Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 718753 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #285 : 28.03.2006 21:39:47 »

Rakkauden enkeli

Voisitko antaa vähän vinkkiä koska nyt multa on jäännyt ihan selvästi jokin asia huomaamatta tässä elämän tilanteessa. Olen itse vähän ihmeissäni koska yleensä olen valpas huomaamaan muutoksia mutta nyt on kyllä ote herpaantunut.

Hölmistynyt taikuri   crazy2

Taikuri, sinulle tuli kortti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.

smitten angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #286 : 28.03.2006 22:07:19 »

Voi kiitos ihana rakkauden enkeli... smitten smitten smitten
tallennettu
Myrieli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #287 : 28.03.2006 22:35:42 »

Heippa,Rakkauden enkeli.Tärkeä päätös olisi tehtävä ja olisi hienoa jos voisit nostaa minulle myös enkelikortin.Kiitollisena odotan mitä enkelit asiasta sanovat.Kiitos

smitten smitten smitten
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #288 : 28.03.2006 22:50:53 »

smitten

Ihan ihminen olet. Voisitko nostaa minulle kortin liittyen ihmissuhteisiin ja rakkaudettomuuteen...

kiitos!  Cheesy
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #289 : 29.03.2006 03:44:12 »

Ihanaa!!
Täällä on tämmöinen Cheesy

Katsoisitko miullekkin korttiloista?
hrrrr...
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #290 : 29.03.2006 12:06:19 »

Katsoisitko minullekkin kortin  smitten Välillä askarruttaa suhteeni tulevaisuus...  idiot2

Kiitos kaunis etukäteen  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*

Ice Queen

Profiili WWW
« Vastaus #291 : 29.03.2006 12:18:00 »

Minä haluaisin tietää miten minun tulisi suhtautua pääsykoelukuihini.
Hajoilen välillä ihan huolella ja tuntuu, että pää on tyhjä. Mitään ei jää mieleen.
Haluaisin todella siihen hakemaani kouluun ja yritän parhaani.
Kannattaako minun huolestua siitä etten ehkä jaksa? Vai jaksanko?
Hieman neuvoa enkeleiltä olisi tarpeen...

Kiitos sinulle, näin etukäteen...
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
Riitta
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #292 : 29.03.2006 12:22:09 »

Hei! Mitä vastaa enkeli minulle? Työkiemurat ihmissuhteineen ovat esillä tällä hetkellä?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #293 : 30.03.2006 22:54:02 »

Heippa,Rakkauden enkeli.Tärkeä päätös olisi tehtävä ja olisi hienoa jos voisit nostaa minulle myös enkelikortin.Kiitollisena odotan mitä enkelit asiasta sanovat.Kiitos

smitten smitten smitten

Myrieli, sinulle tuli kortti:

IDEAT & INSPIRAATIO

Kiinnitä huomiota uusiin ajatuksiin ja ideoihin jotka tulevat mieleesi. Ne ovat mahtavia yhteistyön "siemeniä" Jumalan kanssa.

Jumala puhuu sinulle ajatustesi kautta, ja tämä kortti näyttää että enkelit haluavat sinun huomioivan ja seuraavan ideoita, joita olet saanut viime aikoina. Nämä ajatukset ovat vastauksia rukouksiisi johdatuksesta. Joten älä jätä niitä niitä huomiotta, luullen niitä pelkäksi mielikuvitukseksi.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat antaa sinulle luottamusta, että olet kykenevä saamaan upeita ideoita, aivan kuten kuka tahansa muukin Jumalan lapsi. Sillä kaikki upeat ideat ovat lähtöisin yhdestä Jumalallisesta mielestä, Jumalasta. Koska Jumala on kaikkialla läsnäoleva, jokapuolella, Jumala on myös sinussa. Joten Jumalan mieli jatkuvasti ilmaisee uusia ajatuksia ja ideoita myös sinun mielessäsi!

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #294 : 30.03.2006 22:58:56 »

smitten

Ihan ihminen olet. Voisitko nostaa minulle kortin liittyen ihmissuhteisiin ja rakkaudettomuuteen...

kiitos!  Cheesy

Intiraymi, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #295 : 30.03.2006 23:01:10 »

Ihanaa!!
Täällä on tämmöinen Cheesy

Katsoisitko miullekkin korttiloista?
hrrrr...

Timotheus, sinulle tuli kortti:

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #296 : 30.03.2006 23:05:11 »

Katsoisitko minullekkin kortin  smitten Välillä askarruttaa suhteeni tulevaisuus...  idiot2

Kiitos kaunis etukäteen  Smiley Smiley

Kaapokisu, sinulle tuli kortti:

HENKINEN KASVU

Olet käymässä läpi nopeata henkistä kehitystä. Nauti prosessista!

Tänä aikana saatat tuntea monenlaista tunteiden sekoitusta: hämmennystä, innostusta, pelkoa, ja ihmetystä. Rakastat sinun uudistunutta yhteyttä Jumalallisuuteen ja toivot, että voisit lukea, opiskella, oppia ja meditoida päätoimisesti ja jatkuvasti! Samanaikaisesti saatat kuitenkin huolehtia mitä vaikutuksia henkisellä opiskelullasi on muuhun elämääsi. Mitä vaikutuksia sinun uusilla henkisillä pyrkimyksilläsi on työhösi, avioliittoosi tai ystävyyssuhteisiisi jne.? Nämä murheet luovat pelon joka saattaa syövyttää nautintoa jota henkiset asiat/opinnot tuovat sinulle.

Rakas, luovu näistä peloista, anna ne Jumalalle! Luota, että sinua tuetaan, rakastetaan ja ohjataan joka hetki. Älä huolehdi miten sinun tulevaisuutesi "sekoittuu" henkisen kasvusi kanssa! Luota, että sama voima joka toi sinut henkiselle polullesi, huolehtii myös kaikesta muustakin. Loppuen lopuksi, koska tämä voima tukee taivaan kaikkia planeettoja. Toki se silloin tukee myös sinua täydellisesti.

Henkistä kasvua kaikki tyynni...  Wink

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #297 : 30.03.2006 23:10:38 »

Minä haluaisin tietää miten minun tulisi suhtautua pääsykoelukuihini.
Hajoilen välillä ihan huolella ja tuntuu, että pää on tyhjä. Mitään ei jää mieleen.
Haluaisin todella siihen hakemaani kouluun ja yritän parhaani.
Kannattaako minun huolestua siitä etten ehkä jaksa? Vai jaksanko?
Hieman neuvoa enkeleiltä olisi tarpeen...

Kiitos sinulle, näin etukäteen...

KEHOSTA HUOLEHTIMINEN

Enkelit kannustavat sinua huolehtimaan fyysisestä kehostasi. Sinua kehoitetaan syömään terveellisesti, harrastamaan liikuntaa säännöllisesti ja välttämään myrkkyjä (nautintoaineita).

Tämä kortti on enkeleidesi tapa pyytää sinua kiinnittämään huomiota fyysiseen kehoosi. Ehkä vastustat tätä neuvoa/ohjausta, ja enkelit ovat toistuvasti tulleet luoksesi juuri tähän aiheeseen liittyen. He muistuttavat, että keho on instrumentti, joka oikein viritettynä virtaa suurempaa harmoniaa. Henkesi on kuin suurenmoisen pianon musiikkia, ja enkelit pyytävät sinua pitämään kunnossa tuota pianoa.

Enkelisi tietävät, että jos seuraat tätä neuvoa/ohjausta, tunnet olosi mahtavaksi. Sinun lisääntynyt energia ja ilo on sinun palkintosi seuratessasi enkeleidesi ehdotuksia. He auttavat sinua löytämään ajan ja motivaation liikuntaan. He auttavat myöskin pääsemään eroon himoistasi epäterveellisiä asioita kohtaan. Ja, enkelit auttavat sinua nauttimaan uudelleenlöydetyistä/uusista nautinnoista jotka tulevat kehosi puhdistamisesta ja kunnossa pitämisestä.

Eli muista pitää myös itsestäsi huolta.  Wink

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #298 : 30.03.2006 23:14:26 »

Hei! Mitä vastaa enkeli minulle? Työkiemurat ihmissuhteineen ovat esillä tällä hetkellä?

Riia, sinulle tuli kortti:
 :Smiley

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan.  Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.

smitten angel
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #299 : 31.03.2006 04:38:17 »

Kiitos enkeleille vastauksesta  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka