Sivuja: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 716481 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1275 : 29.01.2007 23:06:27 »

Onkohan minulle olemassa korttia...

Kysymys liittyy henkiseen työhön.

Inkivääri, sinulle tuli kortti:

TAIKAVOIMA

Valloita takaisin sinun lapsenkaltainen ihmetys, vaisto ja kunnioitus. Tarkastele maailmaa taianomaisena paikkana.

Muistatko kun olit lapsi, kuinka taianomaiselta maailma vaikutti? Taianomaisuus ja sen aistiminen on sisäisen lapsemme henki. Jossain vaiheessa matkaa, kadotitko tuon ihmettelyn kyvyn?

Enkelit pyytävät sinua valloittamaan takaisin taianomaisen vaistosi muistamalla, että ihmeiden voima ympäröi sinua. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä auttamaan sinua minkä tahansa asian kanssa- pienen tai ison. Älä huolehdi - sinä et ole siirtämässä enkeleitä "enemmän tärkeistä" tehtävistä, kun pyydät heidän apuaan arkisissa asioissa. He todella haluavat tukea sinua, jotta olisit vapaa murheista. Murehtimalla poissuljet lastenkaltaisen ilon ja ihmetyksen, jotka luottavat että heistä huolehditaan. Kun olet iloinen/riemuitset, sinun Jumalallinen valosi inspiroi kaikkia jotka näkevät sinut.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1276 : 29.01.2007 23:10:10 »

Moi taas, Rakkauden Valo!

Mites sie jakselet? Sulla on ollut isojen valintojen paikka äskettäin. Nyt mie joudun valitsemaan, jatkanko koulua vai meenkö töihin. Jos meen töihin, jäänkö lähelle vai lähenkö toiselle puolelle Suomea... Ei helppo nakki, koska se vaikuttaa sitten vähän isommastikin...  Undecided

Kertoisko siun kortit neuvoa mulle?

Voimahalin sulle lähettää

Satusko70  smitten

Kiitos kysymästä, kyllähän tämä tästä...  Wink Sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1277 : 29.01.2007 23:13:27 »

Hei smitten
 Nostaisitko minulle enkelikortin?
 kiitos. Smiley

Jalava, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1278 : 29.01.2007 23:16:39 »

Hei!

Kertoisitko enkeleiden terveiset? Iso kiitos etukäteen jo!  smitten

Karttu, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.

Jos nostit useamman kuin yhden kortin, kiinnitä erityistä huomiota jotka ovat tämän kortin molemmin puolin. Ne sisältävät tärkeitä ohjeita sinulle. Nämä lähellä olevat kortit sisältävät viitteitä viestistä, jonka enkelit yrittävät sinulle esittää.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1279 : 29.01.2007 23:21:11 »

Katsoisitko kortin pikku-Teemulle, ykkösluokkalainen, joka palautettiin Helsingistä takaisin ilman sydänleikkausta, katsotaan kuinka kauan vanha piuha kestää tahdistimessa...olen huolissani.

Esmiralda, pikku-Teemulle (ihan liikutuin) tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

smitten angel Rakkauden valoa pikku-Teemulle!  Kiss
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1280 : 29.01.2007 23:26:11 »

Kiitos kysymästä, kyllähän tämä tästä...  Wink Sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.

smitten angel

Kiitos, RV...  smitten smitten

Hmm, huomasin kyllä, että ajatukseni keskittyivät ihan itsestään tähän työnhakuprosessiin... Huomisiltana tiedänkin tulevaisuudestani huomattavasti enemmän... Wink
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1281 : 29.01.2007 23:28:09 »

Kiitos, Rakkauden Valo!

Odotinkin kaukaisien voimien valoa! Ihmehän se poika jo on tähänkin asti, vielä elossa. Jos hän oppisi nyt lukemaan, hän ilahtuisi itse, ja koko perhe ja pitäisi jo sitäkin ihmeenä. Sillä olen varma että se loksahtaa aivan pian. Harmi kun en tuollaista viestiä voi antaa hänelle tai perheelle, kun ei maailmankatsomus uskonnossa yllä tähän ajatteluun. Heillä omansa.

Mutta minua tämä lohdutti!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
angelic
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1282 : 30.01.2007 09:55:14 »

Hei, erittäin huono seurustelusuhteeni on lopussa. Mies vaikuttaa vaaralliselta ja uhkaavalta nykyään. En haluaisi ajatella häntä enää ollenkaan. Mikä neuvoksi. Onko enkeleillä sanomaa tilanteeseeni.
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1283 : 30.01.2007 11:19:47 »

Kerrohan enkeli tulenko saamaan koskaan lapsia?
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
zylde
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1284 : 30.01.2007 11:39:56 »

Hei Rakkauden Valo!

Nostaisitko kortin minulle. Tulevaisuuteni askarruttaa minua kovasti. Mitä minun tulisi tehdä? Tulisiko vain elää päivä kerrallaan? Mutta minua askarruttaa myös mieheni ja poikieni tulevaisuus. Tällä hetkellä varsinkin vanhimman poikani tulevaisuus. Haluaisin viestin enkeleiltä.

Kiitos etukäteen.

tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #1285 : 02.02.2007 18:32:40 »

Heippa vaan Smiley
Pähkäilen ja pähkäilen.ja olen neuvoton.auttaisivatkohan enkelit?
kiitos sinulle. smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1286 : 02.02.2007 18:47:27 »

Hei Rakkauden valo!

Toivoisin, että nostaisit lohduttavan enkeliviestin

Paulalle, Kirkan vaimolle. angel

Ehkä joku sen täältä välittää hänelle.

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1287 : 02.02.2007 19:25:58 »

Kiitos, Rakkauden Valo!

Odotinkin kaukaisien voimien valoa! Ihmehän se poika jo on tähänkin asti, vielä elossa. Jos hän oppisi nyt lukemaan, hän ilahtuisi itse, ja koko perhe ja pitäisi jo sitäkin ihmeenä. Sillä olen varma että se loksahtaa aivan pian. Harmi kun en tuollaista viestiä voi antaa hänelle tai perheelle, kun ei maailmankatsomus uskonnossa yllä tähän ajatteluun. Heillä omansa.

Mutta minua tämä lohdutti!  smitten

Täytyy jatkaa tähän näitä Teemu-terveisiä. Joskus nämä jutut vain kolahtavat kummasti.
Teemu-poika lukee!! Ja silmät tuikkivat kuin kirkkaimmat tähdet, ei oikein nahoissaan tahdo pysyä. Ei usko itsekään vaan nauraa kihertää. Olen suunnattoman iloinen!  smitten

Kiitos ajattelustasi, Rakkauden Valo! (hm...ja kortista)
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta