiaa,pikemminkin pakenevaa,oman itsensä uhraamista
tai  sitten terapiapsykologikallonkutistajaJOHTAJA hullujenhuoneella erikoisalana
unet
vankilassakin leijona vois päästä pamputtamaan kunhan pysyy kaltereiden oikealla puolella,ja mikä se sitten olikaan..
jos venuksesi on myös 12 huoneessa olet luultavimmin jonkun sortin hoitaja

sävelkorvaa voisit hyödyntää kuin bach tai antautua rakastajattereksi marilyn monroen tapaan jos nyt sitten nainen olet,ei sen puoleen etteikö miehetkin osaa hyödyntää seksuaalisen charmin jota pluto leijonassa vois edustaa
että sellanen tulkkaus tältä itseoppineelta kallonkutistajalta täältä
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: