Hei, tunnen nykyään pelkkää pyhää vihaa sanomalehtiä ja uutisia kohtaan. Ei sitten ikinä mitään hyvää sanottavaa
Tänään esimerkiksi erehdyin lukemaan päivän lehden ja siellä maalailtiin kuinka lintuinfluenssa alueelta tuotaisiin tännekin en tiedä mitä kun en jaksanut lukea juttua jo otsikko otti niin päähän. Sitten toinen pienempi asia oli että kerrottiin ystävällisesti taas uhkaavasta bussilakosta.
Kysyisinkin enkeleiltä, että mitä ne yleensä sanovat tästä lintuinfluenssa ongelmasta ja sitten tästä peloittelusta ja negatiivisuudesta, jota media ja lehdistö lietsoo jatkuvasti enemmän kuin jakaa tietoa. Harmittaa ja on surullinen olo.
Kiitos Alzbeta, kun veit näistä enkelikorteista katsomisen aivan uudelle "tasolle". Ensiksi "kysyin" tuosta lintuinfluenssasta ja minulle tipautettiin kortti:
VOIMA
Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.
Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.
Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.Itse näen tämän kortin merkityksen "monitahoisena".
Ensiksi "näkisin", että tämä lintuinfluenssa on hyvin voimakas, mutta ei kuitenkaan leviäisi, eikä aiheuttaisi yhtä suurta tuhoa kun on peloiteltu -> ei siis pandemiaksi asti.
Toiseksi "koen", että tämä kortti on tarkoitettu teille kaikille jotka luette tätä, että olette voimakkaita, eikä ole syytä pelkoon. Näkisin kortin viestiksi myös sen, että Suomeen tämä tauti ei tule rantautumaan kuin korkeintaan jonkinasteisina lintukuolemina. Tilanne pysyy hallinnassa, eikä se leviä siis ihmisiin. Enkelit mielestäni viestittävät tällä kortilla juuri sitäkin, että koko Suomen kansa on voimakas, eikä meillä ole syytä pelkoon.
Sitten nostin vielä erikseen kortin, "kysyen" enkelten mielipidettä tästä tiedoitusvälineiden pelon ja negatiivisuuden lietsomisesta. Joka on myös minunkin mielestäni surullista ja ärsyttävääkin.
Siihen sain kortin:
LUONTO, josta koin aivan turhaksi laittaa sen kortin selityksen, sillä se ei varsinaisesti liity tähän vastaukseen. Siihen mitä enkelit tällä kortilla juuri tähän kysymykseen haluavat viestittää...
Minulle tuli intuitiivinen selitys tästä kortista:
Suurin osa ihmisistä on erkaantunut liikaa luonnosta ja luonnollisuudesta ja se vaikuttaa myös siihen, että media ja lehdistökin käsittelee asioita enimmäkseen negatiivisesta ja osittain "vääristyneestäkin" näkövinkkelistä. Todellisuus/totuus ja asioiden mittasuhteet hämärtyvät valitettavan helposti tässä nykymaailman viestinnässä. Nykymaailman media/lehdistö on niinsanotusti hyvin "luonnoton". Enkelit pyytävät meitä kaikkia olemaan mahdollisimman lähellä luontoa ja luonnollisia.
Tässä minun näkemykseni siitä, mitä enkelit näihin kysymyksiin viestittivät... Voin toki olla väärässäkin, tässä kun vasta näitä asioita "opettelemassa".