Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 716398 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #495 : 14.06.2006 22:30:05 »

Sydämellinen kiitos!

Niin se on. Kun juuri oikealla hetkellä juuri siihen tärkeään henkäykseen pyytää neuvoa, tulee se oikea.

Kylläpä otit oikean kortin minulle. Täytyy vain uskoa enkeleitämme.

Ja sinullakin oli siunaus tähän.

metsis onnellisena smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #496 : 14.06.2006 22:33:10 »

Hei Rakkauden Enkeli! Nyt ois hyvä neuvo tarpeen  Smiley .Lääkäreiden mielestä kunnon lepo tekis terää, mutta kun kaiken maailman asiat vaivaa, niin mitähän enkelit tilanteesta sanoisi jos jaksat vielä katsoa ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #497 : 14.06.2006 22:40:20 »

Hei Rakkauden Enkeli! Nyt ois hyvä neuvo tarpeen  Smiley .Lääkäreiden mielestä kunnon lepo tekis terää, mutta kun kaiken maailman asiat vaivaa, niin mitähän enkelit tilanteesta sanoisi jos jaksat vielä katsoa ?

Taiska, sinulle tuli kortti:

VASTAUS RUKOUKSIIN

Älä pelkää, rakastettu! Sinun rukouksesi on kuultu ja niihin on vastattu.

Kaikkiin rukouksiisi vastataan aina. Joskus sinusta ei ehkä tunnu siltä, koska vastaus tulee odottamattomin tavoin. Ehkä saat intuitiivisen tuntemuksen, tai uusi mahdollisuus ilmestyy, tai ehkä jokin kirja putoaa hyllystä tms. Enkelit vastaavat rukouksiimme hyvin usein antamalla meille jonkin idean tai informaation jollakin ihan arkipäiväisellä tavalla.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit kehoittavat sinua olemaan erityisen tarkkavainen. Huomioi kaikki mitä kuulet, sanot, ajattelet ja tunnet. Ole erityisen tarkkana avulle joka tulee luoksesi, ja varmista, että todella hyväksyt tämän avun. Sinä ANSAITSET tämän avustuksen, ja monesti Jumala "pestaa" ihmisiä toimimaan maallisina "enkeleinä", jotka tuovat vastauksen rukouksiisi.

smitten angel
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #498 : 15.06.2006 05:31:16 »

HENKINEN KASVU

Rakas, luovu näistä peloista, anna ne Jumalalle! Luota, että sinua tuetaan, rakastetaan ja ohjataan joka hetki. Älä huolehdi miten sinun tulevaisuutesi "sekoittuu" henkisen kasvusi kanssa! Luota, että sama voima joka toi sinut henkiselle polullesi, huolehtii myös kaikesta muustakin. Loppuen lopuksi, koska tämä voima tukee taivaan kaikkia planeettoja. Toki se silloin tukee myös sinua täydellisesti.

KIITOS  smitten

Kyllä sinä osaat tätä kasvua olemme kaikki täällä tekemässä ja toisinaan kovalla vauhdilla.
Se vauhti vaan toisinaan kasvaa niin suureksi että tämä taikuri joutuu ihan tosissaan pitämään hatusta kiinni.
Mutta oikeassa olet, kiitos kun herätit ajatukset oikeelle raiteelle.

Kiitollinen ja lämmin tuulen puuska tuo tänään terveiset

Taikuri   crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #499 : 15.06.2006 07:03:09 »

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

*Mietin miten tuota voi soveltaa työkuvioihin jotka koko ajan muuttuu, mutta ainakin olen vähentämässä stressipykälää syksylle. Kun on lapsenkin kanssa tarpeeksi ponnistelua.

Rauha.. niin, no, kun tietyt ihmiset pitää loitolla, ei tule harmia.

Ehkä se sitten ei ole mutkikasta.

Kiitos, hyvää kesää-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #500 : 15.06.2006 09:34:41 »

Hei Rakkauden enkeli!  smitten

Viitsisitkö nostaa minullekin kortin? Raskas kevät on takana ja nyt vielä ihmissuhderumba päällä. Energiataso on nollilla, ja muutenkin ahdistaa. Mitäköhän viestiä enkeleillä olis mulle? 
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #501 : 15.06.2006 11:38:37 »

angel Nyt kaipaisin enkelikorttia, viimeksi osui aika hyvin yksiin tilanteeni kanssa. Kiitos! smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Jasca
Vieras
« Vastaus #502 : 15.06.2006 12:06:22 »

Hei Rakkauden enkeli! Mikähän tässä lomailussa nyt tökkii? Onko enkeleillä vinkkiä elämään? Josko vielä ennättäisin mukaan tunnelmaan...  Undecided
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #503 : 15.06.2006 12:20:42 »

Heippa hei Rakas Rakkauden enkeli!!!  smitten

Voisitko mitenkään mahdollisesti nostaa minulle enkelikortin huomiseksi?
Olisi kiva tietää mitä tulevaisuudestani sanotaan..  Wink

Kiitos!!!

Aurinkoista kesää siulle!

Jinx
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #504 : 15.06.2006 15:01:41 »

Kiitos Rakkauden Enkeli  smitten , minusta tuo kortti oli siksi tosi osuva, että jotenkin noin olen itsekin  ajatellut.Sitä aina vaan meinaa hermostua kun muut tivaa vastauksia ja päätöksiä heti eikä vielä itse ole niitä valmis antamaan   Smiley .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #505 : 15.06.2006 19:21:53 »

Hei Rakkauden enkeli!  smitten

Viitsisitkö nostaa minullekin kortin? Raskas kevät on takana ja nyt vielä ihmissuhderumba päällä. Energiataso on nollilla, ja muutenkin ahdistaa. Mitäköhän viestiä enkeleillä olis mulle? 

Sister of night, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #506 : 15.06.2006 19:23:58 »

angel Nyt kaipaisin enkelikorttia, viimeksi osui aika hyvin yksiin tilanteeni kanssa. Kiitos! smitten

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #507 : 15.06.2006 19:33:13 »

Hei Rakkauden enkeli! Mikähän tässä lomailussa nyt tökkii? Onko enkeleillä vinkkiä elämään? Josko vielä ennättäisin mukaan tunnelmaan...  Undecided

Jasca, sinullekin tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #508 : 15.06.2006 19:35:38 »

Heippa hei Rakas Rakkauden enkeli!!!  smitten

Voisitko mitenkään mahdollisesti nostaa minulle enkelikortin huomiseksi?
Olisi kiva tietää mitä tulevaisuudestani sanotaan..  Wink

Kiitos!!!

Aurinkoista kesää siulle!

Jinx

Jinx, sinulle tuli kortti:

ARKKIENKELI MIKAEL

Tämä voimakas arkkienkeli on kanssasi juuri nyt. Hän antaa sinulle rohkeutta ja auttaa sinua pääsemään irti pelon vaikutuksista.

Tämän kortin kautta, arkkienkeli Mikael ilmoittaa läsnäolostaan sinulle. Hän on todellisen rohkeuden symboli, johtuen tiedosta, että Jumalan rakkaus on ainoa voima mitä on. Mikael antaa sinun tietää/ymmärtää, että kun teet muutoksia elämässäsi ja kun kohtaat haasteita, olet suojassa ja turvassa. Jumala ja enkelit auttavat sinua pysymään rehellisenä itsellesi koettelevina aikoina.

Käy sydämestä sydämeen keskusteluja Mikaelin kanssa usein. Kaada pois hänelle kaikki huolesi. Älä huolehdi siitä, että annatko hänelle liikaa taakkaa kannettavaksi. Mikael, kuten kaikki arkkienkelit, on kykenevä olemaan kaikkien häntä tarvitsevien kanssa samanaikaisesti. Hänellä ei ole mitään rajoituksia ajan tai paikan kanssa, joten hän voi auttaa sinua ja muita samaan aikaan jatkuvasti.

smitten angel
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #509 : 16.06.2006 08:55:14 »

Kiitos Rakkauden enkeli! Kyllä oli enkuleiden sanomiset kohdallaan, ja tuli levollisempi mieli.  smitten
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 104