Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 715842 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #225 : 14.03.2006 22:27:25 »

Smiley

Hei Rakkauden Enkeli!

Toivon että voisit nostaa minulle sellaisen kortin että jaksaisin siihen asti kun pääsen töihin. Vielä kolmisen viikkoa, että pääsen ahertamaan. Eikö voisi olla minullekin tarkoitettuna jotain hyvää?!!! Taloudellinen tilanteemme on todella ollut surkea. Ei ole helppoa turvautua srk-ruoka-apuun. Itse olen aika positiivinen muuten, mutta 6 vuoden työttömyyden jälkeen ei aina oikein jaksa, huolimatta kesätöistä, joita on ollut viimeisen 4 kesän aikana.

Huomasin, että monet kiittivät sinua. Toivottavasti voin yhtyä heihin.

Kiitos Enkeli!

Terveisin Aurinkokello Smiley

Aurinkokello, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

smitten angel
tallennettu
Surusielu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #226 : 15.03.2006 13:43:09 »

Hei,
Olet varmaan saanut paljon pyyntöjä, mutta olisi ihanaa, jos ehtisit minullekin nostaa kortin jossain vaiheessa. Oli muuten mukava lukea aikaisempia tulkintoja. Toivoa oli tulossa monelle.

Kysymykseni koskee rakkauselämää (yllätys, yllätys) - tai oikeastaan sen puutetta. Olen vuosia ollut yksikseni, vaikka toista ihmistä kaipaisinkin. Olisikohan tähän viestiä tai ohjetta?

Suurkiitokset sinulle Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #227 : 16.03.2006 13:48:00 »

Hei,
Olet varmaan saanut paljon pyyntöjä, mutta olisi ihanaa, jos ehtisit minullekin nostaa kortin jossain vaiheessa. Oli muuten mukava lukea aikaisempia tulkintoja. Toivoa oli tulossa monelle.

Kysymykseni koskee rakkauselämää (yllätys, yllätys) - tai oikeastaan sen puutetta. Olen vuosia ollut yksikseni, vaikka toista ihmistä kaipaisinkin. Olisikohan tähän viestiä tai ohjetta?

Iiriikone, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.

Hieman kummastelin tuota, että sinulle tuo kortti tuli, mutta Luojan tiet ovat tutkimattomat.  Wink Ehkäpä kohtaat rakkaan, toisen ihmisen jotenkin luontoon liittyen, siellä kulkien tms.

smitten angel
tallennettu
cowboy
Vieras
« Vastaus #228 : 17.03.2006 10:23:29 »

Hei rakkauden enkeli :smitten:Nostaisitko minulle korttisen.Olen elämäni muutosvaiheessa ja kaipaisin suuntaa antavaa....Kiitos etukäteen smitten
tallennettu
rakkaus72
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #229 : 17.03.2006 11:16:33 »

Hei Rakkauden enkeli!
Mikähän sanoma minulle kortista paljastuisi ? ::)Aukenevatko tunne-elämäni solmut...pääsenkö taakastani?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #230 : 17.03.2006 20:49:23 »

Mitähän suuntaa mulle enkelit antais? Olen vähän paikoilleni jämähtänyt.
tallennettu
Surusielu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #231 : 18.03.2006 11:24:07 »

Hei,

Iiriikone, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.

Hieman kummastelin tuota, että sinulle tuo kortti tuli, mutta Luojan tiet ovat tutkimattomat.  Wink Ehkäpä kohtaat rakkaan, toisen ihmisen jotenkin luontoon liittyen, siellä kulkien tms.

smitten angel

Hei,
Kiitos sinulle! Ei ollenkaan kummallinen vastaus. Itse asiassa asunnonvaihto juuri kesken. Ja tavoitteena on ollut juuri muuttaa syrjemmäs keskustasta, seudulle, jossa kesäisin olen ulkoillut jo vuosia. Eräs ennustaja sanoi minulle, että rakkauden aika on sitten, kun olen saanut tuon muuton pois alta. Joten liittyisiköhän siihen.
Kiitos ja hyvää kevättä!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #232 : 18.03.2006 12:53:48 »

Voitko nostaa minulle kortin ja laittaa yv:nä Wink

Yv laitettu  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #233 : 18.03.2006 12:56:24 »

Hei rakkauden enkeli :smitten:Nostaisitko minulle korttisen.Olen elämäni muutosvaiheessa ja kaipaisin suuntaa antavaa....Kiitos etukäteen smitten

Cowboy, sinulle tuli kortti:

ITSENSÄ HYVÄKSYMINEN

Olet täydellinen Jumalan lapsi, ja joka osa sinua on upea. Sinun enkelisi opastavat sinua päästämään irti negatiivisesta itsesi tuomitsemisesta ja kehoittavat sinua nauttimaan siitä, että olet juuri tuollainen. Nauttimaan siitä, että sinä olet sinä!

Olet liian ankara itsellesi. Enkelisi sanovat sen sinulle tämän kortin avulla. Vaikkakin nautit korkeista vaatimuksista, on tärkeätä katsoa itseänsä rakastavin silmin. Aliarvioimalla itseäsi saat vain henkesi vajoamaan. Itsensä kehittäminen tapahtuu positiivisella ajattelutavalla.

Näe itsesi enkelten silmin ja näet jonkun joka on täydellinen ja pyhä Jumalan lapsi. Vaikka oletkin tehnyt virheitä menneisyydessäsi, ei ole mitään mitä olisit voinut sanoa, ajatella tai tehdä mikä muuttaisi ja vähentäisi Jumalan rakkautta sinua kohtaan. Enkelit näkevät ohi virheittesi pinnan; he näkevät Jumalan sykkivän sydämen sisimmässäsi. He rakastavat sinua ehdoitta, ja pyytävät sinua rakastamaan itseäsi samalla tavalla!

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #234 : 18.03.2006 13:01:04 »

Hei Rakkauden enkeli!
Mikähän sanoma minulle kortista paljastuisi ? ::)Aukenevatko tunne-elämäni solmut...pääsenkö taakastani?

Rakkaus72, (hyvä nikki  Wink ) sinulle tuli kortti:

TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.

Eli sinua tuetaan ja autetaan kyllä monella tapaa.  Wink

smitten angel
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006 13:03:01 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #235 : 18.03.2006 13:06:58 »

nostappa enkeli kortti ..matkalle lähdössä

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.

Vapautta matkallesi!  Wink

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #236 : 18.03.2006 13:10:39 »

Mitähän suuntaa mulle enkelit antais? Olen vähän paikoilleni jämähtänyt.

SUOJELUSENKELI

Sinun suojelusenkelit haluavat sinun tietävän kuinka paljon he rakastavat sinua. Enkeleittesi rakkaus on täysin ehdotonta ja kaiken kattavaa.

Et ole yksin. Tämä kortti on "nostettu" rakkauskirjeenä suojelusenkeleiltäsi, jotka haluavat sinun tietävän, "Me olemme tässä. Me emme ole ikinä jättäneet sinua, emmekä voi ikinä jättää." Sinun suojelusenkelisi sanovat, että ansaitset heidän apunsa ja huomionsa. Ei ole mitään mitä olisit ikinä voinut ajatella, sanoa, tai tehdä joka voisi sulkea sinut pois Jumalaisilta auttajiltasi. He eivät ikinä tuomitse tai hylkää sinua virheittesi takia joita teet. Enkelit vain yksinkertaisesti ovat täällä tukeakseen sinua, jotta voit henkisesti kasvaa ja auttaa muita.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #237 : 18.03.2006 13:18:26 »

Hei,
Kiitos sinulle! Ei ollenkaan kummallinen vastaus. Itse asiassa asunnonvaihto juuri kesken. Ja tavoitteena on ollut juuri muuttaa syrjemmäs keskustasta, seudulle, jossa kesäisin olen ulkoillut jo vuosia. Eräs ennustaja sanoi minulle, että rakkauden aika on sitten, kun olen saanut tuon muuton pois alta. Joten liittyisiköhän siihen.
Kiitos ja hyvää kevättä!

No niin, sitähän se sitten tarkoitti. Kiitos itsellesi, kun hieman "valaisit" tilannetta.  Wink
tallennettu
rakkaus72
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #238 : 18.03.2006 14:55:19 »

Kiitos Rakkauden enkeli!Uskomatonta,mutta totta!Minulle nimittäin ennustettiin puhelimitse eilen.Sain välitetyn viestin suojelusenkeliltäni,mikä oli lähes sama,kuin tämä kortin sanoma...,että olisin erityisessä suojeluksessa ja valon lapsi?Mitä sinä olet mieltä näistä enkelien viesteistä?Pystyykö ulkopuolinen henkilö välittämään näitä asioita?En tiedä enää mitä uskoa.Ennen olin hyvin skeptinen ja uskoin vain näkyvään.Pahan kolarin jälkeen,mistä selvisin hämmästyttävän vähin vammoin olen uskonut,johonkin näkymättömään.Sairaalan polilla hoitajat nyppivät päältäni höyheniä ja kyselivät oliko untuvatakkini revennyt.Myöntelin,koska pakostihan siinä oli niin käynyt..Kotiuduttuani tutkin leikatut vaatteeni,ja huomasin takissani olleen vanuvuoren.Kertokaapa mistä ne höyhenet tulivat päälleni.Minä en osaa sitä selittää.Sellaista uskomusten myllerrystä meneillään... Undecided
tallennettu
cowboy
Vieras
« Vastaus #239 : 19.03.2006 10:11:17 »

VOI KIITOS RAKKAUDEN ENKELI .Tuo on juuri elämänläksyistäni vaikein(itsensä hyväksyminen ja rakastaminen)Kiitos kun muistutit siitä kera enkelten,jatketaan harjoituksia!!KIITOS KIITOS KIITOS
« Viimeksi muokattu: 19.03.2006 10:12:49 kirjoittanut cowboy » tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 104
  Tulostusversio  

Siirry: