Hei Ystävät! Tiesittekö että enkelikortteja voi myös hankkia itselleen omaksi ja lähimmäisten iloksi..
Arkkienkeli Gabriel
Sinut on siunattu saadessasi tämän enkelikortin ja sinua ohjataan pyytämään avuksesi arkkienkeli Gabriel, joka työskentelee valkoisen säteen alaisena, armon ja puhdistamisen hyväksi. Nyt sinun on aika vapautua vanhoista muistoista, syvään juurtuneista tottumuksista ja ajatusmalleista, jotka madaltavat värähtelytasoasi.
Arkkienkeli Gabriel tuo järjestystä ja kurillisuutta elämääsi, jotta kaikki asiat sujuisivat hyvin. Voit myös itse pyytää häntä tuomaan sinulle selkeyttä ja iloa. Sinua muistutetaan siitä, että olet kaunis, säteilevä ja viisas sielu ja että vain maallinen kuoresi peittää todellisen minäsi. Kuvittele siis ympärillesi puhtaan valkoinen valo. Anna puhtaan henkesi ilmetä ja lentää.
Voimalause
Olen puhdas ja säteilevä.
Kiitollisuus
Sinua opastetaan laskemaan yhteen kaikki tekemäsi siunaukset. Kun lausut kiitoksesi maailmankaikkeudelle sen suomista lahjoista, se vastaa sinulle avokätisesti. Enkelit muistuttavat sinua siitä, että kiittäisit kaikesta mitä sinulla on - sekä aineettomasta että aineellisesta.
Aina kun kiität sydämesi pohjasta, sinulle annetaan enemmän, sillä kiitollisuus on avain, joka avaa portit maailmankaikkeuden runsauden äärelle. Jalosta kiitollisuuden asennettasi ja avaudu saamaan rakkautta ja runsautta elämääsi. Enkelisi hymyilevät sinulle.
Voimalause
Olen kiitollinen kaikesta elämässäni.
http://www.taivaankaari.fi/esittelyt/val.html